Lääkäri kertoi miten onnistuu itsemurha

senkuulin

Pari vuotta sitten minulla oli lähes sadan kappaleen paketti opiaattipohjaista kipulääkettä. Ajattelin, että jos ne vetäisin naamaan ja vielä viinaa päälle niin onnistuisikohan?

Silloin en tehnyt sitä kuitenkaan. Myöhemmin keskustelin tutun psyk.lääkärin kanssa ja kysyin, että jos olisin silloin vetänyt kaikki ne lääkkeet ja viinaa päälle niin olisinko kuollut niin lääkäri sanoi, että "jos olisit onnistunut pitämään ne lääkkeet oksentamatta sisällä niin kyllä olisit kuollut".

En kerro lääkkeen nimeä, ettei katsota mainostamiseksi. Se on kuitenkin kova kipulääke, jota määrätään pää-asiallisesti syöpäpotilaille ja muille erittäin vakaville kiputapauksille.

13

2922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täsmennystä

      Kyse onkin siitä, että ihminen ei pysty pitämään niitä lääkkeitä sisällä oksentamatta. Millä voisi estää oksennusrefleksin?

      • ...

        Moni on tukehtunut omaan yrjöönsä, menet vaan selällesi makaamaan kun olet vetänyt napit naamaan. :D

        Jostain syystä jengi kuvittelee että itsarin tekeminen lääkkeillä on helppoa ja kivutonta. Kuolema on hidas, jos sinut löydetään ajoissa niin voit saada pysyvän maksavaurion tai päätyä "kasviksi". Toisin sanoen epävarma tapa kuolla jos ei tiedä mitä tekee eikä ole tarvittavia reseptilääkkeitä saatavilla.


    • nolo herääminen

      Minäkin olen kuullut muutaman tapauksen, että henkilö on herännyt oksennusvaahtolätäkössä ja kusi housussa kokeillessaan lääkkeillä hengen riistoa.

      • senkuulin

        Niin juuri. Sehän se siinä juuri onkin, että millä pitää ne sisällä? Jotkuthan on vihjailleet, että pahoinvointilääkkeitä ensin päälle, mutta en tiedä sitten riittäisikö niissä "tehot" näin rankkaan satsiin. Eikä asia itselleni ole ajankohtainen ja mielestäni muutenkin lääkkeet erittäin epävarma keino ja juurikin tuon oksentamisen vuoksi.


      • Elä tee kotona!
        senkuulin kirjoitti:

        Niin juuri. Sehän se siinä juuri onkin, että millä pitää ne sisällä? Jotkuthan on vihjailleet, että pahoinvointilääkkeitä ensin päälle, mutta en tiedä sitten riittäisikö niissä "tehot" näin rankkaan satsiin. Eikä asia itselleni ole ajankohtainen ja mielestäni muutenkin lääkkeet erittäin epävarma keino ja juurikin tuon oksentamisen vuoksi.

        jakkaralle seisomaan ja hirttoköysi kaulalle ja syö unilääkettä ja odota että taju lähtee = jalat pettää alta ja kuolet kuristumalla.


      • pahapastori3
        Elä tee kotona! kirjoitti:

        jakkaralle seisomaan ja hirttoköysi kaulalle ja syö unilääkettä ja odota että taju lähtee = jalat pettää alta ja kuolet kuristumalla.

        Tarkoittanet tukehtumalla. Hirttäytymiseen ei tarvi pudota kilometrejä ja katkoo niskaansa. Lempeä tapa oikein tehtynä. Patteri tai ovenkahva riittää vallan mainiosti. Jahka taju lähtee aivojen hapenpuutteesta painovoima hoitaa loput. Tsemppiä teille yritykseen.


      • JonesHenry
        pahapastori3 kirjoitti:

        Tarkoittanet tukehtumalla. Hirttäytymiseen ei tarvi pudota kilometrejä ja katkoo niskaansa. Lempeä tapa oikein tehtynä. Patteri tai ovenkahva riittää vallan mainiosti. Jahka taju lähtee aivojen hapenpuutteesta painovoima hoitaa loput. Tsemppiä teille yritykseen.

        Tarkoitat siis jotain niinkuin tällaista;

        http://www.liveleak.com/view?i=5e3_1286805999


        Tiedän huomattavasti helpomman tavan kuolla, mutta en sitä sinulle kerro, koska olet taas vaan yksi kaveri joka haluaa olla "totaalisessa kontrollissa" omassa elämässään. Sielusi ei ole sinun, eikä ruumiisi, ja kuollessasi vastaat sille, joka muovasi sinut äitisi kohdussa! Silloin ei enää "vapaa tahto" ja "minä olen OMAN elämäni herra" mantra auta!


      • hyväkin yllättää
        JonesHenry kirjoitti:

        Tarkoitat siis jotain niinkuin tällaista;

        http://www.liveleak.com/view?i=5e3_1286805999


        Tiedän huomattavasti helpomman tavan kuolla, mutta en sitä sinulle kerro, koska olet taas vaan yksi kaveri joka haluaa olla "totaalisessa kontrollissa" omassa elämässään. Sielusi ei ole sinun, eikä ruumiisi, ja kuollessasi vastaat sille, joka muovasi sinut äitisi kohdussa! Silloin ei enää "vapaa tahto" ja "minä olen OMAN elämäni herra" mantra auta!

        Ei tämä ajallinen niin kauaa kestä: ei alottajallakaan enää sataa vuotta. Kannattaa tämä katsoa loppuun asti. Ja kärsimuskin saattaa loppua ennen maaliviivaa.


      • Tää on nähty
        hyväkin yllättää kirjoitti:

        Ei tämä ajallinen niin kauaa kestä: ei alottajallakaan enää sataa vuotta. Kannattaa tämä katsoa loppuun asti. Ja kärsimuskin saattaa loppua ennen maaliviivaa.

        Ei maksa vaivaa katsoa niitä viimeisiä vuosia tai vuosikymmeniä, jos eläisi vanhaksi. Kyllä siinä 75 ikään mennessä pitäisi täältä lähteä.


    • nukkumattihan

      Pari diapamia, tms ja 40-60 IU insuliinia. Sit vaan nukkumaan.

    • asgwag

      Syöpäpotilaille määrätään luultavasti fentanyylia? Tähän aika moni narkkari kuollut, kun ne laittanut kielen alle

    • Anonyymi

      niin minäkin kuulin ja sittemmin kuolin

      • Anonyymi

        omakoti paras paikka kuolla ja saa naaputitki tuulta purjeisiinsa paskanpuhumisessaan...terkkuja yläkerran kyylä marja-liisalle...valehtrle paremmin ..ennen kuolemasni mä tuun vastavuoroisesti kummittelemaan sun asuntoos kun et oo paikalla..jätän varmat jäljet käynnistäni. kuolet säikähdyksestä..
        siihen nähen pysy omalla tontillas...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe