Laihdutus alkaaa !!

täti2014

Lähtöpaino 79,5 kg. Tavoite 200g-400g/vrk. Mitä sinulle kuuluu?

7

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen läski

Minä nyt 78 kg, tavoite 67 kg. Pituus 159.
      Alkupaino oli 83, joten hyvä alku jo.

• täti2014

Onneksi olkoon 5 kilon pudotuksesta ja nyt toinen mokoma vielä perään, eikö vain?

Mun paino on nyt 78,6 kg eli päivässä tippui 900 g.

Tänään on tosin syötäväkin jotakin että vielä se tosta tänään nousee. TAvoite onkin tälle päivälle 78,8 kg ja huomiselle 78,6 kg.

Jos vaikka vain -200 g laihtuu päivässä niin se on viikossa -1.4 kg.

Eli suht nopea painonpudotusvauhti.

• Toinen läski
        täti2014 kirjoitti:

Onneksi olkoon 5 kilon pudotuksesta ja nyt toinen mokoma vielä perään, eikö vain?

Mun paino on nyt 78,6 kg eli päivässä tippui 900 g.

Tänään on tosin syötäväkin jotakin että vielä se tosta tänään nousee. TAvoite onkin tälle päivälle 78,8 kg ja huomiselle 78,6 kg.

Jos vaikka vain -200 g laihtuu päivässä niin se on viikossa -1.4 kg.

Eli suht nopea painonpudotusvauhti.

noniin. Mä käyn puntarissa vaan kerran viikossa. Tänään 77,5, eli puoli kiloa viikossa, tosin välillä ei sitäkään, mutta ei lannistuta.
        Aika samoissa lukemissa ollaan, pian meet mun ohi

• täti2014
        Toinen läski kirjoitti:

noniin. Mä käyn puntarissa vaan kerran viikossa. Tänään 77,5, eli puoli kiloa viikossa, tosin välillä ei sitäkään, mutta ei lannistuta.
        Aika samoissa lukemissa ollaan, pian meet mun ohi

Mitä kuuluu? Mulle kävi niin että paino nousi 80,6 kg, kun söin vähän pizzaa ym eli sama vanha tuttu jojoilmiö.

Nyt suunta on alaspäin ja laihduin 2,6 kg 4 vrk eli paino on nyt 77,2kg.

Nyt on pääasia ettei painoa tule enää lisää, vaan se jojoilu on historiaa. Ei siitä voi kuin itseä ja laiskuutta syyttää.

Seuraava välitavoite on 76,0kg.

• toinen läski
        täti2014 kirjoitti:

Mitä kuuluu? Mulle kävi niin että paino nousi 80,6 kg, kun söin vähän pizzaa ym eli sama vanha tuttu jojoilmiö.

Nyt suunta on alaspäin ja laihduin 2,6 kg 4 vrk eli paino on nyt 77,2kg.

Nyt on pääasia ettei painoa tule enää lisää, vaan se jojoilu on historiaa. Ei siitä voi kuin itseä ja laiskuutta syyttää.

Seuraava välitavoite on 76,0kg.

Hyvää kuuluu, hitaasti tippuu, mutta silti..Sorruin mäkin herkuttelemaan, mutta ei se haittaa..
        Eilinen punnitus 77kg, todella hitaasti mennään, mutta en halua nähdä nälkää..
        Mulla apuna puhdas caps vihreä kahvipapu uute, ainakin mulla vie nälkää..
        Ei nyt sorruta

• avokado

161 cm / 63 kg >>> tavoite 55 kg

• -7kg

Moikka vieläkö täälä jatketaan? Itsellä painoa 66kg ja tavoite olisi alle 60 päästä. Pituutta mulla on 169cm ja ikää 19v. Olisko teillä kiinnostusta laittaa joku motivaatioryhmä pystyyn? Watsapp tai facebook tms?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3528
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2907
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2291
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2256
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2143
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2107
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2055
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1974
    Aihe