Muslimimies moskeijassa koko ajan

Ei ole kivaa...

Mieheni on muslimi ja hän menee lähes joka päivä moskeijaan. Viikonloppuinakin, kun minulla on vapaata, hänen pitää mennä sinne tapaamaan kavereitaan. Yhteistä aikaa ei siis ole lähes ollenkaan. Kun puhun tästä hänelle, hän joko suuttuu tai lupailee yhteistää aikaa - jota ei koskaan tule. Alkaa kyllästyttää ainainen pyytely, tuntuu ettei hän välitä minusta lainkaan. Kaverit menevät aina minun edelleni.

Onko muilla vastaavaa ongelmaa?

84

1317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • China Dragon

      Olet jo vastannut omaan kysymykseesi monta kertaa ja tullut siihen lopputulokseen ettei sinulla tai kaltaisillasi ole normaalia länsimaalaista parisuhteen arkea.

      Valitsit itse oman tiesi kuten moni muukin on tehnyt tällä palstalla.
      Miksi kysyt ilmiselviä asioita?

      Normaali suomalainen nainenhan kysyy voiko hän kieltää miestään menemästä pikkujouluun, joka on vain yhden kerran vuodessa ja on kuitenkin osana työpaikan sisäistä palautetilaisuutta.

      Ja sinun ongelma on se ettet voi kieltää miestäsi menemästä jokainen päivä, voi sentään. Mikä parisuhteestasi tekee ns. epänormaalin?

    • Muslimin vaimo

      Minun mieheni haluaa välttämättä ottaa minut välillä mukaan vaikken haluaisikaan. Ja vaikka olenkin siellä naisten puolella niin saan kyllä aikani kulumaan jutellessa ja juoruillessa moskeijan johtajan vaimon kanssa yms muiden vaimojen kanssa. Koskaan ei ole liikaa ystäviä! :) ja miehelleni on tärkeää että menemme sisään samasta ovesta. (kun tässä moskeijassa naisilla on oma sisäänkäynti) hän pitää minua koko ajan kädestä kiinni, nostaa kenkäni ylähyllylle omien kenkiensä viereen. Hän vie minut käsi kädessä muiden naisten luo.

      Kun lähdemme moskeijan johtaja tulee kuikuilemaan minulle ja samoin poistumme mieheni (suojellen) pitäen minun kädestä koko ajan kiinni. Muslimi en ole enkä huivia käytä koskaan! Ainoastaan silloin kun moskeijaan menemme.

      • hahahahahaha

        Voi tsiisus mitä paskan potaskaa kirjoitat, ei voi muuta kuin nauraa, sorry.


      • Muslimin vaimo
        hahahahahaha kirjoitti:

        Voi tsiisus mitä paskan potaskaa kirjoitat, ei voi muuta kuin nauraa, sorry.

        Siinäpähän naurat! Ei haittaa! Mistä hellvetistä luulet minun keksineen tuollaisia! Usko tai älä ei haittaa!

        Ja ap.lle vielä kysy mieheltäsi voitko tulla mukaan. Jos sinua vain kiinnostaa. Miehelleni on todella tärkeää päästä moskeijan aina välillä.


      • Raaka Watson

        Naisten puolelle, jep jep.
        Niin eihän nainen voi keskustella miesten kanssa mistään koska ovat niin tyhjäpäitä. Onneksi olet oppinut paikkasi, ei tule niin herkästi klamottia.


      • Raaka Watson
        Muslimin vaimo kirjoitti:

        Siinäpähän naurat! Ei haittaa! Mistä hellvetistä luulet minun keksineen tuollaisia! Usko tai älä ei haittaa!

        Ja ap.lle vielä kysy mieheltäsi voitko tulla mukaan. Jos sinua vain kiinnostaa. Miehelleni on todella tärkeää päästä moskeijan aina välillä.

        On varmaa että ei ole keksittyä. Niin nöyrän musliminpatjan kirjoitus tuo oli.


      • ei onnellinen

        Mieheni tarvitsisi kaltaisesi vaimon. Hän olisi paljon onnellisempi kuin minun kanssa, kun en käy moskeijassa hänen kanssaan. Ei hänkään tule kirkkoon. Voi kun tekisi mieli hyväksyä exän tarjous, kun hän (tietäen mieheni jyrkkyyden uskontoasioissa) on tarjoutunut viemään minua kirkkoon. Muslimi tosin hänkin, mutta ei jyrkkä kuten mieheni. Monesti haluaisin päästää mieheni näistä avioliiton kahleista, juuri uskontoerojen takia...rakastan häntä ja haluaisin nähdä hänet onnellisena...eikä se onnistu minun kanssa kun olen eri uskontoa...


      • Muslimin vaimo
        ei onnellinen kirjoitti:

        Mieheni tarvitsisi kaltaisesi vaimon. Hän olisi paljon onnellisempi kuin minun kanssa, kun en käy moskeijassa hänen kanssaan. Ei hänkään tule kirkkoon. Voi kun tekisi mieli hyväksyä exän tarjous, kun hän (tietäen mieheni jyrkkyyden uskontoasioissa) on tarjoutunut viemään minua kirkkoon. Muslimi tosin hänkin, mutta ei jyrkkä kuten mieheni. Monesti haluaisin päästää mieheni näistä avioliiton kahleista, juuri uskontoerojen takia...rakastan häntä ja haluaisin nähdä hänet onnellisena...eikä se onnistu minun kanssa kun olen eri uskontoa...

        Minun mieheni taas RAKASTAA kirkkoja ja joka ikisessä haluaa käydä missä liikummekin. Hän kumartaa ristin edessä ja kunnioittaa Jeesusta ja Jumalaani. Samoin kuin minä teen kun käy moskeijassa hänen kanssaan.
        Onkohan sinun miehesi muslimius jotenkin vanhoillisempaa... En vaan oikein tajua kuin noin käyttäytyy..


      • Raaka Watson
        Muslimin vaimo kirjoitti:

        Minun mieheni taas RAKASTAA kirkkoja ja joka ikisessä haluaa käydä missä liikummekin. Hän kumartaa ristin edessä ja kunnioittaa Jeesusta ja Jumalaani. Samoin kuin minä teen kun käy moskeijassa hänen kanssaan.
        Onkohan sinun miehesi muslimius jotenkin vanhoillisempaa... En vaan oikein tajua kuin noin käyttäytyy..

        Kaikkea sitä kuulee.


      • litsis lätsis
        Muslimin vaimo kirjoitti:

        Minun mieheni taas RAKASTAA kirkkoja ja joka ikisessä haluaa käydä missä liikummekin. Hän kumartaa ristin edessä ja kunnioittaa Jeesusta ja Jumalaani. Samoin kuin minä teen kun käy moskeijassa hänen kanssaan.
        Onkohan sinun miehesi muslimius jotenkin vanhoillisempaa... En vaan oikein tajua kuin noin käyttäytyy..

        Tälle sivulle kirjoittavista, muslimien kanssa joko naimisissa olevien, tai seurustelevista naisista voi jo kirjoituksista helposti päätellä, että kysymyksessä on parikymppisistä ritsoista.
        He eivät ole tästä maailmasta kotoisin, vaan elävät omassa "Out of the blue" maailmassaan.


      • erleeben
        hahahahahaha kirjoitti:

        Voi tsiisus mitä paskan potaskaa kirjoitat, ei voi muuta kuin nauraa, sorry.

        Mikä sinua siinä haittaa että mies suojelee vaimoaan? Mitä potaskaa siinä on? Mitä nauramista tuossa on?

        Oletko niin ahdistunut ettet siedä ympärilläsi tällaista uskontoa ja siihen liittyvää?

        Monet suomalaiset miehet antavat naistensa kantaa kaikki ostoskassit kotiin, vaikka yhteisessä ruokapöydässä syödään. Eikö siinä ole jo tarpeeksi naurettavuuden aihetta.

        Tänään näin yhden naisressukan n. 55-60 v kaupassa kaikkien kauppakassien kanssa ja kukaan ei auttanut tätä naista kantamaan noita kauppakasseja, ei yksikään mies ehdottanut että voisi vähän edes auttaa. Missähän naisen mies oli sillä hetkellä? Varmaan makaamassa soffalla tapansa mukaan kaljaa kittaamassa.


      • Raaka Watson
        erleeben kirjoitti:

        Mikä sinua siinä haittaa että mies suojelee vaimoaan? Mitä potaskaa siinä on? Mitä nauramista tuossa on?

        Oletko niin ahdistunut ettet siedä ympärilläsi tällaista uskontoa ja siihen liittyvää?

        Monet suomalaiset miehet antavat naistensa kantaa kaikki ostoskassit kotiin, vaikka yhteisessä ruokapöydässä syödään. Eikö siinä ole jo tarpeeksi naurettavuuden aihetta.

        Tänään näin yhden naisressukan n. 55-60 v kaupassa kaikkien kauppakassien kanssa ja kukaan ei auttanut tätä naista kantamaan noita kauppakasseja, ei yksikään mies ehdottanut että voisi vähän edes auttaa. Missähän naisen mies oli sillä hetkellä? Varmaan makaamassa soffalla tapansa mukaan kaljaa kittaamassa.

        Vai että oikein suojelee. Siis se että nainen ei saa olla missään tekemisissä yhdenkään toisen miehen kanssa, ei edes normaalissa kanssakäymisessä esimerkiksi naisen ystävien, ystävien aviomiesten tai muiden tuttujen miesten kanssa, on mielestäsi suojelua?
        Miksi ei saa olla tekemisissä miehen ystävien kanssa? Miksi pitää olla eri puolella siellä moskassa?
        Vitut kyse ole suojelusta, kyse on sairaan omaisesta omistamisen halusta ja mahdollisesti myös sairaasta mustasukkaisuudesta.
        Kyllä suomalaisessa yhteiskunnassa tulee kaikilla olla oikeus puhua kenen kanssa tahansa.
        Sitäpaitsi esimerkkisi 55-60 vuotiaasta naisesta on säälittävä. Luuletko että muslimi mies auttaa naistaan. Ehkä suhteen alussa, mutta jos liikahtaa lähemmäksi islamia niin ei saletisti tikkua ristiin pistä. No ehkä ei kaljaa juo, mutta muita päihteitä sitten sitäkin enemmän.


      • niin totta
        Raaka Watson kirjoitti:

        Vai että oikein suojelee. Siis se että nainen ei saa olla missään tekemisissä yhdenkään toisen miehen kanssa, ei edes normaalissa kanssakäymisessä esimerkiksi naisen ystävien, ystävien aviomiesten tai muiden tuttujen miesten kanssa, on mielestäsi suojelua?
        Miksi ei saa olla tekemisissä miehen ystävien kanssa? Miksi pitää olla eri puolella siellä moskassa?
        Vitut kyse ole suojelusta, kyse on sairaan omaisesta omistamisen halusta ja mahdollisesti myös sairaasta mustasukkaisuudesta.
        Kyllä suomalaisessa yhteiskunnassa tulee kaikilla olla oikeus puhua kenen kanssa tahansa.
        Sitäpaitsi esimerkkisi 55-60 vuotiaasta naisesta on säälittävä. Luuletko että muslimi mies auttaa naistaan. Ehkä suhteen alussa, mutta jos liikahtaa lähemmäksi islamia niin ei saletisti tikkua ristiin pistä. No ehkä ei kaljaa juo, mutta muita päihteitä sitten sitäkin enemmän.

        "Sitäpaitsi esimerkkisi 55-60 vuotiaasta naisesta on säälittävä. Luuletko että muslimi mies auttaa naistaan. Ehkä suhteen alussa"

        Todistettu on yksi tapaus. Auttaa vain silloin kun huvittaa ja sitähän ei usein tapahdu. Oikeastaan vain siinä alkuvaiheessa kun nainen ei ole vielä oma. Lähinnä tarmo suuntautuukin sitte naisen eristämiseen ja muista erossa pitämiseen silloin kun nainen on kodin ulkopuolella.

        On muuten jännä miksi muslimimiehet tai heitä tuntevat ihmiset eivät näissä keskusteluissa ota ikinä kantaa tähän eristämiskysymyksiin. Luulisi että haluaisivat oikaista käsitykset jos nettitrollareilla on väärät.


      • Vapaampinaisena
        niin totta kirjoitti:

        "Sitäpaitsi esimerkkisi 55-60 vuotiaasta naisesta on säälittävä. Luuletko että muslimi mies auttaa naistaan. Ehkä suhteen alussa"

        Todistettu on yksi tapaus. Auttaa vain silloin kun huvittaa ja sitähän ei usein tapahdu. Oikeastaan vain siinä alkuvaiheessa kun nainen ei ole vielä oma. Lähinnä tarmo suuntautuukin sitte naisen eristämiseen ja muista erossa pitämiseen silloin kun nainen on kodin ulkopuolella.

        On muuten jännä miksi muslimimiehet tai heitä tuntevat ihmiset eivät näissä keskusteluissa ota ikinä kantaa tähän eristämiskysymyksiin. Luulisi että haluaisivat oikaista käsitykset jos nettitrollareilla on väärät.

        "Todistettu on yksi tapaus. Auttaa vain silloin kun huvittaa ja sitähän ei usein tapahdu. Oikeastaan vain siinä alkuvaiheessa kun nainen ei ole vielä oma. Lähinnä tarmo suuntautuukin sitte naisen eristämiseen ja muista erossa pitämiseen silloin kun nainen on kodin ulkopuolella. "

        Tämä on ihan arkipäivää Suomessa. Täällä naiset saa raahata yksin kauppakasseja ja joutuvat avaamaan itse oven tai toinen vaihtoehto on että he suuttuvt jos mies avaa oven tai tarjoutuu kantamaan kauppakassit kun on niin ah niin itsenäinen. Muslimimiehen seurassa saan tuntea itseni prinsessaksi ja naiseksi kun mun ei tarvitse olla miehen kaltainen mihin nainen ei kykene fyysisiltä ominaisuuksiltaan. Mies ojentaa mulle jopa kädenkin kun nousen tuolilta tai bussin/auton penkiltä.

        Muslimiperhiden ja suomalaisperheiden tytöt eroavt paljonkin toisistaan. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsesoja joita suojellaan rasituksilta ja heitä suojellaan vaarallisilta ja likaisilta töiltä. Miesväki saa siis ottaa riskit meidän huushollissa ;) Meillä tämä tyttöjen prinsessuus näkyy siinäkin että kun olemme viettämässä vapaa-aikaa niin tytöt lähtee jumppaan tai johonkin turvallisempaan harrastukseen ja pojat isän kanssa pelaavat jalkapalloa tai käyvät salilla. Jumala haluaa vain suojella naisia etteivät he herkimpinä astioina säre itseään ja arvokkainta lahjaa synnyttämistä. Suomalaisissa perheissä tyttöjen pitäisi olla niin supernaisia. En itse ainakaan ymmärrä miksi joku nainen haluaisi olla ammatiltaan palomies tai poliisi. Ei musliminainen suostuisi tuollaiseen koska sehän on raskasta ja vaarallista työtä.


    • Raaka Watson

      Mikä ongelma tuo nyt muka on? Noinhan se menee muslimeilla: vanhemmat, sukulaiset, kaverit, moskeija tutut, jotkut hiipparit, miespuoliset lapset, oikea vaimo, naispuoliset lapset ja lopuksi suomalainen jalkavaimo.
      Kyllä se takaisin tulee kun nälkä yllättää.

    • sama pulma

      Minulla ei ole mieheni kanssa yhteistä aikaa. Minä olen viimeinen ihminen, jonka kanssa hän haluaa viettää aikaansa. En tiedä, onko tuo se varsinainen pulma. Pulma on varmaankin enempi se, että uskoakseni rakastunut mies haluaa viettää aikaa rakkautensa kanssa....eli jos ei halua viettää aikaa...onko silloin rakkauttakaan?

      • Raaka Watson

        Kyllä muslimi sinua rakastaa, aivan kuten rakastaa kamelia, lammasta tai vaikkapa aasia. Muutenkin suhde on samanlainen, seksiä myöden.


      • Ei ole kivaa...

        Tuota samaa minäkin mietin. Tuntuu joskus todella siltä, että olen viimeisenä hänen listallaan. Ja kun puhun näistä tuntemuksista hän oikeastisuuttuu tai naurahtelee minulle. Tänään tuli sitten viimeinen toteamus tähän asiaan: kun kerroin pahasta olostani, sain kuulla, että ne ovat minun tunteitani, eivät hänen. Ei meillä alkuvaiheessa tällaista ollut. Välillä nytkin sovitaan asioista ja hän lupaa lisää aikaa, mutta ei hän koskaan niitä lupauksiaan pidä.

        Taidan lähteä sinne moskeijaan mukaan, jos hän minut sinne huolii.


      • itse halusit...
        Ei ole kivaa... kirjoitti:

        Tuota samaa minäkin mietin. Tuntuu joskus todella siltä, että olen viimeisenä hänen listallaan. Ja kun puhun näistä tuntemuksista hän oikeastisuuttuu tai naurahtelee minulle. Tänään tuli sitten viimeinen toteamus tähän asiaan: kun kerroin pahasta olostani, sain kuulla, että ne ovat minun tunteitani, eivät hänen. Ei meillä alkuvaiheessa tällaista ollut. Välillä nytkin sovitaan asioista ja hän lupaa lisää aikaa, mutta ei hän koskaan niitä lupauksiaan pidä.

        Taidan lähteä sinne moskeijaan mukaan, jos hän minut sinne huolii.

