PASKA MIES

onneton ja yksin

Osaisikohan joku valoitaa tapailemani miehen käytöstä. Itse en saata ymmärtää tätä mestä ollenkaan.....

Mies on vieraillut luonani, omaan kotiinsa ei pyydä.
Luonani ollessaan ostaa pahaa ruokaa, on niin pihi ettei saattanut ostaa esim. kahvia pyynnöstäni.
Ei tuo ikinä lahjoja, ei vie treffeille kodistani.
Ei juttele luonani paljoakaan, katsoo telkkaria/tietokonetta.
Ei ole välttämättä kiinnostunut seksistä, kääntää minulle selkänsä sängyssäni nukkuessaan.
Puhuu yhteenmuuttamisesta, mutta haluaa minun ensin muuttavan yksinäni "halpaan" asuntoon.
Saattaa yhtäkkiä jättää minut yksin esim. bussipysäkillä ja kähestyä toista naista.
Ei pidä minuun yhteyttä, minä hoidan yhteydenpidon.
Useinkaan ei vastaa, kun soitan/tekstaan eikä soita takaisin.
Tivatessani selitystä, väittää ettei oo mitään ja että haluaa olla kanssani.

En voi sietää tämän miehen käytöstä!!! Kohteleeko mies minua tahallaan nuivasti vai mitä tällainen on? Käyttäytyykö muut miehet samalla tavalla?

8

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runontaja off

      Ei välttämättä. Hänellä saattaa olla huono tunneäly-

      Välttämättä hän ei muuta luoksesi, vaikka muuttaisit halvempaan asuntoon. Katsoo vain kuinka pitkälle voi sinua ohjailla

      Mikäli hän asuu vanhempiensa luona, hän saattaa hävetä vanhempiaan. Mikäli ei, hän asuu avoliitossa tai on naimisissa

      "Saattaa yhtäkkiä jättää minut yksin esim. bussipysäkillä ja kähestyä toista naista."
      Mikäli tuo lähestetty nainen kiinnostuu miehestä, jäät kuin nalli kalliolle, kunnes naisen kiinnostus loppuu

      En näe teillä hyvää yhteistä tulevaisuutta.

    • Nasdaq utopiassa

      Asshole.

      Mä en oikein tajua teitä naisia, vaikka en kuulemma ihan tyhmä ole.



      (Reps)

    • ookei...

      kirjoittele nyt lista miehen hyvistä puolista. Syitä siihen miksi ylipäätään hengailet hänen kanssaan. Mikä tässä suhteessa on parempaa kuin olla sinkkuna?

      • Ajattelin juuri samaa, mutta olit jo pukenut ajatuksen sanoiksi.


    • "Käyttäytyykö muut miehet samalla tavalla?" Luultavasti kaikki sellaiset miehet jotka ulkoisesti miellyttävät sinua, ja ei noi sunkaan juttus kovinkaan kypsiltä vaikuta.

    • "Käyttäytyykö muut miehet samalla tavalla?"

      Ei, eikä naisenkaan tarvitse edes miettiä, ontuuko suhteessa joku. Jos tuntuu ontuvan, jotain juttua ei ole käsitelty.

      Valitettavasti on sanottava, että näyttää siltä että olet vain hyödyn välikappale, ei muuta. Ja jotta ymmärtäisit sen merkityksen, on pohdittava sitä, onko suhde ja läheisyys kauppatavaraa, jota toinen ostaa toiselta tai maksaa saadakseen (hämärä mahdollisuus) haluamansa.

    • Tapa ittes

      Siis mitä?! Mieshän käyttäytyy paljon paremmin kuin ansaitsisit!

      • loukkaavaa

        Miksi aloittaja ansaitsisi paljon huonompaa käytöstä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe