Millaisilla rullilla saisin parhaiten tehtyä itse erikokoisia kiharia hiuksiini? Laitetaanko rullat kosteisiin hiuksiin ja millaista muotoilutuotetta kannattaisi käyttää, jotta kiharat pysyisivät kauniina koko päivän ajan? Kiitos avusta!
Hiusten kihartaminen?
4
542
Vastaukset
- =o)
Moro.
Samanlainen ongelma on mulla. Sain pehmeillä "rauta"-pötköillä (oikea nimi mikä lienee, toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan)tosi nätit kiharat aikaan. Laitoin ne kosteisiin hiuksiin muotoilusuihkeen kera. Kuitenkin, omistan todella liukkaat ja hennot hiukset (kuulemma joku "harvinainen" hiuslaatu?)eikä ne kiharat pysynyeet kuin noin tunnin kauniina.
Millaista tököttiä niihin pitäisi oikein laittaa, kampaamosta varmaan osaavat myydä jonkun hiton kalliin tuotteen, mutta löytyisikö ihan kaupasta jotain tehokasta!?!?- minä
mulla on mahdollista käyttää kaikkia kampaamon tuotteita että saisin kiharat itelleni ja mulla on aina se sama tunti vaikka laittaisin mitä tököttiä tai kihartasin millä tekniikalla tahansa,tunnin jälkeen ei oo enää kauniita kiharoita,vaan valahtanut kasa.mulla on aika paksut hiukset,mutta yks hius on melko ohut,mutta niitä on paljon,mutta syy mun kiharattomuuteen taitaa olla yksinkertasesti piikkisuora tukka =(.voithan sä koittaa jos saat hiukses pysymään kiharalla kampausnesteen/muotovaahdon ja lakan avulla... kyllä kaupoissa varmaan myydään kaikkia erilasia vaihtoehtoja,niin ei kun kokeileen =)!
- kihara
mä joskus ihan vahingossa tein itelleni kiharat sillä tavallla että pyörittelin pientä hiustuppoa sormessa sillein sormen ympäri.
niin paljon et sen huksen sai siihen juureen asti semmoseks palluraks. sit tein sellasiii muutaman ja nukahdin ja aamulla kun avasin oli kivat kiharat tukassa :D
kannattaa kokeilla jos mun selityksestä sai mitään selkoo. - heip
minä olen käyttänyt sellaista philipsin kiharrinlaitetta, johon saa kuusi erilaista vaihtopäätä:) pientä ja suurta kiharaa tai vaikka kreppiä. kaikki yhdessä hyvässä paketissa. tietenkin tukka kärähtää jos liian usein käyttää, mutta sopivin aikavälein. se on helppo ratkaisu, ja minulla kiharat pysyvät kiharana pitkään ilman mitään kiinnitteitä, vaikka lakkaa voi tietysti hieman suihkaista päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952