nainen, kenen kanssa seurustelisit näistä?

pippuri vai timjami

1. ihmissusi mies

2. velho mies

3. kentauri mies

4. aikamatkustava ritari mies

5. zombie mies

6. teini-ikäinen ninja kilpikonna mutantti mies

7. at-mies

ja perustelut mukaan

15

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • supernatural fan(tv)

Ihmissusi, pitäisi vaan täysikuun ajaksi vangita johonkin tilaan. 2. velho-> inhoan magiaa 3. kentaurimies-> liian iso elin, joka on vielä kaiken huipuksi eläimen, iik, yök 4. ritari-> huono koulutus ja tietotaso ritarien ajalla eli kuullostaisi ainakin ja todennäköisesti olisi tyhmä 5.Teini-ikäinen ninja mutantti mies-> vaikka pidänkin ninjoista, en pidä teineistä, vihreä on ruma väri ja sammakomies on kovin ruma 7. at-mies-> riippuu miehestä, mutta yleensä on vika näkyvissä

• supernatural fan(tv)

Zombie mies unohtui-> kammoksun kuolleiden ruumiita

• tääOUTO

Voiko zombie miehen kanssa muka seurustella ja miten? haluan tietää.

• zombie love

varmasti siihen omat arjen haasteensa sisältyy mutta niin sisältyy noihin muihinkin

• 643634

8. Ferengi

9. Klingoni

10. Borgi

??

• XXY

Kuka muka uskaltaisi valita kentaurin? Valitsisin velhon., vaikkapa sellaisen kuin Potter-leffojen Kalkaros.

• Missy 2?

Mieluummin vulkanuslainen kuin 8, 9 tai 10.

• Suomitytön valinta

Kentauri miehen.

Syy: sillä on hevosen kalu. Tulisi kurkusta ulos.

• suomitytön valinta

tuo on selvästikin jokaisen ätmin unelma :D

• Nainen tv:n äärellä

Aikamatkustavan ritarin, jos se olisi joku nuorempien Dr Who:n kaltaisista.

• Örkki

vamppyyri mies unohtu.

• 12+5

Ihmissusi koska se olisi päivisin normaali sitten yöksi sen voisi teljetä lukkojen taakse kun muuttuu sudeksi

• Normaali nainen

"1. ihmissusi mies"

Uiih mitä eläimellistä seksuaalista energiaa. Jopa parempaa kuin maniavaiheessa oleva rikollinen bipo-mies!

"2. velho mies"

Iik kuinka jännittävä viittaan pukeutunut taikuri. Tällaisen miehen kanssa olisi sitä kemiaa...

"3. kentauri mies"

Voi kyllä, rakastan itsevarmoja testosteronia uhkuvia miehiä jotka ratsastavat taisteluun nakkikiskalla suojellakseen naistaan.

"4. aikamatkustava ritari mies"

Ritarillinen herrasmies, jättää naisen siirtyäkseen toisen luokse toiseen aikaan...ehkä juuri minä olisin se ensimmäinen joka saa pitää moisen paljon matkustelleen seikkailijan!

"5. zombie mies"

Mies joka pysyy coolina, joka pitää valloittaa, eikä takuulla laukea ennenaikaisesti sängyssä. AAAH!

"6. teini-ikäinen ninja kilpikonna mutantti mies"

Mies joka uskaltaa olla kuin lapsi, vaikka onkin kaikkien ihailema statussankari. R-a-k-a-s-t-a-n!

"7. at-mies"

Hyi vittu, ei mistään hinnasta!!!

• Aika mahdoton valita moisista satuolennoista. Ätmi nyt on noista ainoa jonka saattaisi reaalimaailmastakin löytää, mutta sen kanssa seurustelu taas olisi määritelmänsä takia mahdotonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe