Mitä hyötyä on käyttää uimalakkia? Olen lyhyt hiuksinen mies ja käyn n.4 kertaa viikossa uimassa. Minua on alkanut huolestuttaa klooriveden vaikutus hiuksiin,kuinka hyvin lakki suojaa kloorilta? Aijon myös välillä värjätä hiuksiani ja silti harrastaa uintia säännöllisesti, siksi mietin lakin tarpeellisuutta. Kertokaa omia kokemuksia uimalakista, kehtaako tavallinen kuntouimari sellaista päähänsä laittaa.
uimalakki
3
423
Vastaukset
- ertti
Pyydä , jos ei ole omaa, hallin kassalta pirkko-hattu.Kuuluu olevan vakiovaruste vesijuoksijoilla.
Vähän riippuu siitä, miten lakki sopii päähän. Itse en lakin käyttämisestä erityisesti pidä (hiusraja on ainakin takapuolella vielä suht alhaalla, lakin reuna luistaa jos on päässyt kasvamaan), mutta kyllähän tuo hiuksia säästää. Hyvin monet kuntouimarit käyttävät lakkia, ei siinä erityistä kehtaamista ole. (Joissakin ulkomaan uimahalleissa uimalakin käyttö voi olla jopa pakollista, kun lakilla saa irtohiukset keräiltyä pois puhdistuslaitteisiin menemästä.)
- terhery
Mulla on värjätty tukka, uin 2-3 krt viikossa ilman lakkia, ei haittavaikutuksia mulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995