Laihdutus vinkkejä kaipaava!

Epätomaatti02

Olen 12 vuotias tyttö, olen 160 pitkä, painan 69 kg! Ja pitäisi saada painoa pois! En saa tehtyä vatsalihasliikkeitä ollenkaan ja olen muutenkin huono kuntoinen. Kertokaa mulle vinkkejä, miten saan painon putoamaan, kunnon paranemaan, ja vähän lihaksiakin!

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epätomaatti02

      Auttakaa nyt mua! Kävin juuri puntarilla ja näytti 70 kg :(

    • BLOOD IS LIFE

      Noin nuoren ei pitäisi laihduttaa. Mutta jos söisit kohtuudella ja vaikka pyöräilisit tai kävisit kävelylenkillä, ei välttämättä sauvakävelyllä paitsi jos itse tykkäät.

    • Epätomaatti-02

      Joo, enmä mitään nyt laihdun 10 kg juttua todellakaan alota! Oon yrittäny syödä terveellisesti, ja vähentää herkkujen määrää.. Kesällä pyöräilin yhteensä 290 km mutta talvella ei oikeen voi.. :/ Mä välillä käyn kävelemässä, mut nyt pimeillä keleillä ei uskalla lähtee tonne pimeyteen, kun tuun yleensä vasta klo. 16 kotiin. Mä syön kohtuudella! Paitsi tänään kun on itsenäisyyspäivä :'D Kertokaas mitä mun viel pitäs tehä! mut joo viikonloppusin käyn lenkillä :) ja teen vatsalihas liikkeitä huom! sängynpäällä kädet ohimoilla, niin tota teen sen verran kun jaksaa.. Vinkkejä lisää! :)

    • BLOOD IS LIFE

      Juhlapäivinä ja lomalla saakin vähän mässäillä. Tanssi vois olla hyvä. Tanssia voi ihan itsekseen omassa huoneessaankin.

    • liiku älä laihduta

      Älä mieti painoa, koska olet niin nuorikin. Toki laihdut, jos liikut etkä mättää suuhusi sontaa. Syö paljon hedelmiä ja rehuja. Juo vettä. Ruokailuajat! 3kertaa päivässä kunnon ruoka. 2-3 välipalaa esim. hedelmä. Aloita aamu jollakin aerobisella liikunnalla. Sinun ikäiselle ei vielä suositella kuntosalitreeniä tosissaan.
      Mieti joku liikunnallinen tavoite, niin jaksat jatkaa liikuntaa silloinkin, kun olet väsynyt. Esim. lasten triatlon(ikäluokat), minimaraton(lapsille tarkoitettu) tai mene johonkin joukkuelajin pariin. Itsepuolustuslajit ovat nuoria koukuttavia lajeja.ym ym

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe