HÄTÄTILANNE

PAHOINPIDELTY

Auttakaa. Tämä on hätätilanne. Mun vanhemmat tuli siivoamaan mun huonetta. Laittamaan mun roskia ilman mun lupaa roskikseen ja siirtelemään tavaroita. Kun yritin työntää vanhempiani pois, äiti löi mua nyrkillä vasempaan kohtaa pään sivulle. Sen takia mulle tuli huono olo ja rupes pyörryttämään niin paljon, että jouduin menemään lattialle kontilleni

Isä yritti saada mut pois mun huoneesta, vaikka mä yritin repiä sen käsiä, että se lopettais. Sit se repi mua hiuksista.

En kestäny enää, joten lähdin ulko-ovesta käytävään(asun kerrostalossa).

Olen nyt käytävässä ja mulla on vain kylpytakki päällä, kotiavaimet ja kännykkä.

EN USKALLA MENNÄ TAKAISIN KOTIIN. MUA KOSKEE PÄÄHÄN, ENKÄ USKALLA HAKEA JÄÄPUSSIA PAINAMAAN MUN PÄÄTÄ. MITÄ TEEN. AUTTAKAA!!!! EN VOI MENNÄ NAAPUREIDENKAAN KOTIIN. MULLA ON VIELÄ YKS ISO LÄKSY TEKEMÄTTÄ.

13

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poliisit paikalle

      Soita 112

    • sarza2

      Minkäikäinen olet?

    • Oliskohan noin?

      Mites se vaihtoehto, että joskus siivoisit huoneesi? Paskan keskellä kun on mahdotonta elää. Vanhempasi tuskin, muutoin kuin p a k o t e t t u i n a viitsisivät siivota huonettasi. Jäitkö siis taas kiinni esim huumeista? Asut kuitenkin vanhempiesi kämpässä. Hanki oma.

      Lakkaa pahoinpitelemästä vanhempiasi. Heillä on oikeus normaaliin, siistiin, hajuttomaan, (sekä huumeettomaan) elämään kattonsa alla.

      Kerro kerrankin totuus. Lakkaa olemasta pissis. Tee läksysi ajoissa.

      • mylkkyölet

        sääkö öllä mylkky jös hälyää?!


      • Haloo.

        Olet kamala.

        Lapsia ei lyödä, eikä revitä hiuksista.


    • Missä olet?

      • PAHOINPIDELTY

        En ole enää käytävässä.


      • PAHOINPIDELTY kirjoitti:

        En ole enää käytävässä.

        Oletko siis käytettävänä?


      • PAGOINPIDELTY
        jormalaiset kirjoitti:

        Oletko siis käytettävänä?

        ?


      • PAGOINPIDELTY kirjoitti:

        ?

        Siis käytävässä vai pangolla?


      • PAHOINPITELY
        jormalaiset kirjoitti:

        Siis käytävässä vai pangolla?

        Mikä on pango?


    • Lapsia ei lyödä

      Hae vastaisuuden varalle apua.

      Älä mene lastensuojeluun. Lääkärille meno merkitsee lastensuojeluilmoitusta.

      Kysy apua sellaiselta aikuiselta, johon luotat. Kuka on kummisi, jos olet kastettu?

      Muista, sinua ei saa lyödä, eikä repiä hiuksista. vanhempasi tekivät väärin.

      Poliist eivät tule tuollaisissa tilanteissa. Ota turvakodin numero puhelimeesi ja talleta se. Seuraavan kerran soitat sinne ja kysyt miten pääset paikalle. He joutuvat tekemään myös lastensuojeluilmoituksen, mutta siellä olet turvassa vanhempiesi reaktioista tuossa tilanteessa.

      Sinua ei saa lyödä.

      • hk,bu

        Huoneen siivoaminen on myös hyvä idea. Ei kukaan jaksa katsella laiskan teinin sikolättiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe