Onko kenelläkään kokemusta ko firmasta?
Ilmeisesti ko. paikan kautta pääsee niin au pairiksi kuin nannyksi.
Kuulisin mielelläni mielipiteitä, kokemuksia.
Nordic Nannies
6
2636
Vastaukset
- aupair/nanny
Minua kiinnostaisi myös! Lontooseen haluaisin lähteä. Kauanko hakuprosessi yleensä kestää? Jos nyt aloitan, millon todennäköisesti pääsisin lähtemään? :)
- Noin yksi työntekijä
"Firma" toimii Oululaisen pienomakotitalon keittiön pöydällä.
Vaunumiehentie 12.
Kun ongelmia tulee, olet yksin. Kyseisellä "firmalla" ei ole mitään keinoja auttaa sinua mutta varmaan mielellään ottavat välistä provisiot.- hilma4
Eipä se nyt taida noin ihan olla että yksi työntekijä ja omakotitalon pöydältä. Ne ei ensinnäkään ota mitään provisioo hakijoilta, ainoastaan perheiltä. Ne myös haastattelee kaikki hakijat toimistolla oulussa, myös helsingissä ja kait turussa ja tampereellakin pystyy ottaan haastatteluaikoja, hakijoilla pitää olla mielellään suosittelijoita, lääkärintodistus ja rikosrekisteri on pakollisia. Ja mielellään kaks kk ennen pitää hakea kuin lähtöpäivä on. Mä meinaan haen niiden kautta ens keväänä nanny paikkaa. Tottakai täällä on noita ylläolevia epäilijöitä jotka todennäkösesti tuntee kyseisen omistajan ja haluaa vaan mollata koska ei itse pysty samaan?
- abc2
Itse olen ollut aupairina sekä yksityisenä lastenhoitajana että päiväkodeissa töissä monta vuotta. Hain kyseisen järjestön kautta nannyn paikkaa ja vastauksena sain että palkkatoiveeni oli aivan älytön (palkkatoive oli aivan kohtuullinen, sama mitä suomessa sain) sekä kokemusta minulla ei ollut tarpeeksi nannyn paikkaa haettaessa(5vuotta ei vissiin riitä, että olisi pätevä lastenhoitaja).
Ystävällistä palvelua tuolta järjestöltä ei ainakaan oman kokemukseni kautta saa.
Jos aupairiksi haluat, etsi itse perheesi tai hae Cultural Caren kautta. Heistä ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Aina joku auttoi jos oli kysyttävää tai tarvitsi apua!- hilma4
Mutta suurin osa näistä paikoistahan on live-in eli ei siinä voi pyytää samaa palkkaa kuin suomessa kun kaikki asumiskulut sun muut on laskettu jo palkkaan mukaan?
Jos aupairin paikkaa olet hakemassa, niin Irlannissa ois yksi auki. Me olemme puolisuomalainen perhe, joka hakee savutonta ajokortillista tyttoa aupairiksi. Perheeseemme kuuluu irlantilainen isa, pojat 1.5v ja 3v, seka suomalainen aiti. Jos perheemme kuulostaa kiinnostavalta, laita viestia [email protected], niin kerron lisaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308408Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571113Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?59639En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579