Potkupallo yleisemminjalkapallo

ja jääkiekko

pitää ehdottomasti lailla kieltää
ovat väkivaltaan yllyttäviä lajeja
ja johtajat jo pelkän ulkonäyn perusteella linnaan n. 10v

2

119

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet oikiassa

urheilu on männy persuksilleen, immeiset männöö kisapaikalle juommaan ja tappelemmaan
      ja taittaa olla osa näistä urheiluveitikoista niitä hinttejä

• Olen asunut / ollut

naimisissa yli 30v, suhteellisen hyvin menestyneen urheilijan kanssa.
      Silloin kun sitä urheiltiin ja menestystä tuli niin perhe-elämä ei poikennut naapurissa asuvan alkoholistiperheen elämästä,mentiin niillä ehdoilla joita nuo molemmat ongelmaiset saneli. Joskus tuntui ,että on vielä pahempi riesa kuin juoppo naapuri.
      Menetystä, menestystä sitä sitä jne.
      Kun tuo akkapaha lopetti kilpailemisen, lopetin urheilu seurannan ja kisoissa käynnin. Sain yliannoksen kilpailujaksojen aikaan urheilua.
      Ja mitä väkisin joutuu esim. lehtien otsakkeista niin perse-ellen on urheilu mennyt.
      Olen myös sivusta seurannut, että kappijuoppo on tullut, peittää yrittää, mutta kun en itse ota huomaa helpolla ja näin se käynyt on monelle muullekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      133
      1725
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      228
      875
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      144
      861
    4. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      36
      792
    5. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      73
      757
    6. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      737
    7. 54
      722
    8. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      83
      632
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      64
      623
    10. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      561
    Aihe