Mikä täällä on muuten kirjoittamisen raja? Mitä tänne saa kirjoittaa ja mitä ei? Kerroppas...mäkin haluaisin tietää...mutta kiva kun mun viestit saa jäädä! :-)
Man-Of-Mystery?
6
831
Vastaukset
noin vaikeita! Rajat ovat joskus kovin häilyvät, etten sanoisi huuhaamaisen häilyvät, tai jotain sinnepäin.....! Ihan tosi! t. MM.
- allu169
Sähän varsinainen pelle oot! Vai oli vielä vaikea kysymys ja vielä huuhaamaisen häilyvät, vittu kun alko pelottamaan. Ihan tosi hei MM.!
MÄ LADON SUA KOHTA TURPAAN SAATANAN APINA - liepu-petteli
allu169 kirjoitti:
Sähän varsinainen pelle oot! Vai oli vielä vaikea kysymys ja vielä huuhaamaisen häilyvät, vittu kun alko pelottamaan. Ihan tosi hei MM.!
MÄ LADON SUA KOHTA TURPAAN SAATANAN APINAEi kai menny hermot vai mikä nyt on?
Väärät pillerit tai jotain?
MM on pidetty ja erittäin hyvä sefu, mutta sinä et sovi huuhaalle vaan poistut hermoheikkona toisaalle. - allu169
liepu-petteli kirjoitti:
Ei kai menny hermot vai mikä nyt on?
Väärät pillerit tai jotain?
MM on pidetty ja erittäin hyvä sefu, mutta sinä et sovi huuhaalle vaan poistut hermoheikkona toisaalle.Mä rauhotun, meni vaan hermot. Kai MM. on ihan hyvä sefu!
- liepu-petteli
allu169 kirjoitti:
Mä rauhotun, meni vaan hermot. Kai MM. on ihan hyvä sefu!
MM on hyvä sefu ja sinä lauhoitut.
- mekki4
liepu-petteli kirjoitti:
MM on hyvä sefu ja sinä lauhoitut.
Mite päästä serihviksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013