Auttakaa. Tämä on hätätilanne. Mun vanhemmat tuli siivoamaan mun huonetta. Laittamaan mun roskia ilman mun lupaa roskikseen ja siirtelemään tavaroita. Kun yritin työntää vanhempiani pois, äiti löi mua nyrkillä vasempaan kohtaa pään sivulle. Sen takia mulle tuli huono olo ja rupes pyörryttämään niin paljon, että jouduin menemään lattialle kontilleni
Isä yritti saada mut pois mun huoneesta, vaikka mä yritin repiä sen käsiä, että se lopettais. Sit se repi mua hiuksista.
En kestäny enää, joten lähdin ulko-ovesta käytävään(asun kerrostalossa).
Olen nyt käytävässä ja mulla on vain kylpytakki päällä, kotiavaimet ja kännykkä.
EN USKALLA MENNÄ TAKAISIN KOTIIN. MUA KOSKEE PÄÄHÄN, ENKÄ USKALLA HAKEA JÄÄPUSSIA PAINAMAAN MUN PÄÄTÄ. MITÄ TEEN. AUTTAKAA!!!! EN VOI MENNÄ NAAPUREIDENKAAN KOTIIN. MULLA ON VIELÄ YKS ISO LÄKSY TEKEMÄTTÄ.
HÄTÄTILANNE
13
436
Vastaukset
- Poliisit paikalle
Soita 112
- sarza2
Minkäikäinen olet?
- Oliskohan noin?
Mites se vaihtoehto, että joskus siivoisit huoneesi? Paskan keskellä kun on mahdotonta elää. Vanhempasi tuskin, muutoin kuin p a k o t e t t u i n a viitsisivät siivota huonettasi. Jäitkö siis taas kiinni esim huumeista? Asut kuitenkin vanhempiesi kämpässä. Hanki oma.
Lakkaa pahoinpitelemästä vanhempiasi. Heillä on oikeus normaaliin, siistiin, hajuttomaan, (sekä huumeettomaan) elämään kattonsa alla.
Kerro kerrankin totuus. Lakkaa olemasta pissis. Tee läksysi ajoissa.- mylkkyölet
sääkö öllä mylkky jös hälyää?!
- Haloo.
Olet kamala.
Lapsia ei lyödä, eikä revitä hiuksista.
Missä olet?
- PAHOINPIDELTY
En ole enää käytävässä.
- PAGOINPIDELTY
jormalaiset kirjoitti:
Oletko siis käytettävänä?
?
- PAHOINPITELY
jormalaiset kirjoitti:
Siis käytävässä vai pangolla?
Mikä on pango?
- Lapsia ei lyödä
Hae vastaisuuden varalle apua.
Älä mene lastensuojeluun. Lääkärille meno merkitsee lastensuojeluilmoitusta.
Kysy apua sellaiselta aikuiselta, johon luotat. Kuka on kummisi, jos olet kastettu?
Muista, sinua ei saa lyödä, eikä repiä hiuksista. vanhempasi tekivät väärin.
Poliist eivät tule tuollaisissa tilanteissa. Ota turvakodin numero puhelimeesi ja talleta se. Seuraavan kerran soitat sinne ja kysyt miten pääset paikalle. He joutuvat tekemään myös lastensuojeluilmoituksen, mutta siellä olet turvassa vanhempiesi reaktioista tuossa tilanteessa.
Sinua ei saa lyödä.- hk,bu
Huoneen siivoaminen on myös hyvä idea. Ei kukaan jaksa katsella laiskan teinin sikolättiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975898Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442797- 442277
- 932019
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381981Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291375- 761342
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131257Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41197Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831193