Pelaako mies raakaa peliä, vai mitä tämä tarkoittaa?

v*tuttaa jo

Hei, tarvitsisin nyt apua, mitä tehdä tämän miehen suhteen`?

Meillä on ollut nyt pari kuukautta seksisuhde/avoin suhde/säätö. Eli emme seurustele, emmekä aio seurustella, harrastamme vain seksiä ja vietämme aikaa yhdessä. Alusta asti meis on vaikuttanut tosi kiinnostuneelta mua kohtaan. Hän on tehnyt ruokaa, vienyt kylpylään, kohdellut kuin tyttöystävää. Tunteeni ovat heränneet, ja olen antanut vastakaikua. Hillitysti. Mies on selvästi huomannut tämän, ja yhtäkkiä hänestä on tullut todella etäinen. Hän ei laita viestiä enää, vaikka ennen tekstailimme kokoajan. Kerran kun hän haki minua baarista, niin meinasin ottaa hänet käsikynkkään, mies riuhtaisi käden pois ja totesi "hei! ei me seurustella!".

Mulla on ennenkin ollut juttua miehen kanssa, mut välissä oli taukoa ja tauon aikana seurustelin vakavissani pari kuukautta. Kun tämä suhde loppui, niin mies heti otti yhteyttä ja alkoi osoittaa kiinnostustaan. Olen tietoinen että mies on todella sitoutumiskammoinen. En kuitenkaan jaksaisi olla riepoteltavana. Mitä tehdä? Pitäisikö lempata koko tyyppi? En voi olla mikään ameebakaan, ja en jaksa varoa kokoajan kaikkea mitä sanon ja teen, ettei mies ahdistuisi....

11

1452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehen mittaus

      Kukaan ei voi häntä yrittää muuttaa kuin hän itse, ja kuten hän jo ikävän rajusti ilmaisikin niin ei ole valmis edes yrittämään päästä henkisestä ongelmastaan yli sinun/teidän vuoksenne :( Ansaitset yksinkertaisesti vain niin paljon parempaa että turha jäädä roikkumaan tuon kaltaisen miehen perään

    • urtytryur

      Seksi on vaan seksiä ja muu kuvitelmaa

    • sitä se tarkoittaa

      Ei sun miehen suhteen kannata mitään tehdä, vaan itsesi. Miksi ylipäätään olet lähtenyt mukaan tuollaiseen "suhdepelleilyyn" jota ns.avoimeksi suhteeksi täällä sanotaan?

      Ns. avoimen suhteen idea on yhtä utooppinen ja todellisuudesta vieras ajatus-ismi kuin esim. kommunismi. Ne ovat pelkkiä ideoita, fantasioita ilman todellisuuden tajua ja kosketusta ihmisyyden ytimeen.

    • Hippuja

      Pistä kierrätykseen. Itsekin olen avoimessa suhteessa, jossa siis asumispaikkakunnat eri, kun arkikin kummallakin omalla paikkakunnallaan. Muutoin on kuin mikä tahansa normi parielämä- aina jommankumman kotona toinen kyläilemässä.
      Itse määrittelen avoimeksi sen paikkakuntaeroavaisuuden takia. avoliitto ei ole. Emme seurustele, kun emme ole menossa kihloihin/naimisiin. (kumpikin on ollut...) Emme ole enää suhteen alkuvaiheessa, mutta ilman toista toinenkaan ei halua olla viikonloppujaan ym. Emme kyttää toistemme arkea. Työt ja esim. nyt tämäkin kun tätä naputtelen... Kun kamu laittaa autoaan, ja minä neulon.

      Eli avoin, normaali ihmissuhde. tuo mistä aloittaja kirjoitit, ei ole kuin sitoutumiskammoa mieheltä- kierrätä, etsi joku joka ihan rakastaakin! Sillä on merkitystä. Ei lokeroinnilla...

    • aikuinen nainen

      Anna olla et tarvitse tälläistä miestä hän ei ole selvästi sinua varten ja koska kun menet sinne kipeään totuuteen saakka niin huomaat itsekkin ettet ole valmis avoimiin suhteisiin vaan haluat ihan oikean kunnon suhteen.Lyö kortit pöytään ja ukko seinää vasten tai kissa pöydälle että kysyt reilusti vaikka se vastaus ei niin tuntuskaan kivalta pääset yli siittä kyllä että onko koskaan tosisaan ja oliko muuta eteeneekö suhteenne vai ei ssyvenmälle tasolle hänestä koskaan ja onko joku syy miksei .Mulla on tämmönen suhde mieheen jolla on omansa kanssa tämmönen sopimus ja en toivokkaan häneltä muuta kun toveruutta ja ystävyysttä panojakin silloin tällöin jos siltä tuntuu molemmista ja olen vapaa sellaisiin toihuihin itse varattuna hetken tapailimme mutta vain kaveripohjalta ja vapaana ollessani sitten sitä bänbängii.Mieti mitä todella haluat elämältäsi.

      • 5+31

        Katso nyt itseäsi löydät varmasti vastauksen ja tänä aloitus oli provo ap ei ole yhteenkään vastaukseen vastannut


      • ei pakko
        5+31 kirjoitti:

        Katso nyt itseäsi löydät varmasti vastauksen ja tänä aloitus oli provo ap ei ole yhteenkään vastaukseen vastannut

        se että tekee ketjun ei tarkoita sitä että olisi pakko vastata


    • maksu euroissa

      Teillä on avosuhde. Miksi ihmeessä et laskuttaisi joka kerrasta kun levität polvesi?
      Mies on sanoin ja reoin ilmoittanut ettei ole kiinnostununut sinusta lainkaan henkilokohtaisella tasolla. Ja sinä olet jo hyväksynyt sen.

      Te teette vain lihakauppaa, ja olisi oikein että se joka sitä enemmän haluaa, maksaisi euroissa toiselle osapuolelle.

      Maksutonta seksiä on hiukan vaikea ymmärtää. Eihän ammattisiskosikaan/ammattiveljesikään tee sitä ilmaiseksi!

    • Aikansa kutakin sano

      Minulla myös kokemusta juuri tuon tyyppisestä miehestä Ei sellaista pirukaan jaksa. On kyllä miellyttävä mutta on vain ja ainoastaan pimpin perään. Käy vain tyhjentämässä pussit ja siirtyy seuraavan hempukan syliin. Hänellä runsaasti seuralaisia ja joidenkin luona vieraillut jo kai vuosikymmeniä. Olin vain yksi monista ja joskus katkera kalkki kun hän menikin jo valmiiksi sovitun treffimme toisen syliin. Se satutti eniten. Häntä ei kyllä mikään pidättele ja etsii koko ajan uutta verta. Kun naiset viestii ja kyselee niin hän ahdistuu ja ottaa ja hakee taas kapakasta uuden kainaloisen kanasen. On pitänyt yksityisyytensä eikä laske naisia komentamaan eikä anna itseään kenellekkään. Kehuu panolillaan ja elvistelee jätkäkavereille ja sanoo että on se nyt kumma kun ette edes saunakaljoja voi juoda. Ei ymmärrä jos jollain perhe-elämää koska itse sitoutumiskammoinen onnenonkija. Varmasti hiljaisina hetkinä kaipaisi rakkautta ja oikeaa tyydytystä muttei osaa pysähtyä ja menettää aina kaiken kauniin ja vain panee ja panee kikki ruvella kunnes kuolo korjaa. Kokemus tuokin jota voi keinutuolissa muistella. En ole enää katkera, huvittunut enemminkin.

    • nyt_tyytyväinen

      Miehet on jotkut vaan niin pelkureita. Itselleni on käynyt niin, että kun olen alkanut luottaa panokaveriin ja ollut oma itseni, niin tyhmä mies on pelästynyt. Miehet luulevat heti, että kun nainen halii ja pusuttelee tai just ottaa käsipuolesta (oikeesti hui!), niin se haluaa parisuhteen. Onneksi sellaisia järkeviä ja helliä miehiä on, jotka osaavat elää omaa elämäänsä ja pitää hauskaa hyvällä mielellä kun on tilaisuus.

    • Vapaavakiintunut

      Onneksi olkoon kuulut SUUREEN joukkoon vaihtoehtoja. Hyvä kilpailuttaa! Sujuvaa!

      Jos et pärjää kilpailussa kaikille, niin ranking listasijoituksesi putoaa.
      Sillon lääkäriin tai terkkarille.

      Varaa runsaasti rahaa ja muuta hyvää juuri hänelle! Hän niitä eniten tarviikin on minne antaa. Ja sulle tuodaan vastineeksi heiltä jotain. On kuin BIG avioliittotiimi plusplusplus. Tällainen hajasijoitettu yhteisvastuullinen "haaremi".

      Tiimi se on toisillakin!

      Tunneasia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe