Sain kiinteistönhoitajan paikan isossa logistiikka-hallissa. Heti alkuun minulle tehtiin selväksi, että pihalla ja sisällä liikkuu parhaiten pyörien päällä. No keräilijöillä on trukit, osalla esimiehistä on polkupyörä, siivoojien kärryt on kolmepyöräisiä poljettavia. Itse en ole tykännyt minulle tarjotusta fillarista ja kokoska harrastan skeittausta niin otin dekkini mukaan töihin.
Yksi halliesimies alkoi heti valittaa, että skeittilauta ei ole turvallinen kulkupeli, koska se voi karata alta. Selvä.
Dekki jäi kotiin ja otin seuraavaksi rullaluistimet käyttöön. Oikeastaan siis pelkät kenkiin kiinnitettävät luistinrullat, koska turvakengät on oltava. Ne saa pois sitten, kun siirtymisen jälkeen alkaa töihin. Pari päivää sain vetää ja nyt nekin on kielletty.
Ironista tässä on se, että dekki tai luistimet, minulla oli kypärä ja polvisuojat. En ole nähnyt kenenkään muun täällä käyttävän edes kypärää vaikka pitäisi olla niin turvallista ja määräystenmukaista.
Pyörä ja potkulauta ok. Skeitti ja luistimet ei
On erilaisia pyöriä
2
147
Vastaukset
- googlaamuuta
Valitettavasti lajisi ,varsinkin skeittais,aiheuttaa yleistä pahennusta.Yhdistetään alakulttuureihin ns.inhokit.Suomessa ei vaan saa olla yksilö,joka saa luvan kanssa nauttia työnteosta skeitaten.
- entinen TSV
Työpaikalla noudatetaan työnantajan turvallisuuohjeita.
Siinä ei ole mitään valittamista.
Että pulinat pois.
Jos pyörä on määrätty niin sillä mennään eikä muulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979