Miehet Pitääkö naisen meikata?

siiri -

Miehille: Mitä mieltä olette naisista, jotka eivät meikkaa laisinkaan? (ei edes juhliin, töihin tms.) Miellyttääkö luonnollinen nainen silmää mieluiten vai pitäisikö naisten joka päivä edes vähän laittautua miehen vuoksi?

Yleisesti: Mitä mieltä meikittömistä naisista?

42

3408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BEM

Kyllä minusta naiseuteen kuuluu meikkaus ja toivon, että naiseni meikkaa vähintään sinne juhliin yms.

Toisaalta nainen ei saa ottaa itseään liian vakavasti, eli ei saa olla maailmanloppu jos lakkapullo on unohtunutkin kotiin kun mennään viikonloppureissulle tai sunnuntaikävelylle voi hyvin tulla ilman meikkiä.

• salaperäinen mies

En kerro.

• Anonyymi

Menemme ajassa taaksepäin Nivalan kirkon sunnuntai kirkon penkit, joissa seurasivat itkeekö nainen siellä ei hautaiset.
        Meikkaus
        Kärsämäki on vieläkin Ylikoski tyttö kuoli.

• kauneus on katsojan

Onnekseni olen löytänyt miehen joka pitää minusta juuri sellaisena kuin olen, eikä häntä haittaa etten meikkaa kuin silloin kun minua sattuu huvittamaan. Kehuu minua luonnon kauniiksi.. aivan toista maata kuin exäni.

• marianne89...

Kyllä se totuus taitaa olla, että riippuu naisen ulkonäöstä. Kyllähän netissä miehet väittävät kovasti tykkäävänsä enemmän naturelleista, mutta unohtavat lisätä että koskee vain luonnonkauniita naisia. Vähän aikaa sitten täällä sitä vastoin väännettiin siitä, että mun pitäisi meikata jatkuvasti viihteelle mennessäni ihan tiptop-kuntoon ja etten saisi tyytyä kevyeeseen perusmeikkiin (ja siis yleensä tosiaan meikkaan aina viihteelle lähtiessäni kuitenkin sen kevyen perusmeikin, eli ei ollut edes puhe mistään naturelli vs. meikannut -tapauksesta vaan ihan siitä, että pitäisi meikata viimeisen päälle). Vain siksi etten lukeudu noihin luonnonkauniisiin tapauksiin, ja vain siksi että "pelkkä" kevyt perusmeikki tekee musta pelkästään taviksen tai joskus harvemmin mahdollisesti perusnätin näköisen, muttei sen enempää.

Joten kyllä sanoisin riippuvan juuri siitä oletko luonnonkaunis vai et, jos et ole luonnonkaunis miehet haluavat sinun meikkaavan, vaikkeivät sitä ääneen sanoisikaan vaan vakuuttelisivat "luonnollisuuden" puolesta. Ja tämän kyllä näkee käytännössä. En ollut koskaan meikannut (edes sitä kevyttä perusmeikkiä) ennen kuin täytin 18, ja eipä ollut ennen sitä ikää (oikeastaan ei ennen 20. ikävuottakaan, vaikka silloin olinkin jo aloittanut kevyen meikkaamisen) ainuttakaan ottajaa, vaikka laskisi kaiken maailman atm:t mukaan lukuihin.

• mies..

Naiselta yllättävän totuudenmukainen viesti, en olisi osannut tätä paremmin kirjoittaa vaikka olenkin mies.
        Tapailin viimeksi kesällä yhtä naista joka oli niin luonnonkaunis että piti oikein miettiä että oliko meikannut vaiko eikö, harvinaista tällainen..

• hmmmmm
        mies.. kirjoitti:

Naiselta yllättävän totuudenmukainen viesti, en olisi osannut tätä paremmin kirjoittaa vaikka olenkin mies.
        Tapailin viimeksi kesällä yhtä naista joka oli niin luonnonkaunis että piti oikein miettiä että oliko meikannut vaiko eikö, harvinaista tällainen..

Tunnen yhden yli nelikymppisen naisen, joka ei koskaan meikkaa eikä ole nuorempanakaan juuri meikannut. Ja hänellä on tosi hyvin säilynyt iho ikäisekseen. Hän kuulemma säännöllisesti hoitaa ihoaan joillain apteekin edullisilla perusvoiteilla, mutta ei varsinaisesti meikkaa koskaan. Onkohan hänen hyväkuntoinen ihonsa kenties meikkaamattomuuden ansiota? Meikeissähän on paljon kaikenlaisia kemikaaleja ja luulisi niiden kuluttavan ihoa ajan myötä.

• Kauniit kasvonpiirteet edesauttavat kummasti. Kasvojen luusto, ihon väri, silmien koko ja väri... Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
        Joillakin nuoremmilla naisilla näkee todella kauniita ja luonnollisia meikkejä, mutta kun asiaa tarkastelee enemmän, huomaakin, että se kaikki lähtee juuri noista synnynnäisistä ominaisuuksista. Kaikille se totaaliluonnollisuus ja meikittömyys ei riitä. Ja varsinkin vanhemmalla iällä kun esimerkiksi ihon sävy ei välttämättä ole enää niin tasainen, on tummat silmänaluset tai on keksitty vetää joku outo hiusväri päähän.

Mua itseäni vähän joskus jopa harmittaa, kun näkee periaatteessa ihan ok näköisen naisen, joka ei ole panostanut itseensä yhtään tai aivan väärin, ja josta saisi pienellä tuunauksella aika jäätävän upean näköisen. Monille riittäisi ripsiväri, silmien kevyt rajaus ja kulmat. Me suomalaiset kun ollaan muutenkin aika valjun värisiä, niin pieni ehostus on aina paikallaan.

• Grrr..
        pimppaloora kirjoitti:

Kauniit kasvonpiirteet edesauttavat kummasti. Kasvojen luusto, ihon väri, silmien koko ja väri... Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
        Joillakin nuoremmilla naisilla näkee todella kauniita ja luonnollisia meikkejä, mutta kun asiaa tarkastelee enemmän, huomaakin, että se kaikki lähtee juuri noista synnynnäisistä ominaisuuksista. Kaikille se totaaliluonnollisuus ja meikittömyys ei riitä. Ja varsinkin vanhemmalla iällä kun esimerkiksi ihon sävy ei välttämättä ole enää niin tasainen, on tummat silmänaluset tai on keksitty vetää joku outo hiusväri päähän.

Mua itseäni vähän joskus jopa harmittaa, kun näkee periaatteessa ihan ok näköisen naisen, joka ei ole panostanut itseensä yhtään tai aivan väärin, ja josta saisi pienellä tuunauksella aika jäätävän upean näköisen. Monille riittäisi ripsiväri, silmien kevyt rajaus ja kulmat. Me suomalaiset kun ollaan muutenkin aika valjun värisiä, niin pieni ehostus on aina paikallaan.

On myös naisia, joiden iho tai silmät eivät kestä minkäänlaisia kosmeettisia aineita. Itse olen aika herkkä ja tuntuu, että vaiva pahenee iän myötä. Teini-iässä vielä meikkaaminen meni, mutta nyt ei voi enää päivittäin ehostaa.

• Grrr.. kirjoitti:

On myös naisia, joiden iho tai silmät eivät kestä minkäänlaisia kosmeettisia aineita. Itse olen aika herkkä ja tuntuu, että vaiva pahenee iän myötä. Teini-iässä vielä meikkaaminen meni, mutta nyt ei voi enää päivittäin ehostaa.

Samoin.

• 9+14
        hmmmmm kirjoitti:

Tunnen yhden yli nelikymppisen naisen, joka ei koskaan meikkaa eikä ole nuorempanakaan juuri meikannut. Ja hänellä on tosi hyvin säilynyt iho ikäisekseen. Hän kuulemma säännöllisesti hoitaa ihoaan joillain apteekin edullisilla perusvoiteilla, mutta ei varsinaisesti meikkaa koskaan. Onkohan hänen hyväkuntoinen ihonsa kenties meikkaamattomuuden ansiota? Meikeissähän on paljon kaikenlaisia kemikaaleja ja luulisi niiden kuluttavan ihoa ajan myötä.

Ja sitten josku tapaat naisen joka ei ikinä meikkaa mutta iho on niin karsee ja huono että mielellään meikkaisi ja peittäisi sitä hirvetystä. Meikkaan 18v lähtien, ja ihoni on hyvässä kunnossa vaikka en erikoisesti puhdista sitä(en käy kosmetologeilla tai teen mitään naamioita jne.)....kaverilla hirveä iho vaikka ei käytä mitään. Ei ole niin yksinkertaista tuo...geeneille ei voi mitään.

• ………….
        hmmmmm kirjoitti:

Mä olen yli nelikymppinen nainen, en ole juuri koskaan meikannut ja ihoni on kyllä säilynyt hyvin. Arvelisin kuitenkin, että kyse on enimmäkseen geeneistä. Äitiäni on aina pidetty vähintään 5-10 vuotta ikäistään nuorempana, ja mulle näyttää käyvän samoin.

Toki on myös niin, että kun joskus olen joutunut meikkaamaan, ihoni ei ole tykännyt siitä yhtään.

• Anonyymi
        mies.. kirjoitti:

Mie oon kyllä sitä mieltä, että kun toista rakastaa näkee sen sisäisen kauneuden ja sitä myötä myös sen ulkoisen. Maailmassa on ihan liikaa pinnallisuutta. Kaikissa meissä on jotakin kaunista. En itse ole mielestäni mikään kauhean luonnonkaunis, mutta mun mies rakastaa mua tämmösenä meikittömänä naisena. Meikkaan hyvin harvoin. Koska hän näkee minun sisimpääni, jolloin olen myös ulkoisesti kaunis. En tiedä tuliko pointti selväksi kellekään 🤣

• 7+11

Riippuun naisesta. Jos on luonnollisesti kaunis niin meikkaus ei ole tarpeellista, mutta jos kasvoissa on paljon "virheitä" niin pieni meikkaus saattaa tehdä ihmeitä.

• sopii toisille

On upeita luonnonkauniita naisia, jotka ovat kauniimpia ilman meikkiä. Mutta riippuu varmasti naisesta kenelle meikittömyys oikeasti sopii. Jos esimerkiksi on Jari Tervon kulmakarvat(eli ei lainkaan), ehkä sellaiset kannattaisi edes piirtää.

• marianne89...

No mulla on tummat piirteet ja siten myös tummat kulmakarvat, ja paljon mieluummin ottaisin kyllä vaikka ne Jari Tervon kulmakarvat... Se piirtäminen/ värjääminenkin kun on helpompaa kun jatkuva nyppiminen/siistiminen, tummat kun kasvavat takaisin nopeammin nyppimisen jälkeen (tai siis antavat sen vaikutelman, koska luonnollisestikin erottuvat tummina helpommin kuin takaisin kasvavat vaaleammat kulmakarvat).

• perfecto
        marianne89... kirjoitti:

No mulla on tummat piirteet ja siten myös tummat kulmakarvat, ja paljon mieluummin ottaisin kyllä vaikka ne Jari Tervon kulmakarvat... Se piirtäminen/ värjääminenkin kun on helpompaa kun jatkuva nyppiminen/siistiminen, tummat kun kasvavat takaisin nopeammin nyppimisen jälkeen (tai siis antavat sen vaikutelman, koska luonnollisestikin erottuvat tummina helpommin kuin takaisin kasvavat vaaleammat kulmakarvat).

Kynällä raapustetut kulmakarvat on aivan karseat verrattuna omiin alkuperäisiin. En tätä nyppimisintoa käsitä lainkaan, huvikseni itse miehenä kokeilin kerran jotain kajalia kulmakarvoihin ja kaikki yritykset muuttivat luonnostaan täydellisiä kulmakarvojani vain paskempaan suuntaan. Luontoa on vitun vaikea parannella.

• marianne89...
        perfecto kirjoitti:

Kynällä raapustetut kulmakarvat on aivan karseat verrattuna omiin alkuperäisiin. En tätä nyppimisintoa käsitä lainkaan, huvikseni itse miehenä kokeilin kerran jotain kajalia kulmakarvoihin ja kaikki yritykset muuttivat luonnostaan täydellisiä kulmakarvojani vain paskempaan suuntaan. Luontoa on vitun vaikea parannella.

"En tätä nyppimisintoa käsitä lainkaan"

Niin siis en nypi kulmiksia kokonaan pois laittaakseni piirrettyjä tilalle, vaan nypin vain siistiäkseni muotoa ja estääkseni niiden leviämisen liian laajalle (mutta tuo ajatus värjäämisestä tai piirtämisestä kuulostaa silti helpommalta, siihen vaan vaadittaisiin tosiaan huomattavasti vaaleammat kulmikset kuin mitä itselläni on)... Tuskin sinäkään tykkäisit, jos naisesi päästäisi kulmakarvansa kasvamaan yhteen asti. Tummat kulmakarvat kun lopulta tuppaavat tekemään niin, jos niiden antaa pelkästään kasvaa. Itse siistin siten, että nypin kulmakarvojen välistä (nenän yläpuolelta) ja lisäksi varsinaisten kulmakarvojen ylä- ja alapuolelta tarpeen mukaan, niin etteivät pääse kasvamaan liian paksuiksi tai muodottomiksi.

• ätmi

Ei tarvitse. Oikeastaan on parempikin, jos naiset eivät meikkaa, koska silloin mies näkee heti, onko nainen ihmisarvoton rumilus.

• Eeei tarvitse

Sattumoisin juuri tänään tulin ajatelleeksi, että mielestäni naiset meikkaavat vähän turhankin paljon, eli ei todellakaan tarvitse. Itse asiassa pidän enemmän luonnollisen näköisistä naisista. Hieman sotkuiset hiukset ja meikitön naama ovat vain hyvä asia minulle, noistakin huolimatta nainen voi näyttää todella hyvältä.

• jäntevä uros

Ei pidä mutta teette niin kuitenkin, koska naaras on luonnostaan aika ruma, pätee ihmisiin ja muihin lajeihin.

• 7+10

Mun kanssa ei tarviis ainakaan.

• Mä tiedä muista, mutta minusta on kivaa herätä saman naisen vierestä, kenen viereen on sammunutkin...

• Aika vaikeeta kyllä voisi olla elämä sellaisen miehen kanssa joka vaatisi minua meikkaamaan jopa arkisin ihan vain häntä miellyttääkseni. Meikkaus kuitenkin on pohjimmiltaan valehtelua, ehkä nykyään sosiaalisesti hyväksyttyä sellaista, mutta valehtelua kumminkin. En ymmärrä miksi miestä miellyttää se että hänelle valehdellaan ja hän vielä tietää sen valheeksi.

Miettikääpäs esim. semmoista tilannetta että minulla olisi mies jonka tiedän olevan pitkäaikaistyötön, ja joka aamu kun olen saanut kolmen vartin raastavan naamanpakkelointioperaationi päätökseen, tulisi mies siihen silmät loistaen sanomaan että ”hei kulta, sain töitä!”. Vastaavasti sitten illalla kun olen saanut meikit pestyä poisnaamaltani, niin äijä tulisi siihen viinalta haisevana tokaisemaan että ”v*tut mää missään töissä ollu, tuolla paarissa ryyppäämäsä koko päivän”. Ihan yhtä valehtelua siis kummankin taholta.

• BEM

Hauska vaikkakin ontuva logiikka.

Samalla tavalahan korkokengät ovat valehtelua, samoin olkatoppaukset, hajusteet, hiusväri, rintoja tukevat liivit, sheivaus ja oikeastaan pesulla käyminenkin.

Ihminen selviäisi mainiosti viikkokausia tai kuukausia ilman vesipesua, mutta ei kuitenkaan halua haista vastenmieliseltä joka kuitenkin olisi se oma haju.

• BEM kirjoitti:

Hauska vaikkakin ontuva logiikka.

Samalla tavalahan korkokengät ovat valehtelua, samoin olkatoppaukset, hajusteet, hiusväri, rintoja tukevat liivit, sheivaus ja oikeastaan pesulla käyminenkin.

Ihminen selviäisi mainiosti viikkokausia tai kuukausia ilman vesipesua, mutta ei kuitenkaan halua haista vastenmieliseltä joka kuitenkin olisi se oma haju.

No juu, ei ollut tarkoituskaan mitään varsinaista logiikan riemuvoittoa tuossa esittää, vaan ihmetellä noin yleensä ottaen, että miksi joillekin miehille on niin tärkeää se että nainen yrittää tekeytyä kauniimmaksi kuin onkaan, vaikka mies tietäisi aivan hyvin mitä sieltä meikin alta löytyy.

Itseäni vain nyt sattuu veetuttamaan tuo meikkausvaatimus aivan erityisesti siitä syystä että se on ihan hemmetin tylsää ja aikaavievää puuhaa, siihen nähden että illalla sen kaiken työn tuloksen joutuu kuitenkin pesemään pois. Kainalo- tai säärikarvojen ajelun tulos nyt kuitenkin näkyy vähän pitempään, ja peseytyminen tekee noin yleensäkin ottaen hyvän olon. Meikkauksesta saa vain niskansa kipeäksi ja vitutuksen kun lopputulos ei olekaan niin onnistunut.

Esim. puolen tunnin juoksulenkki tuntuu paljon hyödyllisemmältä, ja ainakin minua myös piristää sen verran että efekti voi näkyä naamassakin saman tasoisena kuin kevyt meikki.

• firefox.
        stellaria81 kirjoitti:

No juu, ei ollut tarkoituskaan mitään varsinaista logiikan riemuvoittoa tuossa esittää, vaan ihmetellä noin yleensä ottaen, että miksi joillekin miehille on niin tärkeää se että nainen yrittää tekeytyä kauniimmaksi kuin onkaan, vaikka mies tietäisi aivan hyvin mitä sieltä meikin alta löytyy.

Itseäni vain nyt sattuu veetuttamaan tuo meikkausvaatimus aivan erityisesti siitä syystä että se on ihan hemmetin tylsää ja aikaavievää puuhaa, siihen nähden että illalla sen kaiken työn tuloksen joutuu kuitenkin pesemään pois. Kainalo- tai säärikarvojen ajelun tulos nyt kuitenkin näkyy vähän pitempään, ja peseytyminen tekee noin yleensäkin ottaen hyvän olon. Meikkauksesta saa vain niskansa kipeäksi ja vitutuksen kun lopputulos ei olekaan niin onnistunut.

Esim. puolen tunnin juoksulenkki tuntuu paljon hyödyllisemmältä, ja ainakin minua myös piristää sen verran että efekti voi näkyä naamassakin saman tasoisena kuin kevyt meikki.

Jos mietitään nyt tässä tapausta stellaria, niin kun vaikuttaa siltä, että olet noin muuten normaalin kokoinen ihminen, ei ylipainoa ja liikunnallinen ja älyäkin ilmeisesti on, niin nyt tulee mieleen, et josko kumminkin voisit tietoisesti lähteä muuttamaan omaa tyyliäsi enemmän naiselliseen suuntaan.. Jos voisit hetkeks laittaa ne rinkat ja telttavermeet sivuun ja oikeasti pukeutua naisellisesti ja vaikka käydä jossain kosmetologilla hakemassa meikkaus oppeja sun muuta, niin olisiko se sen arvoista kuitenkin, jos se toisi sinulle sen elämänkumppanin? Muutos on minusta se mitä sinä tarttet...Tietoinen itsensä vieminen toiseen suuntaan, koska nykyinen malli ei kerran toimi. Luulen, et sinusta varmasti saisi vaikka mitä pienellä vaivannäöllä, mutta tämähän on spekulointia kirjoitusten perusteella.

• 30+30
        firefox. kirjoitti:

Jos mietitään nyt tässä tapausta stellaria, niin kun vaikuttaa siltä, että olet noin muuten normaalin kokoinen ihminen, ei ylipainoa ja liikunnallinen ja älyäkin ilmeisesti on, niin nyt tulee mieleen, et josko kumminkin voisit tietoisesti lähteä muuttamaan omaa tyyliäsi enemmän naiselliseen suuntaan.. Jos voisit hetkeks laittaa ne rinkat ja telttavermeet sivuun ja oikeasti pukeutua naisellisesti ja vaikka käydä jossain kosmetologilla hakemassa meikkaus oppeja sun muuta, niin olisiko se sen arvoista kuitenkin, jos se toisi sinulle sen elämänkumppanin? Muutos on minusta se mitä sinä tarttet...Tietoinen itsensä vieminen toiseen suuntaan, koska nykyinen malli ei kerran toimi. Luulen, et sinusta varmasti saisi vaikka mitä pienellä vaivannäöllä, mutta tämähän on spekulointia kirjoitusten perusteella.

Ihmettelinkin että miksi tämä stellaria ei löydä miestä vaikka speksit on kunnossa.

Mutta joo, miehet hakee naista kumppaniksi. Ei partiokaveriksi. Miehet ei halua naista joka haluaa olla kuin mies, osaa miesten hommat, ja kutsuu siippaa idioottimieheksi jos se ei osaa tehdä vinksinvonksintelttasolmua oikein kahdessa sekunnissa. Mies haluaa naisellisen naisen, ihan samalla tavalla kuin nainen haluaa miehekkään miehen.

Meikkiä nassuun, hametta päälle ja edes vähän "pliis voiksa auttaa kun mä en naisena osaa..." niin johan alkaa miehiä löytymään.

Jos ei huvita niin sitten varmaan kannattaa keskittyä siihen telttailuun, ja unohtaa seurustelu/avioliitto/lapset/ym.

• ________

Eihän tarvi meikata niin ettei naista edes tunnistaa :) mutta pienten virheiden korjaaminen tai peittäminen en katso valehteluksi. Leikataan tukkaakin, tai jotku värjää, on sekin valehtelua sitten, karvojen poistaminen, hajusteiden käyttäminen jne.

• firefox.

Ei tarvitse aina meikata, mutta onko se sitten niin vaikea vähän ehostaa itseään, jos vaikka käy jossain. Kyllähän naiset esim. töihinkin tapaa vähän ehostaa itseään ja mikä ettei. Kyllä minusta naisen saa ja pitääkin olla nainen. Naisten juttujahan nuo ovat. Esim korvakorut sopii kyllä naisille, mutta eihän hyvä jumala niitä miehillä voi olla. hyh hyh. Oikeasti mihin tämä mailma on menossa.

• nainenstadista

Ei miesten takia tarvitse meikata. Sen sijaan se on jokaisen ihmisen kansalaisvelvollisuus näyttää niin hyvältä kuin mahdollista (vaatteet, hiukset, meikki). Vai haluaako joku teistä mielummin katsella roskapussia vai kaunista laukkua? Romuautoa vai upouutta urheiluautoa?
      En tiedä mistä johtuu mutta en ole ikinä tavannut naista joka olisi niin kaunis ettei hänen tarvitse meikata. Paljon meikkaamattomia (varsinkin vanhemmsssa ikäpolvessa) olen nähnyt mutta ei ole kovin mukava jutella sellaisen kanssa.

• Less is More

No itse kuulun niihin jotka ovat luonnostaan nättejä. Minulla on selkeästi erottuvat kulmakarvat ja ripset sekä sellainen pigmentti ihossa että näytän hyvältä ilman meikkiäkin. Meikkaan joskus kevyesti jos jaksan, en kuitenkaan laittaisi kasvoilleni mitään jäätävää sotamaalausta.

• marianne89...

"Minulla on selkeästi erottuvat kulmakarvat ja ripset"

Niin on minullakin, mutta muutun silti kauniiksi vasta meikkaamalla. Ei ne tummat kulmakarvat ja ripset siis yhtään kerro siitä, onko luonnonkaunis vai ei. Vaikka itse saatat ollakin (enhän sinua ole nähnyt), niin ei se silti todellakaan niistä selkeästi erottuvista kulmakarvoista ja ripsistä johdu vaan ihan muista piirteistä (esim. peruskasvonpiirteet ovat virheettömät jne.), koska tosiaan itsellänikin tosiaan on tummat piirteet (omaan makuuni liiankin, koska sen takia kasvaakin sitten myös mm. liian voimakkaasti erottuvat käsikarvat joita saan myös olla kaiken aikaa nyppimässä).

• perfecto
        marianne89... kirjoitti:

Niin on minullakin, mutta muutun silti kauniiksi vasta meikkaamalla. Ei ne tummat kulmakarvat ja ripset siis yhtään kerro siitä, onko luonnonkaunis vai ei. Vaikka itse saatat ollakin (enhän sinua ole nähnyt), niin ei se silti todellakaan niistä selkeästi erottuvista kulmakarvoista ja ripsistä johdu vaan ihan muista piirteistä (esim. peruskasvonpiirteet ovat virheettömät jne.), koska tosiaan itsellänikin tosiaan on tummat piirteet (omaan makuuni liiankin, koska sen takia kasvaakin sitten myös mm. liian voimakkaasti erottuvat käsikarvat joita saan myös olla kaiken aikaa nyppimässä).

"...liian voimakkaasti erottuvat käsikarvat joita saan myös olla kaiken aikaa nyppimässä"

Siis vielä kerran: ei maksa vaivaa. Naiset harhaisesti kuvittelevat, että karvattomuus on seksikkyyden mittari samalla tavalla, kuin osa miehistä kuvittelee, että roidatut lihakset ovat komeat naisten silmissä.

Ehkä löytyy korkeintaan marginaalinen vähemmistö, joille tämä pätee. Mutta esim. minua ei paskaakaan kiinnosta käsikarvasi, niitä nyppimällä et muutu milliäkään seksikkäämmäksi tai kauniimmaksi. Joku ylenmääräinen hirsutismi on oma-asiansa ja voi olla merkki Addisonin taudista jne.

• marianne89...
        perfecto kirjoitti:

"...liian voimakkaasti erottuvat käsikarvat joita saan myös olla kaiken aikaa nyppimässä"

Siis vielä kerran: ei maksa vaivaa. Naiset harhaisesti kuvittelevat, että karvattomuus on seksikkyyden mittari samalla tavalla, kuin osa miehistä kuvittelee, että roidatut lihakset ovat komeat naisten silmissä.

Ehkä löytyy korkeintaan marginaalinen vähemmistö, joille tämä pätee. Mutta esim. minua ei paskaakaan kiinnosta käsikarvasi, niitä nyppimällä et muutu milliäkään seksikkäämmäksi tai kauniimmaksi. Joku ylenmääräinen hirsutismi on oma-asiansa ja voi olla merkki Addisonin taudista jne.

"Joku ylenmääräinen hirsutismi on oma-asiansa"

No teini-iässä senaikainen paras kaverikin osoitteli yhtenä kesäpäivänä tummia käsikarvojani ja nauroi että "mitä noi on" (kun en niitä vielä tuolloin ajellut). Oltuani heillä eräänä toisena kesäpäivänä samaisen kaverin isoveli kertoi sitten koulussa koko luokalle, että mulla oli hitonmoiset käsikarvat. Sen jälkeen aloin ajella säännöllisesti, joten tuskinpa noiden huomioiden perusteella ainakaan omassa tapauksessani siis on mistään vähäisestä asiasta kyse, menee kai jo tuon hirsutuksen puolelle.

Olen kyllä myöhemmin Etelä-Euroopassa nähnyt, että esim. espanjalaiset nuoretkaan naiset eivät ajele ollenkaan omia käsikarvojaan vaan istuskelevat ihan luontevasti niiden kanssa, vaikka olisivat ihan vastaavat kuin minullakin oli vielä silloin kun en niitä ajellut. Mutta täällä Pohjoismaissa ihmiset tuijottavat jos vastaavat sattuu omaamaan ja voin sen tosiaan mm. edellä mainittujen esimerkkien kautta sanoa ihan omasta kokemuksesta.

• Less is More
        marianne89... kirjoitti:

En sanonutkaan että ne yksinomaan tekevät kauniiksi, mutta olen nätti ilmankin ja olen usein sen kuullut myös muiden suusta.

• riippuu naisesta

ei ole pakko riippuu naamasta jos on kaunis niin on kaunis ilman meikkejä ja meikeillä tai on kaunis ilman meikkejä ja meikit ei sovi mutta on niitäkin meikillä nätti ja ilman pussi päähän ja sitten on vielä ihan sama kaunista ei saa kirurgikaan eikä meikit auta

• 5454545454

Onneksi olen aina ollut tällainen luonnonkaunis, ilo muitten ihmiste silmälle. VITSI!!! Älä ota tosissasi...

Meikkaisin mielelläni, jos meikit pysyisi siististi naamalla, vaikkei niitä jatkuvasti kävisi peilistä tarkistamassa. Sitä paitsi ainakaan oma ihoni ei tykkää kaiken maailman voiteista. Joitain olen kokeillut eivätkä kaikki todellakaan sovi.

• nainennmmm

Kokeile bb voidetta. Siinä on meikki ja ihonhoito samassa.

• Reipas Mies

Suurin osa naisista toki edellyttää että miehellä on tarpeeksi sosiaalisuutta ja statusta jotta hänen kanssa voi hengata. Jos sitten nainen itse on valjun näköinen (naiset eivät koskaan nosta metakkaa siitä että miehet joutuvat nostamaan tasoaan mutta naisen olemus on pyhä johon ei saa arvostelua kohdistua). Sitten feminismi vielä antaa kool aidin näille naisille että hei ethän meikkaa kun sulla on vapaus. Vapaus! Valitse vaan joku sopiva Audi-mies ja it's all right beibi.

Haalea silmäinen ja tiehiekan värisellä tukalla varustettu neito on, onhan se suomalaisen näköinen.

Harvinaisen joviaaleja ytmejä näillä naisilla kun se naisen ulkonäkö on keskeisin millä ytmin kaverit tämän kumppania arvioivat. Ok, se teatterimaisterin diplomi naisella näyttää himan seinällä tooosi seksikkäältä?

Siis pelkkää omaa tyhmyyttä OLLA meikkaamatta. Sen edut naiselle ovat niin uskomattoman suotuisat. Ei mies tuohon p/s-etulyöntiasemaan pääse kuin raaputusarpa voitolla.

• Ikisinkku M

Yleisesti: jos on luonnostaan nätti nainen niin ei kai se pakko ole meikata eikä myöskään miehen vuoski tarvitse laittautua vaan ihan itsensä vuoksi sekä kulttuurin vuoksi. Tuo jälkimmäinen siksi että naisen tulisi näyttää esimerkkiä muille naisille olemalla nainen eikä jotain mistä ei oikein tiedä, samoin miehen velvollisuus tulisi olla mies ja näyttää mieheltä jotta tämä homottelubuumi loppuisi. Taitaa olla niin että kun viherliberaalit itsekin tajuaa epäonnistuneensa pakkomamutuksessa ne on nyt sitten ottaneet pakkohomotuksen velvollisuudekseen ja jokaisen kunnollisen miehen ja naisen tulisi omalla kohdallaan ja toiminnallaan näyttää esimerkkiä.

• Natura

Naiselta voi näyttää ilman paksua pakkelikerrosta, naiselliset pitkät hiukset, vaatteet, asusteet ja muutenkin naisellinen olemus ja käytös on kaiken A ja O.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      208
      7163
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4564
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      19
      1720
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1489
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1267
    Aihe