Poron maksan laajamittaista käyttöä ravintona tulisi välttää, kertoo perjantaina tarkastettava väitöstutkimus.
Etenkin poron vasojen maksoista on löytynyt haitallisia aineita.
Tutkimuksen mukaan poro ja hirvi kertovat ympäristön saastuneisuudesta
Älä syö poroa !!!
18
2021
Vastaukset
- toella
on se vaan niin että ,lenkki makkarakin on terveellisenpää syötävää.
- Lentoporo
Potonliha on radioaktiivista. Syöjät säteilee tällä palstalla.
- pytti
Olemme ajat sitten lopettaneet poronlihan syömisen siksi että emme millään muotoa halua enää eurollakaan tukea saamelaisten vouhotusta.
- mutkantorppa
Poronliha on tutkimusten mukaan saastunutta eli radioaktiivista väitöstutkimus on tehty jäkälä on kovin radioaktiiivisten aineiden kerääjä totta helvetti sehän on PORONRAVINTOA itse en ole pitkään aikaan syönyt poronlihaa tästä vaan oltu hiljaa nyt kyllä poronlihan syönti tulee rajusti tippumaan
Itse asun Näkkälässä ja saisin lihaa mutta olen poronlihan syönnin lopettanut justiin sen säteilyn takia ja suositan että, lapsille sitä ei annettas ollenkaan - MUTKANTORPPA
mutkantorppa kirjoitti:
Poronliha on tutkimusten mukaan saastunutta eli radioaktiivista väitöstutkimus on tehty jäkälä on kovin radioaktiiivisten aineiden kerääjä totta helvetti sehän on PORONRAVINTOA itse en ole pitkään aikaan syönyt poronlihaa tästä vaan oltu hiljaa nyt kyllä poronlihan syönti tulee rajusti tippumaan
Itse asun Näkkälässä ja saisin lihaa mutta olen poronlihan syönnin lopettanut justiin sen säteilyn takia ja suositan että, lapsille sitä ei annettas ollenkaanPoronliha on tutkimusten mukaan saastunutta eli radioaktiivista väitöstutkimus on tehty jäkälä on kovin radioaktiiivisten aineiden kerääjä totta H E L V E T T I sehän on PORONRAVINTOA itse en ole pitkään aikaan syönyt poronlihaa tästä vaan oltu hiljaa nyt kyllä poronlihan syönti tulee rajusti tippumaan
Itse asun Näkkälässä ja saisin lihaa mutta olen poronlihan syönnin lopettanut justiin sen säteilyn takia ja suositan että, lapsille sitä ei annettas ollenkaan - naapuriporo
MUTKANTORPPA kirjoitti:
Poronliha on tutkimusten mukaan saastunutta eli radioaktiivista väitöstutkimus on tehty jäkälä on kovin radioaktiiivisten aineiden kerääjä totta H E L V E T T I sehän on PORONRAVINTOA itse en ole pitkään aikaan syönyt poronlihaa tästä vaan oltu hiljaa nyt kyllä poronlihan syönti tulee rajusti tippumaan
Itse asun Näkkälässä ja saisin lihaa mutta olen poronlihan syönnin lopettanut justiin sen säteilyn takia ja suositan että, lapsille sitä ei annettas ollenkaanmie tunhen siut ole Palojärveltä
- Anonyymi
mutkantorppa kirjoitti:
Itse asun Näkkälässä ja saisin lihaa mutta olen poronlihan syönnin lopettanut justiin sen säteilyn takia ja suositan että, lapsille sitä ei annettas ollenkaanHullu Poro. Kahvinporot.
- kasvain%molluska
Suomessa syöhään tätä nykyä lihhaa ja lihavalmisteita moninkertaisesti enemmän kuin syöpäjärjestöjen mukhaan olisi terhveellistä. Erityisesti punainen liha on syöpäjärjestöjen pannassa.
Suolisto kärsii poron lihansyönnistä
Varsinkin suuria määriä poron lihaa syövillä syöpä riski nousee selvästi.- ernestipalojärvi
Olet oikeassa poronliha syöpäriski todella suuri ja suolisto kärsii poronlihan syönnistä vatsa menee sekaisn siitä kuivalihasta joka todella epätervellistä
suositan kyllä lopettakaa nyt se poronkanttura lihan syönti - sehän se
ernestipalojärvi kirjoitti:
Olet oikeassa poronliha syöpäriski todella suuri ja suolisto kärsii poronlihan syönnistä vatsa menee sekaisn siitä kuivalihasta joka todella epätervellistä
suositan kyllä lopettakaa nyt se poronkanttura lihan syöntiselittää tuon miksi poron lihan syöjille tulee syöpäkasvaimia.
- mieseainaki
sehän se kirjoitti:
selittää tuon miksi poron lihan syöjille tulee syöpäkasvaimia.
Syön ja lujasti.
- syön ja syön
Syönpäs.
- doella maist
pahalta nykyinen rehu poro maistuu . muta paljo kaljaa ku kittaa ,niin se kulu .
- niin kyllä maistuu
Yök.
- Anonyymi
Mutta on se niin hyvää
- Anonyymi
Kalu seisoo hyvin ku syö poronlihaa.
- Anonyymi
Onko rytmikkäästi heiluvaa Hiaceta nähty Näkkälän levikkeellä?
- Anonyymi
Ei ole koska eukko otti ja lähti toisen miehen matkaan, siellä heiluu sänky vilkkaasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912900Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021374Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21079Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855