Laihdutus alkaaa !!

täti2014

Lähtöpaino 79,5 kg. Tavoite 200g-400g/vrk. Mitä sinulle kuuluu?

7

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen läski

Minä nyt 78 kg, tavoite 67 kg. Pituus 159.
      Alkupaino oli 83, joten hyvä alku jo.

• täti2014

Onneksi olkoon 5 kilon pudotuksesta ja nyt toinen mokoma vielä perään, eikö vain?

Mun paino on nyt 78,6 kg eli päivässä tippui 900 g.

Tänään on tosin syötäväkin jotakin että vielä se tosta tänään nousee. TAvoite onkin tälle päivälle 78,8 kg ja huomiselle 78,6 kg.

Jos vaikka vain -200 g laihtuu päivässä niin se on viikossa -1.4 kg.

Eli suht nopea painonpudotusvauhti.

• Toinen läski
        täti2014 kirjoitti:

Onneksi olkoon 5 kilon pudotuksesta ja nyt toinen mokoma vielä perään, eikö vain?

Mun paino on nyt 78,6 kg eli päivässä tippui 900 g.

Tänään on tosin syötäväkin jotakin että vielä se tosta tänään nousee. TAvoite onkin tälle päivälle 78,8 kg ja huomiselle 78,6 kg.

Jos vaikka vain -200 g laihtuu päivässä niin se on viikossa -1.4 kg.

Eli suht nopea painonpudotusvauhti.

noniin. Mä käyn puntarissa vaan kerran viikossa. Tänään 77,5, eli puoli kiloa viikossa, tosin välillä ei sitäkään, mutta ei lannistuta.
        Aika samoissa lukemissa ollaan, pian meet mun ohi

• täti2014
        Toinen läski kirjoitti:

noniin. Mä käyn puntarissa vaan kerran viikossa. Tänään 77,5, eli puoli kiloa viikossa, tosin välillä ei sitäkään, mutta ei lannistuta.
        Aika samoissa lukemissa ollaan, pian meet mun ohi

Mitä kuuluu? Mulle kävi niin että paino nousi 80,6 kg, kun söin vähän pizzaa ym eli sama vanha tuttu jojoilmiö.

Nyt suunta on alaspäin ja laihduin 2,6 kg 4 vrk eli paino on nyt 77,2kg.

Nyt on pääasia ettei painoa tule enää lisää, vaan se jojoilu on historiaa. Ei siitä voi kuin itseä ja laiskuutta syyttää.

Seuraava välitavoite on 76,0kg.

• toinen läski
        täti2014 kirjoitti:

Mitä kuuluu? Mulle kävi niin että paino nousi 80,6 kg, kun söin vähän pizzaa ym eli sama vanha tuttu jojoilmiö.

Nyt suunta on alaspäin ja laihduin 2,6 kg 4 vrk eli paino on nyt 77,2kg.

Nyt on pääasia ettei painoa tule enää lisää, vaan se jojoilu on historiaa. Ei siitä voi kuin itseä ja laiskuutta syyttää.

Seuraava välitavoite on 76,0kg.

Hyvää kuuluu, hitaasti tippuu, mutta silti..Sorruin mäkin herkuttelemaan, mutta ei se haittaa..
        Eilinen punnitus 77kg, todella hitaasti mennään, mutta en halua nähdä nälkää..
        Mulla apuna puhdas caps vihreä kahvipapu uute, ainakin mulla vie nälkää..
        Ei nyt sorruta

• avokado

161 cm / 63 kg >>> tavoite 55 kg

• -7kg

Moikka vieläkö täälä jatketaan? Itsellä painoa 66kg ja tavoite olisi alle 60 päästä. Pituutta mulla on 169cm ja ikää 19v. Olisko teillä kiinnostusta laittaa joku motivaatioryhmä pystyyn? Watsapp tai facebook tms?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      113
      3580
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      31
      3099
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      133
      2630
    4. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2103
    5. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      202
      2048
    6. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      14
      2022
    7. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      36
      1965
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      120