vanhat miehet

youngirl99

Moikka! Oon vasta 15 vuotias tyttö. En ole mitenkään erityisen kypsän tai vanhan näköinen. Olen huomannut, että monet pojat ovat jääneet tuijottamaan minua (en halua olla nyt mikään itserakas) mutta suht paljon, vaikka en ole todellakaan suosittu. Varsinkin pajon minua vanhemmat! Jopa eräs opettajani, joka on n. 35-40 v. Todella moni aikuinen mies tuijottaa aina kasvojani todella pitkään. En tiedä mikä on syy. Onko teille käynyt näin? Jos on, niin haluaisin kuulla teidän kommenttejanne :)

4

354

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mangatyttöoot

NO jos tähän nyt vastattava vaikka varmaan tiedätkin jo niin varmana olet niin söpö..

• rtwerterter

Oletko kenties meikannut erikoisesti. Nuoletko viekottelevasti huuliasi? Otsatukka ja hyvät huulet?

• tyttövaan

No voin sanoa että meikkaan vain laittamalla ripsiväriä ja kulmat :) en tee edes mitään erikoista. Minulla on vaaleat pitkät hiukset ja olen suht lyhyt. (155 cm) en ole mikään tikku, kurveja löytyy, mutta en ole lihava. Painoa n. 56
        kg :D

• naapurisi alapuolelt

Voi voi j, keskustele nyt vaimosi kanssa tuosta perversiostasi ennen kuin teet mitään laitonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      124
      1476
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      98
      1168
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      136
      1122
    4. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      52
      1063
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      766
    6. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      67
      743
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      25
      736
    8. 34
      728
    9. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      26
      629
    10. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      9
      625
    Aihe