Piilotettu Hollolan lukion sivuille:
http://www.phnet.fi/koulutus/hollola/lukio/kuvat/02-03/sheriffi ja ampiainen.jpg
Sheriffi&salarakas
33
1433
Vastaukset
- kippari
ensin et se oli Aatu nuorena sheriffin hattu päässä;=))
Aika paha, hyvä päivänaloitus - mutta ei sitten vedetä mielleyhtymiä AH:n ja allekirjoittaneen välille - siis tosikot pysykööt poissa, tai jotain sinnepäin. Äähh, olenkohan vielä herännytkään? T. MM.
- Carmencita
sanoa, että hieraise silmiäsi vielä kerran ja juo iso kuppi kuumaa kahvia niin kyllä se siitä.
(aika mielenkiintoinen salarakas sinulla on! );-) - Doe-10
uusi seriffimme on huumorintajuinen :-))
- Työn orja
Päivän paras! Kukista ja mehiläisistähän kaikki alkaa :-DDD
- Carmencita
onkin kaunis kukkanen. ;-))
- Työn orja
Carmencita kirjoitti:
onkin kaunis kukkanen. ;-))
...jostain roolien vaihtoleikistä ;-))
- Carmencita
Työn orja kirjoitti:
...jostain roolien vaihtoleikistä ;-))
Kaiken maailman leikit onkin mukavia.
Kunhan on oikea leikkikaveri...;-) - Doe-10
Carmencita kirjoitti:
Kaiken maailman leikit onkin mukavia.
Kunhan on oikea leikkikaveri...;-)Kisujen kanssa ei kannata leikkiä.Niillä on terävät kynnet ;=))))
- Työn orja
Doe-10 kirjoitti:
Kisujen kanssa ei kannata leikkiä.Niillä on terävät kynnet ;=))))
Kisuja kun silittää ja rapsuttaa, niin ne vetävät kynnet tassujen sisään ja alkavat kehrätä sekä kiehnätä odottaen lisää paijausta!
- Carmencita
Doe-10 kirjoitti:
Doe..tuntui Kisulla olevan avara sydän..Niin kuin minullakin! ja jos niikseen rakas Doe, niin löytyy ne kynnet minullakin!! tai tulinen luonne
;-) - Doe-10
Työn orja kirjoitti:
Kisuja kun silittää ja rapsuttaa, niin ne vetävät kynnet tassujen sisään ja alkavat kehrätä sekä kiehnätä odottaen lisää paijausta!
yhden kisun kanssa..useammasta tulee katastrofi.Ei kolli häntineen jokapaikkaan voi mennä.:=)))Minä kun olen yhden kisun kolli ;=)))
Doe-10 kirjoitti:
Ei muuten, mutta olen vannoutunut kissaihminen - kuusi (6) kissaa on tällä hetkellä. Ja ns. kissakuume iskee aina silloin tällöin - nytkin on yhden kasvattajan kanssa juttu kesken..........!
- Doe-10
Man-of-Mystery kirjoitti:
Ei muuten, mutta olen vannoutunut kissaihminen - kuusi (6) kissaa on tällä hetkellä. Ja ns. kissakuume iskee aina silloin tällöin - nytkin on yhden kasvattajan kanssa juttu kesken..........!
kuten "vanhatpojat"yleensä.Tuolla korissa nukkuu naukuja tälläkin hetkellä. Näissä viesteissä puhuttiin kylläkin kaksijalkaisista kisuista ;=)))))
- Doe-10
Carmencita kirjoitti:
Doe..tuntui Kisulla olevan avara sydän..Niin kuin minullakin! ja jos niikseen rakas Doe, niin löytyy ne kynnet minullakin!! tai tulinen luonne
;-)kisut.Doellekin tulee parempi olo? Pliiz :=) ?
Doe-10 kirjoitti:
kuten "vanhatpojat"yleensä.Tuolla korissa nukkuu naukuja tälläkin hetkellä. Näissä viesteissä puhuttiin kylläkin kaksijalkaisista kisuista ;=)))))
aivan, aivan - mistäpä muista täällä puhuttaisiin........
- Doe-10
aivan, aivan - mistäpä muista täällä puhuttaisiin........
Mitä nikkiä käytit,ennenkuin sinusta tehtiin seriffi ;=)))? Olen valtavan utelias tietämään...
Doe-10 kirjoitti:
Mitä nikkiä käytit,ennenkuin sinusta tehtiin seriffi ;=)))? Olen valtavan utelias tietämään...
kunhan anonyyminä haahuilin - tässä ollaan nyt.
- Carmencita
Doe-10 kirjoitti:
kisut.Doellekin tulee parempi olo? Pliiz :=) ?
eihän kukaan ole riidellyt!!
Ei sitten olleskaan!!
( ja minä en ole kissa..!!) ;-) - Doe-10
kunhan anonyyminä haahuilin - tässä ollaan nyt.
että seriffikin osallistuu keskusteluihin :=) CapsLock ei tehnyt sitä koskaan :(
- Työn orja
...kissaihmiset koolla. Onko sinulla oikein rotukissoja? Minullakin yksi itsepäinen sekarotuinen rontti pyörii kotinurkissa, joten jotain tiedän kissojen luonteesta. Kohtuullisen hyvin opit kyllä soveltuvat kaksijalkaisiinkin kisuihin ;-DD
Työn orja kirjoitti:
...kissaihmiset koolla. Onko sinulla oikein rotukissoja? Minullakin yksi itsepäinen sekarotuinen rontti pyörii kotinurkissa, joten jotain tiedän kissojen luonteesta. Kohtuullisen hyvin opit kyllä soveltuvat kaksijalkaisiinkin kisuihin ;-DD
löytyy, yksi maatiainen (jonka hieman eksoottinen ulkomuoto kielii kylläkin jostain muusta?) - näyttelyissä emme kylläkään käy. Ja vaikka rekisterikirja tietyiltä kissoiltani löytyykin jne., niin enpähän brassaile sillä kellekään - yhtä arvokkaita ja rakkaita kaikki ovat. Ja tämä tarina on TOSI! T. MM.
- yks typy
Työn orja kirjoitti:
sen olla pitää. Ja jos senkin hankkisin, niin ison sellaisen. Mä olen koiraihminen. Olen haaveillut aina berhandilaiskoirasta, vaikka se syökin säkin pottuja päivässä. Mutta sillä on niin ihana katse. Vähän surulliset silmät. :=)))))
yks typy kirjoitti:
sen olla pitää. Ja jos senkin hankkisin, niin ison sellaisen. Mä olen koiraihminen. Olen haaveillut aina berhandilaiskoirasta, vaikka se syökin säkin pottuja päivässä. Mutta sillä on niin ihana katse. Vähän surulliset silmät. :=)))))
Olet koiraihminen, minä kissaihminen - siis eläinystäviä kumpikin. Tuohan ei ole mikään ongelma - muuten; tuo bernhardilainen on symppiksen oloinen, lutunen koira - minun mielestäni! T. MM.
- yks typy
Olet koiraihminen, minä kissaihminen - siis eläinystäviä kumpikin. Tuohan ei ole mikään ongelma - muuten; tuo bernhardilainen on symppiksen oloinen, lutunen koira - minun mielestäni! T. MM.
kait niin, kun itse on kissaihminen eli leijona, ei voi toista kissaa sulattaa :=))))
- Doe-10
yks typy kirjoitti:
kait niin, kun itse on kissaihminen eli leijona, ei voi toista kissaa sulattaa :=))))
Eikös sitä niinkin sanota,että sopu sijaa antaa ;=))
- yks typy
Doe-10 kirjoitti:
Eikös sitä niinkin sanota,että sopu sijaa antaa ;=))
se, kun on oikeanlainen kumppani. Eli tekee kaikki kuten Typy pyytää. Ja jos se ei käy, niin se on kumppanin menoa :=)))
Koirathan on aika uskollisia ja kuuliaisia, kun ne hyvin opettaa :=))) - yks typy
yks typy kirjoitti:
se, kun on oikeanlainen kumppani. Eli tekee kaikki kuten Typy pyytää. Ja jos se ei käy, niin se on kumppanin menoa :=)))
Koirathan on aika uskollisia ja kuuliaisia, kun ne hyvin opettaa :=)))Tiedän muuten, että sulla oli mua niin kamalan ikävä, että heti ensimmäisenä, kun tulit reissusta piti kirjoitaa mulle :=)))
Niin siinä on nyt käynyt. Minkäs sitä tunteilleen voi :=)))) - Doe-10
yks typy kirjoitti:
Koirathan on aika uskollisia ja kuuliaisia, kun ne hyvin opettaa :=)))Kissat ovat oman tiensä kulkijoita ja näyttävät,missä kaappi seisoo :=)))
- Työn orja
yks typy kirjoitti:
Tiedän muuten, että sulla oli mua niin kamalan ikävä, että heti ensimmäisenä, kun tulit reissusta piti kirjoitaa mulle :=)))
Niin siinä on nyt käynyt. Minkäs sitä tunteilleen voi :=))))...ja naisen logiikan peruskurssin käänteislogiikan perusteella tuon tulkinta on seuraava:
Tunnustan sinulle Työn orja, että mulla on ollut sua niin kamalan ikävä, että heti ensimmäisenä, kun sinä tulit reissusta, mun piti kirjoitaa sulle :=)))
Niin siinä on nyt käynyt. Minkäs sitä tunteilleen voi :=))))
Ymmärrän ihan hyvin sinua typy, noin naisille yleensä aina mun kanssa käy :))) - yks typy
Työn orja kirjoitti:
...ja naisen logiikan peruskurssin käänteislogiikan perusteella tuon tulkinta on seuraava:
Tunnustan sinulle Työn orja, että mulla on ollut sua niin kamalan ikävä, että heti ensimmäisenä, kun sinä tulit reissusta, mun piti kirjoitaa sulle :=)))
Niin siinä on nyt käynyt. Minkäs sitä tunteilleen voi :=))))
Ymmärrän ihan hyvin sinua typy, noin naisille yleensä aina mun kanssa käy :)))kumpihan kirjoitti ekaks ja kelle ? :=)))
Tuo ei onnistu. Valitan. Hävisit heti ensikommentissas :=)))) - yks typy
Doe-10 kirjoitti:
Kissat ovat oman tiensä kulkijoita ja näyttävät,missä kaappi seisoo :=)))
Nyt ollaan samalla aaltopituudella :=)))
Sellasia me kissat(leijona) ollaan. Tunnustitpa viimein :=)))) - Työn orja
yks typy kirjoitti:
kumpihan kirjoitti ekaks ja kelle ? :=)))
Tuo ei onnistu. Valitan. Hävisit heti ensikommentissas :=))))...hyvää hyvyyttäni vapautin sut piinaavasta odotuksesta. Ja hetihän sä tunnustit suunnattoman kaipauksesi poissaoloni takia. Käännös tunnustuksestasi edellä. Nyt poistun tosielämään. Yritä pärjätä taas hetki ilman mua, vaikka tiedänkin sen olevan vaikeaa. Moit :))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013