En laihdu vaikka liikun ja syön vähän

20v mies

Mikä voi olla kun liikun päivittäin aamulla sen verran ennen töihin menoa, että käyn 5 km juoksulenkillä, illalla interval treenit kotona 30 min ja sitten lenkille?

Syön siis päivän aika vihanneksia ja sitten vaihtelevasti jotain muuta niiden kanssa, kuitenkin 1200 kcal päivässä. En tupakoi enkä juo alkoholia tällä hetkellä, ja juon pelkkää vettä, en muuta.

Aamu alkaa myös aina aamupalalla, lounas töissä, päivällinen kotona ja iltapala tuntia ennen nukkumaan menoa.

Tätä harrastettu jo 2 kk, mutta tuloksia ei näy!

182 cm / 80 kg mies :(

11

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Sä syöt liian vähän syö ainakin 1500-1700.kalorin edestä

      • 20v mies

        Mutta ei se auta silti kun ei laihdu, kaikki näyttää vaan samalta kuin ennenkin :(


    • diplomiliikkuja

      Noilla raameilla toi lenkkeily on liian lyhytkestoista. Ala juoksemaan 15-20 km kerrallaan niin voit syödä normaalisti ja varmasti laihdut. Nyt herää vain kysymys miksi yleensäkin yrität tuosta laihtua? tämä taitaa olla vitsi tai haluat kukkakepiksi.

      • rasittava tyyppi

        Jep jep juokse hulluna ja syö mitä haluat on se kumma ettei mene paksuun kalloos ettei kaikki pysty juoksemaan tommosia matkoja


      • diplomiliikkuja
        rasittava tyyppi kirjoitti:

        Jep jep juokse hulluna ja syö mitä haluat on se kumma ettei mene paksuun kalloos ettei kaikki pysty juoksemaan tommosia matkoja

        rasittava tyyppi

        Et kait sinä nyt rasittava ole? Aloittaja muuten kirjoitti: ( käyn 5 km juoksulenkillä, illalla interval treenit kotona 30 min ja sitten lenkille?) Näyttäis pystyvän lenkkeilemään, eikö vain?


    • hfhfhdhd

      lasket kalorisi päin honkia. Siksi.
      1200 kcal on todella pieni määrä ruokaa. Et saa 1200 k.kaloriin mitenkään mahdutettua aamuaista, lounasta , päivällistä, ja iltapalaa. Et sitten mitenkään.
      Opettele tarkemmin laskemaan kaikki kalorisi, margariineja, juomia, jne myöten punnitsemalla ne.
      Jos käyt ravintolassa syömässä et voi tietää paljonko kaloreita ateriassas on.
      mun 1200 on:
      puuro, kahvi ja rasvatonmaito: 229 kcal
      banaani 96
      rasvaton rahkapurkki puoliksi plus mansikkaa 130 kcal
      2 leipää 140
      margariinia 14 (saattoi olla 30)
      juustoja 4 palaa 178, kurkkua 5 kcal,

      light mansikkakeittoa 2,5 dl 30
      omena 53
      sämpylä 142
      juustoa 178 kcal, kurkkua 5 noin kcal
      tomaattia 2 arvio 20 kcal.
      1234 kcal yhteensä noin.

      • cuba libre

        Kannattaisi opetella katsomaan ne syömiset. Se on varma asia että kulutat yli 1209kcal/d koomassakin. Se vaan on myytti mitä helposti uskoi että mukamas ei kuluta ja sit vetäsee vaikka setin kaljaa.. Mikäs siinä, se on täysin oma valinta, kuinka lisäät tai vähennät syömisiä. Olet aiemmin syönyt ennen laihdutuksia tietyn määrän ruokaa/vrk. Siitä noin 700kcal pois niin laihdut. Yksinkertaista teoriassa mutta käytännöissä sitä arvioi syömisensä väärin. Pomminvarma joskaan ei suositeltavin keino saada paino putoamaan on opetella seuraamaan syömisiään, että osaa vähentää ja lisätä ravintoa hallitusti.


    • sivustaseurailija

      Olen eri mieltä, ettei muka saisi mahtumaan 1200 kcal noita kaikkia ruokia. Itse olen mies ja jonkin pitänyt dieettiä tässä. Opiskelen, joten käy melko usein yliopistolla syömässä ja siellä kerrotaan aina ruokien kalorit. En syö kyllä leipää enkä juo mehuja.

      Jos mietin omia tämän päivän syömisiä, niin saan seuraavia tuloksia:

      Lounas:
      Yliopistolla kasviskeittoa 0,5 l (33 kcal / 100 g => 165 kcal)

      Päivällinen:
      Yliopistolla söin kasviswokkia 0,5 l (65 kcal / 100 g ==> 325 kcal)

      Illalla:
      200 g kanaa ==> 250 kcal
      100 g raejuusto ==> 160 kcal

      YHTEENSÄ 900 kcal

      Tuossahan jää vielä tilaa hyvinkin 300 kcal aamiaiselle. Tosin, itse en koskaan aamiaista syö, kun ei vain pysty. Ennemmin syön aina illalla ennen nukkumaan menoa, ja aamulla en voi ajatellakaan ruokaa.

      • mhuh

        kuka jaksaa laskee noita kaloreita?
        mä ainakin saan lista ruokavaliosta ja treeniohjeita kotona
        ostin jostain amerikkalaisesta sivustosta cd jossa kerrotaan tasantarkkaan mitä pitää tehdä vartalon kiineys olin älyttömän nopee
        koita jos haluut
        tos on linkki

        http://linktrack.info/.v3lt


      • cuba libre

        Sinänsä miehellä ei ole ole missään vaiheessa tarvetta alle 2000kcal ruokavalioon. Ellei kyse ole kääpiöstä. Laihtuminen onnistuu pitämällä kalorit 3000kcal/d alapuolella sekä liikkumalla. Oma "peruskulutukseni" eli kooma-aineenvaihduntani on noin 1900 kcal/d. Sen alle ei ile mitään tarvetta mennä, mitä nyt ruokavalioon tulee.


    • helppolasku

      No ei se kovin paha ole kun valitsee ruokalistasta ruoan ja lukee siitä perästä sen präntin jossa lukee kalomäärä per 100g. Etenkin jos on keittoa ja lautaselle mahtuu vain puoli litraa, niin onpa vaikea kertoa päässä viidellä.

      Vaikeampaa sitä on alkaa aina tietokonetta avaamaan, etsiä nettisivu ja etsiä ruokia sieltä. Nopsaan vain tsekkaa purkin kyljestä. Purkeissahan lukee vieläpä kalorimäärä per annos aina suoraan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1816
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      185
      1461
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      108
      1402
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      144
      1341
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      970
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe