Havaintoja

Aina kun pesen pyykkiä, lämminvesipoilerin alla oleva lattiakaivon vesi värjääntyy tummemmaksi. Kahden pesun jälkeen, kyseisen lattiakaivon veden väri on musta.

Asian tekee omituiseksi se, ettei pesukoneen tyhjennys tapahdu samaan lattiakaivoon ja mikäli tapahtuisi, kyseinen lattiakaivo tulvisi lattialle ja reippaasti.

36

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotta sa tuon veden jälleen kirkkaaksi, on kaadettava lidlin kivennäisvesipullosta vettä tai käännettävä kuumavesipoilerin ylivuotokraanasta.
      Ennen käytin tuota kraanaa, kunnes sieltä murtui jotain ja vettä alkoi tulla kuin esterin sieltä. Lidlin vesipullo on ihan hyvä, menee puolitoistalitraa kerralla.

      • Tilasin tuossa taksin ja taksi lupasi soittaa kun lähtee tännepäin. Puoli kymmeneksi sovittiin lähtö ja soittoa ei ole kuulunut. Ei 20 kilometriä ajeta vartissa. Pitää tehdä valitus jos toinenkin


      • runontaja kirjoitti:

        Tilasin tuossa taksin ja taksi lupasi soittaa kun lähtee tännepäin. Puoli kymmeneksi sovittiin lähtö ja soittoa ei ole kuulunut. Ei 20 kilometriä ajeta vartissa. Pitää tehdä valitus jos toinenkin

        Tuohon kaivojuttuun on kuitenkin yksinkertainen selitys, pesukoneen poistoputki on kytketty seinässä olevaan poistoputkeen ja pesukoneen poistopaine on senverran suuri, että työntää osittain yli varsinaisen poistoputken. Todennäköisesti siellä on T-liiton eikä Y-liitos. Y-liitoksella niin ei periaatteessa voi tapahtua.

        Kaikki pitäisi tehdä itse, vaikka en asunut täällä, kun tuo putkityö tehtiin


      • runontaja kirjoitti:

        Tuohon kaivojuttuun on kuitenkin yksinkertainen selitys, pesukoneen poistoputki on kytketty seinässä olevaan poistoputkeen ja pesukoneen poistopaine on senverran suuri, että työntää osittain yli varsinaisen poistoputken. Todennäköisesti siellä on T-liiton eikä Y-liitos. Y-liitoksella niin ei periaatteessa voi tapahtua.

        Kaikki pitäisi tehdä itse, vaikka en asunut täällä, kun tuo putkityö tehtiin

        Tuleehan se taksi, kun tarpeeksi aktiivinen on


      • runontaja kirjoitti:

        Tuleehan se taksi, kun tarpeeksi aktiivinen on

        Samainen taksi toi minut ystävällisesti takaisin, eikä maksanut mitään. Edes luonnossa ei tarvinnut maksua suorittaa. Jos olisi ollut fiksu. Kaupassa käynti olisi mennyt samaan hintaan. Rahat jäi turvallisesti kotiin.

        Nyt täytyy päättää, tekisikö itse ruuan vai hakisiko pizzan vai kävisikö kaupassa, säisi huoltoasemalla ja tekisi itse ruuan huomenna... voi tätä olemattomien murheiden päättämiskyvyttömyyttä.


      • runontaja kirjoitti:

        Samainen taksi toi minut ystävällisesti takaisin, eikä maksanut mitään. Edes luonnossa ei tarvinnut maksua suorittaa. Jos olisi ollut fiksu. Kaupassa käynti olisi mennyt samaan hintaan. Rahat jäi turvallisesti kotiin.

        Nyt täytyy päättää, tekisikö itse ruuan vai hakisiko pizzan vai kävisikö kaupassa, säisi huoltoasemalla ja tekisi itse ruuan huomenna... voi tätä olemattomien murheiden päättämiskyvyttömyyttä.

        Syö huoltsikalla, siinä on tunnetta mukana.


      • eteret kirjoitti:

        Syö huoltsikalla, siinä on tunnetta mukana.

        Koska oli ainut ehdotus, menen huolsikalle. Saa ilmaisen teen ja muistaa miten hyvää kotona oleva irtotee on. Hyvällä onnella seisova pöytä on vielä katettu


      • runontaja kirjoitti:

        Koska oli ainut ehdotus, menen huolsikalle. Saa ilmaisen teen ja muistaa miten hyvää kotona oleva irtotee on. Hyvällä onnella seisova pöytä on vielä katettu

        Muussia, lihapullia ja salaattia. Salaattia taisin syödä enemmän mitä pääruokaa


    • ☆☆sähkäri

      Yx deekumaan laivvakonemestari ihmetteli sitä, että Suomessa tArvitaaan niin paljon lupia jataarkasykssiaa raksan asennushommissa

      yx aamu heräsin kuön boileri räjähti 15litrainen
      mestari olinaamulla ottanut termostaatin pois luullen, että hänen parranajovesi kuumenee nopeammin ja unohti asenta termostaatin takaaissin


      Ei hellakaan sen nopeammin kuumeene vaik 170asteesseen jos aaasettaa ensin qq300asteeseen yleensä termostaatilla vastus on on tai off

      Asensi tiskipöydän päälle pistrasiat ilman ssuojamaadoitusta 2piuhaisella kaapelilla
      kun suojamaadoitetunkin on oltava vähintään 1120cm päässä vseijohdoista
      ettei helpolla voi tarttua molempiin samaan aikaaan ja sadaa tälli läpi sydämmmmen

      Tulisi melko tyhjä lista sähkölaitteestaa, joita se tattaari ei saanut rikki
      tattarimaan laivakoneemstrin pätevyydellä
      shit siltä hokattiin vaatia Suomen merenkulkuhallituxen pätevyyskirja

      tunnen konepäällikön, jonka alaisena tattaari oli
      kertoi, että melkein kaikki korjausvälineet oli laitettava lukkojen taaakse
      ettei se AD/HD tattari tee eenempää blackouteja

      • Meilläkin on kaksi piuhaa tiskialtaan valaisimeen. Ainakin oletan, sillä lamppu on yli tuhat vuotta vanha.

        Mainitsinko jo, että olin kotoa poissa tuhat vuotta? Lähdin 19lun viimeisenä iltana liesuun ja palasin vuonna 2000 aamuyöstä kotiin. Kaikkea se nakkikioskijonotusfriikkiys saa aikaan. Nyt on päällä vieroitusoireita, koska en ole jonottanut nakkikioskilla kuukausiin.


    • runollisesti:

      Sinusta tulee mieleeni aina sarjakuva "Minun elämäni". Ethän pahastu...

      • linkki:


    • Omituisa ja outoja juttuja riittää.

      Ystäväni osti prepaid datan( kunnes oma netti kytkeytyy ) ja asetti sen suoraan tablettiin ja heti tuli viesti "rakastan sinua"

      • Itse en ole vielä saanut yhtään rakkauden tunnustusta. Joku ulkopuolinen erehtyi kyllä jossain vaiheessa sukupuolestani. Erehdyksiä sattuu.

        Työpuhelimeeni sain viestin, jolla voin ansaita miljoonan verran euroja. Vahinko, etten ole rahan ahne


      • runontaja kirjoitti:

        Itse en ole vielä saanut yhtään rakkauden tunnustusta. Joku ulkopuolinen erehtyi kyllä jossain vaiheessa sukupuolestani. Erehdyksiä sattuu.

        Työpuhelimeeni sain viestin, jolla voin ansaita miljoonan verran euroja. Vahinko, etten ole rahan ahne

        Minäkin haluan noita viestejä, saa tulla runsain mitoin tunnustuksia.
        Voi missä on syntipuhelin?


      • eteret kirjoitti:

        Minäkin haluan noita viestejä, saa tulla runsain mitoin tunnustuksia.
        Voi missä on syntipuhelin?

        Amerikassa lienee 666synti-numero. Mistähän tuo ihmisen luku tuohon tupsahti?
        Mahtaako hinta olla 666 vai 66,6 vai 6,66 vai 0,666 vai 0,0666 jne dollaria minuutilta.

        Menen nyt kuitenkin syömään


      • eteret kirjoitti:

        Minäkin haluan noita viestejä, saa tulla runsain mitoin tunnustuksia.
        Voi missä on syntipuhelin?

        Laita lisää kuvia koirista ne on niin ihania. Onko toi sun koira ja onko sillä tatuointeja tai microsirua?


      • modelli kirjoitti:

        Laita lisää kuvia koirista ne on niin ihania. Onko toi sun koira ja onko sillä tatuointeja tai microsirua?

        Sylissäni oleva koira on minun ja sillä on sellainen siru siinä niskassa. Harmi kun tatskat jäi pois tai niitä ei enään edes saa laittaa.
        Kohta kun saan sen yksinkertasen järjestelmäkameran, sitten tulee koirakuvia. Ja menen ennen sitä koiravalokuvaukseen tuon yhden kanssa.

        Siinä olisi muuten vinkki Runontajalle, kun niitä kuvia on ottanut että se nyt kuuminta aikaa otatttaa itsestä ja koirasta otoksia ja se on oiva joululahja läheisille.
        Vaatii aikaa kun saa villistä koiran otoksen.


      • eteret kirjoitti:

        Sylissäni oleva koira on minun ja sillä on sellainen siru siinä niskassa. Harmi kun tatskat jäi pois tai niitä ei enään edes saa laittaa.
        Kohta kun saan sen yksinkertasen järjestelmäkameran, sitten tulee koirakuvia. Ja menen ennen sitä koiravalokuvaukseen tuon yhden kanssa.

        Siinä olisi muuten vinkki Runontajalle, kun niitä kuvia on ottanut että se nyt kuuminta aikaa otatttaa itsestä ja koirasta otoksia ja se on oiva joululahja läheisille.
        Vaatii aikaa kun saa villistä koiran otoksen.

        Oliko vaikeaa viedä se suomesta ulkomaille?


      • eteret kirjoitti:

        Sylissäni oleva koira on minun ja sillä on sellainen siru siinä niskassa. Harmi kun tatskat jäi pois tai niitä ei enään edes saa laittaa.
        Kohta kun saan sen yksinkertasen järjestelmäkameran, sitten tulee koirakuvia. Ja menen ennen sitä koiravalokuvaukseen tuon yhden kanssa.

        Siinä olisi muuten vinkki Runontajalle, kun niitä kuvia on ottanut että se nyt kuuminta aikaa otatttaa itsestä ja koirasta otoksia ja se on oiva joululahja läheisille.
        Vaatii aikaa kun saa villistä koiran otoksen.

        Joskus kaipaa yksinkertaista kameraa. Kameraa ostaessa on tietysti mietittävä, mitä tulee kuvaamaan.
        Huomasin tuossa, että Panasonic Lumiksilla (lumiksin linssi) pokkarilla saa hyviä kuvia.
        Miinuspuolena se, ettei ole esintä, vaan ruudusta pitää katsoa mitä kuvaa ja aurinkoisessa säässä se on hankalaa.

        Mikäli haluaa ostaa kameran, mikä on jälkikäteen helppo myydä, kannattaa ostaa Canon 1200 ja nyt netanttilassa saa kittilinssillä 399,90 jos haluaa saman kahdella kittilinssillä, on hinta 499,90.
        Kun sitten ostaa siihen käytetyn valovoimaisen linssin, onnistuu sisäkuvauskin paremin


      • modelli kirjoitti:

        Oliko vaikeaa viedä se suomesta ulkomaille?

        Ei siinä ollut mitään ja me ollaan koiran jo suomessa, oli niin ikävä teitä.


      • runontaja kirjoitti:

        Joskus kaipaa yksinkertaista kameraa. Kameraa ostaessa on tietysti mietittävä, mitä tulee kuvaamaan.
        Huomasin tuossa, että Panasonic Lumiksilla (lumiksin linssi) pokkarilla saa hyviä kuvia.
        Miinuspuolena se, ettei ole esintä, vaan ruudusta pitää katsoa mitä kuvaa ja aurinkoisessa säässä se on hankalaa.

        Mikäli haluaa ostaa kameran, mikä on jälkikäteen helppo myydä, kannattaa ostaa Canon 1200 ja nyt netanttilassa saa kittilinssillä 399,90 jos haluaa saman kahdella kittilinssillä, on hinta 499,90.
        Kun sitten ostaa siihen käytetyn valovoimaisen linssin, onnistuu sisäkuvauskin paremin

        Mun juttu on revontulet, halot, ja kesällä salamat.


      • eteret kirjoitti:

        Mun juttu on revontulet, halot, ja kesällä salamat.

        Sen näkee hiuksista.


      • eteret kirjoitti:

        Mun juttu on revontulet, halot, ja kesällä salamat.

        Noita ajatellen järjestelmä on parempi. Salamoissa tarvitaan pitkä valoitus ja kun on välähtänyt, pitää valoitus katkaista.


      • eteret kirjoitti:

        Ei siinä ollut mitään ja me ollaan koiran jo suomessa, oli niin ikävä teitä.

        Tuttu lähtee kohta kolmaksi kuukaudeksi Espanjaan koiran kanssa. Toivottavasti koora ei pitkästy, kun ajavat. Vuoden ikäinen seefferi


      • runontaja kirjoitti:

        Noita ajatellen järjestelmä on parempi. Salamoissa tarvitaan pitkä valoitus ja kun on välähtänyt, pitää valoitus katkaista.

        Sullahan on itselläs pitkä valotusaika, mihin sä jotain ihmekameraa tarviit?


      • modelli kirjoitti:

        Sullahan on itselläs pitkä valotusaika, mihin sä jotain ihmekameraa tarviit?

        En oikeastaan mihinkään, keväällä ostin Canonin 60 D:n eli lopetin cannonin boikotoimisen 19 vuoden jälkeen.

        Olumpus on muuten hyvä, mutta siihen vaikea saada objektiivia. Toki sovittimilla, mutta menisikö silloin käsisäädöksi


      • runontaja kirjoitti:

        En oikeastaan mihinkään, keväällä ostin Canonin 60 D:n eli lopetin cannonin boikotoimisen 19 vuoden jälkeen.

        Olumpus on muuten hyvä, mutta siihen vaikea saada objektiivia. Toki sovittimilla, mutta menisikö silloin käsisäädöksi

        Älä multa kysy! En oo mikään asiantuntia, itse kuvaan lähinnä pullonpohjan kautta naisia, ja hämärissä olosuhteissa.


    • Justiina Puupää

      Minä en voi sietäåntalkkareita syystä, että meidan talkkari Pikkaraiinen ahdistelee avimiestäni

      • Tämä lienee ensimmäinen kerta, kun Justiina on jäänyt neuvottomaksi.


    • Olenko muuten kertonut fiktionaalisesta naisesta, joka oli Helsingissä oppaana kiertoajelubussissa. Ties kuinka monelta humalaiselta miespuoliselta turistilta sai kuulla "Olisi muuten mahtavaa, jos omistaisi yhtä suren mulkun, mitä stadionin torni on"
      Asiasta ja toistosta kyllästynyt fiktionaalinen nainen tokaisi "Ei kokovartalomulkku mulkkua tarvitse".

      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

        Olisi kovin vaikeata löytää tarpeexi iso lörtsy sellaisen miehen ratoksi
        ehkä Cams Eisaketkun riemukaari?
        Olisi kiinostavaa seurta aktia heidän tekemänä
        pulkään sellaise aiheuttava maanjristyxen ja tsunamin


      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:

        Olisi kovin vaikeata löytää tarpeexi iso lörtsy sellaisen miehen ratoksi
        ehkä Cams Eisaketkun riemukaari?
        Olisi kiinostavaa seurta aktia heidän tekemänä
        pulkään sellaise aiheuttava maanjristyxen ja tsunamin

        Edellinen kirjoitukseni koski myös teitä. Steping aut ei aina toimi kolmoistulpin kanssa


      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:

        Olisi kovin vaikeata löytää tarpeexi iso lörtsy sellaisen miehen ratoksi
        ehkä Cams Eisaketkun riemukaari?
        Olisi kiinostavaa seurta aktia heidän tekemänä
        pulkään sellaise aiheuttava maanjristyxen ja tsunamin

        Eisakettu tulee ja lyö sua vasaralla ukkovarpaaseen.


    • Jee Jee

      Pitkä mielenkiintoinen keskustelu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe