Olen nainen ja profiilissani on melko kattava kuvaus elämäntyylistäni, musiikkimaustani jne. Olen siis ainakin yrittänyt nähdä vaivaa esitelläkseni itseni.
Sitten löytyy hermoja rastavia miehiä, joiden profiilissa on pari sanaa eikä kuvaa, jotka alkavat tivata, että miksi en ole kiinnostunut heistä. Nämä käskevät ottamaan selvää heistä: "Kysele!" Mamma mia, miksi kyselisin kun en ole edes kiinnostunut? Haloo, miettikää nyt vähän, miksi pitää kiinnostua siitä ympyränaamaisesta viiksivallusta joka osaa sanoa pari sanaa?
Toinen käsittämätön ilmiö ovat mihet, jotka eivät oikein keksi profiiliinsa mitään, mutta kun tulee se kohta, missä saa luetella asioita, joista ei tykkää, niin siinä onkin pitkä lista kaikkea mieltäylentävää: pettäminen, selkäänpuukottaminen, pahat hajut... Herzileijaa! Pitääkö näistä joku?!
Mies, mieti toisenkin kerran, miltä profiilisi lukijan silmissä näyttää, näyttääkö miltään vai luetteletko vastenmielisiä itsestäänselvyyksiä.
Pari vihjettä miehille
30
720
Vastaukset
- kärsivällisyyslopuss
Jeps, oikeassa olet...
ja jos itse panostaa profiiliin niin olisi upeaa jos joku edes yrittäisi ymmärtää jonkun tärkeän yksittäisen asian ;-) kuten ettei varatut kiinnosta, tai paljon nuoremmat ym
Muutama hyvin mielenkiintoinen keskustelu on tullut käytyä miesten kanssa jotka pyytävät kyselemään... ok, minähän kyselen...ja kerron aina lyhyesti omasta elämästäni saman asian... tai jotain muuta pientä...
mutta montako päivää jaksaa kirjoittaa kysmyksiä jos toinen vastaa täsmälleen siihen, sanalla tai kahdella mutta ei millään tavalla edes yritä saada vastavuoroista keskustelua aikaiseksi...ja sitten ihmetellään miksi en enää ole kiinnostunut !!
Ihan pikkusen on alkanut kyllästyttämään...
onneksi muutamia todella mukaviakin tuttavuuksia on matkan varrelle sattunut, mutta sitten välimatkan tai jonkun muun syyn vuoksi suhde ei ole edennyt...Kieltämättä nuo pelkät "ota selvää ja kysele"-profiilit ovat jonniiverran raivostuttavia, kun profiili on niin mitäänsanomato. Pelkän kuvan, iän ja paikkakunnan perusteella pitäisi mielenkiinto leimahtaa esille sen verran että innostuisi tutustumaan paremmin.
Kieltämättä jos IRL lähtee pokaamaan naista, niin samooilla linjoilla mennään mutta miksi ei hyödyntäisi nettitreffailun hyviäpuolia jja tuo itsestään esille tärkeiksi katsomiaan asioita?
Ihteänikin on harmistuttanut tilanteet joissa vastaukset tulevat virkkeellä tai muutamalla sanalla ja toinen ei tee mitään viedäkseen keskustelua eteenpäin. Noista tilanteista uskoisin aika moni ihminen vetää ne johtopäätökset että vastapuoli ei ole kiinnostunut, mikäli tuota jatkuu useamman viestin/päivän ajan.
Aika moneen junaan meitä kuitenniin sitten näemmä löytyy. :)
- kärsivällisyyskoe
Ja lisäisin vielä, että kun omassa profiilissani on kuvakin, kuvattoman lähestyjän pitäisi ymmärtää symmetriaa sen verran, että hän tekisi kaikkensa heti toimittaakseen minulle kuvan (olen ilmoittanut profiilissani osoitteen mihin sen voi lähettää)
Ainakin joku selitys voisi olla, että miksei kuvaa ole. Jos miehellä on aivan tyrmäävän mielenkiintoinen kuvaton profiili tai mielenkiintoinen viesti minulle, siihen voi ehkä lisätä sen kysymyksen "Haluatko että lähetän kuvan sinulle?". Mutta hyvänen aika: Nämä sanattomat pallonaamat saattavat kysyä juuri noin: "Haluatko että lähetän sinulle kuvan?" Miksi ihmeessä haluaisin? En käeräile kaiken maailman miesten kuvia :-)
Ajattele, mies, jos olisimme baarissa ja minä olisin siinä kaikkien nähtävänä ja sinä huutelisti jostain verhon takaa, että mikset kiinnostu minusta...- miesvm_1967x
Pistäpäs korkki kiinni, ainakaan minä en tajunnut tästä viestistä mitään. "voi lisätä kysymyksen "haluatko että lähetän kuvan sinulle" mutta hyvänen aika nämä pallonaamat saattavat kysyä "haluatko että lähetän sinulle kuvan".
Yhtaikaa haluat kuvan mutta et halua koska et keräile kuvia.. vai miten tuo nyt piti ymmärtää? - Kärsivällisyyskoe
miesvm_1967x kirjoitti:
Pistäpäs korkki kiinni, ainakaan minä en tajunnut tästä viestistä mitään. "voi lisätä kysymyksen "haluatko että lähetän kuvan sinulle" mutta hyvänen aika nämä pallonaamat saattavat kysyä "haluatko että lähetän sinulle kuvan".
Yhtaikaa haluat kuvan mutta et halua koska et keräile kuvia.. vai miten tuo nyt piti ymmärtää?Pahoittelut, jos viestintä oli epäselvää (korkilla ei ole osuutta asiaan).
Siis näin: Sellaisiakin viestejä tulee, että aivan tyhjän ja kuvattoman profiilin omistaja lähettää minulle (minulla siis on sekä kuva että runsaasti tekstiä) vain ja ainoastaan kysymyksen: "Haluatko että lähetän kuvan sinulle?". No mitä ihmettä, miksi haluaisin? Itsestään selvä vastaus on, että lähetä jos itse haluat lähettää kuvan. (osoitekin näkyy profiilissani) En minä tyhjän profiilin perusteella halua yhtää mitään.
Siis summa summarum: Monet miehet (naisista en tiedä, lienevätkö samanlaisia) kuvittelevat, että lukija jotenkin maagisesti kiinnostuu salaperäisestä persoonasta, joka on tyhän profiilin takana. - Aikuinen N
miesvm_1967x kirjoitti:
Yhtaikaa haluat kuvan mutta et halua koska et keräile kuvia.. vai miten tuo nyt piti ymmärtää?Miehillä on oikeasti ymmärrysvaikeuksia. Hyvä, että kysyit :)!
- 6+3
Vihjeitä naisille myös. Panostakaa profiiliin! Mitä luulette että saa irti profiilista jossa on pari kolme heruttelu kuvaa ja teksti kysy lisää tai pelkkä hymiö?
Ovat muuten ärsyttävän yleisiä naisilla. Toisekseen kuvattomat naiset viestittää profiilinsa lopussa että "en vastaa jos ei ole kuvaa" tai "lähetä kuvasi tähän sposti osoitteeseen"
Anteeksi nyt vaan mutta täysin idioottimaisia ja luotaantyöntäviä profiileja on naisilla vaikka kuinka paljon että tehkää itse niille jotain ennenkun vaaditte toisia tekemään!!!- asdf7654
Äärimmäisen yksinkertaiset ohjeet:
1. Jos naisen profiili on täysin epäkiinnostava ja vähäsanainen, älä lähesty
2. Älä ainakaan vaivaa niillä tyhjillä profiileilla pääparkaasi niin että tulet vielä keskustelupalstoille niistä valittamaan
Selitys (advanced-tason shittiä, älä lue jos on ymmärtämisen vaikeutta):
Nämä profiilit eivät edes halua että kiinnostut heistä. He lähestyvät itse sopivaksi katsomiaan miehiä hyvinkin monisanaisesti ja jos heillä ei ole kuvaa profiilissaan, tapaavat kysyä heti että mihin sellaisen voisi lähettää.
Kysymys: Ketään naista ei kiinnosta miesten huonot ja tyhjät profiilit. Miksi niin moni mies pakkomielteenomaisesti kiukkuaa naisten vastaavista? - 69+69
asdf7654 kirjoitti:
Äärimmäisen yksinkertaiset ohjeet:
1. Jos naisen profiili on täysin epäkiinnostava ja vähäsanainen, älä lähesty
2. Älä ainakaan vaivaa niillä tyhjillä profiileilla pääparkaasi niin että tulet vielä keskustelupalstoille niistä valittamaan
Selitys (advanced-tason shittiä, älä lue jos on ymmärtämisen vaikeutta):
Nämä profiilit eivät edes halua että kiinnostut heistä. He lähestyvät itse sopivaksi katsomiaan miehiä hyvinkin monisanaisesti ja jos heillä ei ole kuvaa profiilissaan, tapaavat kysyä heti että mihin sellaisen voisi lähettää.
Kysymys: Ketään naista ei kiinnosta miesten huonot ja tyhjät profiilit. Miksi niin moni mies pakkomielteenomaisesti kiukkuaa naisten vastaavista?Tyypillinen feministinen vastaus mitä kylvät täällä joka miesten kirjoituksiin vihoissasi. Eli tänne saa naiset valittaa ongelmiaan mutta samaa vastaavaa et hyväksy miehiltä. Voiko kierompaa ihmistä ollakkaan että naisten valitukset menee täällä sinulle läpi mutta jos mies valittaa samoja niin se on sinulle punainen vaate. Pitäisikö sinun panostaa ihmisiin tasa arvoisemmin tai no femakko mikä femakko minkäs sille mahtaa.
- asdf7654
69+69 kirjoitti:
Tyypillinen feministinen vastaus mitä kylvät täällä joka miesten kirjoituksiin vihoissasi. Eli tänne saa naiset valittaa ongelmiaan mutta samaa vastaavaa et hyväksy miehiltä. Voiko kierompaa ihmistä ollakkaan että naisten valitukset menee täällä sinulle läpi mutta jos mies valittaa samoja niin se on sinulle punainen vaate. Pitäisikö sinun panostaa ihmisiin tasa arvoisemmin tai no femakko mikä femakko minkäs sille mahtaa.
Niin, mikä oli ongelmasi?
- Bem
Viitaten muualla käytyyn keskusteluun. Naisista kiinnostuu kymmeniä miehiä lähes aina. Oli kuvaa tai ei. Oli tekstiä tai ei. Saavat kirjoittaa tekstiin lähes mitä tahansa,mniin kyllä joku on liehittelemässä. Sitten jos naisella on hyvä kuva ja teksti, menee kaikki mailit tukkoon.
- 6yrkl6r8l
Vaikka sulla olisi valtava määrä tekstiä kaikenlaisista itseäsi koskevista asioista niin ei se silti kerro käytännössä sinusta muuta kuin äidinkielen taitosi.
Monella ei kiinnosta jauhaa netissä itsestään asioita, etenkään kaikkien kyylääjien nähtäville, vaan ennemmin kertoo niitä henkilölle jonka kanssa pääsee keskustelun tasolle (esimerkiksi kuva miellyttää).
Ajatellaan että kerrot vaikka bändejä joista pidät, niin joku nainenhan voi skipata sut sen takia :D vaikka ne olisi vain promille musiikkimausta.
Ei tää ole kovin monimutkaista. Pitää vaan ottaa ne laput silmiltä. - Kärsivällisyyskoe
Äidinkielentaitokin on jotain :-)
Laita musiikkimakusi perään se tieto, että toivot, että tämä ei rajaa ketään pois, vaan voit kiinnostua hyvinkin vaikkapa kanteleen ja säkkipillin soiton diggailijasta, etkä aio väsyttää toista pakollisella oman musiikkisi kuunteluttamisella. Esim. juuri musiikkimaku voi kuitenkin olla hyvinkin houkutteleva juttu, jos sattuu oleman samansuuntainen, ja voidaan sitten toivoa vaikkapa konserttiseuraa jos ei muuta.
Mutta siis kukin tyylillään, ilman muuta! Jokainen saa tehdä aivan niin niukan, kuvallisen tai kuvattoman profiilin kuin haluaa.
Alkuperäinen kritiikkini koski sitä, että kun oma profiilini on suht runsas ja kuvaileva sekä tekstin että kuvan kera, niin miten jotkut kuvattomat ja sanattomat miehet tulevat viestillä vaatimaan, että "Hei, kysele multa, minkä lainen mies mä olen!" .
Jos ystäväälisesti vastaan, että en ole erityisen kiinnostunut, saan vastauksen, että "Miten voit tietää, oletko kiinostunut? Kysele multa!"
Tämä siis vain ärsytti. Ei se mitään haittaa jos siellä on noita itseäni kiinnostamattomia tyhjiä profiileja vaikka pilvin pimein, jos eivät olisi niin kauhean vaativaisia. :-)- Onnstnt
Siksi se estä-toiminto on sinne rakennettu, että näitä sankareita ei vain saa muuten ymmärtämään. Eivät viitsi nähdä vaivaa tehdäkseen itsestään edes esittelevän, saati kiinnostavan jutun.
itselläni (mies 50 ) ei ole ollut profiilia enää vuosiin. Viimeksi sellaisen tehdessäni käytin vähän aikaa miettimiseenkin, enkä vain kirjoitellut. Tulos: toisella yhteydenotolla alkoi parisuhde, joka näyttää kestävän ja paranevan vielä vuosien jälkeenkin.
Itsestään pitää osata kertoa, tässä olet oikeassa. Kaikkea ei voi laittaa yhdelle A-neloselle, mutta sillä joko saa mielenkiinnon hereille tai sitten kertoo ettei kannata... - Kärsivällisyyskoe
Onnstnt kirjoitti:
Siksi se estä-toiminto on sinne rakennettu, että näitä sankareita ei vain saa muuten ymmärtämään. Eivät viitsi nähdä vaivaa tehdäkseen itsestään edes esittelevän, saati kiinnostavan jutun.
itselläni (mies 50 ) ei ole ollut profiilia enää vuosiin. Viimeksi sellaisen tehdessäni käytin vähän aikaa miettimiseenkin, enkä vain kirjoitellut. Tulos: toisella yhteydenotolla alkoi parisuhde, joka näyttää kestävän ja paranevan vielä vuosien jälkeenkin.
Itsestään pitää osata kertoa, tässä olet oikeassa. Kaikkea ei voi laittaa yhdelle A-neloselle, mutta sillä joko saa mielenkiinnon hereille tai sitten kertoo ettei kannata...Wow! onnea sinulle ja kumppanillesi!
- she aint no good 4 u
Näitä on nähty, naisiakin siis. En ole ihan varma että onko ne yksi nettideittaajan universaali arkkityyppi vai ns. scammereita. Rahanruinausprofiileita, varsinkin kansainvälisillä sivustoilla ja somessa niitä voi silloin tällöin tulla, vaikka ei seuraa hakisi. Näyttävät olevan vähintäänkin mailiosoitetta vailla, jos antaa kokeeksi jonkin osoitteen, tulee spammia. Ja mikä ettei rahat lentolippuun esim. Iranista Suomeen kelpaisi, kai niille silloin tällöin joku antaakin.
- hauska mies
Onneks naiset on täydellisiä ja vastaavat aina asiallisiin viesteihin.
- Kärsivällisyyskoe
Aloittamassani ketjussa ei vaatinut mitään vastaamista enkä edes ehdottanut, ettäkaikkiin viesteihin pitäisi vastata. Toivoin ettei kukaan rupeaisi tivaamaan keneltäkään itseensä kohdistuvaa mielenkiintoa.
- Että näin
Minulla on profiilissani kuvia ja pitkä profiiliteksti, josta saa kattavan kuvauksen siitä, mikä tyyppi olen ja mitä olen hakemassa. Ja en ole laittanut siihen yhtään negatiivista asiaa tai listaa, vaan pelkästään positiivisia ja hyviä asioita. Mutta naiset todella harvoin käyvät edes katsomassa profiiliani saati sitten ottaisivat yhteyttä tai vastaisivat viesteihini.
- vastarannankiiskidd
Havaittuja faktoja.
- Jos naisen profili on pitkä ja täynnä latteita kliseitä, unohda.
- Jos naiselle kuva on sisältöä tärkeämpää, unohda.
. Jos naiselle on pitkä profili, jossa käytetään aikaa miesten haukkumiseen, unohda
- Jos nainen käyttää viestiisi, johon laitoit miljoona asiaa, vastaamisen vähemmän kuin viisitoista sanaa, unohda.
- Jos nainen ei osoita mitään kiinnostusta toisesta ihmisestä, vaan odottaa, että kaikki asiat tarjotaan lautasella - unohda saman tien. Mikä on ärsyttävämpää kui ihminen, joka ei oikein osaa sanoa mitään tai kysyä mitään.
. Jos nainen on sitä mieltä, että monelle naiselle kirjoitettu sama viesti on väärin, niin voit unohtaa. Nainen itse on kirjoittanut profilin, jossa kuvaa itseään, lukuisille ihmisille, mutta jos mies ensimmäisenä viestinään käyttää samanlaista taktiikkaa, niin se on niin väärin. Tällainen nainen on saman tien roskakoriin tiputettava. Koska miten ihmeessä se miestä mitenkään muuttaa onko viesti kirjoitettu monelle vain yhdelle, joka ei ehkä koskaan vastaa edes siihen.
Mutta sen sijaan:
Jos profili on yksinkertainen, niin kyllä. Kannattaa panostaa omaan viestiisi naiselle. Yleensä yksinkertaisten profilien takana on netin selväpäisimmät ihmiset. Jos tätä edellistä keskustelua lukee, niin voi todeta melko nopeasti: Aika harvoille keskusteluun osallistuneille kannattaisi laittaa yhtään mitään missään tapauksessa. Korkeintaan voisi tiedustella, osaavatko he muutakin kuin haukkua muita keskustelupalstalla. - Ex-Sinkkukinkku
Ihan hyviä vihjeitä mollemmille sukupuolille / kaikille treffailijoille. Oma profiilini oli melko pitkä. Jonkin verran huumoria sisältävä kuvaus itsestäni ja elämäntyylistäni. Kuvia oli useampi ja jonkin verran kerrottu myös siitä minkälaista kumppania etsin. Se osio tosin aika väljästi, koska uskon että netissä sitä ei voi määritellä, vaan se pitää livenä kokea.
Useampi naispuolinen ystäväni piti profiiliani hyvänä, ja olen saanut myös positiivista palautetta ulkonäöstäni. Erään keskustelupalastan yhteydessä annoin myös profiilini ulkopuolisen naisen arvioitavaksi, ja hän piti sitä oikein mielenkiintoisena ja onnistuneena.
Mutta asiaan. Eli kirjoittelin sinkkuvuosieni varrella viestejä varmaan noin sadalle naiselle. Tsekkasin ensin tarkasti mahtuvani ihannekumppanin kriteereihin, ja sitten luin profiilin ajatuksella läpi, tsekaten sovinko siihen mitä mimmi hakee. Sen jälkeen jos itse kiinnostuin laitoin viestin hänelle.
Tyypillinen aloitusviestini oli lyhyt tervehdys, ja kysymys miten siellä paikassa x on ilta/ aamu/ päivä sujunut? Kerroin vähän omasta päivästäni ja kysyin lisää jostain jutusta, jonka olin kokenut kiinnostaksi mimmin profiilissa. Eli oletko pitkään harrastanut lajia Y? Ja koska kävit paikassa Z? Yms. Samalla kerroin omia kokemuksiani kyseisistä aiheista, jos oli vaikka samoja paikkoja missä on tullut vierailtua. Loppuun vielä kohteliaat päivänjatkot ja olisi hauska tutustua suhun lisääkin. Perään oma etunimi. Noin 5-10% vastasi takaisin. Joten.... Aika turhauttavaa
Päätin sitten että en jaarittelekkaan avauksissani kovin paljoa, vaan kirjoitan jotain muka hassuja one linereita hieman tytön profiiliin kytkettynä, jolla saisin vastapuolen ehkä hymyilemään. Olettaen että hän on samalla aaltopituudella kanssani. Kuvaksi pelkkä kasvokuva, jossa tuijottelin eteerisesti etäisyyteen. En enää juurikaan lukenut naisen profiilia, vaan katsoin kuvan, ja poimin jonkun kohdan johon sitten tartuin. Se toimi huomattavasti paremmin, joten jatkoin sillä, hoitaen paremmat tutustumiset jatkoviesteissä.
Eipä mulla muuta oikeastaan ollut. Ei tuntunut juurikaan vaikuttavan suosioon vaikka kuinka panosti, joten ymmärrän senkin, että kaikki eivät vaan jaksa panostaa. :D - Kärsivällisyyskoe
Summa summarum: Nuo vinkit miehille (toimivat varmaan myös naisille) ovat edelleen ne, mitä aloituksesanikin kaipasin: Älä vaadi tuntemattomalta ihmiseltä yhtään mitään. Älä vaadi itseesi kohdistuvaa mielenkiintoa, älä vaadi vastauksia, ainakaan agressiivisesti. Älä vaadi toiselta kysymyksiä tai vastauksia.
Kertakaikkiaan, deittipalsta on ihan vapaa foorumi, missä kenenkään ei tarvtse kiinnostua sinusta, ei niukasta eikä laveasta proifiilista. Kenenkään ei ole edes pakko vastta sinulle. Mene eteenpäin, jos joku ei ota kiinostuakseen, äläkä rupea vaatimaan häneltä mitään.
Jos joku ei vastaa, unohda hänet, jos joku ei kiinnostu sinusta, unohda hänet jne. - Ex- Sinkkukinkku
"Jos joku ei vastaa, unohda hänet, jos joku ei kiinnostu sinusta, unohda hänet jne. "
No eikö suurin osa noin teekkin? Tai en minä tiedä. En ole deittaillut miehiä. Kun nuo ohjeet vaan kuulostaa aika sellaisilta "älä työnnä kättäsi pyörivään sirkkeliin" ohjeilta. Jos näitä jankkaajia on tosiaan jatkuvasti, niin mä alan pikkuhiljaa menettämään uskoani meihin ihmisiin... :D - ujhytttttttfgvvcj
Ylipäätänsä netissä ihmisten kärsivällisyys on lyhyt, monesti ei katsota kuin kuvaa tai profiilin ensimmäistä lausetta. Itsekin olen sellainen että jos heti silmään sattuu löpinää elämänkumppaniudesta tms. kliseitä niin se on useommiten turn off.
Useimmat olettavat että ihmiset hakevat itsensä kaltaisia ihmisiä, eli kun kerrot itsestäsi niin samalla teet listaa siitä millaisen toisen pitäisi olla. Mitä enemmän kerrot, niin sitä vaativampi olet. - Kärsivällisyyskoe
OK, varmasti useimmat tekee noin,
kärsivällisyys oli mulla vain vähissä, kun tein tuon avausviestin,
oli sattunut useampi jankkaaja peräkkäin, ja harmitti kun piti blokata ihmisiä, jotka vaativat kiinnostusta tähän tyyliin:. "Mistä sä voit tietää että et ole kiinnostunut musta? Sun täytyy kysellä!"
Ei täydy!
:-) - alex_751
Minusta tää netissä profiilin pitäminen ja e-kirjeenvaihto on niin luusereiden hommaa, että kuinka joku vielä jaksaa uskoa siihen. Onhan niitä modernimpiakin vaihtoehtoja nykyään, ja kyllä se vaan niin on, että jos esim stadissa asuu ja on vähänkään sosiaalisia ympyröitä, niin hyviä pakkauksia löytää livenä nopeasti ja varmasti. Siis sellaiset, jotka ovat livenä mahtavia pakkauksia itsekin. Ne, jotka ei millään saa seuraa "oikeassa elämässä" päätyvät yleensä nettiprofiiliin - ja vielä antavat neuvoja vastakkaiselle sukupuolelle, miten mua pitäsi lähestyä..hoh hoijjaa.
- jaa mitkä
Kerro toki lisää näistä "modernimmista vaihtoehdoista"?
- 18+2
Tämä luuseri ei saa oikeassa elämässä ainoatakaan naista mutta taas netissä kyllä ja takana kymmeniä seurustelu suhteita ja perjantaina taas yhden kanssa mukavaa yhteistä tekemistä ja viikonlopun viettoa. Kaikki naiset olleet sellaisia jotka eivät taatusti minua oikeassa elämässä lähestyis mutta netissä homma vaan on helpompaa. Hae sinä "tsadissa" niitä muijia jos se ratkaisu toimii sulla.
- voi paska
Semmoinen asia, että kun on ilmoittanut jo kerran, ettei ole kiinostunut
toisesta. Miksi nämä ottaa uudelleen yhteyttä, jopa kuukausien jälkeen.
Nytkö pitäisi kiinnostaa, kun ei aijemminkaan ottanut tulta siipien alle.
Pari on oikein tyrkyttänyt itseään. Tuollainen omahyväisyys kuvottaa.- juddasaddsa
"Huomasin että et oo vielä ketään muutakaan löytänyt ja ajattelin että jos kelpaisin nyt"? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854