En laihdu vaikka liikun ja syön vähän

20v mies

Mikä voi olla kun liikun päivittäin aamulla sen verran ennen töihin menoa, että käyn 5 km juoksulenkillä, illalla interval treenit kotona 30 min ja sitten lenkille?

Syön siis päivän aika vihanneksia ja sitten vaihtelevasti jotain muuta niiden kanssa, kuitenkin 1200 kcal päivässä. En tupakoi enkä juo alkoholia tällä hetkellä, ja juon pelkkää vettä, en muuta.

Aamu alkaa myös aina aamupalalla, lounas töissä, päivällinen kotona ja iltapala tuntia ennen nukkumaan menoa.

Tätä harrastettu jo 2 kk, mutta tuloksia ei näy!

182 cm / 80 kg mies :(

11

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Sä syöt liian vähän syö ainakin 1500-1700.kalorin edestä

• 20v mies

Mutta ei se auta silti kun ei laihdu, kaikki näyttää vaan samalta kuin ennenkin :(

• diplomiliikkuja

Noilla raameilla toi lenkkeily on liian lyhytkestoista. Ala juoksemaan 15-20 km kerrallaan niin voit syödä normaalisti ja varmasti laihdut. Nyt herää vain kysymys miksi yleensäkin yrität tuosta laihtua? tämä taitaa olla vitsi tai haluat kukkakepiksi.

• rasittava tyyppi

Jep jep juokse hulluna ja syö mitä haluat on se kumma ettei mene paksuun kalloos ettei kaikki pysty juoksemaan tommosia matkoja

• diplomiliikkuja
        rasittava tyyppi kirjoitti:

Jep jep juokse hulluna ja syö mitä haluat on se kumma ettei mene paksuun kalloos ettei kaikki pysty juoksemaan tommosia matkoja

rasittava tyyppi

Et kait sinä nyt rasittava ole? Aloittaja muuten kirjoitti: ( käyn 5 km juoksulenkillä, illalla interval treenit kotona 30 min ja sitten lenkille?) Näyttäis pystyvän lenkkeilemään, eikö vain?

• hfhfhdhd

lasket kalorisi päin honkia. Siksi.
      1200 kcal on todella pieni määrä ruokaa. Et saa 1200 k.kaloriin mitenkään mahdutettua aamuaista, lounasta , päivällistä, ja iltapalaa. Et sitten mitenkään.
      Opettele tarkemmin laskemaan kaikki kalorisi, margariineja, juomia, jne myöten punnitsemalla ne.
      Jos käyt ravintolassa syömässä et voi tietää paljonko kaloreita ateriassas on.
      mun 1200 on:
      puuro, kahvi ja rasvatonmaito: 229 kcal
      banaani 96
      rasvaton rahkapurkki puoliksi plus mansikkaa 130 kcal
      2 leipää 140
      margariinia 14 (saattoi olla 30)
      juustoja 4 palaa 178, kurkkua 5 kcal,

light mansikkakeittoa 2,5 dl 30
      omena 53
      sämpylä 142
      juustoa 178 kcal, kurkkua 5 noin kcal
      tomaattia 2 arvio 20 kcal.
      1234 kcal yhteensä noin.

• cuba libre

Kannattaisi opetella katsomaan ne syömiset. Se on varma asia että kulutat yli 1209kcal/d koomassakin. Se vaan on myytti mitä helposti uskoi että mukamas ei kuluta ja sit vetäsee vaikka setin kaljaa.. Mikäs siinä, se on täysin oma valinta, kuinka lisäät tai vähennät syömisiä. Olet aiemmin syönyt ennen laihdutuksia tietyn määrän ruokaa/vrk. Siitä noin 700kcal pois niin laihdut. Yksinkertaista teoriassa mutta käytännöissä sitä arvioi syömisensä väärin. Pomminvarma joskaan ei suositeltavin keino saada paino putoamaan on opetella seuraamaan syömisiään, että osaa vähentää ja lisätä ravintoa hallitusti.

• sivustaseurailija

Olen eri mieltä, ettei muka saisi mahtumaan 1200 kcal noita kaikkia ruokia. Itse olen mies ja jonkin pitänyt dieettiä tässä. Opiskelen, joten käy melko usein yliopistolla syömässä ja siellä kerrotaan aina ruokien kalorit. En syö kyllä leipää enkä juo mehuja.

Jos mietin omia tämän päivän syömisiä, niin saan seuraavia tuloksia:

Lounas:
      Yliopistolla kasviskeittoa 0,5 l (33 kcal / 100 g => 165 kcal)

Päivällinen:
      Yliopistolla söin kasviswokkia 0,5 l (65 kcal / 100 g ==> 325 kcal)

Illalla:
      200 g kanaa ==> 250 kcal
      100 g raejuusto ==> 160 kcal

YHTEENSÄ 900 kcal

Tuossahan jää vielä tilaa hyvinkin 300 kcal aamiaiselle. Tosin, itse en koskaan aamiaista syö, kun ei vain pysty. Ennemmin syön aina illalla ennen nukkumaan menoa, ja aamulla en voi ajatellakaan ruokaa.

• mhuh

kuka jaksaa laskee noita kaloreita?
        mä ainakin saan lista ruokavaliosta ja treeniohjeita kotona
        ostin jostain amerikkalaisesta sivustosta cd jossa kerrotaan tasantarkkaan mitä pitää tehdä vartalon kiineys olin älyttömän nopee
        koita jos haluut
        tos on linkki

http://linktrack.info/.v3lt

• cuba libre

Sinänsä miehellä ei ole ole missään vaiheessa tarvetta alle 2000kcal ruokavalioon. Ellei kyse ole kääpiöstä. Laihtuminen onnistuu pitämällä kalorit 3000kcal/d alapuolella sekä liikkumalla. Oma "peruskulutukseni" eli kooma-aineenvaihduntani on noin 1900 kcal/d. Sen alle ei ile mitään tarvetta mennä, mitä nyt ruokavalioon tulee.

• helppolasku

No ei se kovin paha ole kun valitsee ruokalistasta ruoan ja lukee siitä perästä sen präntin jossa lukee kalomäärä per 100g. Etenkin jos on keittoa ja lautaselle mahtuu vain puoli litraa, niin onpa vaikea kertoa päässä viidellä.

Vaikeampaa sitä on alkaa aina tietokonetta avaamaan, etsiä nettisivu ja etsiä ruokia sieltä. Nopsaan vain tsekkaa purkin kyljestä. Purkeissahan lukee vieläpä kalorimäärä per annos aina suoraan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5081
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4083
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1302
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      903
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      793
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      769
    Aihe