Sain kiinteistönhoitajan paikan isossa logistiikka-hallissa. Heti alkuun minulle tehtiin selväksi, että pihalla ja sisällä liikkuu parhaiten pyörien päällä. No keräilijöillä on trukit, osalla esimiehistä on polkupyörä, siivoojien kärryt on kolmepyöräisiä poljettavia. Itse en ole tykännyt minulle tarjotusta fillarista ja kokoska harrastan skeittausta niin otin dekkini mukaan töihin.
Yksi halliesimies alkoi heti valittaa, että skeittilauta ei ole turvallinen kulkupeli, koska se voi karata alta. Selvä.
Dekki jäi kotiin ja otin seuraavaksi rullaluistimet käyttöön. Oikeastaan siis pelkät kenkiin kiinnitettävät luistinrullat, koska turvakengät on oltava. Ne saa pois sitten, kun siirtymisen jälkeen alkaa töihin. Pari päivää sain vetää ja nyt nekin on kielletty.
Ironista tässä on se, että dekki tai luistimet, minulla oli kypärä ja polvisuojat. En ole nähnyt kenenkään muun täällä käyttävän edes kypärää vaikka pitäisi olla niin turvallista ja määräystenmukaista.
Pyörä ja potkulauta ok. Skeitti ja luistimet ei
On erilaisia pyöriä
2
111
Vastaukset
- googlaamuuta
Valitettavasti lajisi ,varsinkin skeittais,aiheuttaa yleistä pahennusta.Yhdistetään alakulttuureihin ns.inhokit.Suomessa ei vaan saa olla yksilö,joka saa luvan kanssa nauttia työnteosta skeitaten.
- entinen TSV
Työpaikalla noudatetaan työnantajan turvallisuuohjeita.
Siinä ei ole mitään valittamista.
Että pulinat pois.
Jos pyörä on määrätty niin sillä mennään eikä muulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752086
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851499Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821424Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121202Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101013- 42928
- 97875
- 85825
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795