Kunnon pekoni munakas nam

Possu halal

Miten te muslimien kanssa olevat näänytätte kunnon pekoni munakas nälkänne? Oli taas niin hienoa tehdä tuo kunnon aamiainen sunnuntain kunniaksi..

15

148

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyihyi_

      suomalaisenakaan en syö rasvaista haisevaa possua, joskus harvoin kinkkua toki

    • haaaahahahahhaaaaaa

      Syö niin paljon kun haluat pekonimunakastasi...joka on todella kaukana terveellisestä. Niinkun sillä nyt olisi väliä mitä syöt hihihhahahahahahahaha

      • Kukaan ei kiellä

        Kyllä se vaan maistuu niin hyvälle, kerran vuodessa sen teen. Ihanaa kun voi nauttia mistä vain :)


    • tyhmäaloitus....

      kyllä minä sen voisin tehdä, jos haluaisin, samoin kun laitan leivän päälle välillä possua ja jouluna syön kinkkua...

      • jouluna kinkkua, muuten tykkään kanasta ja naudasta, kala on myös erittäin hyvää :P


    • ihmettelenkö yksin

      vaikka en ole suuri maahanmuuton ystävä, tää muslimiläppä alkaa olla jo kyllä aivan sairasta. Tämä hallitsee tätäkin palstaa aivan poskettoman paljon ilman että puolesta tai vastaan kommenteissa olisi järjen hiventäkään

      • antivegaani

        jatkan kuitenkin vielä tästä aiheesta, pekoni on helvetin epäterveellistä tavaraa ja ei taida kyllä kuulua myöskään perinteiseen suomalaiseen keittiöön. Eikös siinä lue amerikan pekoni siinä paketin laidassa. Itse syön mieluummin poroa


      • PekoniMunakas
        antivegaani kirjoitti:

        jatkan kuitenkin vielä tästä aiheesta, pekoni on helvetin epäterveellistä tavaraa ja ei taida kyllä kuulua myöskään perinteiseen suomalaiseen keittiöön. Eikös siinä lue amerikan pekoni siinä paketin laidassa. Itse syön mieluummin poroa

        Mitä sillä on väliä? Kunnon pekonimunakas tekee gutaa aina joskus


      • possua pataan
        PekoniMunakas kirjoitti:

        Mitä sillä on väliä? Kunnon pekonimunakas tekee gutaa aina joskus

        Toivoisi että sinäkin 'pekonimunakas' söisit sitä useammin...onhan kyseessä suomalainen sika....jne...vai syötkö amerikkalaista ?


      • Häh täh
        possua pataan kirjoitti:

        Toivoisi että sinäkin 'pekonimunakas' söisit sitä useammin...onhan kyseessä suomalainen sika....jne...vai syötkö amerikkalaista ?

        Mitä väliä sillä on?


      • tuosta olen samaa mieltä..

        mieheni on syntyjään toki muslimi, mutta vain paperilla.

        hän ei noudata eikä tunnusta islamia millään lailla, islam kuuluu terrosristeille hänenmukaansa, aina kiroaakin muslimi teroristeja.


    • Aika sitkeää on

      Meillä syodään lammasta jota on nussittu.

      • LouisianaCrematory

        Hyvä läppä.


      • Olet suomijuntti

        Sulla taitaa olla oma lehmä ojassa ja jakkara valmiudessa.. Ehkäpä sieltä löytyy myös se porsaan reikä..


    • bacon & eggs man

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe