Moikka! Oon vasta 15 vuotias tyttö. En ole mitenkään erityisen kypsän tai vanhan näköinen. Olen huomannut, että monet pojat ovat jääneet tuijottamaan minua (en halua olla nyt mikään itserakas) mutta suht paljon, vaikka en ole todellakaan suosittu. Varsinkin pajon minua vanhemmat! Jopa eräs opettajani, joka on n. 35-40 v. Todella moni aikuinen mies tuijottaa aina kasvojani todella pitkään. En tiedä mikä on syy. Onko teille käynyt näin? Jos on, niin haluaisin kuulla teidän kommenttejanne :)
Vastaukset 4
- mangatyttöoot
NO jos tähän nyt vastattava vaikka varmaan tiedätkin jo niin varmana olet niin söpö..
- rtwerterter
Oletko kenties meikannut erikoisesti. Nuoletko viekottelevasti huuliasi? Otsatukka ja hyvät huulet?
- tyttövaan
No voin sanoa että meikkaan vain laittamalla ripsiväriä ja kulmat :) en tee edes mitään erikoista. Minulla on vaaleat pitkät hiukset ja olen suht lyhyt. (155 cm) en ole mikään tikku, kurveja löytyy, mutta en ole lihava. Painoa n. 56
kg :D
- naapurisi alapuolelt
Voi voi j, keskustele nyt vaimosi kanssa tuosta perversiostasi ennen kuin teet mitään laitonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241476
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes981168Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361122Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella521063Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100766- 67743
- 25736
- 34728
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629- 9625