haukkukaa mut järkiini

vedätetty

Tapasin pari v sitten korvaushoidossa olevan miehen. Joka ohikäytti koko ajan. Kaikki kelpasi. Lääkkeistä kannabikseen, piristä viinaan. Siinä ohessa tämä herra rikkoi itsetuntoni pettämällä, valehtelemalla, tuhosi jutuillaan jopa työpaikkani. Suhde loppui kovaan riitaan ja vaihdoin paikkakuntaa. Meni kk ja mies alkoi itkeä yhteen paluuta. Minä idiootti kunnollinen ihminen joka en käytä aineita uskoin taas kerran paskapuheet ja annoin tyyliin puhua itseni ympäri. Huomatakseni että sama rumba jatkui ja tosi helppoo koska asuin yhä edelleen eri paikkakunnalla. Nyt sitten tämä nisti kylmästi katkaisi välit ja täälä istun kämpillä pää hajalla kaikesta paskasta mitä oon joutunu kokemaan ja vielä toivon et Tää sekopää ottaisi yhteyttä... Järki huutaa että ei ikinä enää. Tunne huutaa ihan muuta. Järkyttävää.

6

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti sininen

      Hepatiitti ja Hi.

      Et sä kai haukkuja tarvii. Ehkä mielummin apua siihen, et alkaisit arvostaa itseäsi ja löytäisit syyt siihen, et miksi annat itseäsi kohdella kuin saastaa? Kysehän ei ole rakkaudesta. Jännitystä? Jos vain rakastan, niin rakkauteni pelastaa miehen kuiville ja suhteeseen? Tosiasiassa tyyppi on vakavasti sairas. Hoitamattomana kuolemaan johtava sairaus. Sairauteen liittyy persoonallisuuden muutokset, patologinen manipulointi ja valehtelu. Lisänä huumevelat, väkivalta ja muu rikollisuus. Tosiasiallisesti et edes tunne tyypin omaa persoonaa, tunnet aktiivikäyttäjän, joka ei tunne edes itseään. Tunteesi perustuvat päihdemaailman harhaan.

      Aikuisena teet omat valintasi. Kukaan ulkopuolinen ei sua voi upottaa, sä oot aina vastuussa itse valinnoistasi.

    • tööttöööttöö

      Jännitystä ja menoa ja meininkiä voi hankkia elämäänsä muutoinkin kuin deittaamalla narkkeja, sekopäitä ja krimejä..

    • vedätetty

      Täti sininen , olet aivan oikeassa. Just tuota paskaa oli koko suhde.
      Ikinä en kokenut mikään pelastaja olevani. Mä tiesin et tuota ei voi pelastaa jos ei ite halua lopettaa, ja vaikka olisi lopettanutkin niin vika ei tarvi olla suuri jos se on päässä. Tajuan tämän aivan täysin. Ja jännitystä en kaipaa. Itseasiassa olin kurkkuani myöten täynnä tuon piirin touhuja. Lapsellista touhua koko homma.

      En vaan käsitä miksi en pääse tuosta tyypistä psyykkisesti eroon.

      • mnbcnmbcbnvcbv

        Olet itse tunnenarkkari, ja rakastat kokemaasi vuoristorataa ja sitä kylmää-kuumaa-tavoittelua. Sun itsetunto on kiinni sen jätkän hyväksynnässä; jos se parantaisi tapansa ja vannoisi sulle ikuista rakkauttaan niin sä olisit kohtapikaa kyllästynyt koko jannuun..


    • vedätetty

      "Olet itse tunnenarkkari, ja rakastat kokemaasi vuoristorataa ja sitä kylmää-kuumaa-tavoittelua. Sun itsetunto on kiinni sen jätkän hyväksynnässä; jos se parantaisi tapansa ja vannoisi sulle ikuista rakkauttaan niin sä olisit kohtapikaa kyllästynyt koko jannuun.."

      Oliskohan tässä se syy.. Kuullostaisi aika järkeenkäyvältä.

      • tv. kokemusta

        Vedätetty, jos yhtään lohduttaa et ole ainut. Nyt sun kannattaisi kuunnella järjen ääntä ja unohtaa koko tyyppi. Viis tunteista, ne valehtelee sulle. Olet arvokas ja tärkeä ihminen, älä pilaa sun tulevaisuutta koska hän ei todennäköisesti pysty muuttumaan. Niin..paitsi ellei tule uskoon . Jos annat hänelle uuden mahdollisuuden toisensa jälkeen, niin olet itse häneen koukussa aina syvemmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1223
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe