Salilla olis yksi nätin näköinen nainen jota olen aina tervehtinyt kuten se minua. No sitten olimme lähdössä pois samaan aikaan niin sanoin sille siinä moi ja kysyin että mennäänkö kahville. Ei se lähtenyt kahville.
Sain pakit naiselta
29
365
Vastaukset
No en mäkään välttämättä salin jälkeen heti lähtis treffeille. Jälkihikeä puskee, naama punoittaa ja haluan vaan kotiin omiin oloihini.
Ehkä olisi kannattanut aloittaa vähän hitaammin. Moikkailun lisäksi juttelemista salilla monena kertana ja sitten ehdottaa sitä kahvittelua vasta jonkun ajan kuluttua pyytämällä puhelinnumeroa vaikka.
Pelisilmää.- pelimiehen niksit
Pimppiksellä on hyviä pelimiesvinkkejä, kannattaa kuunnella häntä.
- Totuus.
pelimiehen niksit kirjoitti:
Pimppiksellä on hyviä pelimiesvinkkejä, kannattaa kuunnella häntä.
Sitähän täällä on puhuttukin. Pimppaloora on oikeasti mies.
- mies vai nainen
Totuus. kirjoitti:
Sitähän täällä on puhuttukin. Pimppaloora on oikeasti mies.
Mut toisaalta se tietää liikaa miten naisia kohdellaan. Ehkä tämä palstamysteeri ei ikinä ratkea meille. Mut entäs sit ne jotka sen on nähneet, meniks ne muka miestä tapaamaan?
- pimpan pimeä puoli
mies vai nainen kirjoitti:
Mut toisaalta se tietää liikaa miten naisia kohdellaan. Ehkä tämä palstamysteeri ei ikinä ratkea meille. Mut entäs sit ne jotka sen on nähneet, meniks ne muka miestä tapaamaan?
Ne meni tapaamaan naista, mutta joutuivat perseraiskatuiksi eivätkä häpeissään voi tunnustaa tapahtunutta.
- Totuus.
mies vai nainen kirjoitti:
Siellä voi olla useampikin ihminen tuon nimimerkin takana. Vaikea sitten on tarkkaan sanoa mihin tuolla pyritään. Onko tarkoitus lisätä naisvihaa, niin kuin se esim. minulla se tekee, vai onko tarkoitus vain lisätä naisten seksuaalista valtaa ja tehdä miehistä aisureita?
- pelimiehen niksit
Sun olis pitänyt käyttää opinion openeria, eli kysyä mielipidettä vaikka jalkaprässin ja takakyykyn eroista ja siitä sitten vähän dhv:ta livauttanut sekaan kuin kermaa kahviin ja hienovaraista kinoeskalaatiota ja siitä sitten kahville ja kämpille panemaan vielä samoissa hikisissä salivaatteissa.
- sali ja trikoot
hän oli lesbo naisten peffoja käy katselemassa olisit ollu nainen niin olisi lähtenyt mutta miksi sinä olit salilla luulitko transvestiitiiksi
Kahville pyyntö on turhan suoraviivaista toimintaa tuollaisessa tilanteessa. Jos on jo moikkauskontakti niin siitä on luontevaa edetä small talkiin. Kun jonkin aikaa vaihtaa kuulumisia ihan treeni- ja kuulumistasolla niin sitten voi jo nähdä elekielestä onko toisella kiinnostusta enempäänkin. Tai toinen voi käyttää ilmaisuja "no me mennään vielä mökille, vaikka on näin kylmää ja pimeää" eli antaa ymmärtää, että on varattu.
Jos ihan välttämättä haluaa pyytää ulos "kylmiltään" niin sitten ainakin siinä muodossa, että "olen muuten menossa x paikkaan tämän jälkeen/huomenna/viikonloppuna, kiinnostaisiko sinua lähteä". Silloin toinen voi kieltäytyä ja silti voi edelleen moikkailla ja pitää tuttuna ilman kiusallisuutta.- Pane kuin panomies
Se on ihan sama mitä antaa ymmärtää, pääasia että ymmärtää antaa. PANOMIES PANEE AINA! Ei siinä mitään varauksia ihmetellä.
- kääkkä
Kysy rumempaa naista kahville ens kerralla ni onnistuu helpommin.
No eipä kyllä varmaan ole paras mahdollinen lähestymistapa vaatia kahville juuri treenin jälkeen. Silloinhan pitää syödä jotain proteiinipitoista, eikä mitään kahvia pullan kanssa.
Mutta riippuuhan se toki siitäkin kuka pyytää. Minun salillani on miehiä joiden kanssa lähtisin treffeille kuin myös niitä joiden kanssa en lähtisi. Ainakaan en lähtisi semmoisen kanssa jolla on tapana istuskella laitteissa mitään tekemättä, vaikka niihin olisi muitakin tulijoita.- 5+20
Miten haluaisit että mies salilla sen aloitteen tekisi olettaen että mies olisi mieluinen?
- Lämmöllä.
Jälkivenyttelyä! Nussimaan? Paikat pehmenee ja tulee rento olotila ja sitten suihkuun!
Ehkä nainen on varattu, tai sitten ei vaan kiinnosta.
- ätmimitä
Mikä ihmeen ätmimies?
- pelin säännöt
Eli hyppäsit yhden vaiheen yli, kuten täällä on jo sanottu. Moikkaus vaiheesta siirrytään small talk vaiheeseen ja vasta siitä kahvitteluvaiheeseen. Vaikka nainen olisi ollut sinusta kiinnostunut, niin hän antoi pakit, koska mokasit tuon.
Onpas teillä taas vankkaa tietoa asiasta. :D
Täysin pelisäännöistä riippumatta, totta helvatassa minä voisin tarpeeksi puoleensavetävän miehen kanssa kärsiä vaikka sen kahvittelun huonona ajankohtana, vaikka en muuten kahvia juokaan.
Eiköhän todennäköisintä kuitenkin ole että nainen oli varattu, kuten palstapoikien mukaan kaikki nätit naiset ovat.- Kiltti atm
Naisille nyt ei mikään kelpaa, ei suora ehdotus eikä viikkojen viestien lähetys, ei treffeille pyynnöt eikä mikään. Upotkaa naiset vaikka suohon. Sitten vielä kun jännämies tulee juttelee niin olette heti haarat auki pillua jakamassa.
- way it is
Kiltti atm kirjoitti:
Naisille nyt ei mikään kelpaa, ei suora ehdotus eikä viikkojen viestien lähetys, ei treffeille pyynnöt eikä mikään. Upotkaa naiset vaikka suohon. Sitten vielä kun jännämies tulee juttelee niin olette heti haarat auki pillua jakamassa.
Jännämies ei pelkää höpötellä alkuun niitä näitä. Liian nopea treffikutsu tuntemattomalta tai viikkokausien arka viestittely ovat molemmat no-good.
- pelin säännöt
stellaria81 kirjoitti:
Onpas teillä taas vankkaa tietoa asiasta. :D
Täysin pelisäännöistä riippumatta, totta helvatassa minä voisin tarpeeksi puoleensavetävän miehen kanssa kärsiä vaikka sen kahvittelun huonona ajankohtana, vaikka en muuten kahvia juokaan.
Eiköhän todennäköisintä kuitenkin ole että nainen oli varattu, kuten palstapoikien mukaan kaikki nätit naiset ovat.Sä et tajua sosiaalisesta kanssakäymisestä mitään.
- pelin säännöt
way it is kirjoitti:
Jännämies ei pelkää höpötellä alkuun niitä näitä. Liian nopea treffikutsu tuntemattomalta tai viikkokausien arka viestittely ovat molemmat no-good.
Näin juuri.
- pelin säännöt
way it is kirjoitti:
Varattukin lähtee kahville, kun tietää miten pitää toimia. Eihän kahvittelu vielä ole pettämistä.
pelin säännöt kirjoitti:
Sä et tajua sosiaalisesta kanssakäymisestä mitään.
Mikäli olet nainen, niin voisin alkaa kanssasi väittelemään siitä kumpi ymmärtää naisten käytöstä paremmin. Miehen kanssa en taida vaivautua moista keskustelua käymään.
- vanha juoppo
olisit pyytänyt kämpillesi ottamaan viinaa ja panemaan.
- Totuus.
Sinun olisi pitänyt kysyä ensiksi, että kuinka monen käyttämä se on.
- ätmi
Kerran, vuosia sitten kysyin kesätöissä ollessani työkaverinaista kahville. Ei lähtenyt. Enpä ole sen jälkeen enää keneltäkään kysellyt.
- Ex PUA
No ihan hyviä "kuinka edetä askelettain"-neuvoja täällä on, ns,. sitä maalaisjärkeä.
Mutta pitää sanoa, että mitä kiinnostuneempi nainen on, niin sitä todennäköisemmin se olisi lähtenyt tai ainakin tehnyt aikaa.
Tuo muiden vastaajien esittelemä keino on kuitenkin hyvä ns. kepillä jään koittamiseen.
MOnesti vain naiset ovat signaaleineen niin epäselkeitä ja epämääräisiä että ei ole sinun syy jos et sitä huomaa. Pelkkä moikkaaminen voi myös olla pelkkää moikkaamista, sinä et yksinkertaisesti voi tietää ennen kun otat selville. - firefox.
Voit pelastaa tilanteen kysymällä samaa jatkossakin...Jossain kohtaa siitä tulee sitten vitsi ja se saattaa vaikka lähteäkkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230