V ittumaisimpia työ"kavereita" ovat sellaisia jotka jatkuvasti puuttuvat toisten asioihin ja näkevät vaivaa toisten tekemisistä (tai tekemättä jättämisistä).
Onneksi sentään valtaosa osaa pitää huolta omista asioistaan.
Toisten asioihin puuttuvat työ"kaverit"
3
263
Vastaukset
- tiiän tunteen
Sama vika. Yks työkaveri ei jätä ikinä rauhaan jos hänellä ei ole asiakasta.
Ei vahingossakaan tee mitään hyödyllistä, vaan tulee sekoittamaan keskusteluani asiakkaan kanssa ja lähes poikkeuksetta (kuultuaan mistä on puhe) alkaa selittämään tuotteesta jo läpikäytyjä asioita (tai asioita joita asiakas jo entuudestaan tiesi) hirveätä tohinalla ja asiakkaan pää menee ihan pyörälle.
Usein tämä johtaa siihen että ostopäätöksen kanssa tullut asiakas lähtee hämmentyneenä ja tyhjin käsin liikkeestä.
Loistava neuvomaan. - Hommat seis
Tyhmä mutta äänekäs? Juoruilu tupakkipaikalla on heille päivän suola. Kunnolla kun haukutaan toisia niin taas jaksaa painaa... Kunnes joku päivä tuntuu yllättäen puukko kylkiluiden välissä.
- gjcnsig
Mun työkaveri tiesi neuvoa, milloin olen riittävän kipeä sairauslomalle. Hän neuvoi silloinkin, kun saikku oli niin pitkä, että oli lääkärintodistukset, 2 jälkitautia ja antibiootit, kuumetta koko ajan... Kyllä työkaveri tietää :-P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906