kahden tulen välissä

tulppaani124

Tapasin erään vanhan tutun. Menimme pian kihloihin ja myös pian erosimme. Nyt kattelen myös ex-miestä "sillä silmällä". Tämä ex mies ei uskossa mitä itse arvostan. Ja tämän tuoreen ex kihlatun kanssa on käyty henkeviä keskusteluja. Tietääkö joku mitä minun ksnnattisi tehdä?

3

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se kannattaa sinun

Lobotomia.

• tulppaani124

Joo. Ehkä minusta saa sellaisen käsityksen. Itse en tarvitse lobotomiaa

• mikelson

Ai erositte kanataako enää ajatella häntä miehenäsi.
      Ei minsuta tunnu sille että te jatkatte.Ota joku vaikka väliaikaiseksi kaveriksesi joka hellii sinua.
      Ymärtää tilanteesi antaa sulle aikaa ehkä lempeä pitää sinut hyvännä voit tehdä häelle hyvää.
      Olen itse uskossa kaipaan naista vierelle antamaan ja ottamaan sexiä.Oletko etsimäni en tiedä susta voisi saada pitkä aikaisen naisen itselleni.Onko sulla kovat tarpeet helyyden suhteen mulla on kovat tarpeet tällähetkellä voisimme olla tukea toinen toiselllemme näin alkuun eihän sitä tiedä sitten pidemän päälle sovimeko miten hyvi toisillemme.
      Mistä sää olet ?
      Minä olen päijät-hämeestä.
      On alkuun vähän vaikeaa kirjoittaa kun ei tunne toista ja mistä päin olet.
      Mulle tulee mieleen salainen numeroni ,mulla on kaksi liitymää toinen on jokapäiväisessä käytössä siis viralinen.Ja ei virallinen vain minun tiedossani oleva numero jolla päästään alkuun 04492498878.tästä saat viellä myöhemin mun nimeni
      ja osoiteeni en tiedä sopiiko sulle tämä järjestely mutta kysynmpä vaan mien on asian laita nyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1068
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      982
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      763
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe