Osaisikohan joku valoitaa tapailemani miehen käytöstä. Itse en saata ymmärtää tätä mestä ollenkaan.....
Mies on vieraillut luonani, omaan kotiinsa ei pyydä.
Luonani ollessaan ostaa pahaa ruokaa, on niin pihi ettei saattanut ostaa esim. kahvia pyynnöstäni.
Ei tuo ikinä lahjoja, ei vie treffeille kodistani.
Ei juttele luonani paljoakaan, katsoo telkkaria/tietokonetta.
Ei ole välttämättä kiinnostunut seksistä, kääntää minulle selkänsä sängyssäni nukkuessaan.
Puhuu yhteenmuuttamisesta, mutta haluaa minun ensin muuttavan yksinäni "halpaan" asuntoon.
Saattaa yhtäkkiä jättää minut yksin esim. bussipysäkillä ja kähestyä toista naista.
Ei pidä minuun yhteyttä, minä hoidan yhteydenpidon.
Useinkaan ei vastaa, kun soitan/tekstaan eikä soita takaisin.
Tivatessani selitystä, väittää ettei oo mitään ja että haluaa olla kanssani.
En voi sietää tämän miehen käytöstä!!! Kohteleeko mies minua tahallaan nuivasti vai mitä tällainen on? Käyttäytyykö muut miehet samalla tavalla?
PASKA MIES
8
151
Vastaukset
- runontaja off
Ei välttämättä. Hänellä saattaa olla huono tunneäly-
Välttämättä hän ei muuta luoksesi, vaikka muuttaisit halvempaan asuntoon. Katsoo vain kuinka pitkälle voi sinua ohjailla
Mikäli hän asuu vanhempiensa luona, hän saattaa hävetä vanhempiaan. Mikäli ei, hän asuu avoliitossa tai on naimisissa
"Saattaa yhtäkkiä jättää minut yksin esim. bussipysäkillä ja kähestyä toista naista."
Mikäli tuo lähestetty nainen kiinnostuu miehestä, jäät kuin nalli kalliolle, kunnes naisen kiinnostus loppuu
En näe teillä hyvää yhteistä tulevaisuutta. - Nasdaq utopiassa
Asshole.
Mä en oikein tajua teitä naisia, vaikka en kuulemma ihan tyhmä ole.
(Reps) - ookei...
kirjoittele nyt lista miehen hyvistä puolista. Syitä siihen miksi ylipäätään hengailet hänen kanssaan. Mikä tässä suhteessa on parempaa kuin olla sinkkuna?
"Käyttäytyykö muut miehet samalla tavalla?" Luultavasti kaikki sellaiset miehet jotka ulkoisesti miellyttävät sinua, ja ei noi sunkaan juttus kovinkaan kypsiltä vaikuta.
"Käyttäytyykö muut miehet samalla tavalla?"
Ei, eikä naisenkaan tarvitse edes miettiä, ontuuko suhteessa joku. Jos tuntuu ontuvan, jotain juttua ei ole käsitelty.
Valitettavasti on sanottava, että näyttää siltä että olet vain hyödyn välikappale, ei muuta. Ja jotta ymmärtäisit sen merkityksen, on pohdittava sitä, onko suhde ja läheisyys kauppatavaraa, jota toinen ostaa toiselta tai maksaa saadakseen (hämärä mahdollisuus) haluamansa.- Tapa ittes
Siis mitä?! Mieshän käyttäytyy paljon paremmin kuin ansaitsisit!
- loukkaavaa
Miksi aloittaja ansaitsisi paljon huonompaa käytöstä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561478
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu651449Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611331Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661207Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041141Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2631035Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58967- 56959
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin84894