Etsin sellaista merkkiä, joka toisi vehkeet hyvin esille. En tarkoita mitään topattuja enkä seksialkkareita, vaan mikä merkki niistä tavallisista olisi tähän tarkoitukseen hyvä? Kenelläkään kokemusta asiasta?
Mistä alkkareista olisi apua?
45
639
Vastaukset
- Hermafrodit
Onks sulla ihan vehkeetkin?
- munat esiin
Ergowear, N2N Bodywear, John Sievers, Obviously, Andrew Christian on mm. niitä, joissa on ns, munapussi, joka tuo vehkeet hyvin esille. Kolmesta ensimainitusta on kokemusta, niitä voin suositella. googlaamalla löytää verkkokauppoja, suomalainen cazaro myy osaa näistä.
- aloittaja minä
Kiitti suosituksista. Pitääkö olla tuon tyyppisissä isot vehkeet että näyttää hyvältä?
- munat esiin
aloittaja minä kirjoitti:
Kiitti suosituksista. Pitääkö olla tuon tyyppisissä isot vehkeet että näyttää hyvältä?
En ole mitenkään isomunainen, enemmänkin keskivertomies, mutta noi kalsarit sopivasti kohottaa profiilia.
- esiin totta kai
munat esiin kirjoitti:
En ole mitenkään isomunainen, enemmänkin keskivertomies, mutta noi kalsarit sopivasti kohottaa profiilia.
Näkyykö sulla paremmin kalu vai pussit niissä?
- kivakivajess
esiin totta kai kirjoitti:
Mulla näkyy kalun ääriviivat ainakin Andreweissa.
- munapussi
N2N Bodywearin long johns eli pitkät kalsarit on parhaita, niitä suosin näin talviaikaan. On ohuet ja kevyet, eikä tule kuuma sisälläkään. Valkoisissa erottuu parhaiten penis ja ympärileikattu terska erottuu hyvin läpi. Parasta niissä on pussi, jonne munat saa hyvin "pakettiin", ei valu minnekään.
- munat esiin
N2N Bodywearin long johns eli pitkät kalsarit on parhaita, niitä suosin näin talviaikaan. Valkoiset on hieman läpikuultavat, joissa erottuu hyvin ympärileikattu penis, toki myös muu varustus. Parasta niissä on pussi, jonne munat saa "pakettiin" eikä ne valu minnekään.
- tommipoika
munat esiin kirjoitti:
N2N Bodywearin long johns eli pitkät kalsarit on parhaita, niitä suosin näin talviaikaan. Valkoiset on hieman läpikuultavat, joissa erottuu hyvin ympärileikattu penis, toki myös muu varustus. Parasta niissä on pussi, jonne munat saa "pakettiin" eikä ne valu minnekään.
Millainen pussi? En ole ikinä kuullutkaan.
- kokeilulla selvää
Mitä jos laittaisi sukan sinne?
- munat esiin
Ei mitään sukkia.mut missä merkissä teillä näkyy parhaiten?
- noloo..
Kuka kehtaa myöntää laittaneensa joskus jotain toppausta housuihinsa? Minä ainakin joskus 15-v.
- topatut munat
Ei oo noloo. Mä oon pitäny munissa tyttöystävän topattuja liivejä.
Näyttää hyvältä farkuissa kun rintalivin topatut kupit (livit taitettuna kupit sisäkkäin) pullotaa farkuista.
Tyttöystävä ehdotti ekana ja huomasin hyväks jutks koska naisett on tosi kiinnostuneita ja kattelee kiinnostuneena. Jotkut on tullu kysyyn että onks toi aitoo.Oon sanonu ett aitoo on saa vaikka koittaa. Kukaan ei oo uskaltanu koittaa se naisen häveliäisyys.
- mikael18
Olen käyttänyt vessapaperirullanhylsyä. Pakko myöntää.
- kivannäköistä
Nanson pitkät alushousut ovat lämpimät mutta tosi epäseksikkäät.
Saako joihinkin pitkiin näkyviin pullotuksen niin ettei vehkeet valahda lahkeeseen?- munapussi
Katso kommentti tuolta edeltä
- Mikael needs
Entä briefit tai boxerit, mitkä tuo vehkeet parhaiten esiin?
- munat esiin
katso ketjun kolmas viesti
- inkku2
Käyttääks kaikki jäbät nykyää jotain pullotuskalsareit? Onx sit noloo jos ei pullota vai miks te käytätte? Miten sen saa aikaan??
- koklaa
Jos se auttaa itsetuntoa, niin Kiniki on joskus ainakin myynyt topattuja. Onkohan vielä saatana?
- koklaa
... siis saataVAna?
- linnea1
Onko pojat teistä noloa jos teillä ei pullota housuissa?
- fighterguy
On se. Haluisin että näkyis. En ymmärrä ku jotkut puhuu että kummassa lahkeessa pitää.. ei mulla riitä ku siihen keskelle.
- Bror-E
Ei riitä mullakaan. Jos laittaa nupin jompaan kumpaan niin siihen keskelle se tulee sieltä kuitenkin. Olisko neuvvoja?
- munat esiin
Siirry noihin "munapusseihin", niin pysyvät tukevasti paikallaan eikä heilu lahkeesta toiseen.
- M37 (-77)
Itse tykkään Sloggin tangoista (Sloggi for men). En nyt tiedä tuosta vehkeiden esille tuomisesta, mutta mukavat ne on. Tuleehan siitä tietty itsevarmempi fiilis, kun niihin löytyy omasta takaa täytettä;)
- hauska juttu
Kumpaa tarkoitat, että sloggit on sen malliset, vai että sulla on isohkot vehkeet?
- ????
hauska juttu kirjoitti:
Kumpaa tarkoitat, että sloggit on sen malliset, vai että sulla on isohkot vehkeet?
No, vastaus?
- alkari
Mulle alushousujen käyttötarkoitus on, ettei pissatipat mene lahkeeseen. En ajattele pullottaako.
- näkyy!
Minkä merkkisiä on ne alushousut jotka on topattu edestä? Ja missä niitä myydään?
- vanha setä
Ainakin Kiniki ollut joskus! Mahtaako olla vielä myynnissä?
- aloittaj a
Onko täällä niin tylsää porukkaa ettei kenelläkään ole antaa neuvoa?
- hosen
Mahdollisimman löysät vai mahdollisimman tiukat on paremmat?
- NauhaKireelle
No nyt löytyi boxerina
http://www.timarco.com/fi/frigo- muna_esiin
Olen kokeillut kerran noita frigon kalsareita, joissa on tuo nauhakiristys. Se ei ollut mitenkään käytännöllinen saati että kalsareissa olisi mukava olla. Saman lopputuloksen tuottavat edellä mainitsemani mm. Ergowearin, N2N:n Johns Sieversin etupussilla varustetut kalsarit. Ei niissä tarvita mitään naruja, munat valahtaa ihan itsestään siihen pussiin ja pysyvät siellä siististi.
- tomtom111222
Onko joku kokeillut noita munapussiversioita?
- tomtom111222
Kertoisko joku vielä niistä munapussi versioista jos on kokemusta?
- pussimuna
Mitä haluat tietää? Olen käyttänyt em. merkkejä muutaman vuoden ja minusta ne ovat parhaat kalsarit, joissa miehen anatomia on otettu oikeasti huomioon. Niiden rinnalla kotimaiset blackhorset ja sloggit kalpenevat kevyesti.
- munaset
Tosi mielellään. Nyt on jalassa N2N Bodywearin Long Johnsit eli pitkät kalsarit, joissa on tuo maanmainio munapussi - paras oloasu kotona. Kelpaa olla jalassa myös salilla ja uimahallissa. Terv. em. nimimerkki pussimuna. Tää uus systeemi ei kelpuuta samaa nimimerkkiä uudelleen, vaikka on sama käyttäjä.
munaset kirjoitti:
Tosi mielellään. Nyt on jalassa N2N Bodywearin Long Johnsit eli pitkät kalsarit, joissa on tuo maanmainio munapussi - paras oloasu kotona. Kelpaa olla jalassa myös salilla ja uimahallissa. Terv. em. nimimerkki pussimuna. Tää uus systeemi ei kelpuuta samaa nimimerkkiä uudelleen, vaikka on sama käyttäjä.
Olisko missään kuvaa jossa näkis munapussialkkarit jalassa niin et pussin idea näkyis konkreettisesti?
- munaset
Käy katsomassa esim. www.n2nbodywear.com -sivustoa.
- mark001
Saat 4 kpl Duracell Ultra paristoa vain 1 eurolla! http://fi.quizonaut.com/campaigns/build/?id=BAA5C283-572D-4EDE-BAFD-BE51021733EE&ref=PA_FP&aid=e1f1b72a&bid=a6a5c28c
- peepee123
Naisten wetlook bokserit on kivat...
- menkkahaukka
mites olis h&m stringit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356