Mitä tunteita se sinussa herättää?
Itselleni ei juuri mitään. Juhlin miestenpäivää tilaamalla pizzan. Siinä se.
Tänään on kansainvälinen miestenpäivä
31
187
Vastaukset
- positiivinenajatus
Voisiko tänään lähteä yksin baariin?
- Missä minun lahjat?
En aamulla edes tiennyt että on miestenpäivä. Ei sitä samalla tavalla markkinoida kuin naistenpäivää.
- mies..
En ollut tietoinen tällaisesta, ei kyllä muuta päivää mitenkään.
Vai haluaisiko joku nainen juhlistaa tätä kanssani? - Arki-ilta
Näin se asenne menee. Kuinka moni palstan miehistä edes tiesi että tänään on miestenpäivä?
- kjfftyuuhhh
Arki-ilta kirjoitti:
Näin se asenne menee. Kuinka moni palstan miehistä edes tiesi että tänään on miestenpäivä?
Ei asenne vaan tyhmyys.
- Toiveajattelua.
Tänään naiset tekee aloitteita, eikä toisinpäin.
- 20+7
Unta näet, tuollainen päivä että naiset tekisi aloitteita (muillekin kuin promillen ytm:lle) ei tule tapahtumaan ikinä.
Huvittava tuo artikkeli mikä oli linkattu palstalle missä oli vinkkejä naisille miten miehen saa tekemään lähestymisen, facepalm.............. - Salix
20+7 kirjoitti:
Unta näet, tuollainen päivä että naiset tekisi aloitteita (muillekin kuin promillen ytm:lle) ei tule tapahtumaan ikinä.
Huvittava tuo artikkeli mikä oli linkattu palstalle missä oli vinkkejä naisille miten miehen saa tekemään lähestymisen, facepalm..............Perheen miesten hemmottelupäivä.
- Eiku äänetämään
Mistä löytyy sinkuille menomesta.Ei eronneille eikä lapsiperheille,isukeille,äitisille,eikä asuinseualaisen vaihtajille"kiertoplkinnoille".
Onkos se edelleen lukion nurkilla ja oppilaitosten kahvioissa tai nurkilla.Eläköön Suomen valtion ja hallituksen systeemit. Enpäs minäkään tiennyt että tänään on miestenpäivä. Pitääkö tässä nyt muka palstamiehiä jotenkin hemmotella päivän kunniaksi, kun ei täällä kämpässä ainakaan näy ketään hemmoteltavaa?
- mies..
Kerrotko missä asut niin matkustetaan hemmoteltavaksi. Mulle kelpaisi esim hieronta.
- strip tease
Laita tänne kuva seksikalsareistasi.
mies.. kirjoitti:
Kerrotko missä asut niin matkustetaan hemmoteltavaksi. Mulle kelpaisi esim hieronta.
Nääh, en mää nyt ehdi koko palstan miehiä hieromaan, kun pitää opiskella. Saatte hieronnan sijaan tyytyä satunnaiseen sanalliseen moukarointiin.
- Ikisinkku M
Niin mitäkö tunteita? No ei mitään kun ei se mitenkään sinkkumiehen elämässä näy. Epäilemättä parisuhteelliset miehet on tänäänkin saaneet suukkoja ja p..ua, p..llaakin niille on varmaan leivottu vaikka vasta viettivät isänpäivää lahjoineen jolloin saivat myös aamukahvia vuoteeseen. V..u joo, no nyt kun kysyit niin se saamarin miestenpäivä jo v..tuttaa kun toisilla sitä on juhlat aina ja toisilla ei koskaan.
No onhan miellä sinkkunaisillakin se oma veetutuspäivä silloin maaliskuussa, jolloin miehet kantavat kaupoista selkä vääränä kukkia joillekin naisille, mutta ei meille. Eli ihan tasa-arvoista että miehillekin on tällainen vastaava kidutuspäivä järjestetty.
stellaria81 kirjoitti:
No onhan miellä sinkkunaisillakin se oma veetutuspäivä silloin maaliskuussa, jolloin miehet kantavat kaupoista selkä vääränä kukkia joillekin naisille, mutta ei meille. Eli ihan tasa-arvoista että miehillekin on tällainen vastaava kidutuspäivä järjestetty.
Kyllä mä ainakin olen saanut naisten päivänä kukkia ja suklaatakin. Ja vastavuoroisesti olen muistanut miehiä miesten päivänä. Tänään vein mies nro. ykkösen kahville, minä tarjosin :)
- multitool
pimppaloora kirjoitti:
Kyllä mä ainakin olen saanut naisten päivänä kukkia ja suklaatakin. Ja vastavuoroisesti olen muistanut miehiä miesten päivänä. Tänään vein mies nro. ykkösen kahville, minä tarjosin :)
Tuosta muistinkin mozartinkuulat ja Budapest-konvehdit. Niitä ostanut joskus jokusen rasian.
- Ikisinkku M
pimppaloora kirjoitti:
Tyypilliseen naisten tapaan valitsit siis sen välinpitämättömän jännän ja harjoittelet jo elättämään sitä. Sitten kun se kupannut sinut tyhjiin alat etsimään turvallista & varakasta nallekarhua, siinä onkin sitten lb:llä iskun paikka.
- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
Lupaan olla sitten maaliskuussa tasa-arvoinen enkä kanna kukkia kenellekään :)
- neiti ruiskukka
Joku on vähän katkera taas :) Itsekin olen ollut ihan autuaan tietämätön tällaisesta päivästä. Mutta hyvää miestenpäivää nyt kaikille palstamiehille tasapuolisesti!
- Ikisinkku M
neiti ruiskukka kirjoitti:
Joku on vähän katkera taas :) Itsekin olen ollut ihan autuaan tietämätön tällaisesta päivästä. Mutta hyvää miestenpäivää nyt kaikille palstamiehille tasapuolisesti!
No ihan vähän malliksi pitää olla. Kiitos kiitos :)
- joulun haamu
Ikisinkku M kirjoitti:
Tyypilliseen naisten tapaan valitsit siis sen välinpitämättömän jännän ja harjoittelet jo elättämään sitä. Sitten kun se kupannut sinut tyhjiin alat etsimään turvallista & varakasta nallekarhua, siinä onkin sitten lb:llä iskun paikka.
Tsempataan lisää LB:tä ottamaan kool aidia niin sitten uutena vuotena voikin vaihtaa palsta leidit nuorempaan.
- Ikisinkku M
Ikisinkku M kirjoitti:
Mariskakin jännästä yrittää varoittaa mutta uskooko pimppaloora, ei varmaankaan:
https://www.youtube.com/watch?v=zHub01jVQ3M Ikisinkku M kirjoitti:
Ei tässä mitään valintaa vielä ole tehty. Hän vaan itse sattui pyytämään mut kahville ja minä muistin, että on miesten päivä, joten halusin tarjota :)
Kyllä tämä "jännä" pärjää ihan hyvin omillaan.
Tänään on myös kansainvälinen käymäläpäivä.
Hyvää miestenpäivää toivotin Jännämiehelleni. Tapanani ei ole toivotella ystävänpäiviä, naistenpäiviä, äitienpäiviä, isienpäiviä, tiesmitäpäiviä yleisesti/FB:ssä, mutta ehkä vielä näin viime tipassa Suomi24:n kivoille miehille: Hyvää miestenpäivää teille molemmille! ;D- Ikisinkku M
Kiitos vaan, ihmettelen tässä nyt että kukahan se toinen mahtaa olla :)
Ikisinkku M kirjoitti:
Kiitos vaan, ihmettelen tässä nyt että kukahan se toinen mahtaa olla :)
:D
- -M-
Jokainen päivä on miestenpäivä, sanotaan. Jokainen päivä on mahdollisuus olla aivan rauhassa miehisen intimiteettisuojan takana. Kukaan ei häiritse, katso tai noteeraa. Tunteista ei tarvitse puhua, sillä niitä ei kukaan oleta kuulevansa mieheltä ja suotta sitä ihmisiä alkaa järkyttämään ja hämmentämään. Tuskin niistä olisi kukaan kiinnostunutkaan. Helpompi vain mennä tuttujen roolien mukaan.
Toki mies on arvokas, tekojensa tai asemansa kautta. Miehellä on arvoa jos hän on aviomies, luottamusmies tai kirvesmies. Pelkkä mies sinällään on vähän kuin ihmisen ja arkisen käyttöesineen risteytys.- junttiseksuaali
Onko tänään myös persumiesten päivä?
- Kiltti atm
Tämä on jännämiesten päivä. Saavat nus.sia naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247