Vastaaminen olisi kohteliasta

Vastaa nyt :(

Minkä takia jätät vastaamatta viestiin? Johtuuko se yleensä vain siitä että "Ei kiinnosta pätkääkään"? Erikoista, koska olisin kaverimielessä halunnut yhteen mieheen tutustua, mutta ilmeisesti se ei sovi. Vai onkohan hän vain kovin ujo?

17

159

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko varma, että se on sinkku?

    • En ole saanut yhtöään viestiä vähään aikaan

    • Vastaa nyt :(

      Hän on sinkku, mutta sillä ei oikeastaan olisi minun puolesta väliä koska en ole iskemässä häntä sillä tavalla. Todellako on niin ettei mies voi olla pelkkä kaveri?

      • Kaikilta se vain ei onnistu. Toisekseen on paljon naisia, jotka eivät hyväksy miehen naispuolisia ystäviä. Moisesta saattaa siis tulevaisuudessa olla haittaa.


      • lässyti sitä

        lässyn lässyn.

        lässyti tätä.


    • 12+13

      En itse haluaisi naista pelkästään kaveriksi koska sitten naisen pitäisi olla ruma/lihava ja siinä on sitten riskinä että muut luulee että seurustelee sellaisen kanssa.

    • Ei kuulosta kaverimielessä tutustumiselta. Ehkä ei kyseisen kaiffarinkaan mielestä.

    • -----

      Joillekin miehille (ehkä joillekin naisillekin) viestin kirjoittaminen, kirjoittaminen yleensäkin, on kauhean työlästä. Olet ehkä ennenkin huomannut, että kaikki eivät vastaa viestiin, mikäli siinä ei selkeästi jotain kysytä ja silloinkin vastataan vain yhdellä sanalla, jos sitäkään. Tai sitten vastataan vasta viikkojen päästä, kun vihdoin ehditään.

    • Vastaa nyt :(

      Onko tyhmää mennä laittamaan vielä joku viesti esimerkiksi että olisi ollut kiva saada jonkinlainen vastaus? Harmittaa kovasti kun en saanut yhtään mitään viestiä.

    • 5+2

      Itse kerran jätin vastaamatta viestiin, vähän kaduttaa jälkikäteen mutta kävi siis niin että koulusta ruma ja lihava tyttö kysyi että lähtisinkö kahville tekstarilla.. Osasin kyllä odottaa jotain aloitetta koska tyttö antoi jo jutellessa ymmärtää että on kiinnostunut ja minä yritin vältellä häntä koulussa.
      En oikein aluksi tiennyt mitä vastata ja sitten aikaa kului ja lopulta jäi sitten vastaamatta kokonaan viestiin mutta en todellakaan halunnut kahville hänen kanssaan.

    • Puhukaa suoraan

      Niin, ajatelkaa vain omalle kohdalle. Eihän se ruma ja lihava tyttö tiedä että et ole ollenkaan kiinnostunut, jos et sano mitään. Sen takia kannattaisi sanoa suoraan, koska muuten et pääse välttämättä siitä tytöstä eroon ja tyttö turhaan haaveilee mahdottomasta. Kannattaa siis vastata, niin asia on selvä.

    • sauna-y.b

      Oletteko kavereita? Jos ette, viestisi menee muut-kansioon. Sitä harvoin tulee katsottua. Itse katson pari kertaa vuodessa, jos sitäkään.

    • Vastaa nyt :(

      Ajattelin itsekin samaa, mutta laitoin kuitenkin sen viestin. Siinä lukee kyllä että "nähty" joten on se sen viestin löytänyt. :)

      • sauna-y.b

        Olen niin vanha, etten ole ikinä lähestynyt miehiä tutustumismielessä minkään viestien kautta, en netin enkä kännykän. En edes paperikirjeiden. Eli aina livenä, face to face. Onnistuuko sellainen nykyään enää ollenkaan, vai olenko auttamatta fossiili, jos ehdotan sellaista?


      • sauna-y.b
        sauna-y.b kirjoitti:

        Olen niin vanha, etten ole ikinä lähestynyt miehiä tutustumismielessä minkään viestien kautta, en netin enkä kännykän. En edes paperikirjeiden. Eli aina livenä, face to face. Onnistuuko sellainen nykyään enää ollenkaan, vai olenko auttamatta fossiili, jos ehdotan sellaista?

        Meinaan, että näet ne reaktiot (ilmeet, äänensävyt, kommentit) heti, eikä tarvi arvailla. Kaikki ei ole viesti-ihmisiä.


    • Vastaa nyt :(

      Jep. Se pitää vielä kokeilla, olen vain todella kova jännittäjä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3361
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1828
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe