Erosin pitkästä avoliitosta vuosi sitten. Ex-mieheni oli kerran aiemmni eronnut ja kertoi eron syyksi uskottomuuden. Vasta nyt, eromme jälkeen, kuulin totuuden heidän erostaan. Exäni oli pahoinpidellyt vaimonsa. Minusta tietysti tuntui alkuun todella järkyttävältä. Vähitellen muistin lähipiirin kummalliset kommentit kumppanistani mutta kun niistä yritin kysellä, hän totesi muiden olevan omituisia ja vaihtoi puheen aihetta.
Exälläni on uusi nainen ja minäkin olen omalla tahollani suhteessa. Mutta minua vähän painaa tämä peitelty väkivaltaisuus ja olen miettinyt eksäni uudelle kumppanille kirjoittamista ja asiasta kertomista. Onko tämä teidän mielestänne ihan typerä ajatus? Itse olisin ollut kertojalle jälkikäteen kiitollinen, olisihan se kipeää tehnyt mutta ainakaan suhde ei olisi perustunut suurelle valheelle.
Onko oikein kertoa?
!"((/&%
2
168
Vastaukset
- kerro vain
Olisiko mahdollisuus että mies olisi muuttunut? Jos ei sinua kertaakaan hakannut niin asia voisi olla puhtaasti niin. Naisella on toki oikeus tietää niin vakavastga rikoksesta ja voit asiasta hänelle kertoa. Eria asia sitten että saako mies uskoteltua että sinä valehtelet, mutta ainakin hän saisi tietää ajoissa, elämä sitten näyttäisi olisiko varoitukseen ollut ihan syytä.
- kyllä sen huomaa muu
Ajatus on hyvä, mutta muista että rakkaus on sokea. Itsekkin siihen idioottiin lankesit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03630- 433221
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562947Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342828- 162758
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452620- 442260
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h322131- 422015
- 451789