Olisiko pikkareille
22
111
Vastaukset
- 16+13
Herkullisen näköinen teinipeppu. Jos olisin pervo, niin tilaisin.
- näinpäniin
Parempi tuo kuin että itseään myisi. Tosin hivenen sairasta, jos kauppa tosiaan vain alkaa vilkkaasti käydä :D
Pitäisköhän munkin alkaa pöksyjä ja sukkia kauppaamaan? xD
"Kurpan kalsarit"
Ai saakeli :D- Ikisinkku M
Voisit laittaa myyntisloganiksi vaikka että "Kurpan pikkareissa saat kaksien verran kangasta yhdellä tilauksella"
- pervommmies
Kyllä kiihottas ostaa tollaset ja ruikkia spermat niitten päälle. Ei vaan voi varmasti tietää, et onko myyjä sitten oikeasti tiukka teiniperse vai joku vanha, hikinen ätmi. Joten jätän ostamatta...
Niin joku karvaperseäijä pitää stringejä persvaossaan pari päivää ja sit lähettää ne pahaa-aavistamattomalle asiakkaalle nuuhkittavaksi...
Uuuh! :D
- banaali
ihan perseestä..
Olispa kyllä tosiaan hauska tietää että mitenkä käy kauppa. Ihan kunnon hintaa tuo ainakin noista kiskoo, minkähintaisena sitten itse ostaneekaan nuo kertakäyttöpikkarinsa.
Mää voisin kyllä myydä halvemmalla semmoisia loppuunkäytettyjä, reikäisiä pikkareita ja sukkia. Nykyään ne on lähinnä pyöränrassauskäytössä.- Ikisinkku M
Jos laittaisit palstalle myyntiin niin täältä hyvinkin saattaisi löytyä kiinnostuneita ostajia, sen verran pervoa porukkaa täällä pyörii :D
Ikisinkku M kirjoitti:
Jos laittaisit palstalle myyntiin niin täältä hyvinkin saattaisi löytyä kiinnostuneita ostajia, sen verran pervoa porukkaa täällä pyörii :D
No kyllähän minulle voi tehdä tilauksen sähköpostiin, ja sovitaan nyt vaik hinnaksikin 10e/kpl. En oo ihan varma onko pikkareita tällä hetkellä riepuvarastossa, mutta sukkia ainakin löytyy. Mainitsee vain tilatessa, että haluaako kantapäästä rikkinäiset sukat, varpaista rikkinäiset sukat, sukat joissa on vähän pyöränrasvaa…
- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
No kyllähän minulle voi tehdä tilauksen sähköpostiin, ja sovitaan nyt vaik hinnaksikin 10e/kpl. En oo ihan varma onko pikkareita tällä hetkellä riepuvarastossa, mutta sukkia ainakin löytyy. Mainitsee vain tilatessa, että haluaako kantapäästä rikkinäiset sukat, varpaista rikkinäiset sukat, sukat joissa on vähän pyöränrasvaa…
Hinta ei ole kyllä paha, jos se housuton mies tekee tilauksen niin sille voisit laittaa menemään välimerkkejä siinä samassa paketissa, sellaisesta laupeudentyöstä voisi moni varmaan kympin maksaakin yhteisvastuukeräyksenä. Kävisiköhän se sinun pyöränsatulakin myyntiartikkeliksi, eikös siitäkin joku joskus kysellyt täällä?
Näköjään hinnat nousseet.
http://www.kirpputori.net/viewtopic.php?p=8530&sid=316ebadeac092ba896f9e65a7b165d4a- kauppa käy
stellaria81 kirjoitti:
Että ihan tuoksuvia pikkareita. :D :D
Riippuu vähän mikä niissä tuoksuu, jos se on ulosteisiin liittyvää niin ei kiitos. Tosin jotkut kiihottuu pelkästään niistä.
Mä olen kuullut parikin hämmentävää juttua, mitä tulee näihin pikkarijuttuihin.
Yksissä bileissä nuorempana eräs vähän yksinkertainen mies tunnusti kännissä, että on nuuhkinut äitinsä pikkareita... ?!?
Ja sit kerran yks miesporukka naureskeli, kun on kuulemma tapana aina ihmisten kotona vessoissa käydessä penkoa pyykkikorista naisten pikkareita haisteltavaksi... Joku oli kuulemma pöllinytkin pöksyt matkaansa. Että näin...
Mulla on onneksi pyykkikori vaatehuoneessa :D- haistellut
Kyllä sitä taitaa vähän kaikki joissain vaiheessa tehdä, ei se mikään uusi juttu ole. Ei siitä vaan julkisesti ruveta puhumaan. Olen minä siskoni pikkareita haistellut, oli kiva tuoksu niissä kyllä.
Pidäkin pimppis piillossa, kun tulen kylään. ;)
- lomppapiiras
Mutta sittenhän et saa pimppiä jos pimppis pitää pimpin piilossa kun menet kylään.
lomppapiiras kirjoitti:
Mutta sittenhän et saa pimppiä jos pimppis pitää pimpin piilossa kun menet kylään.
Aivan.
Luin joskus jutun nuoresta miehestä, joka siivoojana ollessaan ansaitsi lisätienestejä myymällä naisten käytettyja alushousuja. Saadakseen pöksyihin hieman autenttista virtsanhajua hän kostutti pikkarieiden haaraosaa töissä ollessaan miesten pisuaareissa.
Muistaakseni kauppa ainakin hänellä kävi ihan kohtalaisesti.- multitool
"Järki käteen ja ostoksille".
Kaverin siskon työpöydälle oli unohtunut kosteantahraiset pikkarit, mutta täytyy sanoa että kiihottuminen oli kaukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247