http://www.iltalehti.fi/sisustus/2014111818847114_sz.shtml
Minä olen niin tyylitajuton (trendibloggaajien mukaan), että laitan värikkäät valot, joissa on vilkkuominaisuus. Se tuo lapsuuden joulun mieleen.
Kokeilin yksi joulu valkoista, tyylikästä valosarjaa, mutta ei siinä ollut joulunhenkeä.
Millaiset jouluvalot laitat?
13
155
Vastaukset
- Kіs-kіsu
Sisustus on heikko kohtani. Siis että en sisusta. Jouluvalot kuuluvat sarjaan Sisustus: ei siis jouluvaloja. Mutta hyvin kysytty.
En minkäänlaisia! Koristelen kotini aika hillitysti. Erikoisia ja hienoja joulupalloja ja kynttilöitä vatiin pöydälle. Ikkunaan siimalla roikkumaan valkoisia koristepalloja. Kuusen hommaisin jos olisi tilaa sille.
Välkkyvät värivalot on mielestäni aika... no, tulee pää kipeäksi pelkästä ajatuksesta.- Örkki
Minä laitin jo ulos jouluvalot. 300ledin kirkasvalosarjan.
- 3-1
Sellaset mitkä on kullinmuotosia.
Kämppiksen kanssa asuessa alkoi joulutavaroista hiljainen taistelu lokakuussa. Hän nosteli tonttuja ja kynttelikköjä, askarteli lumihiutaleita, ripusti jouluvaloja ja minä keräilin niitä hiljaa takaisin laatikoihinsa. Vasta joulukuussa annoin homman levähtää.
Oma asunto - ei Joulua.- http://www.listamedi
- Darkfear (ei kirj)
Tälläset.
http://image.blingee.com/images14/content/output/2007/12/7/296879938_d2ddacd9.gif - 10+13
Riittävät, joulunakin pitää nähdä jotain.
- Mona Lisa
Laitan jouluvaloja.Tykkään sinisistä valoista.
Pistän semmoiset lapsuudenkodista mukaan lähteneet värivalot, mikäli sattuvat vielä toimimaan; varalamppujahan niihin ei saa enää mistään. Jos eivät pala, niin voisi käydä kirpparilla katsomassa käytettyjä tilalle, tai jopa ostaa ihan uudet halpikset. Tai sit olla ilman.
Ikkunaan sininen led-valaisin ja parimetrinen joulukuusi pitää laittaa ja siihen kans ledit.
- Anonyymi
Joulu valot ominaisuudet poliisin vilkkuvalot ei niitä huomaa kysyä, niistä ne tulee yllätyksenä.
Tuli mieleen eri kaupunkien ja kuntien jouluvalot ja niiden vilkku valo ominaisuus?
Piilossa & - Anonyymi
Pidän lämminsävyisistä valkoisista valoista. Lapsuudessani oli kotona kyllä jotain värillisiäkin valosarjoja, mutta ei sen värisiä ole ainjaan monissa paikoissa tällä hetkellä tarjolla. Ne olivat pehmeävärisiä, eivät tuollaisia järkyttävän räikeitä mitä tällä hetkellä lähinnä näkee. Vilkkuvat valot olisivat mulle vihonviimeiset mitä huolisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748