Älkäämme lannistuko

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ulkomaat/5123/amerikkalaispastorit_linjasivat_avioliittoa_vatikaanissa

– Kirkko ei voi olla suolana ja valona murentuvassa kulttuurissa, jos se antaa myöten seksuaaliselle vallankumoukselle eikä anna vastakulttuurillista viestiä. On pelkkä myytti, että meidän tulisi luopua raamatullisesta totuudesta koskien seksuaalisuutta ja avioliittoa voidaksemme evankelioida, Rick Warren totesi.

Vaan olkaamme entistä pontevammin suolana ja valona tässä murentuvassa maailassa.

18

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

Näin se on.

Saatana on aina osannut pukeutua valkeuden enkeliksi ja sitähän hän nyt pyrkii oikein rummuttamaan täysillä.
      Rakasta ja suvaitse.

Mutta rakastanko ja suvaitsenkä lastani sallimalla hänelle puukon leikkivälineeksi.

Ei rakkaus on jotain muuta.

• 4777

Koska opettelet uskontunnustuksesi jotta oppisit ymmärtämään millainen olet?

• "Minä uskon Jumalaan,
        Isään, Kaikkivaltiaaseen,
        taivaan ja maan Luojaan,

ja Jeesukseen Kristukseen,
        Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme,
        joka sikisi Pyhästä Hengestä,
        syntyi neitsyt Mariasta,
        kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
        ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
        astui alas tuonelaan,
        nousi kolmantena päivänä kuolleista,
        astui ylös taivaisiin,
        istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella
        ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita,

ja Pyhään Henkeen,
        pyhän yhteisen seurakunnan,
        pyhäin yhteyden,
        syntien anteeksiantamisen,
        ruumiin ylösnousemisen
        ja iankaikkisen elämän."

Enköhän minä tämän jo osaa kun olen sen jo lapsena ulkoa oppinut, ja joka sunnuntai kirkossa lukenut. Jos minua tarkoitit.

• petolliset huulet
        evita- kirjoitti:

"Minä uskon Jumalaan,
        taivaan ja maan Luojaan,

syntyi neitsyt Mariasta,
        astui alas tuonelaan,
        astui ylös taivaisiin,

ja Pyhään Henkeen,
        pyhäin yhteyden,
        ruumiin ylösnousemisen
        ja iankaikkisen elämän."

Enköhän minä tämän jo osaa kun olen sen jo lapsena ulkoa oppinut, ja joka sunnuntai kirkossa lukenut. Jos minua tarkoitit.

Amen. Mutta vain murto-osa papeista tätä lausuessaan uskoo tämän todeksi. Neitseestä syntyminen ja ylösnousemus on ihan julkisesti jopa arkkipiispan suulla kiistetty todellisina tapahtumina.

• hälytyskello
        evita- kirjoitti:

"Minä uskon Jumalaan,
        taivaan ja maan Luojaan,

syntyi neitsyt Mariasta,
        astui alas tuonelaan,
        astui ylös taivaisiin,

ja Pyhään Henkeen,
        pyhäin yhteyden,
        ruumiin ylösnousemisen
        ja iankaikkisen elämän."

Minäkin olen lapsesta asti uskonut, että tuo on totta. Näin on uskottu jo 2000 vuotta. Vielä parempi on Nikean uskontunnustus. Se on aina ollut puhtaan opin mittari.

• evita- sanoi :
      – Kirkko ei voi olla suolana ja valona murentuvassa kulttuurissa, jos se antaa myöten seksuaaliselle vallankumoukselle eikä anna vastakulttuurillista viestiä. On pelkkä myytti, että meidän tulisi luopua raamatullisesta totuudesta koskien seksuaalisuutta ja avioliittoa voidaksemme evankelioida, Rick Warren totesi.

Tuota ao. kuvaa PALJON suurempaa saastaa on tulossa jatkossa :

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014112818874954_uu.shtml

http://www.vero.fi/fi-FI/Henkiloasiakkaat/Maksaminen/Kirkollisvero(27601)
      Myös kirkosta eroaminen vaikuttaa kirkollisveroon vasta seuraavana vuonna. Eroamisilmoitus on siis tehtävä viimeistään vuoden viimeisenä päivänä, jotta seuraavalta vuodelta ei tarvitse maksaa kirkollisveroa.

• hälytyskello

Hienoa, että paavi kokosi joukkoja taistelemaan mies-nainen avioliiton puolesta!

• kaidan tien kulkija

Paavin vain olisi tarvinnut kysyä Jumalalta Hänen mielipiteensä. Se kyllä olisi löytynyt ihan selkosuomella Raamatustakin. Herra armahtakoon näitä harhaan johtajia ja heidän eksyttämiään ihmisiä!

• Sieltäkö mallia?

Paavin joukot koostuu papeista ja kuoripojista.

• Arto T

Toivottavasti kaikki eroavat löytävät uuden aidosti elävän Hengellisen ja kristinuskoisen kodin.

• hätä tehoaa

Todellakin, lannistua ei kannata. Tästä voi seurata vielä parempaa kuin jos lakia ei olisi nyt hyväksytty. Sen propagointiahan olisi joka tapauksessa jatkettu. Kun Jumala antaa tulla hädän leipää ja tuskan lientä uppiniskaiselle kansalle, eiköhän jossain vaiheessa ulkoisten turvien romahdettua, ala muistumaan mieleen, missä ihmisen perimmäinen turva on.

Siksi on ateistienkin turha elämöidä ettei rukous auttanut. Jumalalla on omat suunnitelmansa ja hän näkee pitemmälle kuin me ihmiset. Kun ei hyvän päivän aikana Jumalan tarjous pelastuksesta kelpaa, kapula rattaissa tehoaa. Niin on ihminen rakennettu, että hätä laittaa huutamaan ylöspäin.

• >>>on ateistienkin turha elämöidä ettei rukous auttanut. Jumalalla on omat suunnitelmansa ja hän näkee pitemmälle kuin me ihmiset

• hätä tehoaa
        qwertyilija kirjoitti:

>>>on ateistienkin turha elämöidä ettei rukous auttanut. Jumalalla on omat suunnitelmansa ja hän näkee pitemmälle kuin me ihmiset

Jokainen saa olla omaa mieltään. Jälkeenpäin vasta ollaan viisaampia kun aika kuluu ja seuraukset näkyy.

• hätä tehoaa
        hätä tehoaa kirjoitti:

Jokainen saa olla omaa mieltään. Jälkeenpäin vasta ollaan viisaampia kun aika kuluu ja seuraukset näkyy.

Niin ja voihan se ollakin " tuokin laki oli jonkin ateistisen salaliiton tai paholaisen juonittelun tulosta." Jumala voi käyttää ateistien salaliittoja tai paholaisen juonia oman agendansa ajamiseen. :-)

• Arto T

Niin Jumala ei enää lisäaikaa tälle maalle antanut, mutta nyt kyllä kannattas jonku uskovaisen kirkon sisälläkin ottaa ohjat käsiinsä ja viheltää tuo kirkon pelleily poikki ja potkaista Mäkinen melko nopeasti pellolle jos kirkosta enää mitään osaa halutaan pelastaa.

• 3 + 19

Ehkäpä eilinen äänestystulos oli sittenkin voitto.

Olen huomaavinani sellaista sävyä, ettei "voitto" maistukaan "voittajista" niin makealta kuin ennalta luultiin. Iltapäivälehtien keskustelukin vaimeni nopeasti.

Kansa edustajiaan myöten saatiin homopropagandalla villiintymään ihan kuin pikkulapset. Temuttiin niin kauan, että tuli vahinko - ja vielä tulee itkukin. Ihan varmasti.

Homoavioliittolaki on jälleen pelottava esimerkki siitä, kuinka helppoa suurten massojen ohjailu ja aivopesu median avulla on. Jalat pysyivät maassa harvalla, ja ne joiden jalat ottivat ilmaa alleen, ovat nyt häpeissään hiljaa.

• 3 19.

Itse satuin huomaamaan, että laki menee seuraavan eduskunnan asiaksi, joten suurempi "voitto" ja sen juhliminen ei ollutkaan vielä paikallaan, vaan pitää odottaa vielä ehkä vuosi.

Moni laki ja muu sellainen "uusi" on välillä vaatinut "suurten massojen ohjailua", että järki voittaisi. Mm. sunnuntain aukiolot, naisten äänioikeus, avioerojen hyväksyminen, mustien ihmisoikeudet.

Enemmistön on ollut usein nieltävä ylpeytensä, myönnettävä tyhmyytensä, ja hylättävä paremmuuden tunteensa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      59
      4054
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      94
      2419
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2072
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1803
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1601
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1536
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1222
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1148
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      110
      1125
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1062
    Aihe