Millainen Berner Pultti työnantajana? Entäs palkkaus?

joni93

Kenelläkään kokemuksia työskentelystä kyseisessä yrityksessä?

7

1449

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyntimyyrä

Riippuu meinaatko varasto vai myynti työtä? Ei varasto hommia kannata pamin alaisuudessa tehdä kun stadissa jos meinaa leivän päälle juustoo ostaa.

• vuokratyöläinen

Jos varasto hommia meinaat niin Hämeenlinnan "keskusvarasto" kannattaa kyllä kiertää ja kaukaa!! suoraan kummelista se lafka! ja palkkaus aivan perseestä! ainoo hyvä asia mikä jäi sieltä mieleen ni duunikaverit muuten kyl sellasta paskaa että huh huh!.

• Pispalan_petturi

Eikös tää Berner oo saksalaisten firma? luulis siä nyt olevan hommat kondiksessa..
      Tosin jos meininki on sama kun saksalaisilla 90 luvulla ruotsinlaivoilla et oli omat eväätki mukana. :D

• posti_pate

No selvähän se että kummelia ku näyttäs Timo Kahilainen istuvan pomon penkillä :D

• pärstänen

Postin tuo postin tuo pate jokasen luo..

• modernisointi

Ihan paska! Ei voi suositella kenellekkään. Ite olin myyntiedustajana vähän aikaan toiminta oli kyllä niin 80-lukua ruutupaperilla mentiin. En tiä yhtään tällä alalla olevaa firmaa jossa toimitaan paperilla.. nykyään on sentään vittu tapletit yms olemassa.. ei täälä vittu ruutupaperi..

• joni93

Juu varastolle oli tarkotus hakee Bernerille. Mut onneks tänää tarjosivat Logistikakselta pestiä ni saa Bernerit kyl jäädä :D.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe