Vai jumitatko vaan netissä?
Mä oon ollut liikaa netissä, nyt pitäis lähtee lenkille jo.
Mitä ruumiillisia harrastuksia sinulla on?
15
179
Vastaukset
- Kari Runk
Harrastan käteenvetoa, runkkaamista, itsetyydytystä, onaniaa sekä masturbaatiota.
- kuntoileva nörtti
Teen joka aamu lihasharjoitteita (punnerruksia, kyykkjä, vatsalihaksia), muutaman kerran viikossa salia, pari kertaa viikossa kamppailulajia ja välillä käyn juoksemassa.
- Pelle S.
Mä tykkään ridaa ja jörniä ja ylipäätänsä punnertaa lantiolla.
Kuntosalia.
Lenkkeilyä ja pyöräilyä säiden salliessa.- aina koneella
Masturbointi ja hiiren liikuttaminen. 400 dpi joten joutuu aika paljon rannetta veivaamaan. https://www.youtube.com/watch?v=gNTt98A-fyw
- Örkki
Minä harrastan rautakangilla kävelyä.
- Beatrix Kiddo
Taistelulajit. Koskenlaskeminen on hauskaa, mutta sitä voi tehdä vain matkoilla.
- BEM
Sali ja lenkkeily säännöllisesti. Melonta, tennis, patikointi, epäsäännöllisemmin.
Kuljen ahkeraan jääkaapin ja sohvan väliä.
Joogaa ja erinäisiä kamppailulajeja. Sohvalla viihdyn myös hyvin. Ja netissä.
- ????????????????????
Kahvakuula ja kuntosali
- Mona Lisa
Nyrkkeilen ja ulkoilen.Talvella lumityöt hyvää liikuntaa ja kesällä puutarha hommia.
Pyöräily, painojen nostelu ja palloilulaji.
No tällä hetkellä lähinnä hyöty- ja hupipyöräilyä sekä kuntosalia ja –jumppaa. Vaelluksia eniten syksyisin ja keväisin, kesällä maasto- ja retkipyöräilyä. Lenkilläkin pitäs yrittää käydä, mutta into siihen vähän vaihtelee.
- Gammaromeo
Lenkkeiltyä tulee noin 3 kertaa viikossa nykyään. Kuntosalilla olen aikonut vuosien tauon jälkeen alkaa taas käymään, mutta en ole saanut aikaiseksi. Aloittamista vaille valmis siis. Olen myös marjanpoimija. Viime kesän paras saalis oli kun poimin 41 kg mustikoita päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748