Kun lapsi syntyy, voiko äiti antaa hänet adoptioon ilman isän lupaa?
Raskaana
5
187
Vastaukset
- Ei tietoa
Kysy sossusta
- oppeliini1
Miksi antaisi? Hakkaajalle täytyy olla mieliksi. Sen luota ei saa poistua. Sille taytyy levittää polvensa että voi tehdä lisää tuhottavia ja hakattavia.
"Mutku se on niiiiii iihana sillo ku se ei hakkaa...." on hyvä syy olla jatkuvasti hakkaajan vieressä. "Mutku se ruokkii minut ja kaikki mun sille tekemät lapset" on hyvä syy olla viitsimättä hakea tyopaikkaa ja elättää itsensä ja jälkikasvunsa.
"Mut ku mä tunnen nii paljo syyllisyyttä, - on vain oikein että se hakkaa mua""" jne jne jne jne jne
Auttoiko tuo edes pikkuisen sinua näkemään huolellisesti ja harkiten VALITSEMASI elämänlaatu?
Oikeasti, ota yhteyttä sosiaalitoimistoon ja/tai lakimieheen (kuntasi ilmaiseen) ja kysy neuvoa ulospääsyyn. JA ALA TOIMIA NYT HETI! - --------
Jos voisin palata ajassa taaksepäin, olisin vastannut kieltävästi kun lastenvalvoja kysyi onko mies lapsen isä.
- ---------
Ymmärsithän ettei miehellä ole yhtään enempää oikeuksia kuin sinä hänelle annat.
Taloudellisesti tulet pärjäämään kun lasket terveytesi kaikkein ensimmäiseksi.
Onnea ja menestystä.
Hei Hakattu taas,
Jos lapsi on syntynyt avioliitossa tai lapsen isyys on vahvistettu, silloin tarvitaan myös isän suostumus jotta lapsi voidaan antaa adoptoitavaksi.
Tietoa adoptiosta löytyy täältä:
http://www.pelastakaalapset.fi/toiminta/lastensuojelutyo/adoptiot/kotimaiset-adoptiot/
Mutta kannustan sinua hakemaan apua myös väkivallan takia. Se on väärin sinua kohtaan. Elämä voi muuttua paremmaksi. Väkivalta on väärin myös lapsia kohtaan. Vaikka väkivalta ei kohdistuisi suoraan heihin, se epäsuorasti vaikuttaa myös lapsiin.
Apua perheväkivaltaan löytyy esimerkiksi täältä:
https://www.turvakoti.net/site/?lan=1&page_id=10
Aina voit myös mennä turvakotiin. Turvakotien puhelinnumerot löytyvät täältä:
https://www.turvakoti.net/site/?lan=1&page_id=8
Toivottavasti pärjäät. Ole rohkea.
Vilppu H.
pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1014212Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302309Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj532088Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361464- 371285
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111223Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o161014Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.471005Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit77975Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk7889