Björn Borg Helsinki 1978

Karl

Löysin sattumalta vanhoista tavaroistani Kalastajatorpan Red Roomin ruokalistaan 26.11.1978 kirjoitetut nimikirjoitukset; Björn Borg, Vitas Gerulaitis ja Sandy Mayer. Muistaako kukaan mikä tapahtuma se oli jossa herrat pelasivat? Itse olin vain illalla mukana...sivustakatsojana.

7

1169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peluri

...mutta olisikohan ollut Helsingin jäähallissa näytösotteluita.....itse olen ollut katsomassa joihinkin noihin aikoihin...varma ei ajankohdasta voi olla, kun oli 9vuotias silloin-:)

• Cafe Wimbledon

Minkä maan passilla pelasi Vitas Gerulaitis ?

Olen kuullut että hän olisi liettualainen ?

• Karl

Eikös Vitas Gerulaitis ollut jenkki? Mieshän kuoli muistaakseni häkämyrkytykseen, mutta vuotta en muista.

• pallopoika

Björn Borg pelasi tuolloin näytösottelun Helsingin jäähallissa. Toimin ottelussa pallopoikana. Muuta en oikein muista kuin jäähalliin tehdyn kentän pinnoite irtosi liimauksistaan ja sitten Borg odotteli pitkään kun kenttä saatiin pelikuntoon.
      PS. Vitas "playboy" Gerulaitis oli jenkki.

• Kiitos vastauksestasi. Jos olet kiinnostunut em nimikirjoituksilla koristellusta ruokalistasta niin ota yhteyttä. [email protected]

• Hunter

Jos täältä löytyy vannoutuneita tennis faneja, jotka haluaa elävän tennislegendan Björn Borgin nimmarin, niin mulla olisi sellainen myytävänä. Nimmari on Helsingissä ja korkeimman tarjouksen sinne esittävä saa sen omakseen. Mielellään face to face kaupat pääkaupunkiseudulla. Huutokauppa alkakoon vaikka 10eur ylöspäin...Innostuneet voi ottaa mailiini yhteyttä.
      [email protected]

• Anonyymi

SIIS HÄH... KÄVIKÖ BJÖRN BORG 1978 SUOMESSA.... MIKSKÖHÄ MISSÄÄ EI OO MITÄÄ MAININTAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3666
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3589
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3320
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3291
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2166
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1758
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1496
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32