Miksi nettitreffeillä pitää kertoa ikä?

Mies35v.

Kulkeeko ihmiset kadulla lappu rinnassa jossa on niiden ikä, hä? Ennen vanhaan kun tavattiin baarissa, niin oliko ihmiset eri pöydissä sen mukaan minkä ikäisiä ne on? Jos alat esim lentokoneessa jutella mukavan vierimatkustajan kanssa, kysyikö ensimmäisenä ikää?

17

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikä on aika oleellinen asia parin muodostuksessa...
      Sen sijaan lentokoneen vieruskumppanin ikävuodet ei oikeastaan kiinnosta.

• Poikamies44

On se tosiaan. Ei minun kaltaiseni ikipoikamies voisi minkään itsensä ikäisen naisen kanssa mitään alkaa. Kyllä ensimmäiseen teinirakkauteen tarvitaan oikea teininainen.

• ei kannatavielä

iskikö ikäkriisi mies 35v?

• Surullistako...?

Voi sua. Etkö voi ikäsi vuoksi nettideitissä vokotella 15 vuotta nuorempia naisia...?

• Mies35.

Baarista olen kyllä päässyt paneen parikymppisiä mimmejä, mutta netissä nuoret naiset ei reagoi mitenkään lähetymiseen,

• Mies35. kirjoitti:

Baarista olen kyllä päässyt paneen parikymppisiä mimmejä, mutta netissä nuoret naiset ei reagoi mitenkään lähetymiseen,

Baarissa alkoholilla saattaa olla vaikutusta asiaan...

• appelsiinipuuX

Ehh...

Pohtinut samaa asiaa, tavallaan.. Olen siis 20-vuotias mies.. Ulkoisesti menen itseäni reilusti vanhemmasta, mikä usein johtaakin siihen että hieman itseäni vanhemmat tytöt ovat kiinnostuneimpia.. Jutustelu etenee kivasti siihen asti kunnes keskustelu siirtyy ikään. Olen myös kuullut, että moni on jättänyt kirjoittamatta ihan puhtaasti iän vuoksi, kun on esim. baarissa törmätty..

Mikä siinä iässä on? Jos mä näytän suurinpiirtein kolmekymppiseltä, kuulostan kolmekymppiseltä, käyttäydyn kuin aikuinen.. niin mikä siinä nuoressa iässä on niin kamalaa? Olisitte tyytyväisiä, että kelpaata kolmekymppisinä jopa yli kymmenen vuotta nuoremmalle kaiffarille.

• on väliä

Koska minä kolmikymppisenä en halua 10v päästä kuulla että "löysin nuoremman" kun itse olet siinä 30v ja minä jo 40v. Panoksi käyt, mitään vakavaa sun kanssa en ryhtyisi suunnitella.

• Neeno

Jos sinulla on joku bigsister fetissi, valehtele ikäsi. Kun olette tutustuneet paremmin lipsauta varovasti totuus. Ainahan valehteleminen on väärin, mutta mikä se valkoinen valhe sitten loppupeleissä on.

• siitä syystä

Ikä on laadun tae..20 Vuotias ei aivan yllä 30 vuotiaan kanssa
      samalle tasolle kun taas 30 vuotias ei kykene samalle tasolle 40 vuotiaan
      kanssa, olkoon kyse nyt sitten vaikka sivistyksestä tai elämänkokemuksesta.

• Kіs-kіsu

Ikä korostuu nettideiteillä siksi, että henkilön omatkin ikäkriteerit on näkyvissä. Tietysti kertoo miehestä karua kieltä, jos itsellä on ikää 35, mutta ikätoive naiselle on 18-32.

• hikisinkku

Eikös tuo ole aika itsestäänselvä juttu? Vai olisitko yhtä kiinnostunut menemään treffeille naisten kanssa, joiden iät olisivat 18, 35 ja 75v?

• No livenä treffatessa sen iän kuitenkin yleensä pystyy ulkonäöstä ja olemuksesta suunnilleen arvioimaan, kun taas nettideitissä voipi olla kuvattomana tai sitten jotenkin erityisen harhaanjohtavan kuvan kanssa.

Sitä paitsi kyllä se ikä minulla ainakin livenäkin vaikuttaa siinä mielessä, että jos kiinnostavan miehen ikä olisi jotain aivan muuta kuin olin kuvitellut, niin melko varmasti parisuhdekiinnostus lopahtaisi, vaikka kamusektorille jäisikin.

Siltähän se vähän sinunkin tapauksessasi vaikuttaa, että vaikka jännäksi yhden yön seikkailuksi oletkin nuorille naisille kelvannut, niin suhteeseen nämä alkaisivat mieluummin itsensä ikäisten kanssa. Nettideitissä ehkä useimmat naiset ovat kuitenkin sitä suhdetta etsimässä, joten sieltä ei noita yhden yön juttuja välttämättä niin helposti lohkea, ellei sitten ole ihan siihen asiaan erityisesti keskittynyt sivusto.

• Tuollaiset jänniä

yhden yön seikkailuja etsivät naiset pitäisi piiskata julkisesti torilla

• En usko, että 45-vuotiaat naiset pistävät ikääsi pahakseen.

• Paskat valehtelee

ikänsä

• Se on

kuluttajansuojaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe