tornion keskus grilli

vihainen1

käytiin perjantaina syömässä hamburilaiset ja tosi huonosti oli paistettu kylmä hamppari :(. käytiin siintä sanomassakin mutta eihän nämä naikkoset ottaneet kuuleviin korviinkaan .kuka omistaa kyseisen paikan ja nämä naikkoset sais mennä koulutukseen että oppisivat paistamaan kunnolla jos osaa hyvin paistaa niin on ilo syödä lämmintä .

14

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pizzaa ja kepappia

Maahan muuttaneethan sen peltigrillinkin nykyisin omistaa ...

• Boikotti111

Ei siellä kenenkään ole kannattanu käyä omistajan vaihoksen jälkhen..

• makkaraperunat

kivirannan rilli on paras.

• dsgdsgds

ja hinnat on myös sen mukaan kivirannalla. sen verran harvakseltaan tulee käytyä, että kyllä sen joskus raskii maksaa ja onhan tuo sentään suomalainen yrittäjä.

• paras grilli

Paras grilli on keskusgrilli.
      Menkää kivirannalle syömään niitä sotkuja asiasta tietämättömät

• makkaraperuna8

Kiviranta paras, gesgusrilli oh no.

• oenrgoen

Valita öztköl pörsökille vai mikä se oli?

• hampparit

Kuuman olen saanut.Tekijästähän se riippuu.Hyväpaikka minusta ku harvoin grilliruokaa syö.Ei vara.Sillähinnalla kun kolme käy syömässä saa keitettyä 3-4 pv:n sapuskat kotona.Centtiä täytyy venyttää.Hyvät on kivirannallakin. Kallistahan se on ulkona ruokailla. Kaikilla ei vara :-(...Kyllähän asiakkaalla on oikeus palauttaa ruoka ja saada uusi jos vikaa.Vaiko väärässä?

• Nkoi

Haista sinä paska.minä tiädään omistaja kirjoittaja se on raiskari yrittää kaikille

• 45gg

Oletko huomasin ei ikinä pysy työntekijä jos se on nainen.aina se yrittää

• Eikunumppariin

Taitaa syömättä jäädä tässäkin kioskissa. Samaa sakkia melkein koko kylän ruokakeisarit.

• HessVaan

Selväksi tässä on käynyt, etten ainakaan "Samaa sakkia"-ruokaloihin eksy.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10211
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2468
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      216
      1958
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1743
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1080
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1054
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      872
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      852
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      823
    Aihe