Ovatko pitkät ihmiset onnellisia

Sonne

En osaa muotoilla tätä toisin, eikä minulla siihen ole tarvetta - saati vastausta.



(Naurua)

21

78

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx jalka maassa

      Jos jalatå ulottuu maauhan saakka, voivat ehkä ollakin

      • Sonne

        Teemalla on filosofinen viikonloppu edessä. Ajattelin funtsia vähän kaikkea.



        (Naurua)


    • viinpuri

      Miksi susta tuli _SOnne_, ei Sonni?

      • Sonne

        Kävi kyllä mielessä. Mutta katson itseni vallan valoisaksi ihmiseksi, joten en viitsinyt. Sonnit ovat jotenkin... aidattuja.


        (Naurua)


      • Aurinko saksaksi on sonne


      • Sonntaag:.!1#%?+
        Sonne kirjoitti:

        Kävi kyllä mielessä. Mutta katson itseni vallan valoisaksi ihmiseksi, joten en viitsinyt. Sonnit ovat jotenkin... aidattuja.


        (Naurua)

        .

        "Sonntaag????????????"

        har!11

        .


    • Onnellisuutta tuskin määritellään henkilön pituuden mitalla. Toisaalta taas, jos pitkät ripakintut tekee ihmisestä tyytyväisen, niin kait se samalla on myös onnellinen, vai onko?

      • vai miätä

        Onx typyllä pitkä Jorma onnellinen?


      • vai miätä kirjoitti:

        Onx typyllä pitkä Jorma onnellinen?

        Sulla täytyy olla rankkaa, kun pitää aina keksiä jotain tökeröä sanottavaa. Taidat olla tosi onneton. Otan osaa.


      • Eestilättäret pitkäk

        .

        "Eestilättäret pitkäkintut ei vaikuta kovin onnettomilta???????"

        har!1

        .


      • Eestilättäret pitkäk kirjoitti:

        .

        "Eestilättäret pitkäkintut ei vaikuta kovin onnettomilta???????"

        har!1

        .

        En tunne yhtään eestiläistä, jotta voisin tehdä perusteellisen haastattatelukierroksen. Tutkiva palstajournalismi joutuu tyytymään sun mielipiteeseen.


      • Sonne
        Eestilättäret pitkäk kirjoitti:

        .

        "Eestilättäret pitkäkintut ei vaikuta kovin onnettomilta???????"

        har!1

        .

        Mulla on sellainen politiikka, että minun ketjuissa ei riidellä, koska tänne ei ole kukaan tervetullut.


        (Naurua)


        https://www.youtube.com/watch?v=IKrcAeGDZgI


      • äläpähuoli turhaanei
        tosi..typy kirjoitti:

        Sulla täytyy olla rankkaa, kun pitää aina keksiä jotain tökeröä sanottavaa. Taidat olla tosi onneton. Otan osaa.

        Ei mullbtäst åajxljon vaivaaj ol
        taik stressii ollnkaa


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Mulla on sellainen politiikka, että minun ketjuissa ei riidellä, koska tänne ei ole kukaan tervetullut.


        (Naurua)


        https://www.youtube.com/watch?v=IKrcAeGDZgI

        Olen kuin valtio valtiossa, säiden armoilla.


        (Naurua)


      • Vaikea sanoa:.!1#%?+
        tosi..typy kirjoitti:

        En tunne yhtään eestiläistä, jotta voisin tehdä perusteellisen haastattatelukierroksen. Tutkiva palstajournalismi joutuu tyytymään sun mielipiteeseen.

        .

        "Pitkäkinttuisia enkeleitä onko heitä"

        har!1

        .


      • Täällä ei enää tiedä kuka vastaa kenelle, nämä viestit viuhuu sikinsokin. Mutta mä vastaan tähän..

        Tuo on vähän kaksipiippuinen juttu. En tykkää oluesta, joten onnellisuus jäisi pelkästään tarkkailun varaan.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Täällä ei enää tiedä kuka vastaa kenelle, nämä viestit viuhuu sikinsokin. Mutta mä vastaan tähän..

        Tuo on vähän kaksipiippuinen juttu. En tykkää oluesta, joten onnellisuus jäisi pelkästään tarkkailun varaan.

        Long John on skotlantilainen blended-viski.
        Meripihkankeltainen, keskitäyteläinen, miedon savuinen, lämmin, makean hedelmäinen, hennon tervainen, mausteinen


      • runontaja kirjoitti:

        Long John on skotlantilainen blended-viski.
        Meripihkankeltainen, keskitäyteläinen, miedon savuinen, lämmin, makean hedelmäinen, hennon tervainen, mausteinen

        No tietysti. Hätäisesti kurkkaamalla luulin tuota olutpulloksi. En ilmeisesti tunne viskejäkään. :)

        MOT


    • Oleko onnellinen?

      Mulla on teoria, että isopäiset ja pitkät miehet saa enemmän tilaisuuksia kuin pätkät. Teoria ei ole aukoton, kun katsoo esim Pötiniä.

      Mut noin ylipäätään, ehkä.

      Onko kauniit naiset onnellisia? Ei välttämättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2022
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1245
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe