HÄTÄTILANNE

PAHOINPIDELTY

Auttakaa. Tämä on hätätilanne. Mun vanhemmat tuli siivoamaan mun huonetta. Laittamaan mun roskia ilman mun lupaa roskikseen ja siirtelemään tavaroita. Kun yritin työntää vanhempiani pois, äiti löi mua nyrkillä vasempaan kohtaa pään sivulle. Sen takia mulle tuli huono olo ja rupes pyörryttämään niin paljon, että jouduin menemään lattialle kontilleni

Isä yritti saada mut pois mun huoneesta, vaikka mä yritin repiä sen käsiä, että se lopettais. Sit se repi mua hiuksista.

En kestäny enää, joten lähdin ulko-ovesta käytävään(asun kerrostalossa).

Olen nyt käytävässä ja mulla on vain kylpytakki päällä, kotiavaimet ja kännykkä.

EN USKALLA MENNÄ TAKAISIN KOTIIN. MUA KOSKEE PÄÄHÄN, ENKÄ USKALLA HAKEA JÄÄPUSSIA PAINAMAAN MUN PÄÄTÄ. MITÄ TEEN. AUTTAKAA!!!! EN VOI MENNÄ NAAPUREIDENKAAN KOTIIN. MULLA ON VIELÄ YKS ISO LÄKSY TEKEMÄTTÄ.

13

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poliisit paikalle

Soita 112

• sarza2

Minkäikäinen olet?

• Oliskohan noin?

Mites se vaihtoehto, että joskus siivoisit huoneesi? Paskan keskellä kun on mahdotonta elää. Vanhempasi tuskin, muutoin kuin p a k o t e t t u i n a viitsisivät siivota huonettasi. Jäitkö siis taas kiinni esim huumeista? Asut kuitenkin vanhempiesi kämpässä. Hanki oma.

Lakkaa pahoinpitelemästä vanhempiasi. Heillä on oikeus normaaliin, siistiin, hajuttomaan, (sekä huumeettomaan) elämään kattonsa alla.

Kerro kerrankin totuus. Lakkaa olemasta pissis. Tee läksysi ajoissa.

• mylkkyölet

sääkö öllä mylkky jös hälyää?!

• Haloo.

Olet kamala.

Lapsia ei lyödä, eikä revitä hiuksista.

• Missä olet?

• PAHOINPIDELTY

En ole enää käytävässä.

• PAHOINPIDELTY kirjoitti:

En ole enää käytävässä.

Oletko siis käytettävänä?

• PAGOINPIDELTY
        jormalaiset kirjoitti:

Oletko siis käytettävänä?

?

• PAGOINPIDELTY kirjoitti:

?

Siis käytävässä vai pangolla?

• PAHOINPITELY
        jormalaiset kirjoitti:

Siis käytävässä vai pangolla?

Mikä on pango?

• Lapsia ei lyödä

Hae vastaisuuden varalle apua.

Älä mene lastensuojeluun. Lääkärille meno merkitsee lastensuojeluilmoitusta.

Kysy apua sellaiselta aikuiselta, johon luotat. Kuka on kummisi, jos olet kastettu?

Muista, sinua ei saa lyödä, eikä repiä hiuksista. vanhempasi tekivät väärin.

Poliist eivät tule tuollaisissa tilanteissa. Ota turvakodin numero puhelimeesi ja talleta se. Seuraavan kerran soitat sinne ja kysyt miten pääset paikalle. He joutuvat tekemään myös lastensuojeluilmoituksen, mutta siellä olet turvassa vanhempiesi reaktioista tuossa tilanteessa.

Sinua ei saa lyödä.

• hk,bu

Huoneen siivoaminen on myös hyvä idea. Ei kukaan jaksa katsella laiskan teinin sikolättiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      57
      8791
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      151
      5350
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      119
      4906
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      8
      3822
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      83
      3426
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      53
      3349
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      35
      2682
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      39
      2583
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2541
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1707
    Aihe