pitää ehdottomasti lailla kieltää
ovat väkivaltaan yllyttäviä lajeja
ja johtajat jo pelkän ulkonäyn perusteella linnaan n. 10v
Potkupallo yleisemminjalkapallo
2
108
Vastaukset
- olet oikiassa
urheilu on männy persuksilleen, immeiset männöö kisapaikalle juommaan ja tappelemmaan
ja taittaa olla osa näistä urheiluveitikoista niitä hinttejä - Olen asunut / ollut
naimisissa yli 30v, suhteellisen hyvin menestyneen urheilijan kanssa.
Silloin kun sitä urheiltiin ja menestystä tuli niin perhe-elämä ei poikennut naapurissa asuvan alkoholistiperheen elämästä,mentiin niillä ehdoilla joita nuo molemmat ongelmaiset saneli. Joskus tuntui ,että on vielä pahempi riesa kuin juoppo naapuri.
Menetystä, menestystä sitä sitä jne.
Kun tuo akkapaha lopetti kilpailemisen, lopetin urheilu seurannan ja kisoissa käynnin. Sain yliannoksen kilpailujaksojen aikaan urheilua.
Ja mitä väkisin joutuu esim. lehtien otsakkeista niin perse-ellen on urheilu mennyt.
Olen myös sivusta seurannut, että kappijuoppo on tullut, peittää yrittää, mutta kun en itse ota huomaa helpolla ja näin se käynyt on monelle muullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392912Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282723100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472383Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201951Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo411926Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571709- 391597
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361486- 451403
- 261261