Pyörä ja potkulauta ok. Skeitti ja luistimet ei

On erilaisia pyöriä

Sain kiinteistönhoitajan paikan isossa logistiikka-hallissa. Heti alkuun minulle tehtiin selväksi, että pihalla ja sisällä liikkuu parhaiten pyörien päällä. No keräilijöillä on trukit, osalla esimiehistä on polkupyörä, siivoojien kärryt on kolmepyöräisiä poljettavia. Itse en ole tykännyt minulle tarjotusta fillarista ja kokoska harrastan skeittausta niin otin dekkini mukaan töihin.
Yksi halliesimies alkoi heti valittaa, että skeittilauta ei ole turvallinen kulkupeli, koska se voi karata alta. Selvä.
Dekki jäi kotiin ja otin seuraavaksi rullaluistimet käyttöön. Oikeastaan siis pelkät kenkiin kiinnitettävät luistinrullat, koska turvakengät on oltava. Ne saa pois sitten, kun siirtymisen jälkeen alkaa töihin. Pari päivää sain vetää ja nyt nekin on kielletty.

Ironista tässä on se, että dekki tai luistimet, minulla oli kypärä ja polvisuojat. En ole nähnyt kenenkään muun täällä käyttävän edes kypärää vaikka pitäisi olla niin turvallista ja määräystenmukaista.

2

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • googlaamuuta

Valitettavasti lajisi ,varsinkin skeittais,aiheuttaa yleistä pahennusta.Yhdistetään alakulttuureihin ns.inhokit.Suomessa ei vaan saa olla yksilö,joka saa luvan kanssa nauttia työnteosta skeitaten.

• entinen TSV

Työpaikalla noudatetaan työnantajan turvallisuuohjeita.
      Siinä ei ole mitään valittamista.
      Että pulinat pois.
      Jos pyörä on määrätty niin sillä mennään eikä muulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1994
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1752
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1581
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1424
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1122
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe