Naiset kiertoon...epäluotettavia ovat

Kokenut

Kannattaako parisuteita enää nykyään pahemmin ottaa vaavasti? Jospa vain olisi jokun nuoren naisen kanssa, mutta varmuuden vuoksi tapailisi paria muutakin varalla pidettävää.
Silloin pettäminen ei satu. Itse olen 25v. mies, jota pari exää petti muutaman kerran.
Nyt olen tutustunut muutamaan mukavaan tyttöön, mutta olen oppinut ettei kannata oikeasti kiintyä.
Ole vain kohtelias ja räväkkä ja puhu kauniita.
Mutta älä luota niihin syvemmin.
Ja katsele varmuuden vuoksi aina seuraavaakin, koska nykyään mikään ei pysy. Vain naisihmisten häilyvyys pysyy; jos olet pehmeä heitä kohtaan, he satuttavat. Jep. Helpompi elää kymmenenkin vuotta vaikka tällä lailla "pseudo-love" suhteissa... Jokainen suudelma voi tuoda petoksen.
Parempi olla valmis. :)

7

1149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onenight

Uskon kuitenkin että on naisia jotka ottavat parisuhteen vakavissaan.
      Olisi se tietty ihannetilanne että olisi pari "varanaista".Itse en kuitenkaan,tyhmä kun olen, kykene syrjähyppyihin joten minun kohdallani
      siitä ei ole apua.
      Tyydyn odottamaan sitä "oikeaa" kunnollista naista, jos hän on joskus tullakseen,siihen asti on vain pidettävä "pillit pussissa".

• neito23

kun menettää uskon rakkauteen niin koko elämä on sillä pelattu.vai muutama varalla.
        teet sit jollekin mukavalle tytölle saman mitä sulle tehtiin?koska usko,meitä aitoja ja ei pettäviä naisia on vielä olemassa.aika paljonkin.

• Pate
        neito23 kirjoitti:

kun menettää uskon rakkauteen niin koko elämä on sillä pelattu.vai muutama varalla.
        teet sit jollekin mukavalle tytölle saman mitä sulle tehtiin?koska usko,meitä aitoja ja ei pettäviä naisia on vielä olemassa.aika paljonkin.

Missä?

• Haluan kannustaa sinua uskomaan itseesi ja parisuhteeseen. Mieti omaa osuuttasi tapahtuneeseen ja sitä mitä itse todella haluat.
      Oletko itse valmis sitoutumaan?
      Pelkäätkö yksin jäämistä?
      Pitääkö sinulla koko ajan olla varalla toinen, jos yksi jättää?

Mitä, jos antaisit suhteelle aikaa kehittyä ja päättäisitte sitten yhdessä, haluatteko sitoutua.
      Suhteen mahdollisesti päättyessä, mielestäni molempien osapuolten pitäisi myös käyttää aikaa toipumiseen, ennenkuin ryntää seuraavaan suhteeseen.

Jos itse uskallat olla aito ja rehellinen, uskon sinun löytävän samanlaisen kumppanin.

Kierrätys on nykyaikaa, mutta onneksi ainakin osa ihmisistä haluaa kestävämpiä vaihtoehtoja!

Ainakaan tällaisen varttuneemman "tädin" mielestä, ei mikään ole upeampaa kuin elää yhdessä sellaisen kumppanin kanssa, joka samaan aikaan on sekä paras ystävä että rakastettu.

Kannattaa etsiä, vaikkei heti löytäisikään!
      Tsemppiä!

• onenight

Hyvä optimisti-orvokki.Näin ajattelen minäkin.
        Myös varttuneen"sedän" mielestä,paras ystävä on oma kumppani ja rakastettu.
        Ikävä kyllä sitä omaa rakasta ei ole tullut vastaan ainakaan viellä.Toivossa eletään.

• bluepoem

Siis kyllä on selvästi nähtävissä se että, niin miehet kuin naisetkin tänäpäivänä etsivät onnea eikä niinkään elämää.
      Vaatimukset on selkeästi mielessä kuin liiketaloudellisest tavoiteet.
      Aika kiusallista on myös se että, jos joku suhtautuu vakavasti parisuhteeseen. Siis etsii seurtaa vanhaanmalliin "tositarkoituksela" niin sitä kyllä saa ettiä ihan rahuassa.

Tietenkin se positiivinen ensivikutelma on se mikä luomoaa ja sitten ehkä jaksetaan jonkin aikaa hyväksytään että on huonojakin päiviä.

Toisin päin ei homma toimi, kukaan ei usko että pohdiskeleva ja vastuuntuntoinen ihminen voisi jossakin vaiheessa suhdetta kokea myös iloa ja olla HAUSKA.

Ehkä me´olemme tuon ennsikohtaamisen vankeja. Hauskan pitää olla hauska ja pohdiskelijan pitää olla pohdiskelija koko suhteen ajan.

Tuota jos katsoo toisinpäin, niin nuo "karsinat" joihin toisemme asetamme ensitapaamisellamme, on se vankila joka pilaa monta suhdetta.

KOITTAKAA SIIS HYVÄKSYÄ SE ETTÄ JOKAINEN ILOITSEE, MUREHTII, ON EPÄILEVÄINEN JA RAKASTAA YKMS.

Näin voitte saavuttaa toimivan parisuhteen.

Iloista joulunaikaa :)))

• Don Juanita

En itsekään pidä tavastani toimia mutta tunnen itseni suhteessa tilanteen herraksi vain silloin kun minulla on jo joku toinen (tai useampi) varalla roikkumassa. Tiedän että se on epävarmuutta, mutta olen vain päättänyt, että minuahan ei vedätetä, ja minuahan ei loukata. Isken ennemmin itse ensin kun odotan toisen iskua. Tiedän etten näin koskaan löydä todellista suhdetta, mutta so what, lose the highs but spare the lows.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      72
      7597
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      84
      5684
    3. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      40
      3825
    4. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      23
      3136
    5. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      111
      2945
    6. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      96
      2785
    7. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      42
      2770
    8. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      13
      2131
    9. Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen

"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu
      Maailman menoa
      84
      1900
    10. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1856
    Aihe