Millaisen kepposen tekisit naiselle?

Joululahja

Näin elokuvassa Piiat hyvän kepposen: piika leipoi suklaapiiraan, jonka joukkoon oli sekoittanut omaa paskaansa. Tarjoili tuon piiraan pomolleen. Tekisin samoin. Leipoisin suklaapiiraat "lahjan" kera ja lahjoittaisin ne naisille jotka ovat minua huonosti kohdelleet. Piiraat pitäisi lähettää niille nimettöminä. Kortti mukaan jossa lukisi salainen ihailija ja joku imelä rakkauden tunnustus.

50

188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kermaista

Leipoisin vaniljapiiraan ylimääräisen täytteen kera ja lahjoittaisin sen jollekkin.

• en kehtoo kertoo

Sperman syömisessä ei ole mitään ihmeellistä, paskaa en syö!

• Kotitaloustunnilla luokkakaverini laittoi yläasteella saman luokan tyttöjen kermavaahtoon käsirasvaa. Aika ilkeä temppu.

• on näköä ja kokoa

laittaisin väljät housut ja sivuille täytettä ja kun nainen laskee housuni ja näkee aikamoisen meisselin se ilme kun luuli olevan pikkuinen

• ritari siniparta

piilottaisin ison timanttisormuksen kuppikakun sisään ja hän tukehtuisi siihen

• ''''''......

Tämähän on sulle jo vanha tuttu aihe, olet sinä aika sairas.

• dsgsghs

ja hajuko ei muka paljastaisi että piirakassa on paskaa

• ryhmä-rämä

Naiselle maistuvan munakkaan saa miesryhmän spermasta.

• Ex PUA

Tiputin joskus käytetyn kondomin exäni käsilaukkuun.

• XXY

"Kiltit ja kunnolliset" taas vauhdissa. Kummallinen käsitys sanasta kepponen. Sairasta ja ilkeää kiusantekoa pikemminkin nämä esitellyt ideat..

• Ex PUA
        XXY kirjoitti:

"Kiltit ja kunnolliset" taas vauhdissa. Kummallinen käsitys sanasta kepponen. Sairasta ja ilkeää kiusantekoa pikemminkin nämä esitellyt ideat..

Se nyt oli sellaista harmitonta parisuhdehauskuutusta nuoren parin kesken.

Kepponenhan tuo oli parhaimmillaan!

• Runkkailija

Tuli mieleen se mies joka lähetteli käytettyjä kondomeja julkkiksille. Onkohan heppu jäänyt kiinni?

• Jonne 11 vee taas vauhdissa.

• Ikisinkku M

aika iljettäviä, suorastaan sairaita nuo kepposet. Itse voisin tehdä vaikka semmoisen että piilottaisin sormuksen vehnäjauhopussiin. Kun nainen alkaisi leipomaan minulle pulllaa löytäisi sen kera kysymyksen "Mennäänkö kulta kihloihin?", jos nainen ei leipoisi ei se sitä koskaan löytäisi mikä olisi hyvä mutta oikea nainen voisi tulla iloiseksi. Itsellekin olisi hauskaa seurustelun edetessä jännätä löytyykö se sormus koskaan.

• Koskaan ei kysytä toista kihloihin. Kihloihin mennään siten, että toista kositaan eli pyydetään naimisiin. Jos toinen vastaa myöntävästi, ollaan kihloissa.

Muuten huomattavasti terveempi fantasia kuin aikaisemmat.

• Ikisinkku M
        helka kirjoitti:

Koskaan ei kysytä toista kihloihin. Kihloihin mennään siten, että toista kositaan eli pyydetään naimisiin. Jos toinen vastaa myöntävästi, ollaan kihloissa.

Tjaa, höh, se naimisiinmeno on niin iso askel etten sitä kosimista ehkä kyllä sitten noin tekisi kun se vaatisi parin-kolmen vuoden kihlausajan alle. Pitää kai sitten tyytyä laittamaan jauhopussiin lomake jolla voi lunastaa ravintola-illallisen tms. mukavaa minun piikkiin.

• Ikisinkku M kirjoitti:

Tjaa, höh, se naimisiinmeno on niin iso askel etten sitä kosimista ehkä kyllä sitten noin tekisi kun se vaatisi parin-kolmen vuoden kihlausajan alle. Pitää kai sitten tyytyä laittamaan jauhopussiin lomake jolla voi lunastaa ravintola-illallisen tms. mukavaa minun piikkiin.

Suomessa on ihan normaalia olla vuosikausia kihloissa ;)

Mutta taidan varastaa sinulta idean ja piilottaa ensi viikolla Jännämiehelle jonkin yllärin. En välttämättä kuitenkaan jauhopussiin :D

• Ikisinkku M
        helka kirjoitti:

Mutta taidan varastaa sinulta idean ja piilottaa ensi viikolla Jännämiehelle jonkin yllärin. En välttämättä kuitenkaan jauhopussiin :D

Niinhän se on ja siksi siihen voisi pyytääkin kun se on vielä mahdollista peruakin ilman isoja kolhuja kummallekaan kun taas kosiminen on niin iso juttu että tokkopa minusta siihen olisi ja sitten sinne jauhopussiin pitäisi ehkä piilottaa myös avioehtoehtosopimus, se varmaan lässähdyttäisi leipomukset ja tunnelman :D

• Ikisinkku M
        helka kirjoitti:

Jaa jäi aiemmin kommentoimatta tuo ylläri, tee toki ei sen tarvitse olla muuta kuin vaikkapa tyynyn alta löytyvä kiva viestilappunen, toimii ja tuntuu hyvältä saajasta.

• yksi riitti
        helka kirjoitti:

Koskaan ei kysytä toista kihloihin. Kihloihin mennään siten, että toista kositaan eli pyydetään naimisiin. Jos toinen vastaa myöntävästi, ollaan kihloissa.

Naisilla on siis sairas tapa keräillä timanttisormuksia.

• mies.

Eikö se ole teiniä ja kokemattomuutta vain ostaa sormukset ja mennä vain kihloihin.

• multitool

Menkää nyt joku leipomaan pullaa tuolle ikikselle, että hän saa hetkeksi sielunrauhaa.

• Määkin olen ihmetellyt että miksi ikisellä tuo pulla on se kynnyskysymys joka asiassa. Jos nainen osaa tehdä vaikka mitä muuta ruokaa ja on muutenkin käsistään kätevä, mutta ei leivo pullaa sen epäterveellisyyden takia tai koska ei itse siitä erityisemmin pidä, niin äijä vain murjottaa joka asiasta, eikä todennäköisesti edes ilmaise toiveitaan sanallisesti missään vaiheessa. Ainakin pitäisi sitten jo ekatreffeillä tehdä tuo suhteen pulla-ehdollisuus selväksi sille naiselle, sillä muutenhan voi hyvä suhteen alku päättyä yksinkertaisesti siihen ettei nainen tiennyt pullan olevan miehelle se kaikista tärkein juttu.

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Määkin olen ihmetellyt että miksi ikisellä tuo pulla on se kynnyskysymys joka asiassa. Jos nainen osaa tehdä vaikka mitä muuta ruokaa ja on muutenkin käsistään kätevä, mutta ei leivo pullaa sen epäterveellisyyden takia tai koska ei itse siitä erityisemmin pidä, niin äijä vain murjottaa joka asiasta, eikä todennäköisesti edes ilmaise toiveitaan sanallisesti missään vaiheessa. Ainakin pitäisi sitten jo ekatreffeillä tehdä tuo suhteen pulla-ehdollisuus selväksi sille naiselle, sillä muutenhan voi hyvä suhteen alku päättyä yksinkertaisesti siihen ettei nainen tiennyt pullan olevan miehelle se kaikista tärkein juttu.

Vastasin tuossa alempana jo miksi se on tärkeää ja eihän sen toki välttämättä pullaa tarvitse olla, voi se olla vaikka täysjyväruisleipää mutta tuo pulla on helppo ilmaus ja ainakin minun mieleen luo pullan leipominen kodinomaisen hyvän ilmapiirin. Nimenomaan pulla- tai muustakaan leipomistoiveesta ei pidä hiiskahtaakaan koska senkaltaiseen toimintaan aloitteen tulee pitää tulla spontaanisti naiselta, vain siten voi erotella jyvät akanoista.

• ylipaino on ylivoima

Onko ikis pullasorsa?

• multitool

Vaikea hahmottaa. Jospa annamme miekkosen itsensä vastata?

• Ikisinkku M

eipä oikeastaan, bmi on kohdillaan mutta siinä pullan leipomisessa on sellainen symbolinen merkitys joka kertoo että nainen haluaa nähdä vaivaa sinun hyvinvoinnin eteen ja sen vuoksi se on niin tärkeää.

• kiva nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

eipä oikeastaan, bmi on kohdillaan mutta siinä pullan leipomisessa on sellainen symbolinen merkitys joka kertoo että nainen haluaa nähdä vaivaa sinun hyvinvoinnin eteen ja sen vuoksi se on niin tärkeää.

Mitä ikisinkku osaa tehdä naisen hyvinvoinnin eteen? Top-5.

• Ikisinkku M
        kiva nainen kirjoitti:

Mitä ikisinkku osaa tehdä naisen hyvinvoinnin eteen? Top-5.

No vaikkapa jotakuinkin noin:
        - Pitää nukkuessa hellästi lusikassa luoden turvallisuuden ja yhteenkuuluvuuden tunnetta
        - Tarjoaa hellyyttä, rakkautta ja seksiä silloin kun nainen niitä tarvitsee
        - Luo kodikkaan tunnelman niin että koti tuntuu kodilta
        - Jos naisella oli p..ka päivä halaa, jos on hartit jumissa hieroo, jos on flunssa laittaa kuumaa mehua ja muutenkin yrittää lääkitä ja hoitaa jne.
        - Yrittää pitää huolen että naisen ei tarvitse pelätä mitään taloudellisia tai muitakaan katastrofeja, elämä ei ole yhtä juhlaa muttei myöskaan jatkuvaa kurjuutta.

• kiva nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

- Pitää nukkuessa hellästi lusikassa luoden turvallisuuden ja yhteenkuuluvuuden tunnetta
        - Jos naisella oli p..ka päivä halaa, jos on hartit jumissa hieroo, jos on flunssa laittaa kuumaa mehua ja muutenkin yrittää lääkitä ja hoitaa jne.
        - Yrittää pitää huolen että naisen ei tarvitse pelätä mitään taloudellisia tai muitakaan katastrofeja, elämä ei ole yhtä juhlaa muttei myöskaan jatkuvaa kurjuutta.

Naiselle riittää ikisinkun sijaan vaikka toinen nainen. Onko ikisinkku M täysin kokematon naisten suhteen?

• Ikisinkku M
        kiva nainen kirjoitti:

Naiselle riittää ikisinkun sijaan vaikka toinen nainen. Onko ikisinkku M täysin kokematon naisten suhteen?

Itsekin tuota tehdessä ajattelin että tuleepa naisellinen lista mutta annoin olla sitten semmoisena. Joo, kyllä korjaan naisen auton ja hoidan muutkin ns. miesten työt, vedän turpaan kimppuun käyviä miehenpuolia ja saatan joskus ovenkin muistaa naiselle avata mutta sitä naista en ala pieksämään vaikka se varmaan sitä haluaisi että olisin tosimies.

• yx nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Ikisinkun idis parhain tähän mennessä ja voihan sinne jauhopussiin laittaa jonkun muukin korun..

• kiva nainen kirjoitti:

No mitäs siinä listassa sitten sinusta pitäisi olla?

Minulle ainaskin riittäisi nuo ominaisuudet ja vähempikin, jos vain olisi muuten mieleinen mies. Toisaalta minun mielestäni seksi ja lusikassa nukkuminen naisen kanssa voisi olla hivenen valju kokemus, mutta käypihän sekin joillekin naisille varmasti.

• kepponen.
        yx nainen kirjoitti:

Ikisinkun idis parhain tähän mennessä ja voihan sinne jauhopussiin laittaa jonkun muukin korun..

Onko se enää kepponen?

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Minulle ainaskin riittäisi nuo ominaisuudet ja vähempikin, jos vain olisi muuten mieleinen mies. Toisaalta minun mielestäni seksi ja lusikassa nukkuminen naisen kanssa voisi olla hivenen valju kokemus, mutta käypihän sekin joillekin naisille varmasti.

Tiesihän sen, että stellalle miehestä muna riittää. :(

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Tuossa näytti troli sulle vastanneen tuon toisen :D

• yx nainen
        kepponen. kirjoitti:

Onko se enää kepponen?

Niin no, ei se kyllä ole, ennemminkin yllätys.Aika sairaita kepposia vaan on..

• Mies1985_

Enpä taitaisi tehdä mitään tuollaista kepposta. Taitaa kuulua Allah Arsloch-ravintoloitsijoiden hupiaiheisiin.

• Äädämi

Jossain juhlissa, missä on voileipiä pöydällä odottamassa, salaa runkkaa ja ruikkii leipien päälle, ei sitä vaikka jostain päällä olevista märistä kurkunpaloista tai rasvaisista kaloista ja kinkuista huomaa. Sitten naiset syövät niitä eli ovat käytännössä melkein ottaneet suihin minulta, kuten myös jotkut miehet, joista olen siis tehnyt homoja!

• XXY

Kuka tahansa mies osaisi kertoa sinulle, että tilanne ei lähellekään muistuta sitä, että joku olisi ottanut sinulta suihin. Ehkä opit eron joskus.

• Äädämi
        XXY kirjoitti:

Kuka tahansa mies osaisi kertoa sinulle, että tilanne ei lähellekään muistuta sitä, että joku olisi ottanut sinulta suihin. Ehkä opit eron joskus.

Sperman maulle pääsevät eli melkein kuin suihinotto ja tuntuu samalta.

• Äädämi

Nyt keksin vieläkin paremman. Jos joskus pääsee panemaan naista, niin panee paljaalla ja kesken panemisen yllättäen kusee sen pilluun!

• Äädämi

Jatkuu vielä: sen lisäksi pieraisee ja paskantaa!

• ei seiso?

Olen kuullut, että virtsaaminen ei ole helppoa jos on erektio.

Ilmeisesti sinulla on tapana panna kenkälusikan avittamana?

• Äädämi
        ei seiso? kirjoitti:

Olen kuullut, että virtsaaminen ei ole helppoa jos on erektio.

Ilmeisesti sinulla on tapana panna kenkälusikan avittamana?

No ajattelee sen naisen edellisiä käyttäjiä ähkimässä sen päällä karvaperseet nousten ja laskien, niin että veltostuu vähän, ja sitten kusaisee.

• Äädämi
        Äädämi kirjoitti:

No ajattelee sen naisen edellisiä käyttäjiä ähkimässä sen päällä karvaperseet nousten ja laskien, niin että veltostuu vähän, ja sitten kusaisee.

Sitä paitsi paljon käytetyllä naisella on niin väljää reikä, että sinne menee vaikka munapussitkin mukaan ilman kenkälusikkaa.

• infantiili äädämi
        Äädämi kirjoitti:

Sitä paitsi paljon käytetyllä naisella on niin väljää reikä, että sinne menee vaikka munapussitkin mukaan ilman kenkälusikkaa.

Minusta tuntuu, että olet vielä untuvaviiksinen neitsytpoika. Puheistasi päätellen.

Runkkaile rauhassa vielä vuosikymmen, kyllä sinustakin varmaan mies kasvaa.

• Äädämi
        infantiili äädämi kirjoitti:

Minusta tuntuu, että olet vielä untuvaviiksinen neitsytpoika. Puheistasi päätellen.

Olen karvaperseinen neitsyt-setä! Runk runk runk!

• Käyttäjätutkimus
        infantiili äädämi kirjoitti:

Kuinka väljä on reikäsi? Meneekö vesimeloni?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe