pitää ehdottomasti lailla kieltää
ovat väkivaltaan yllyttäviä lajeja
ja johtajat jo pelkän ulkonäyn perusteella linnaan n. 10v
Potkupallo yleisemminjalkapallo
2
84
Vastaukset
- olet oikiassa
urheilu on männy persuksilleen, immeiset männöö kisapaikalle juommaan ja tappelemmaan
ja taittaa olla osa näistä urheiluveitikoista niitä hinttejä - Olen asunut / ollut
naimisissa yli 30v, suhteellisen hyvin menestyneen urheilijan kanssa.
Silloin kun sitä urheiltiin ja menestystä tuli niin perhe-elämä ei poikennut naapurissa asuvan alkoholistiperheen elämästä,mentiin niillä ehdoilla joita nuo molemmat ongelmaiset saneli. Joskus tuntui ,että on vielä pahempi riesa kuin juoppo naapuri.
Menetystä, menestystä sitä sitä jne.
Kun tuo akkapaha lopetti kilpailemisen, lopetin urheilu seurannan ja kisoissa käynnin. Sain yliannoksen kilpailujaksojen aikaan urheilua.
Ja mitä väkisin joutuu esim. lehtien otsakkeista niin perse-ellen on urheilu mennyt.
Olen myös sivusta seurannut, että kappijuoppo on tullut, peittää yrittää, mutta kun en itse ota huomaa helpolla ja näin se käynyt on monelle muullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881373Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57915
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838