Missä menee raja? Onko miehille ja naisille eri raja? Entä kuinka monta on liian vähän?
Kuinka monta (seksi)kumppania on liikaa?
29
1198
Vastaukset
- firefox.
Minusta miehille ei ainakaan mikään voi olla liikaa, nimittäin sehän on vain ja ainoastaan elämästä nauttimista kun puhutaan sinkkumiehistä. Jotenkin kerrassaan lapsellinen ajatus, että jollain vois muka olla liikaa naisia elämässään.
- xdgsedfasasds
No hyi, kukaan nainen ei parisuhteeseen halua pukkia/ mieshuoraa, yäk. 10 kumppania niin miehellä kuin naisella on sopiva, riippuenb tietenkin iästä.
- so it goes
xdgsedfasasds kirjoitti:
No hyi, kukaan nainen ei parisuhteeseen halua pukkia/ mieshuoraa, yäk. 10 kumppania niin miehellä kuin naisella on sopiva, riippuenb tietenkin iästä.
Kumma juttu että kuitenkin ne mieshuorat saa naisen aina halutessaan, eihän niillä muuten niitä panojakaan niin montaa olisi tilillä.
- firefox.
xdgsedfasasds kirjoitti:
No mutta jos on kaksikinkymmentä vuotta sinkkuna elellyt aikuisikää, niin eihän tuo kymmenen ole mitään....kukkuu.
- firefox.
firefox. kirjoitti:
No mutta jos on kaksikinkymmentä vuotta sinkkuna elellyt aikuisikää, niin eihän tuo kymmenen ole mitään....kukkuu.
Jos ajatellaan, että olet sinkkuna 20vuotta ja saat pillua kerran kuussa, niin sekin tekee jo seuraavaa: 12*20= 240 panoa/naista olettaen, että aina ollut tuore pillu.
Ei sitäkään voi paljona pitää missään nimessä. firefox. kirjoitti:
Jos ajatellaan, että olet sinkkuna 20vuotta ja saat pillua kerran kuussa, niin sekin tekee jo seuraavaa: 12*20= 240 panoa/naista olettaen, että aina ollut tuore pillu.
Ei sitäkään voi paljona pitää missään nimessä.Jotain on kyllä miehessä vialla, jos kerran kuukaudessa on pakko saada uusi nainen lakanoiden väliin. Ei kelpaisi todellakaan tuollainen.
- firefox.
stellaria81 kirjoitti:
Jotain on kyllä miehessä vialla, jos kerran kuukaudessa on pakko saada uusi nainen lakanoiden väliin. Ei kelpaisi todellakaan tuollainen.
Tiedän ettei sulle kelpaisi tuollainen..Tietenkäänhän en itsestäni edes puhunutkaan.
Mutta jos mietitään opjektiivisesti, niin en ehkä sanoisi, että on viallakaan mitään, jos noin elää. Ajattele jos joku vaan viihtyy sinkkuna ja vapaudessa ja haluaa kumminkin sitä seksiäkin elämäänsä, niin onko se nyt niin paha asia sittenkään.... Mutta sinä et hyväksy myöskään näitä vakipanojuttuja? Olet parisuhde ihminen ja vain se on oikein. Ymmärrän tämänkin näkemyksen oikein hyvin. firefox. kirjoitti:
Tiedän ettei sulle kelpaisi tuollainen..Tietenkäänhän en itsestäni edes puhunutkaan.
Mutta jos mietitään opjektiivisesti, niin en ehkä sanoisi, että on viallakaan mitään, jos noin elää. Ajattele jos joku vaan viihtyy sinkkuna ja vapaudessa ja haluaa kumminkin sitä seksiäkin elämäänsä, niin onko se nyt niin paha asia sittenkään.... Mutta sinä et hyväksy myöskään näitä vakipanojuttuja? Olet parisuhde ihminen ja vain se on oikein. Ymmärrän tämänkin näkemyksen oikein hyvin.Komppaan.
Ja periaatteessahan parisuhteessa elävä ihminenhän on yleensä paljon "käytetympikin". Jos suhteessa harrastetaan seksiä vaikka kolme kertaa viikossa ja sinkku saa kerran kuukaudessa. Miten se tekee sinkusta käytetymmän?
Ja muutenkin ihan typerää laskea kumppaneita. Eikö se riitä, että niitä on ollut tarpeeksi? Ettei nyt välttämättä ainakaan sen takia iske himo lähteä keräämään lisää kokemuksia.
Palstan überlutka kuittaa "over and out" :D- luulet vain
pimppaloora kirjoitti:
Komppaan.
Ja periaatteessahan parisuhteessa elävä ihminenhän on yleensä paljon "käytetympikin". Jos suhteessa harrastetaan seksiä vaikka kolme kertaa viikossa ja sinkku saa kerran kuukaudessa. Miten se tekee sinkusta käytetymmän?
Ja muutenkin ihan typerää laskea kumppaneita. Eikö se riitä, että niitä on ollut tarpeeksi? Ettei nyt välttämättä ainakaan sen takia iske himo lähteä keräämään lisää kokemuksia.
Palstan überlutka kuittaa "over and out" :DTaitaa olla toisinpäin, että kun on riittävästi, yksi kumppani ei voi enää koskaan riittää. Esim: eräässä gigoloista kertovassa dokumentissa, gigolo sanoi, ettei enää kykene parisuhteeseen vain yhden naisen kanssa.
Avioliitossa elävä perheellinen pelimies veljeni totesi viimeksi tavatessamme samaa, ettei mahda sille mitään, ettei hänelle koskaan tule riittämään vain yksi nainen. luulet vain kirjoitti:
Taitaa olla toisinpäin, että kun on riittävästi, yksi kumppani ei voi enää koskaan riittää. Esim: eräässä gigoloista kertovassa dokumentissa, gigolo sanoi, ettei enää kykene parisuhteeseen vain yhden naisen kanssa.
Avioliitossa elävä perheellinen pelimies veljeni totesi viimeksi tavatessamme samaa, ettei mahda sille mitään, ettei hänelle koskaan tule riittämään vain yksi nainen.Joillakin ihmisillä se on sairaus.
- saman kumppanin kans
pimppaloora kirjoitti:
Joillakin ihmisillä se on sairaus.
seksi kokemuksena syvenee, -kerran kuussa- tyyppi aloittaa aina alusta
ei niitä voi verrata
- Miehelle.
65 on liikaa, alle 10 liian vähän
naiselle yli 10 on liikaa. - marianne89...
En sinänsä tykkää tarkoista numeromääristä, koska pitää myös ottaa huomioon että ihmisten elämät kulkevat keskenään eri reittejä (esim. jotkut saavat pitää sen saman vakituisen kumppanin vaikka kuinka pitkään ja päinvastoin jotkut joutuvat kärvistelemään sinkkuina kauemmin).
Mutta suuntaa antavasti voin sanoa, etten kyllä yhtään tykkäisi jos kuulisin miehellä olleen vaikkapa yli 20 kumppania. Ihannetapauksessa miehen ex-partnerien määrä ei ylittäisi edes kymmentä, mutta tämä kyllä riippuu paljon iästäkin. Oman ikäisilläni miehillä se 10 kuulostaisi jo todella paljolta, mutta jollain 40-vuotiaalla tuskin.
Nyrkkisäännöksi tarkkojen numeroiden sijaan voisin siis sanoa pikemminkin sen, etten halua miestä jolle yhden illan jutut ovat joskus olleet pitkään kestänyt elämäntyyli. Sen sijaan muutama yhden illan juttukin saa entisten vakikumppaneiden lisäksi toki menneisyydestä löytyä, löytyyhän itseltänikin 3 sellaista (joista yksi eli kaappihomo tosin ei ollut ihan pelkkä yhden illan juttu vaan siihen liittyi alkuun myös muutamien viikkojen näkemistä, mutta lasken sen silti yhden illan jutuksi koska seksiä ei ollut kuin kahtena eri iltana ja miehen todellisen suuntautumisen paljastuminen esti mua jatkamasta juttua pidemmälle, vaikka tunteita mulle oli jo muodostunut liikaakin). - rairair
Kolmi numeroinen on liikaa, 0-1 on liian vähän.
- kerran rakastaa
minusta yksikin on liikaa 0 ihanne 1 ymmärtää vielä 2 menettelee jos on pitkä liitto ja kummastakin jäi leskeksi 3 sit rupee jo tökkimään 4- jotakin kiertopalkinto ja pitkällä liitolla tarkoitan ainakin 15v oltu naimisissa
- rairair
Ai että pitäis olla neitsyt hautaan saakka?
- ihan sama minulle
rairair kirjoitti:
Ai että pitäis olla neitsyt hautaan saakka?
ei tarvitse kun tavata sen oikean ja olla yhdessä hautaan asti ja sen jälkeenkin ikuisesti yhdessä tuonpuoleisessa saat tietenkin olla ollut 13 kertaa naimisissa 28 kertaa kihloissa 67 kertaa suhteessa 11879 kertaa yhden yön juttuja ei se minua kiinnosta tulevaa kumppaniasi se voi kiinnostaa
- havainnoija85
Tietenkin naisille ja miehille on eri raja. En ole ikinä kuullut yhdenkään naisen pitävän hyvänä asiana sitä jos mies on totaalikokematon, tai jos mies on ollut vaikka 30 kymppiseksi asti lähes aina sinkku ja silti on vaikka vain 2-3 partneria ollut niin naiset ihmettelevät tätä suureen ääneen.
Vastaavasti en ole kuullut yhdenkään miehen pitävän siitä että naisilla on ollut paljon kumppaneita, toki kaikkia, kuten minuakaan se ei oikeastaan haittaa ellei sitten kyseessä ole joku yleinen patja.
Näkeehän sen siinäkin kun on vaikka illanistujaiset johon saapuu jonkintasoinen nussijamestari niin lähes kaikki naiset (jos ovat sinkkuja) osoittavat aika suoraankin kiinnostusta vaikka heille on kerrottu tai muuta kautta ovat saaneet tietää kyseessä olevan miehen, joka nussii ympäri kaupunkia.
Sitten taas jos patja tulee paikalle niin siihen ei osoita kiinnostusta oikein kukaan muutakun panohommiin. Parisuhteeseen ei.
Sama homma siis periaatteessa molemmilla sukupuolilla, paitsi että naiset ovat monesti valmiita yrittämään myös parisuhdetta sen penetraattorin kanssa. Miehet taas ei edes kuvittele mitään vakavaa patjan kanssa.- perfect & pure
Minä olen suositttu miesten keskuudessa, niin pelimiesten kuin ihan taviksien ja ihan parisuhdemielessä, en kuitenkaan seurustelisi ikinä minkään mieshuo*ran kanssa, hyi että. Se 10 kumppania miehellä tai naisella ok. Riippuen iästä tietty.
- Salix
perfect & pure kirjoitti:
Minä olen suositttu miesten keskuudessa, niin pelimiesten kuin ihan taviksien ja ihan parisuhdemielessä, en kuitenkaan seurustelisi ikinä minkään mieshuo*ran kanssa, hyi että. Se 10 kumppania miehellä tai naisella ok. Riippuen iästä tietty.
Samat rajat miehelle ja naiselle, muu on tekopyhää. Jokainen saa sitten määrittää rajansa itse miten mieli tekee. Minä en olisi ottanut häntäheikkiä, se oli minun valintani. On ollut hauska harjoitella oman puolison kanssa ilman muiden ihmisten muistoja. En kuitenkaan koskaan sanoisi, että meidän tapamme on ainut oikea tapa.
- perfect & pure
Salix kirjoitti:
Samat rajat miehelle ja naiselle, muu on tekopyhää. Jokainen saa sitten määrittää rajansa itse miten mieli tekee. Minä en olisi ottanut häntäheikkiä, se oli minun valintani. On ollut hauska harjoitella oman puolison kanssa ilman muiden ihmisten muistoja. En kuitenkaan koskaan sanoisi, että meidän tapamme on ainut oikea tapa.
Niinpä, samat rajat, sitä mieltä minäkin.
- ryppis
No jos naisella on yli viisi, niin onhan se jo liikaa. Joku joutuu aina pakosti vain odottelemaan ja katselemaan.
- kgjb
Eikös silloin niitä odottelijoita ja katselijoita ole vähemmän kun naisella on jo se 5 ollut.
- Örkki
Jos on yli kolme kumppanii ollu ni voi todeta ettei kykene normaaliin parisuhteeseen.
- Liibalaaba1!
Voi jösses, seksihän on iloinen asia. Jos on sinkkuna, niin mikäs siinä on tutustuessa uusiin ihmisiin, myös sängyssä. Ei se kenenkään arvoa huononna, hyvänen aika! Olkoon 50 kumppania, mutta jos suhteessa on hyvä, arvostava ja rakastava parisuhde, niin mitä sillä on väliä. Ei se järvi soutamalla kulu. Kuten ei soutamattakaan. Turhaa tuollainen tuomitseminen, kun ei se ihmisyyttä muta mihinkään. hyvä ihminen, on hyvä ihminen olkoon se trafiikki ollut mikä tahansa haarojen välissä. Miehillä ja naisilla ei ole eri mittareita.
- Ikisinkku M
Ehdoton yläraja menee siinä kohtaa missä sivistynyt, suvaitsevainen, kansainvälinen, avarakatseinen ja seksistä nauttiva Eurooppalainen Nainen isolla ännällä alkaa joko korjaamaan lukemaa alaspäin tai kieltäytyy kokonaan asiasta keskustelemasta vedoten siihen että kysymys olisi muka jotenkin epäolleellinen.
- 11+14
Miehet:
0-1 kumppania epäilyttää, liian vähän
Ylärajaa ei ole koska ei mies kumminkaan niitä kaikkia muistas tai ainakaan niistä kertois
Naiset:
0 kumppania epälyttää onko hyvä sängyssä
Ylärajaa ei ole koska ei nainen kumminkaan niitä muistas eikä ainakaan kertois niistä. - ätmi
Kyllähän se on yleinen ja suuri kauhistus, jos nainen on yli yhden miehen käyttämä lutka, jonka mielen on vallannut kiimavittu-niminen parasiitti.
- marianne89...
Ketjun tähänastiset vastaukset todistavat hyvin sen, mitä olen sanonut: miehet vain luulevat, että naiset pitäisivät kaikkea liikkuvaa köyrivistä huoripukeista, mutta sitä vastoin naisten omissa mielipiteistä kyllä näkee hyvin, että mies jolla on vaikka sitten vain parikymmentä kumppania ei välttämättä enää kelpaakaan.
Toki selkeästi korreloiden myös siihen, onko nainen itse kokeneempi vai kokemattomampi - eli yleensä ne kokeneemmat naiset suhtautuvat myötämielisemmin myös miehen kokeneisuuteen, koska ymmärtävät luonnollisestikin paremmin näiden ajatusmallin.
Omaan aiempaan vastaukseeni tässä ketjussa voisin lisätä, että itselläni ei esim. ole alarajaa miehen kumppanimäärälle ja esim. ainoa entisistä partnereistani jota yhä voin sanoa jollain tasolla kaipaavani olikin totaalikokematon. Mutta samalla ymmärrän etten välttämättä itse kelpaa yhdellekään totaalikokemattomalle, ja siksi odotukseni ovat pääosin niissä muutaman kumppanin/suhteen kokeneissa miehissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247