Miten te muslimien kanssa olevat näänytätte kunnon pekoni munakas nälkänne? Oli taas niin hienoa tehdä tuo kunnon aamiainen sunnuntain kunniaksi..
Kunnon pekoni munakas nam
15
169
Vastaukset
- hyihyi_
suomalaisenakaan en syö rasvaista haisevaa possua, joskus harvoin kinkkua toki
- haaaahahahahhaaaaaa
Syö niin paljon kun haluat pekonimunakastasi...joka on todella kaukana terveellisestä. Niinkun sillä nyt olisi väliä mitä syöt hihihhahahahahahahaha
- Kukaan ei kiellä
Kyllä se vaan maistuu niin hyvälle, kerran vuodessa sen teen. Ihanaa kun voi nauttia mistä vain :)
- tyhmäaloitus....
kyllä minä sen voisin tehdä, jos haluaisin, samoin kun laitan leivän päälle välillä possua ja jouluna syön kinkkua...
- ihmettelenkö yksin
vaikka en ole suuri maahanmuuton ystävä, tää muslimiläppä alkaa olla jo kyllä aivan sairasta. Tämä hallitsee tätäkin palstaa aivan poskettoman paljon ilman että puolesta tai vastaan kommenteissa olisi järjen hiventäkään
- antivegaani
jatkan kuitenkin vielä tästä aiheesta, pekoni on helvetin epäterveellistä tavaraa ja ei taida kyllä kuulua myöskään perinteiseen suomalaiseen keittiöön. Eikös siinä lue amerikan pekoni siinä paketin laidassa. Itse syön mieluummin poroa
- PekoniMunakas
antivegaani kirjoitti:
jatkan kuitenkin vielä tästä aiheesta, pekoni on helvetin epäterveellistä tavaraa ja ei taida kyllä kuulua myöskään perinteiseen suomalaiseen keittiöön. Eikös siinä lue amerikan pekoni siinä paketin laidassa. Itse syön mieluummin poroa
Mitä sillä on väliä? Kunnon pekonimunakas tekee gutaa aina joskus
- possua pataan
PekoniMunakas kirjoitti:
Mitä sillä on väliä? Kunnon pekonimunakas tekee gutaa aina joskus
Toivoisi että sinäkin 'pekonimunakas' söisit sitä useammin...onhan kyseessä suomalainen sika....jne...vai syötkö amerikkalaista ?
- Häh täh
possua pataan kirjoitti:
Toivoisi että sinäkin 'pekonimunakas' söisit sitä useammin...onhan kyseessä suomalainen sika....jne...vai syötkö amerikkalaista ?
Mitä väliä sillä on?
tuosta olen samaa mieltä..
mieheni on syntyjään toki muslimi, mutta vain paperilla.
hän ei noudata eikä tunnusta islamia millään lailla, islam kuuluu terrosristeille hänenmukaansa, aina kiroaakin muslimi teroristeja.
- Aika sitkeää on
Meillä syodään lammasta jota on nussittu.
- LouisianaCrematory
Hyvä läppä.
- Olet suomijuntti
Sulla taitaa olla oma lehmä ojassa ja jakkara valmiudessa.. Ehkäpä sieltä löytyy myös se porsaan reikä..
- bacon & eggs man
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412458Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101858Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731766Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801295- 651218
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161058Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882