Älä syö poroa !!!

myrkyllistä....

Poron maksan laajamittaista käyttöä ravintona tulisi välttää, kertoo perjantaina tarkastettava väitöstutkimus.
Etenkin poron vasojen maksoista on löytynyt haitallisia aineita.
Tutkimuksen mukaan poro ja hirvi kertovat ympäristön saastuneisuudesta

18

2147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toella

on se vaan niin että ,lenkki makkarakin on terveellisenpää syötävää.

• Lentoporo

Potonliha on radioaktiivista. Syöjät säteilee tällä palstalla.

• pytti

Olemme ajat sitten lopettaneet poronlihan syömisen siksi että emme millään muotoa halua enää eurollakaan tukea saamelaisten vouhotusta.

• mutkantorppa

Poronliha on tutkimusten mukaan saastunutta eli radioaktiivista väitöstutkimus on tehty jäkälä on kovin radioaktiiivisten aineiden kerääjä totta helvetti sehän on PORONRAVINTOA itse en ole pitkään aikaan syönyt poronlihaa tästä vaan oltu hiljaa nyt kyllä poronlihan syönti tulee rajusti tippumaan
        Itse asun Näkkälässä ja saisin lihaa mutta olen poronlihan syönnin lopettanut justiin sen säteilyn takia ja suositan että, lapsille sitä ei annettas ollenkaan

• MUTKANTORPPA
        mutkantorppa kirjoitti:

Poronliha on tutkimusten mukaan saastunutta eli radioaktiivista väitöstutkimus on tehty jäkälä on kovin radioaktiiivisten aineiden kerääjä totta helvetti sehän on PORONRAVINTOA itse en ole pitkään aikaan syönyt poronlihaa tästä vaan oltu hiljaa nyt kyllä poronlihan syönti tulee rajusti tippumaan
        Itse asun Näkkälässä ja saisin lihaa mutta olen poronlihan syönnin lopettanut justiin sen säteilyn takia ja suositan että, lapsille sitä ei annettas ollenkaan

Poronliha on tutkimusten mukaan saastunutta eli radioaktiivista väitöstutkimus on tehty jäkälä on kovin radioaktiiivisten aineiden kerääjä totta H E L V E T T I sehän on PORONRAVINTOA itse en ole pitkään aikaan syönyt poronlihaa tästä vaan oltu hiljaa nyt kyllä poronlihan syönti tulee rajusti tippumaan

• naapuriporo
        MUTKANTORPPA kirjoitti:

Poronliha on tutkimusten mukaan saastunutta eli radioaktiivista väitöstutkimus on tehty jäkälä on kovin radioaktiiivisten aineiden kerääjä totta H E L V E T T I sehän on PORONRAVINTOA itse en ole pitkään aikaan syönyt poronlihaa tästä vaan oltu hiljaa nyt kyllä poronlihan syönti tulee rajusti tippumaan

mie tunhen siut ole Palojärveltä

• Anonyymi
        mutkantorppa kirjoitti:

Hullu Poro. Kahvinporot.

• kasvain%molluska

Suomessa syöhään tätä nykyä lihhaa ja lihavalmisteita moninkertaisesti enemmän kuin syöpäjärjestöjen mukhaan olisi terhveellistä. Erityisesti punainen liha on syöpäjärjestöjen pannassa.

Suolisto kärsii poron lihansyönnistä

Varsinkin suuria määriä poron lihaa syövillä syöpä riski nousee selvästi.

• ernestipalojärvi

Olet oikeassa poronliha syöpäriski todella suuri ja suolisto kärsii poronlihan syönnistä vatsa menee sekaisn siitä kuivalihasta joka todella epätervellistä
        suositan kyllä lopettakaa nyt se poronkanttura lihan syönti

• sehän se
        ernestipalojärvi kirjoitti:

Olet oikeassa poronliha syöpäriski todella suuri ja suolisto kärsii poronlihan syönnistä vatsa menee sekaisn siitä kuivalihasta joka todella epätervellistä
        suositan kyllä lopettakaa nyt se poronkanttura lihan syönti

selittää tuon miksi poron lihan syöjille tulee syöpäkasvaimia.

• mieseainaki
        sehän se kirjoitti:

selittää tuon miksi poron lihan syöjille tulee syöpäkasvaimia.

Syön ja lujasti.

• syön ja syön

Syönpäs.

• doella maist

pahalta nykyinen rehu poro maistuu . muta paljo kaljaa ku kittaa ,niin se kulu .

• niin kyllä maistuu

Yök.

• Anonyymi

Mutta on se niin hyvää

• Anonyymi

Kalu seisoo hyvin ku syö poronlihaa.

• Anonyymi

Onko rytmikkäästi heiluvaa Hiaceta nähty Näkkälän levikkeellä?

• Anonyymi

Ei ole koska eukko otti ja lähti toisen miehen matkaan, siellä heiluu sänky vilkkaasti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2220
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1810
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      72
      1574
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      76
      1356
    5. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1194
    6. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1183
    7. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1181
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1081
    9. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      38
      1024
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      953
    Aihe