Naiset antaa jännämiehille paljon piparia jouluna. Me kunnolliset joudumme olemaan jouluna ihan yksin.
Naiset ja joulu
31
148
Vastaukset
- Napa turvoksiin
Ainoa pipari mitä annan, on se minkä ahmin kurkustani alas.
Niin se menee. Joulunakaan ei kukaan tule kotoa hakemaan.
- arvaan
Parasta-ennen naiset taas touhottaa. Syökää suklaata!
Jumalakin rakastaa iloista antajaa. Etenkin entisenä pakanajuhlana, jouluna!
- nynkyun,jn
Kyllä täällä tarjotaan torttua, eikä mitään piparia!
- 3+5
Jos itse ei tykkää sitä piparia kyhätä niin sitä pitää pukkina lähteä kyliltä hakemaan.
Sit kannattaa leipoa itse omat piparinsa, saa ainakin mieleisiä :)
- Ikisinkku M
Ostin jo torttutaikinan pakkaseen. Kun ei kukaan nainen kuitenkaan tule leipomaan mulle pullaa niin pitää itse sitten väsätä, saa vähän edes jouluntuoksua pirttiin.
- marja tyrni
Ikisinkku M kirjoitti:
Ostin jo torttutaikinan pakkaseen. Kun ei kukaan nainen kuitenkaan tule leipomaan mulle pullaa niin pitää itse sitten väsätä, saa vähän edes jouluntuoksua pirttiin.
Ei sotketa sen luumuhillon kanssa sit!
- multitool
Ikisinkku M kirjoitti:
Jotenkin alkoi hymyilyttämään mielikuvio Ikiksestä keittiössään kaulin kädessä rullaamassa kuin tiejyrä sitä pullataikinaa. Ja välillä meinaa luiskahtaa leikkuualustalta pöydälle, hiljaista jupinaa "prkelen prkele". "Onko se elovenanainen liikaa pyydetty, stanan stana".
- Ikisinkku M
marja tyrni kirjoitti:
Ei sotketa sen luumuhillon kanssa sit!
Juu ei, taidan laittaa omenahilloa kun sitähän on sitä vastaavaa kuin luumuhillo ja tykkään siitä enemmän.
- Ikisinkku M
multitool kirjoitti:
Jotenkin alkoi hymyilyttämään mielikuvio Ikiksestä keittiössään kaulin kädessä rullaamassa kuin tiejyrä sitä pullataikinaa. Ja välillä meinaa luiskahtaa leikkuualustalta pöydälle, hiljaista jupinaa "prkelen prkele". "Onko se elovenanainen liikaa pyydetty, stanan stana".
:D Täytyy tuottaa pettymys mielikuvalle, kun on niitä valmiita levyjä niihin nyt painaa vaikka tiskipöydän kulmalla viillokset (ei ihan nurkkaan ettei pala), pyöräyttää sakarat hillon päälle ja heitttää uuniin. 5 min homma niin ei siinä ehdi manata vaikka se eloveenanainen kyllä olisi kiva lisä jouluun.
Joskus joulun alla voi olla joissakin kaupoissa piparia glögin kanssa jaosa ihan ilmaiseksi. Luulisin että antavat myös at-miehille (tai siis en ainakaan ole nähnyt että joku mies jätettäisiin ilman alempitasoisuuteen vedoten). Kannattaa hyödyntää. :)
- Ikisinkku M
Ne kaupalliset piparit on ihan huonoja, semmoisia kovia ja imeliä, ei niissä ole oikeaa jouluntaikaa.
- 1nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Ne kaupalliset piparit on ihan huonoja, semmoisia kovia ja imeliä, ei niissä ole oikeaa jouluntaikaa.
Oletko maistellut LU perinteisiä pipareita?
- Ikisinkku M
1nainen kirjoitti:
Noup, tai en tiedä/muista mutta ei kaupan piparit koskaan ole minusta niin hyviä olet kuin "oikeat" itsetehdyt.
- 1nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Noup, tai en tiedä/muista mutta ei kaupan piparit koskaan ole minusta niin hyviä olet kuin "oikeat" itsetehdyt.
Osta kokeeksi, et tule pettymään.Muistitko ostaa voitaikinalevyjä?
- Ex PUA
1nainen kirjoitti:
Tekeekö nekin pipareita?
Muuten hyvä merkki. - Ikisinkku M
1nainen kirjoitti:
Osta kokeeksi, et tule pettymään.Muistitko ostaa voitaikinalevyjä?
Pitääpä ostaa jos muistaa :) Olisin muistanut mutta siinä pakastealtaalla alkoi epäilyttämään kun olikohan ne isommissa levyissä tai jotain niin taisin ottaa sitten varmaan päälle niitä ihan perinteisiä kun niillä ei voi epäonnistua ja ovat valmiiksi passelin kokoisia.
- 1nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Pitääpä ostaa jos muistaa :) Olisin muistanut mutta siinä pakastealtaalla alkoi epäilyttämään kun olikohan ne isommissa levyissä tai jotain niin taisin ottaa sitten varmaan päälle niitä ihan perinteisiä kun niillä ei voi epäonnistua ja ovat valmiiksi passelin kokoisia.
Ne on ihan saman kokoisia ;)
- Ikisinkku M
1nainen kirjoitti:
Ne on ihan saman kokoisia ;)
Sitten niissä oli joku muu häikkä, joku ainakin siinä oli semmoinen missä oli pari isoa levyä ja olikohan se yksi jotain murutaikinaa tms. ja sitten oli niitä perinteisiä torttutaikinalevyjä niin otin sitten niitä. Pitänee sitten ensikerralla katsoa tarkemmin ja uskaltaa elää ottamalla riskiä :)
- 1nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Sitten niissä oli joku muu häikkä, joku ainakin siinä oli semmoinen missä oli pari isoa levyä ja olikohan se yksi jotain murutaikinaa tms. ja sitten oli niitä perinteisiä torttutaikinalevyjä niin otin sitten niitä. Pitänee sitten ensikerralla katsoa tarkemmin ja uskaltaa elää ottamalla riskiä :)
Ne on samanlaisessa pakkauksessa kuin normitkin.Ota vielä isompi riski ja osta pipareita kanssa :)
- 1nainen
Ex PUA kirjoitti:
Tekeekö nekin pipareita?
Muuten hyvä merkki.Tekee ja voin sanoa että on hyviä ;)
- Ikisinkku M
1nainen kirjoitti:
Ne on samanlaisessa pakkauksessa kuin normitkin.Ota vielä isompi riski ja osta pipareita kanssa :)
Ehkäpä vielä otankin ennen kuin vuosi vaihtuu, sitähän voisi melkein hetken kuvitella itsensä jännämieheksi jos noin reunalle kauppareissulla uskaltautuu :D Ny pitää lähtä nukkuun, hyvää yötä :)
- Ex PUA
1nainen kirjoitti:
Tekee ja voin sanoa että on hyviä ;)
Kiitos, pitänee testata!
- 1nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Ehkäpä vielä otankin ennen kuin vuosi vaihtuu, sitähän voisi melkein hetken kuvitella itsensä jännämieheksi jos noin reunalle kauppareissulla uskaltautuu :D Ny pitää lähtä nukkuun, hyvää yötä :)
Hyvää yötä :)
- me jyystärit olemme
kovassa paineessa kaiken joulupiparin kanssa..
- 5+6
Juuri näin. Naiset on joulunakin taas piparit ja tortut levällään jännäeinareiden edessä, kun samaan aikaan ätmit joutuvat yksinään itkemään kurjuuttaan masentavia joululauluja kuunnellen.
- Grrr..
Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä.
- Ex PUA
Grrr.. kirjoitti:
Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä.
- Judas Christmas
Joulu ilman Rob Halfordia on kuin torttu ilman luumuhilloa.
Onneksi pian on piparisesonki ohi, on se vaan riipaisevaa kun stailatut naiset pikkujouluistaan korkokengät kopisten suuntaavat ytmien kanssa jatkoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230