kyssäri!
Mites voitte?
Heissuli vei
80
2502
Vastaukset
- Jassu
ihan hyvin :) Entäs ite?
- marjuska
hyvin menee sai lotossa 10 euroa ;))
- yks typy
Missä Marjuska olet ollut? Mulla menee nyt huonosti :=(((
Kaikki muut miehet ovat näköjään mut jättäneet paitsi Kippari. Se on ollut mulle uskollinen.
Kyllä ne eilen koittivat iskeä mua, mutta olivat varmaan 10 kaljaa juoneet. Hiiteen koko miehet sanon minä! :=)))))- marjuska
voi luottaa vaik hylkäävät muut..
- kippari
missä marjuska on ollut???Niin ja kiitti kyllähän kippari kuuluu luottomiehiin;=))
- marjuska
kippis mussukkani (tottahan ei tätä typy lukenut ;)) oot sä suosittu
- kippari
marjuska kirjoitti:
kippis mussukkani (tottahan ei tätä typy lukenut ;)) oot sä suosittu
tässähän kippari melkein punastuu;=))No on mukavaa et olen jonkun mielestä suosittu:=))))
- marjuska
kippari kirjoitti:
tässähän kippari melkein punastuu;=))No on mukavaa et olen jonkun mielestä suosittu:=))))
ei ole vielä suosikin "paineita"
muutes olen joskus ajatellut niitä natsi saksan upeita nahkatakkeja missähän ne muutes kaikki on ?ajattele miten se olisi tyylikäs kipparin päällä :)) - yks typy
kippari kirjoitti:
Pusi, pusi. Ja moiskis vielä päälle :=)))
Marjuska yrittää taas vokotella sua. Mutta onhan sun sydän niin laaja, että annat... meille molemmille mahdollisuuden :=))))) - kippari
marjuska kirjoitti:
ei ole vielä suosikin "paineita"
muutes olen joskus ajatellut niitä natsi saksan upeita nahkatakkeja missähän ne muutes kaikki on ?ajattele miten se olisi tyylikäs kipparin päällä :))paineita kipparilla ole;=)Joo sellainen pitkä rotsi olisi tyylikäs kipparin päällä;=))Pitäs vaan jostain sellainen löytää;=)
- marjuska
kippari kirjoitti:
paineita kipparilla ole;=)Joo sellainen pitkä rotsi olisi tyylikäs kipparin päällä;=))Pitäs vaan jostain sellainen löytää;=)
jos laitettais oikein ministeriön kautta haku,että huuhaa porukka haluaa sellaiset:))
- kippari
yks typy kirjoitti:
Marjuska yrittää taas vokotella sua. Mutta onhan sun sydän niin laaja, että annat... meille molemmille mahdollisuuden :=)))))sitä nyt tullaa pusuja antamaan;=))Tottakai kipparin sydän on laaja ja se on kultaa kyllä siellä paikka on tielle molemmille:=))
- marjuska
yks typy kirjoitti:
Marjuska yrittää taas vokotella sua. Mutta onhan sun sydän niin laaja, että annat... meille molemmille mahdollisuuden :=)))))jos Kippari saa sen nahkaisen rotsin niin minä antaudun :))))
- kippari
marjuska kirjoitti:
jos laitettais oikein ministeriön kautta haku,että huuhaa porukka haluaa sellaiset:))
on ideaa eduskuntaan lipposelle kysely et huuhaa väki saisi kunnon rotsit päälle;=)
- marjuska
kippari kirjoitti:
on ideaa eduskuntaan lipposelle kysely et huuhaa väki saisi kunnon rotsit päälle;=)
voi olla,että kun Lipponen näkis ne niin ainuttakaan ei liikenisi meille :((
- kippari
marjuska kirjoitti:
voi olla,että kun Lipponen näkis ne niin ainuttakaan ei liikenisi meille :((
syyttämään huuhaa väkeä että olemme viellä uusnatseja;=))
- yks typy
marjuska kirjoitti:
jos Kippari saa sen nahkaisen rotsin niin minä antaudun :))))
Niin lähti Kipparikin :=((((
Säikähti meitä. No mä meen Marjuska nyt koisiin.
Pidä Kipparista hyvää huolta jos tulee takaisin.
Hyviä öitä vaan. Palaillaan taas :=)))) - marjuska
kippari kirjoitti:
syyttämään huuhaa väkeä että olemme viellä uusnatseja;=))
kunhan vaan on komeat takit :))
- kippari
marjuska kirjoitti:
kunhan vaan on komeat takit :))
rotsit kaikille siinä olisi tyyliä;=))
en pääsytkään viellä lähtee mut kohta joutuu piipahtamaan viellä ulkona:=((( - marjuska
kippari kirjoitti:
rotsit kaikille siinä olisi tyyliä;=))
en pääsytkään viellä lähtee mut kohta joutuu piipahtamaan viellä ulkona:=(((tietysti lähdössä etsimään niitä takkeja ;))
voisin maksaa n. 500,00 euroa kpl (olis muuten kysyntää) - kippari
marjuska kirjoitti:
tietysti lähdössä etsimään niitä takkeja ;))
voisin maksaa n. 500,00 euroa kpl (olis muuten kysyntää)kävin viellä illalla katselemassa olisiko pitkiä takkeja löytynyt.Mut ei viellä löytynyt:=(((
- kippari
likat kippari joutuu hetkeksi poistumaan teidän ihanasta seurasta,mutta palaan kohta takaisin teitä katselemaan:=))))
- yks typy
Minä se vaan taas kun kirjottelen :=))))
Ketkäs muut täällä tähän aikaan kun me.
Tässä taas sitä Rooibos- teetä juon.
Sä tietenkin sitä kahvia.
No hyviä työpäiviä vaan. Typy lähtee kohta käveleen. 5 km töihin. Siks joutuu vähän aikaseen aina lähteen, vaikka kahdeksalta työt
alkaa. Pyöräillä en tykkää enää näin kylmällä. Mulla kun ei autoa käytössä. Tiedäthän sinä kuka sen auton perheessä aina vie :=)))) - kippari
yks typy kirjoitti:
Minä se vaan taas kun kirjottelen :=))))
Ketkäs muut täällä tähän aikaan kun me.
Tässä taas sitä Rooibos- teetä juon.
Sä tietenkin sitä kahvia.
No hyviä työpäiviä vaan. Typy lähtee kohta käveleen. 5 km töihin. Siks joutuu vähän aikaseen aina lähteen, vaikka kahdeksalta työt
alkaa. Pyöräillä en tykkää enää näin kylmällä. Mulla kun ei autoa käytössä. Tiedäthän sinä kuka sen auton perheessä aina vie :=))))täällä sitä ollaan ja töihin kanssa menossa ja menen kanssa kahdeksaan töihin;=)Hyvää työpäivää sinulle ja mulla ei ole kiirettä kun pääsen sillä autolla;=)
tähän asti - kysyn vaan..........." Ei sitten häippästä heti samantien - tuolla aiemmin joku jo kyseli! T. MM.
- marjuska
eksyin sumussa :))
- marjuska
Man-of-Mystery kirjoitti:
kun tänne löysit......?
miten tänne eksyy sumusta takaisin :))
- Doe-10
kun tänne löysit......?
Kuis kulkee? Huomasin illalla,että kaikki täällä eivät vielä tunne sinua.Kaiketi tulevat tuntemaan ;=)))
Doe-10 kirjoitti:
Kuis kulkee? Huomasin illalla,että kaikki täällä eivät vielä tunne sinua.Kaiketi tulevat tuntemaan ;=)))
>Kaiketi tulevat tuntemaan ;=)))< Tiedä häntä sitten, kun suomentaa nimimerkkini - ei mikään vitsi...........
- marjuska
>Kaiketi tulevat tuntemaan ;=)))< Tiedä häntä sitten, kun suomentaa nimimerkkini - ei mikään vitsi...........
mihinkäs vankilaan sinä laitoit tämän capslockin :))
marjuska kirjoitti:
mihinkäs vankilaan sinä laitoit tämän capslockin :))
tätä siirtotoimintoa (tällä pystyy siirtämään ihmisiäkin) - taisi mennä Nykäsen seuraksi........
- NeitiX
"Näkee" suaki pitkäst aikaa.. ;)
- marjuska
olen ollut etsimässä entisen natsisaksan niitä hienoja nahkatakkeja ja ei löydy mistään tuskin niitä kaikkia poltettu on olisi nyt voinut huuhaa -marjuskalle yhden säästää olisin laittanut sen linnan-juhliin :))
- NeitiX
marjuska kirjoitti:
olen ollut etsimässä entisen natsisaksan niitä hienoja nahkatakkeja ja ei löydy mistään tuskin niitä kaikkia poltettu on olisi nyt voinut huuhaa -marjuskalle yhden säästää olisin laittanut sen linnan-juhliin :))
lähimmästä sotamuseosta..
Eikä ne maksa mitään..
Ei niis ainakaan ole hintalappuja? ;) - marjuska
NeitiX kirjoitti:
lähimmästä sotamuseosta..
Eikä ne maksa mitään..
Ei niis ainakaan ole hintalappuja? ;)saksan sotamuseosta huhhu aika moinen urakka mutta jos niitä ei muuten saa niin ei muuta kuin sinne on tehtävä yö keikka
- NeitiX
marjuska kirjoitti:
saksan sotamuseosta huhhu aika moinen urakka mutta jos niitä ei muuten saa niin ei muuta kuin sinne on tehtävä yö keikka
kans Sveitsis, Itävallas tms. Ihan varmana löytyy eikä maksa mitään.
Niitä ainakaa ruottis ole ku eihän niil ole edes armeijas formua.
Joku H&M tehny niil joustavat nätit oloasut. Osaako ne edes tapella musta tuntuu? ;) - marjuska
NeitiX kirjoitti:
kans Sveitsis, Itävallas tms. Ihan varmana löytyy eikä maksa mitään.
Niitä ainakaa ruottis ole ku eihän niil ole edes armeijas formua.
Joku H&M tehny niil joustavat nätit oloasut. Osaako ne edes tapella musta tuntuu? ;)minulle on näemmä tulossa eurooppa turnee lähes mukaan voidaanhan me sitten salakuljettaa nahkatakin alla myös mies :))
- NeitiX
marjuska kirjoitti:
minulle on näemmä tulossa eurooppa turnee lähes mukaan voidaanhan me sitten salakuljettaa nahkatakin alla myös mies :))
Vaikka kuinka monta..
Sä voisit hoidella tullimiehet siis kääntää niitten huomion itsees ja minä tyttö roudaan miestä rajan yli minkä kerkeen..
Jos se vaikka tuo typy tulis pakkaan niit hiaceen.. ;)
- hemuli
Hyvin menee ja rahaakin on lottovoiton ansiosta heti reilusti. Olemme lähdössä huvijahdillani kohti etelää ja kaikki halukkaat mahtuvat mukaan. Toivottavasti myös sinä tulet mukaan? Minä tietysti maksan kaikki kulut, joten voit jättää lompakkosi huoleti kotiin.
Yritä houkutella Kippari laivani kippariksi. :))- marjuska
sittenhän meillä on rahaministeri mukana kun poiketaan saksaan hakemaan niitä nahkavaatteita ym.. sota krääsää :))
- hemuli
marjuska kirjoitti:
sittenhän meillä on rahaministeri mukana kun poiketaan saksaan hakemaan niitä nahkavaatteita ym.. sota krääsää :))
Ostetaan matkalla Saksa tyhjäksi nahkarotseista ja muista tarvikkeista. On siinä sakut ihmeissään kun huuhaalaisten huvijahti poikkeaa satamassa ja suorittaa parit "pikku" ostokset. :))
Hei mutta nyt tuli mieleeni yksi pieni pulma!
Mikä annetaan nimeksi huuhaan huvijahdille?? - marjuska
hemuli kirjoitti:
Ostetaan matkalla Saksa tyhjäksi nahkarotseista ja muista tarvikkeista. On siinä sakut ihmeissään kun huuhaalaisten huvijahti poikkeaa satamassa ja suorittaa parit "pikku" ostokset. :))
Hei mutta nyt tuli mieleeni yksi pieni pulma!
Mikä annetaan nimeksi huuhaan huvijahdille??Wolf :))
jatkakaa muut, paras palkitaan sillä miljonääri on mukana - hemuli
marjuska kirjoitti:
Wolf :))
jatkakaa muut, paras palkitaan sillä miljonääri on mukanaErittäin hyvä ehdotus. :))
Juu, paras ehdotus palkitaan ruhtinaallisesti eli täytynee laittaa kilpailu pystyyn.
Kuulin luotettavalta taholta, että Kipparillakin olisi oma alus. Miten olisi, jos lähtisimmekin Kipparin aluksella liikenteeseen ja ottaisimme minun paattini hinaukseen ns. pelastusalukseksi ihan vaan varmuuden vuoksi? - marjuska
hemuli kirjoitti:
Erittäin hyvä ehdotus. :))
Juu, paras ehdotus palkitaan ruhtinaallisesti eli täytynee laittaa kilpailu pystyyn.
Kuulin luotettavalta taholta, että Kipparillakin olisi oma alus. Miten olisi, jos lähtisimmekin Kipparin aluksella liikenteeseen ja ottaisimme minun paattini hinaukseen ns. pelastusalukseksi ihan vaan varmuuden vuoksi?baarina ja makuupaikkana ;))
- hemuli
marjuska kirjoitti:
baarina ja makuupaikkana ;))
Siinäpä vasta loistava ehdotus!!! :))
Tuosta on jo vaikea kenenkään pistää paremmaksi... :)) - marjuska
hemuli kirjoitti:
Siinäpä vasta loistava ehdotus!!! :))
Tuosta on jo vaikea kenenkään pistää paremmaksi... :))voisit sitten kutsua meidät naiset vuorotellen pikku wolfiin "iltapalalle" :)) eikä me pantas ollenkaan vastaan
- hemuli
marjuska kirjoitti:
voisit sitten kutsua meidät naiset vuorotellen pikku wolfiin "iltapalalle" :)) eikä me pantas ollenkaan vastaan
Kyllä minä teidät kauniit naiset "iltapalalle" kutsuisin ja antaisin teille kaikkeni... :))
- marjuska
hemuli kirjoitti:
Kyllä minä teidät kauniit naiset "iltapalalle" kutsuisin ja antaisin teille kaikkeni... :))
että kun minä tulen pikku wolfiin niin minulla on nahkatakki nahkasaappaat koppalakki ja piiska (takin alla ei tietysti ole muuta vaatetta)
ja sitten minä tervehtisin sinua ,että Hail Hemuli
:)) - hemuli
marjuska kirjoitti:
että kun minä tulen pikku wolfiin niin minulla on nahkatakki nahkasaappaat koppalakki ja piiska (takin alla ei tietysti ole muuta vaatetta)
:))Olen aivan hulluna nahkavaatteisiin pukeutuneisiin naisiin ja varsinkin, jos alla ei ole mitään. Piiskasi on kuin piste iin päälle.
Hail Hemuli kuulostaa suustasi varmaankin todella seksikkäältä ja olen heti käsissäsi kuin sulaa nahkaa...:))
Toivottavasti päästään pian lähtemään reissuun :)) - yks typy
marjuska kirjoitti:
:))Täällä suunniteltu. Ja Marjuska jo piiska kädessä ja rotsi päällä.:=))))
Oot Marjuska aika ovela. Tiedät mistä narusta poikia vedetään :=)))
Taidan toiseks jäädä.
Vielä on lähdettävä käymään kaupassa mutta palataan :=))) - yks typy
hemuli kirjoitti:
Olen aivan hulluna nahkavaatteisiin pukeutuneisiin naisiin ja varsinkin, jos alla ei ole mitään. Piiskasi on kuin piste iin päälle.
Hail Hemuli kuulostaa suustasi varmaankin todella seksikkäältä ja olen heti käsissäsi kuin sulaa nahkaa...:))
Toivottavasti päästään pian lähtemään reissuun :))Hemulia alkoi kiinnostaa. Mulle taitaa jäädä se laivakokin paikka :=(((
No kait sekin kelpaa paremman puutteessa. Mutta asiliinan alle en laita myöskään mitään :=)))) - hemuli
yks typy kirjoitti:
Hemulia alkoi kiinnostaa. Mulle taitaa jäädä se laivakokin paikka :=(((
No kait sekin kelpaa paremman puutteessa. Mutta asiliinan alle en laita myöskään mitään :=))))Hemulia kiinnostaa kaikki kauniit ja mukavat naiset ja takaan että et laivalla ehdi niin kauheasti kokata vaikka essua käyttäisitkin. :))
- marjuska
hemuli kirjoitti:
Olen aivan hulluna nahkavaatteisiin pukeutuneisiin naisiin ja varsinkin, jos alla ei ole mitään. Piiskasi on kuin piste iin päälle.
Toivottavasti päästään pian lähtemään reissuun :))Kipparin suostumusta vaille,missähän tyyrpuurissa hän nyt ajelehtii :))
- marjuska
yks typy kirjoitti:
Täällä suunniteltu. Ja Marjuska jo piiska kädessä ja rotsi päällä.:=))))
Oot Marjuska aika ovela. Tiedät mistä narusta poikia vedetään :=)))
Taidan toiseks jäädä.
Vielä on lähdettävä käymään kaupassa mutta palataan :=)))sinulle on varattu nahka asun lisäksi käsiraudat kun lähdet hemulin luo iltapalalle
- hemuli
marjuska kirjoitti:
Kipparin suostumusta vaille,missähän tyyrpuurissa hän nyt ajelehtii :))
Missähän se Kippari nyt seilaa? Toivottavasti ei ole jossain päin tuuliajolla?
Pian pitäisi merelle päästä, koska odotettavissa on vaikka mitä mukavaa. :)) - hemuli
marjuska kirjoitti:
sinulle on varattu nahka asun lisäksi käsiraudat kun lähdet hemulin luo iltapalalle
Nahkavaatteet ja käsiraudat, WOW! Käsiraudoilla on kiva leikkiä vaikka helposti tunteekin itsensä "sidotuksi" :)))
- marjuska
hemuli kirjoitti:
Nahkavaatteet ja käsiraudat, WOW! Käsiraudoilla on kiva leikkiä vaikka helposti tunteekin itsensä "sidotuksi" :)))
tulee ikimuistoinen kunhan vaan ei eksytä ruotsin vesille ne luulee kumminkin,että on nähneet sukellusveneen ja ampuuvat kovilla :))
- hemuli
marjuska kirjoitti:
tulee ikimuistoinen kunhan vaan ei eksytä ruotsin vesille ne luulee kumminkin,että on nähneet sukellusveneen ja ampuuvat kovilla :))
...tulee matkasta ikimuistoinen ja Ruotsin läheltä ei edes seilata, vaan suorinta tietä Saksaan ja sieltä sitten jonnekkin lämpöiseen esim. Afrikan ympäri Kanariansaaret kiertäen ja sieltä jonnekki päiväntasaajalle. Lämpöä piisaa ja nahkaruoska soi, aaarggghhh!!!(tuo huuto lainattu Korkeajännitys-lehdestä) :)))
- marjuska
hemuli kirjoitti:
...tulee matkasta ikimuistoinen ja Ruotsin läheltä ei edes seilata, vaan suorinta tietä Saksaan ja sieltä sitten jonnekkin lämpöiseen esim. Afrikan ympäri Kanariansaaret kiertäen ja sieltä jonnekki päiväntasaajalle. Lämpöä piisaa ja nahkaruoska soi, aaarggghhh!!!(tuo huuto lainattu Korkeajännitys-lehdestä) :)))
alus sillä kipparilla on onkohan sellainen purje missä soutaa kaleeriorjat (eduskunnasta saisi hyvän soutujoukkueen)
- hemuli
marjuska kirjoitti:
alus sillä kipparilla on onkohan sellainen purje missä soutaa kaleeriorjat (eduskunnasta saisi hyvän soutujoukkueen)
En tiedä Kipparin aluksesta mutta toivottavasti hän sen pian meille kertoo. Olisikin soudettava purjealus eli kaleeri, niin saisi eduskunnan jäsenetkin hieman jäseniä oikoa ja me vain joisimme kunnon juomia ja piiskaisimme nahkaruoskalla lisää vauhtia alukseen. :))
- yks typy
hemuli kirjoitti:
Suostun Marjuskan ehdotukseen niistä käsiraudoista. Olen aina halunnut niitä. :=)))
Miten lie Marjuska arvaskin. Se tuntee Typyn ja tietää, mistä mä tykkään.:=)))) - marjuska
hemuli kirjoitti:
En tiedä Kipparin aluksesta mutta toivottavasti hän sen pian meille kertoo. Olisikin soudettava purjealus eli kaleeri, niin saisi eduskunnan jäsenetkin hieman jäseniä oikoa ja me vain joisimme kunnon juomia ja piiskaisimme nahkaruoskalla lisää vauhtia alukseen. :))
Benit ja Paavot saisi kunnon ruskasatsin ja minä suorittaisin sen nahkaasussani ;))
- marjuska
yks typy kirjoitti:
Suostun Marjuskan ehdotukseen niistä käsiraudoista. Olen aina halunnut niitä. :=)))
Miten lie Marjuska arvaskin. Se tuntee Typyn ja tietää, mistä mä tykkään.:=))))olisikohan tuollainen vanhanaikainen heteka sänkynä kova sana? saisit käsiraudat kunnolla kiinni :))
- yks typy
marjuska kirjoitti:
olisikohan tuollainen vanhanaikainen heteka sänkynä kova sana? saisit käsiraudat kunnolla kiinni :))
siinä olis ideaa. Ihan olis romanttistakin.
Tulis ihan entisajat mieleen :=)))
Mutta jouset ehkä vois olla vähän kestävämmät kuin ennen. Varsinkin jos pitkän merimatkan tekee, niin heteka ehtii olla niin kovassa käytössä :=))) - hemuli
yks typy kirjoitti:
Miten lie Marjuska arvaskin. Se tuntee Typyn ja tietää, mistä mä tykkään.:=))))Kyllä Marjuska tietää että mistä sinä tykkäät ja mistä minä tykkään. :))
Sidotko minut pian sänkyyn vai lupaatko vaan... :))) - marjuska
yks typy kirjoitti:
Mutta jouset ehkä vois olla vähän kestävämmät kuin ennen. Varsinkin jos pitkän merimatkan tekee, niin heteka ehtii olla niin kovassa käytössä :=)))hetekassa on erikoisjouset (saksalaista laatutyötä) ja se pomppii kivasti :)
- hemuli
yks typy kirjoitti:
Mutta jouset ehkä vois olla vähän kestävämmät kuin ennen. Varsinkin jos pitkän merimatkan tekee, niin heteka ehtii olla niin kovassa käytössä :=)))Hetekan natina ja käsirautojen kilinä. Se oliskin tosi romanttista ja varsinkin se heteka vahvistetuilla merijousilla olis kyllä jotain aivan uutta... :)))
- hemuli
marjuska kirjoitti:
hetekassa on erikoisjouset (saksalaista laatutyötä) ja se pomppii kivasti :)
Onko hetekassa oikeen sellaiset Mein Got-jousitus vahvistuksilla? Nehän ne pompottaa oikein kivasti ja pitkään... :)))
- yks typy
hemuli kirjoitti:
Kyllä Marjuska tietää että mistä sinä tykkäät ja mistä minä tykkään. :))
Sidotko minut pian sänkyyn vai lupaatko vaan... :)))Sinähän se minut sidot. Mulle se Marjuska ne käsiraudat aikoi laittaa :=)))
Mutta mietin tuossa sitä, että onko se heteka paras mahdollinen sänky. Ettei ole liian joustava. :=)))))
- ...
...
- hemuli
Nyt kuulemma tuli painettua hierarkiaa liian syvään. :))
Mutta joo. Benille kun annat hieman nahkaruoskaa nahka-asussasi niin sen jälkeen emme kukaan maksa enää veroja juuri ollenkaan. :))
Kyllä. Missä viipyy Kippari, jotta pääsemme ruoskimaan eduskuntaan uutta puhtia hänen laivallaan... :))- marjuska
todella huolestunut Kipparista huhuu missäs olet
Muutes siinä hetekassa saa pieniä sähköiskuja :)) - hemuli
marjuska kirjoitti:
todella huolestunut Kipparista huhuu missäs olet
Muutes siinä hetekassa saa pieniä sähköiskuja :))Kipparista olen minäkin huolissani.
Mutta se heteka varustettuna sähköiskulla, wuf!
Se saa paatuneenkin lottovoittajan tekemään sellaisen liikesarjan jotta oksat pois ja siinä tyrät rytkyy... :))
Onhan hetekassa 230 volttia, onhan? :)) - marjuska
hemuli kirjoitti:
Kipparista olen minäkin huolissani.
Mutta se heteka varustettuna sähköiskulla, wuf!
Se saa paatuneenkin lottovoittajan tekemään sellaisen liikesarjan jotta oksat pois ja siinä tyrät rytkyy... :))
Onhan hetekassa 230 volttia, onhan? :))ja jos haluaa vielä pienen vesisuihkun sähköntehon lisäämiseksi niin sekin hoituu viuuuu.... siinä saa karvat kyytiä :)
- yks typy
marjuska kirjoitti:
ja jos haluaa vielä pienen vesisuihkun sähköntehon lisäämiseksi niin sekin hoituu viuuuu.... siinä saa karvat kyytiä :)
kohta tulee. Se syö ensin. Näillä paikkein se yleensä ilmaantuu. Sen verran Kipparia tunnen :=)))
Vai että sähköiskuja vielä. Ei me mielestäni niitä iskuja tarvita jos Kippari ja Hemuli matkassa. Vai meinaakos Hemuli, että täytyy sellaiset ottaa avuksi :=))))
- surupoika
Voin huonosti, kuten aina...
- yks typy
surupoika voi huonosti? Nuorikin olet vielä. Sullahan on elämää enemmän edessä kuin takana. :=))))
- marjuska
sinun on lähdettävä mukaan niitä nahkatakkeja hakemaan :) suru pois ja kukka rintaan
- Peter
Kiva kuulla! :-)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013