Miehen kannattaa panostaa kuvaan

1979

Olen huomannut omalla kohdallani aika tärkeän homman profiili kuvassa. Naiset arvioivat enemmän sinua sen perusteella mitä kuvasi taustalla näkyy kuin miltä itse näytät. Muutaman kerran on käynyt että naiset on jossain kuvista kiinnostuneet luontomaiseman mukaa. Mutta viimesin tapaus on kun kävin yhden naisen kanssa treffeillä niin hän oli kiinnitänyt huomionsa kuvassa näkyviin verhoihin ja tehnyt johtopäätöksiä niistä. Olin kuulemma iha erin oloinen tyyliltäni olemukselni mitä verhoista ois voinut päätellä.

16

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+10

      Okei, täytyy ottaa seuraavalla kerralla kuva sitten muualla kuin peilin edessä vessassa :D naiset on omituisia..

    • 3+9

      Totta. Ulkonäkö merkkaa vähemmän kuin tausta. Minulla on monta keskustelua lähtenyt kuvassani näkyvän mökin perusteella.

    • RunkMan100

      Kannattaa ottaa kuva vessan peilin kautta samalla, kun vedät hanskaan.

      • hjumor

        :D


    • kuva talteen

      Kyllä kuva kannataa koska sitten naiset näkee etukäteen että millaiselta jännämieheltä nainen saa turpiin. Ja jos naisella ei ole kuvaa niin ne vaatii mieheltä kuvaa koska naiset aina sen naaman perustella sen miehen valitsee.

      • Silo luo suloa

        Miehen kannattaa panostaa myös siihen, että ei kuulosta katkeroituneelta tai vainoharhaiselta.


      • kilttipilttimies
        Silo luo suloa kirjoitti:

        Miehen kannattaa panostaa myös siihen, että ei kuulosta katkeroituneelta tai vainoharhaiselta.

        mutta eikö se naisen saaminen perustu siihen ruikuttamiseen?
        olenko ruikuttanut täällä yli 10 vuotta turhaan?


    • www.

      Olen nähnyt kuvia, joissa on taustalla oikea kaaos. Jos kämppä on kaatopaikka,
      niin siirryn eteenpäin. Mitkään verhot, tai jukkapalmut ei tee vaikutusta, vaan
      yleinen siisteys henkilöllä ja paikassa, missä kuva on otettu.

      Vessa kuvat on suuri yöks! Kaikkien kannattaa panostaa kuvaan, mutta ei
      niin, että näyttää ihan muulta, kuin oikeasti on.

    • huokaijamies

      Kuvaan panostaminen on turhaa, panostaa kannattaa vain siihen, että nainen huomaa ja tämän jälkeen siihen, että juttu luistaa.
      Muuhun ei juuri tarvitse panostaa.

      Tämä perustuu suomen treffeistä kaadettujen kauniiden tyttöjen määrään ilman kuvaa.

      Jos mietitte, miksi kukaan ei vastaa - vastaus on yksinkertainen. Kuka jaksaa vastata samallaisiin viesteihin, joiden perusteella ei erotu kukaan. Eivät jaksa miehet, eivätkä naiset.
      Opetelkaa tekemään personaalista tekstiä, niin johan tilanne muuttuu. Tai mikä tärkeintä opetelkaa kirjoittamaan. Joskus ihan naurattaa joidenkin naisten kyvyttömyys kommunikoida mitenkään saati näiden likkojen kielioppitaidot, joiden profileissa lukee: yhdyssana .... :D

      • 3+8

        No ei tuo juttu kovin hyvin olen luistanut jos niitä naisia joutuu koko ajan kaatamaan. Suomi treffeiltä löytyy niin paljon miehen kipeitä naisia että ei niille tarvii kummosta tekstiä tehdä että irtoaa. Mutta jos on tositarkoituksella liikkeellä niin sit varmasti kuvaakin katsotaan tarkemmin.


    • asdf7654

      "samallaisiin"

      Q.E.D.

    • 2+6

      Ne on kaks eri asiaa kaataa naisia tai löytää ja valloittaa se oikea.
      Minä olen ainakin huomannut sen että treffisivuilla liian moni nainen on kaatamassa miehiä ja seikkailemassa.
      On löytynyt semmosia muijia jotka kerää pisteitä.

      • mitä luulisit?

        Ei se haittaa. Mieluummin satunnaissuhteessa nainen joka osaa ottaa suihin kuin amatöörin.


    • mars pukille

      Joo se on ihan sama lukeeko naisen profiilissa "ei seksin vonkaajille" vaan "tositarkoituksella..." koska sehän ei tarkoita sitä vaan mitä nopeammin otat sen seksin puheeksi niin sitä nopeammin pääset treffeille ja tosiasiaan kirjoittamatta niitä typeriä parisuhdekoukeroita kaksviikkoa.
      Ei ne naiset sieltä vakavampia juttuja hae että on itse koettu ja nähty ja nauvoksi muillekkin miehille.

    • kysy vaan

      Kuvan tuijottaminen ei ole ihmissuhde. Tämä on absoluuttinen totuus.

    • 4+4

      Harva nainen edes alkaa keskustella jos mies ilmoittaa olevan tositarkoituksella liikkeellä. Kolme viimeistä tapausta minulla on ollut semmosta että muutaman viestin jälkeen tapaaminen ja siitä eteenpäin ollut sitä että jos panettaa niin tervetuloa. Vakavampi suhde ei kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe