Laihdutus alkaaa !!

täti2014

Lähtöpaino 79,5 kg. Tavoite 200g-400g/vrk. Mitä sinulle kuuluu?

7

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen läski

      Minä nyt 78 kg, tavoite 67 kg. Pituus 159.
      Alkupaino oli 83, joten hyvä alku jo.

      • täti2014

        Onneksi olkoon 5 kilon pudotuksesta ja nyt toinen mokoma vielä perään, eikö vain?

        Mun paino on nyt 78,6 kg eli päivässä tippui 900 g.

        Tänään on tosin syötäväkin jotakin että vielä se tosta tänään nousee. TAvoite onkin tälle päivälle 78,8 kg ja huomiselle 78,6 kg.

        Jos vaikka vain -200 g laihtuu päivässä niin se on viikossa -1.4 kg.

        Eli suht nopea painonpudotusvauhti.


      • Toinen läski
        täti2014 kirjoitti:

        Onneksi olkoon 5 kilon pudotuksesta ja nyt toinen mokoma vielä perään, eikö vain?

        Mun paino on nyt 78,6 kg eli päivässä tippui 900 g.

        Tänään on tosin syötäväkin jotakin että vielä se tosta tänään nousee. TAvoite onkin tälle päivälle 78,8 kg ja huomiselle 78,6 kg.

        Jos vaikka vain -200 g laihtuu päivässä niin se on viikossa -1.4 kg.

        Eli suht nopea painonpudotusvauhti.

        noniin. Mä käyn puntarissa vaan kerran viikossa. Tänään 77,5, eli puoli kiloa viikossa, tosin välillä ei sitäkään, mutta ei lannistuta.
        Aika samoissa lukemissa ollaan, pian meet mun ohi


      • täti2014
        Toinen läski kirjoitti:

        noniin. Mä käyn puntarissa vaan kerran viikossa. Tänään 77,5, eli puoli kiloa viikossa, tosin välillä ei sitäkään, mutta ei lannistuta.
        Aika samoissa lukemissa ollaan, pian meet mun ohi

        Mitä kuuluu? Mulle kävi niin että paino nousi 80,6 kg, kun söin vähän pizzaa ym eli sama vanha tuttu jojoilmiö.

        Nyt suunta on alaspäin ja laihduin 2,6 kg 4 vrk eli paino on nyt 77,2kg.

        Nyt on pääasia ettei painoa tule enää lisää, vaan se jojoilu on historiaa. Ei siitä voi kuin itseä ja laiskuutta syyttää.

        Seuraava välitavoite on 76,0kg.


      • toinen läski
        täti2014 kirjoitti:

        Mitä kuuluu? Mulle kävi niin että paino nousi 80,6 kg, kun söin vähän pizzaa ym eli sama vanha tuttu jojoilmiö.

        Nyt suunta on alaspäin ja laihduin 2,6 kg 4 vrk eli paino on nyt 77,2kg.

        Nyt on pääasia ettei painoa tule enää lisää, vaan se jojoilu on historiaa. Ei siitä voi kuin itseä ja laiskuutta syyttää.

        Seuraava välitavoite on 76,0kg.

        Hyvää kuuluu, hitaasti tippuu, mutta silti..Sorruin mäkin herkuttelemaan, mutta ei se haittaa..
        Eilinen punnitus 77kg, todella hitaasti mennään, mutta en halua nähdä nälkää..
        Mulla apuna puhdas caps vihreä kahvipapu uute, ainakin mulla vie nälkää..
        Ei nyt sorruta


    • avokado

      161 cm / 63 kg >>> tavoite 55 kg

      • -7kg

        Moikka vieläkö täälä jatketaan? Itsellä painoa 66kg ja tavoite olisi alle 60 päästä. Pituutta mulla on 169cm ja ikää 19v. Olisko teillä kiinnostusta laittaa joku motivaatioryhmä pystyyn? Watsapp tai facebook tms?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7839
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4482
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2188
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1915
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1765
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe