Kertokaa naiset, mitä mieltä olette kaverittomista, epäsosiaalisista miehistä? Uskaltaisitko aloittaa suhteen?
naisen mielipide kaverittomasta miehestä?
22
263
Vastaukset
- 18+6
Eikö tähän kyselyyn kannattaisi myös listata jokin ulkonäkö/statusoletus? Naiselta kun kysyy tällaista niin ne alkaa mielessään haaveilemaan että juuri se hollywoodin komistus olisi tässä se kaveriton ja vastaavat että ei haittaa ollenkaan!
- Toinen yksinäinen
Tähän ketjuun tahdon itsekin rehellisiä vastauksia. Kyse tuskin on "uskaltamisesta" vaan sosiaalisesta paineesta ulkopuolelta. Yksinäisyys ei ole yleisesti ottaen hyväksyttävää tai normaalia. Moni nainen tuskin tahtoo tällä tavalla "leimautua" lähipiirinsä keskuudessa, että seurustelee jonkun "luuserin" kanssa. Monelle on myös tärkeää, miten muut näkevät tämän miehen. Naisen uskottavuus kärsii. En nyt ruva enempää yleistämään. Naisia ja miehiä on monenlaisia... Joillekin nämä asiat eivät ole niin ensiarvoisia.
- Grrr..
Epäsosiaalisuus sanasta tulee mieleen ihminen, joka on sosiaalisissa tilanteissa osaamaton. Epäsosiaalisuus ja kaverittomuus eivät välttämättä ole sama asia. On olemassa sosiaalisesti osaavia ihmisiä, jotka eivät vain kaipaa suurta kaveriporukkaa ympärilleen. Itse valitsisin mieluummin miehen jolla ei ole suurta ystäväjoukkoa, eikä suurta tarvetta olla koko ajan menossa kavereiden kanssa. Kaveriporukka on ok niin kauan kuin voidaan yhdessä olla heidän kanssaan. Entä jos tulee muksu jossakin vaiheessa ja pitäisi oikeasti ruveta elämään perheenä? Ei ole hauskaa jos miehen menojalka vipattaa koko ajan ja kaverien seura houkuttaa.
- introvertti nainen
Grrr.. kirjoitti:
Epäsosiaalisuus sanasta tulee mieleen ihminen, joka on sosiaalisissa tilanteissa osaamaton. Epäsosiaalisuus ja kaverittomuus eivät välttämättä ole sama asia. On olemassa sosiaalisesti osaavia ihmisiä, jotka eivät vain kaipaa suurta kaveriporukkaa ympärilleen. Itse valitsisin mieluummin miehen jolla ei ole suurta ystäväjoukkoa, eikä suurta tarvetta olla koko ajan menossa kavereiden kanssa. Kaveriporukka on ok niin kauan kuin voidaan yhdessä olla heidän kanssaan. Entä jos tulee muksu jossakin vaiheessa ja pitäisi oikeasti ruveta elämään perheenä? Ei ole hauskaa jos miehen menojalka vipattaa koko ajan ja kaverien seura houkuttaa.
Mulle yksin olo ja yksinäisyys ovat kaksi eri asiaa.
Mä viihdyn paljon itsekseni eli en koe olevani yksinäinen.
Kukapa meistä on aina osaava sosiaalinen?
Ei ole mulle este suhteelle yksin olo mutta eihän kumppania voi velvoittaa poistamaan yksinäisyyttä. Joillekin kelpaa lähes kuka vaan suhteeseen juurikin yksinäisyyden poistajaksi. Mun mielestä silloin asetelma on väärä. - firefox.
Grrr.. kirjoitti:
Katoppas. Sinun suustahan tulee välillä järkevääkin sanottavaa.
Joo, monessa lapsiperheessä on monet riidat saatu siitä, kun miehellä on liikaa ystäviä. Nainen hoitaa kotona yksin lastaan ja mies leppasee kavereiden kanssa ja sitten vielä nämä baari reissut. Muija jää kotiin lapsen kanssa.. Lähipiiristäkin yksi tälläinen tapaus löytyy. Tarvitseeko aikuinen mies kauheasti ystäviä elämään ja vapaa aikaan? Mulla ei oikeen ole aikaa eikä tarvetta sellaiseen. Enkä muuten hyväksy tuota edellämainittua toimintamallia. Ei voi jättää morsiantaan noin. Pitää ymmärtää miltä toisesta tuntuu. On tässä pitkässä sinkkuelämässä ainakin se hyvä puoli, et on jo nähny nää yöelämän riennot. Ei olis enää parisuhteessa tarvetta rällätä yökaudet baareissa. - Grrr..
firefox. kirjoitti:
Katoppas. Sinun suustahan tulee välillä järkevääkin sanottavaa.
Joo, monessa lapsiperheessä on monet riidat saatu siitä, kun miehellä on liikaa ystäviä. Nainen hoitaa kotona yksin lastaan ja mies leppasee kavereiden kanssa ja sitten vielä nämä baari reissut. Muija jää kotiin lapsen kanssa.. Lähipiiristäkin yksi tälläinen tapaus löytyy. Tarvitseeko aikuinen mies kauheasti ystäviä elämään ja vapaa aikaan? Mulla ei oikeen ole aikaa eikä tarvetta sellaiseen. Enkä muuten hyväksy tuota edellämainittua toimintamallia. Ei voi jättää morsiantaan noin. Pitää ymmärtää miltä toisesta tuntuu. On tässä pitkässä sinkkuelämässä ainakin se hyvä puoli, et on jo nähny nää yöelämän riennot. Ei olis enää parisuhteessa tarvetta rällätä yökaudet baareissa.Pisteet firefoxille arvomaailmasta jossa perhe asetettaisiin etusijalle.
- nainen stadiata
No ei se kaverittomuus haittaa. Mul on tääl 20 kaveria valmiina. Se haittaa jos ei osaa käyttäytyä mun kavereiden läsnä ollessa.
- Kaverillinen...
Riippuu ihan siitä mikä on kaverittomuuden syy. Jos sinussa ei ole mitään vikaa ja et vaan ole esimerkiksi jaksanut enää ilkeitä kavereitasi, niin mikäs siinä. Ei mua haittaisi. En arvioi ihmisiä kaverien määrän perusteella.
Valehtelin kerran yhdelle miehelle ettei minulla ole kuin kaksi kaveria. Totuus on jotakin muuta. Miehen mielestä minussa oli heti jotakin vikaa.
Itse en jaksa tietyntyyppisiä ihmisiä ja siksi joskus sanon heile jotakin ohi suuni. Pinnallinen henkilö haihtuu kuulemsansa perusteella aika pian. Se on hyvä, sillä en jaksa sellaisia ihmisiä. - Ninni-Kristiina
Kaverittomuuteen on joku syy. Mies on todennäköisesti jotenkin outo, joten en uskaltaisi.
- 2+8
Tyypillistä naisen mielikuvilla elämistä: "joku syy" "todennäköisesti jotenkin outo".
Mitä jos itse tutustuisit rehellisesti tähän mieheen ja ottaisit selvää minkälainen on ilman että miettisit etukäteen negatiivista. - firefox.
Voihan niitä kavereita olla esim. työpaikalla tai muita hyvänpäivän tuttuja, mutta kaikilla vaan ei se elämä pyöri sillä tavalla toisten ihmisten navan ympärillä. Elämässä on monenlaisia asioita ja juttuja. Joku käyttää valtavasti aikaa ystäviin, joku toinen tekee sillä ajalla jotain muuta mielestään mielekästä...Täytyy ymmärtää, et kaikki ihmiset ei ole samasta muotista vedettyjä. Eikä elä samalla tavalla kuin joku toinen. Elämä ei ole yksiselitteinen.
- 6+4
Minun kavepiiri on ainakin harventunut naisten takia kun mies on ruvennut panostamaan naiseen ja ei jouda muuhun. Ja silti harvassa on semmoset naiset jotka huolii miehen jolla on vähän kavereita. Olen huomannut sen henkilökohtaiseti deittisivuilla. Vaikka minäkin joudun työn pulolesta tapaamaan ja olemaan yhteyksissä erillaisiin ihmisiin.
- Yksinäinen nainen
2+8 kirjoitti:
Tyypillistä naisen mielikuvilla elämistä: "joku syy" "todennäköisesti jotenkin outo".
Mitä jos itse tutustuisit rehellisesti tähän mieheen ja ottaisit selvää minkälainen on ilman että miettisit etukäteen negatiivista.Minä ainakin tutustuisin introverttiin ja yksinäiseen mieheen mielelläni, ei itsellänikään ole kavereita juuri ollenkaan, ainoastaan hyvänpäivän tuttuja. En ole epäsosiaalinen moukka mutta olen hieman ujo, joten kaverisuhteiden muodostaminen on minulle haastavaa. Samanhenkisiä ihmisiä on hankala löytää ja minulla on huonoja kokemuksia heistä. Siksi olen uusien ihmisten seurassa varuillani, en luota keneen tahansa.
Niin tässähän se taas hyvin nähdään, että miten naiset ajattelevat yksinäisistä nuorista miehistä aina kaikkea negatiivista. Eli ei siis kannata todellakaan koskaan nuoren miehen lähteä yksin baariin ilman ketään kavereita, kun naiset ajattelisivat siitä kuitenkin vaan kaikkea negatiivista, jos nuorella miehellä ei olisi ketään kavereita mukana baarissa, jossa kaikki muut nuoret ovat aina yhdessä kavereiden kanssa hauskaa pitämässä.
DarkFear kirjoitti:
Niin tässähän se taas hyvin nähdään, että miten naiset ajattelevat yksinäisistä nuorista miehistä aina kaikkea negatiivista. Eli ei siis kannata todellakaan koskaan nuoren miehen lähteä yksin baariin ilman ketään kavereita, kun naiset ajattelisivat siitä kuitenkin vaan kaikkea negatiivista, jos nuorella miehellä ei olisi ketään kavereita mukana baarissa, jossa kaikki muut nuoret ovat aina yhdessä kavereiden kanssa hauskaa pitämässä.
Kyllä sinä keski-ikäisenä voit jo mennä yksin baariin. Tuo sinun totuutesi pätee vain miehiin, joilla on vielä parhaat nuoruusvuodet edessä.
Ratikkakuski kirjoitti:
Kyllä sinä keski-ikäisenä voit jo mennä yksin baariin. Tuo sinun totuutesi pätee vain miehiin, joilla on vielä parhaat nuoruusvuodet edessä.
No kyllä sitä ainakin kolmekymppinen mies on vielä aivan liian nuori käydäkseen yksin baareissa. Ei siellä baareissa voi käydä yksin miehet, kun aikaisintaan vasta joskus viiskymppisenä ja silloin sitä kyllä kannattaa käydä siellä mieluummin niiden kavereiden kanssa, ettei muut ihmiset ajattele sitä, että kyseessä saattaa olla joku yksinäinen luuserimies.
- Ninni-Kristiina
2+8 kirjoitti:
Mitä jos itse tutustuisit rehellisesti tähän mieheen ja ottaisit selvää minkälainen on ilman että miettisit etukäteen negatiivista.Useimmiten noi on semmosia joko narskuja tai koulukiusattuja itsesäälissä rypeviä surkimuksia joista kannattaa oman terveytensäkin kannalta pysyä hemmetin kaukana.
- 6+17
DarkFear kirjoitti:
No kyllä sitä ainakin kolmekymppinen mies on vielä aivan liian nuori käydäkseen yksin baareissa. Ei siellä baareissa voi käydä yksin miehet, kun aikaisintaan vasta joskus viiskymppisenä ja silloin sitä kyllä kannattaa käydä siellä mieluummin niiden kavereiden kanssa, ettei muut ihmiset ajattele sitä, että kyseessä saattaa olla joku yksinäinen luuserimies.
Mutta sinähän olet yksinäinen luuserimies jo nyt. Miten eroaa jos käyt nyt 35-vuotiaana tai sitten 50-vuotiaana baarissa? Yhtä negatiivisesti sinusta joka tapauksessa ajatellaan.
- 12+5
Ap on joku tosi nuori vielä. Kavereilla kun kuvitellaan olevan joku merkitys....
On olevassa tuttuja, kavereita ja ystäviä. Ystäviä on se harva ja valittu 1-2, kavereita muutama ja tuttuja vaikka kuinka paljon. Jokainen ihminen itse sitten asettaa ne kriteerit ja rajat joiden mukaan ihmiset hänen elämässä ovat joko ystäviä kavereita tai tuttuja. Jos ihminen sanoo että hänellä on paljon ystäviä...epäilin sen ihmiset arvostelukyky ja arvomaailmaa, paljon kavereita on ok, mutta mitä niillä oikeasti tekee? hakee huomiota, pelkää olla yksin...? enemmän arvostan ihmisiä joilla on se pari läheistä ystävää ja muutama kaveri kuin tyypin joka omaa kymmeniä tuttuja joita vielä kuvittelee ystäviksi. En muutenkaan pidä ihmisistä jotka ovat liian riippuvaisia kavereista, eivät pysty tekee mitään yksin, aina pakko änkeä itseä mihinkin porukkaan. Taitaa olla silloin itsetunnossa jotain vikaa. Se ettei ole yhtään ystävää ei ole hyvä sekään, koska voisin epäillä että kaveri ei tule toimeen kenenkään kanssa. - Nainen stadista 2
Puoli vuotta sitten vastaus olisi ollut, että ei kiinnosta. Mutta nyt, kun oon itsekin olen alkanut arvostaa kotielämää, niin kävisi sellainenkin, jolla ei ole niin paljon kavereita. Mutta kyllä ihmisellä on hyvä olla muutama tyyppi puolison lisäksi, joiden kanssa voi viettää vapaa-aikaa, jotta ei ihan jää yhdestä ihmisestä kiinni. Sosiaalisuus on kuitenkin ihmisen perustarve, vaikka toisilla vähäisempi.
Eli ihan kaveriton, ei hyvä. Muutama kaveri ok. Ei miehen yksinäisyys sinänsä minulle ole mikään este tutustumiseen tai seurusteluun. Onpa tästä aiheesta omakohtaista kokemustakin sen verran, että nettideitissä tuli joskus aika pitkäänkin kirjoiteltua erään todella yksinäisen miehen kanssa. Tässä tapauksessa mies vain tarkemmin tutustuttaessa osoittautui ihan oikeasti vähän liian oudoksi ja lisäksi myös joustamattomaksi tulevaisuudensuunnitelmiensa suhteen, jotka olivat pikkuisen erikoiset ja omista suunnitelmistani eroavat.
Mutta en koe saaneeni tuostakaan mitään kammoa yksinäisiä miehiä kohtaan, vaan ihan mielelläni tutustuisin semmoisiin yksilöihin joilla olisi kuitenkin se järki vielä tallella.
Ja todettakoon, että kyllä joku saattaisi minutkin luokitella ainakin lievästi yksinäiseksi ja vähän erakkoluonteeksi, kun ei semmoisia luottoystäviä pahemmin ole. Mutta semmoisia perustason kavereita on kuitenkin sen verran, että en varsinaisesti itse itseäni koe tai luonnehdi yksinäiseksi.- firefox.
Otetaampa nyt tapetille ja ihan oikeasti mietitään tätä ystävyys teemaa..
Okei.. Kyllähän lapsilla ja nuoruudessa ihmisellä yleensä on ystäviä ja kavereita, niin minullakin oli, mutta mutta, jos ajatellaan yli kolmikymppisiä, niin mitä on lopulta kahden miehen läheinen ystävyys?
Itse koen olevani 100% hetero mies, joten ei minulle vain tule sellaisia läheisiä fiiliksiä ja oloja toisia miehiä kohtaan..Se on vaan niinku diiba daaba ja that´s it.
Mielestäni tarve tälläisiin ystävyys suhteisiin aikuisiällä vähenee. Ystävistä tulee vain hyvänpäivän tuttuja, joiden kans höpistään ja vaihetaan kuulumiset kun satutaan näkemään.
Jos ajatellaan esimerkiksi työssäkäyvää miestä, jolla on harrastuksia, ruuanlaitot, kodinhoidot ja arkiaskareet hoidettavana, niin missä välissä on muka aikaa jaaritella ja haluakaan pyytää ketään kotiinsa kyläilemään? Viikonloppunakin on omaakin ohjelmaa monenlaista ja kun töissä näkee ihmisiä, niin mielellään on omissa oloissa paneutuen harrastuksiin ja rentoutumiseen. Viihteellä käydessä näkee ihmisiä sielläkin ihan riittävästi lähisukulaisissa kyläily. Mikä tässä on muka ongelma?
Mulle ei ainakaan ole yhtikäs mitään merkitystä sillä, et onko naisella ystäviä, jos hän kokee ettei sellaisia kaipaa ja saa aikansa kulumaan.
Siinä on jo riittävästi ystävää, jos on parisuhde ja tehdään yhdessä asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303