Laihdutus alkaaa !!

täti2014

Lähtöpaino 79,5 kg. Tavoite 200g-400g/vrk. Mitä sinulle kuuluu?

7

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen läski

Minä nyt 78 kg, tavoite 67 kg. Pituus 159.
      Alkupaino oli 83, joten hyvä alku jo.

• täti2014

Onneksi olkoon 5 kilon pudotuksesta ja nyt toinen mokoma vielä perään, eikö vain?

Mun paino on nyt 78,6 kg eli päivässä tippui 900 g.

Tänään on tosin syötäväkin jotakin että vielä se tosta tänään nousee. TAvoite onkin tälle päivälle 78,8 kg ja huomiselle 78,6 kg.

Jos vaikka vain -200 g laihtuu päivässä niin se on viikossa -1.4 kg.

Eli suht nopea painonpudotusvauhti.

• Toinen läski
        täti2014 kirjoitti:

Onneksi olkoon 5 kilon pudotuksesta ja nyt toinen mokoma vielä perään, eikö vain?

Mun paino on nyt 78,6 kg eli päivässä tippui 900 g.

Tänään on tosin syötäväkin jotakin että vielä se tosta tänään nousee. TAvoite onkin tälle päivälle 78,8 kg ja huomiselle 78,6 kg.

Jos vaikka vain -200 g laihtuu päivässä niin se on viikossa -1.4 kg.

Eli suht nopea painonpudotusvauhti.

noniin. Mä käyn puntarissa vaan kerran viikossa. Tänään 77,5, eli puoli kiloa viikossa, tosin välillä ei sitäkään, mutta ei lannistuta.
        Aika samoissa lukemissa ollaan, pian meet mun ohi

• täti2014
        Toinen läski kirjoitti:

noniin. Mä käyn puntarissa vaan kerran viikossa. Tänään 77,5, eli puoli kiloa viikossa, tosin välillä ei sitäkään, mutta ei lannistuta.
        Aika samoissa lukemissa ollaan, pian meet mun ohi

Mitä kuuluu? Mulle kävi niin että paino nousi 80,6 kg, kun söin vähän pizzaa ym eli sama vanha tuttu jojoilmiö.

Nyt suunta on alaspäin ja laihduin 2,6 kg 4 vrk eli paino on nyt 77,2kg.

Nyt on pääasia ettei painoa tule enää lisää, vaan se jojoilu on historiaa. Ei siitä voi kuin itseä ja laiskuutta syyttää.

Seuraava välitavoite on 76,0kg.

• toinen läski
        täti2014 kirjoitti:

Mitä kuuluu? Mulle kävi niin että paino nousi 80,6 kg, kun söin vähän pizzaa ym eli sama vanha tuttu jojoilmiö.

Nyt suunta on alaspäin ja laihduin 2,6 kg 4 vrk eli paino on nyt 77,2kg.

Nyt on pääasia ettei painoa tule enää lisää, vaan se jojoilu on historiaa. Ei siitä voi kuin itseä ja laiskuutta syyttää.

Seuraava välitavoite on 76,0kg.

Hyvää kuuluu, hitaasti tippuu, mutta silti..Sorruin mäkin herkuttelemaan, mutta ei se haittaa..
        Eilinen punnitus 77kg, todella hitaasti mennään, mutta en halua nähdä nälkää..
        Mulla apuna puhdas caps vihreä kahvipapu uute, ainakin mulla vie nälkää..
        Ei nyt sorruta

• avokado

161 cm / 63 kg >>> tavoite 55 kg

• -7kg

Moikka vieläkö täälä jatketaan? Itsellä painoa 66kg ja tavoite olisi alle 60 päästä. Pituutta mulla on 169cm ja ikää 19v. Olisko teillä kiinnostusta laittaa joku motivaatioryhmä pystyyn? Watsapp tai facebook tms?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8467
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3642
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1985
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1133
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      712
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      67
      682
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      663
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      627
    10. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      37
      619
    Aihe