Nordic Nannies

nannyksivaiei

Onko kenelläkään kokemusta ko firmasta?

Ilmeisesti ko. paikan kautta pääsee niin au pairiksi kuin nannyksi.

Kuulisin mielelläni mielipiteitä, kokemuksia.

6

2771

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aupair/nanny

Minua kiinnostaisi myös! Lontooseen haluaisin lähteä. Kauanko hakuprosessi yleensä kestää? Jos nyt aloitan, millon todennäköisesti pääsisin lähtemään? :)

• Noin yksi työntekijä

"Firma" toimii Oululaisen pienomakotitalon keittiön pöydällä.

Vaunumiehentie 12.

Kun ongelmia tulee, olet yksin. Kyseisellä "firmalla" ei ole mitään keinoja auttaa sinua mutta varmaan mielellään ottavat välistä provisiot.

• hilma4

Eipä se nyt taida noin ihan olla että yksi työntekijä ja omakotitalon pöydältä. Ne ei ensinnäkään ota mitään provisioo hakijoilta, ainoastaan perheiltä. Ne myös haastattelee kaikki hakijat toimistolla oulussa, myös helsingissä ja kait turussa ja tampereellakin pystyy ottaan haastatteluaikoja, hakijoilla pitää olla mielellään suosittelijoita, lääkärintodistus ja rikosrekisteri on pakollisia. Ja mielellään kaks kk ennen pitää hakea kuin lähtöpäivä on. Mä meinaan haen niiden kautta ens keväänä nanny paikkaa. Tottakai täällä on noita ylläolevia epäilijöitä jotka todennäkösesti tuntee kyseisen omistajan ja haluaa vaan mollata koska ei itse pysty samaan?

• abc2

Itse olen ollut aupairina sekä yksityisenä lastenhoitajana että päiväkodeissa töissä monta vuotta. Hain kyseisen järjestön kautta nannyn paikkaa ja vastauksena sain että palkkatoiveeni oli aivan älytön (palkkatoive oli aivan kohtuullinen, sama mitä suomessa sain) sekä kokemusta minulla ei ollut tarpeeksi nannyn paikkaa haettaessa(5vuotta ei vissiin riitä, että olisi pätevä lastenhoitaja).

Ystävällistä palvelua tuolta järjestöltä ei ainakaan oman kokemukseni kautta saa.

Jos aupairiksi haluat, etsi itse perheesi tai hae Cultural Caren kautta. Heistä ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Aina joku auttoi jos oli kysyttävää tai tarvitsi apua!

• hilma4

Mutta suurin osa näistä paikoistahan on live-in eli ei siinä voi pyytää samaa palkkaa kuin suomessa kun kaikki asumiskulut sun muut on laskettu jo palkkaan mukaan?

• Jos aupairin paikkaa olet hakemassa, niin Irlannissa ois yksi auki. Me olemme puolisuomalainen perhe, joka hakee savutonta ajokortillista tyttoa aupairiksi. Perheeseemme kuuluu irlantilainen isa, pojat 1.5v ja 3v, seka suomalainen aiti. Jos perheemme kuulostaa kiinnostavalta, laita viestia [email protected], niin kerron lisaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      53
      2047
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1405
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      61
      1234
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      64
      1153
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1091
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      916
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      889
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      854
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      801
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      779
    Aihe