        Mitäs jos jättäisit mies ja lähtisit mihin itse tykkäät. Ideaa elää ihmisen kanssa jolle olet nollaakin vähennän, naurun alainen pelle.


      • Muslimin vaimo
        Ei ole kivaa... kirjoitti:

        Tuota samaa minäkin mietin. Tuntuu joskus todella siltä, että olen viimeisenä hänen listallaan. Ja kun puhun näistä tuntemuksista hän oikeastisuuttuu tai naurahtelee minulle. Tänään tuli sitten viimeinen toteamus tähän asiaan: kun kerroin pahasta olostani, sain kuulla, että ne ovat minun tunteitani, eivät hänen. Ei meillä alkuvaiheessa tällaista ollut. Välillä nytkin sovitaan asioista ja hän lupaa lisää aikaa, mutta ei hän koskaan niitä lupauksiaan pidä.

        Taidan lähteä sinne moskeijaan mukaan, jos hän minut sinne huolii.

        Kysy ainakin mieheltäsi, katso mitä vastaa.


      • kkfkkfkk
        Muslimin vaimo kirjoitti:

        Kysy ainakin mieheltäsi, katso mitä vastaa.

        pissikset taas baaritiskillä 2 promillen kännissä aivopieruinensa!


      • ....................
        Raaka Watson kirjoitti:

        Kyllä muslimi sinua rakastaa, aivan kuten rakastaa kamelia, lammasta tai vaikkapa aasia. Muutenkin suhde on samanlainen, seksiä myöden.

        sinua nyt ei rakasta nekään...


      • Täääähhh
        Raaka Watson kirjoitti:

        Kyllä muslimi sinua rakastaa, aivan kuten rakastaa kamelia, lammasta tai vaikkapa aasia. Muutenkin suhde on samanlainen, seksiä myöden.

        Mistä tiedät millaista seksi on eläimen kanssa??


      • Raaka Watson
        Täääähhh kirjoitti:

        Mistä tiedät millaista seksi on eläimen kanssa??

        Jos minulta kysyt niin en tiedäkään. Enkä ole väittänytkään tietäväni.


    • buklop

      Kuullostaa kovin tutulta, tuttuni on naimisissa ulkkis miehen kanssa, mies ei kylläkään moskeijassa roiku, mutta päivät pitkät pizzeriassa, koska saa olla ystävien kanssa siellä, vaimo odottelee kotona miestä, hoitaa miehen asioita, maksaa lähes kaiken asumisen kulut ym. Mies ei muka ikinä saa vapaata ja silloin kun olisi vapaata soitetaan töihin. Kaikku muu on tärkeämpää kuin vaimo, jos vaimo epäilee mies suuttuu, jos vaimolla on paha mieli miehen takia mies suuttuu. Kamalaa miten tuttuni ei ymmärrä, että tuosta suhteesta ei tule mitään ja olen myös sanonut hänelle suoraan, että eikö hän nää, että mies halusi vain oleskeluluvan, mutta hän ei halua jättää miestä.

    • tiutautilhiäidinryy.

      Pitkästä kokemuksesta (yli 20 vuotta) voin ennustaa sulle; on 2 vaihtoehtoa: Miehesi jatkaa moskeijassa käymistä uskonnon tärkeyden tai kavereiden tärkeyden takia vanhaan ukkoon asti. Tai keski-ikää lähestyessä väsyy ja alkaa lepäillä kotisohvalla. Kotisohvalla on paikalla, vaan ei läsnä kanssasi. Kun hän on kotona, joudut ehkä sietämään jatkuvaa miehesi kotimaaan tv-ohjelmatarjontaa tai jalkapallootteluiden selostksia.

      Ratkaisu ei löydy hänen käyttäytymisensä muuttamisesta. Erolla uhkaamalla voit hetkeksi muuttaa hänet itseäsi huomioivaksi, mutta se lienee vain uhkan luomaa "näytelmää", ja kun tilanne rauhoituu (eli hän ei enää pelkää eroa) , alkaa hän toimia omien aitojen intressiensä mukaisesti.

      Jos haluat avioliiton, jossa teette yhdessä miehen kanssa asioita, niin ehkä ei kannata odottaa turhaan koko elämää. Olet jo puhunut ja pyytänyt jne. Kannattaa hyväksyä tosiaisat, toista harvemmin voi muuttaa. Huomaatko, että miehesi yrittää koko ajan muuttaa sua - ehkä passiivisemmin - oman kulttuurinsa mukaiseksi naiseksi, joka viihtyy ja selviää ilman miehen jatkuvaa läsnäoloa. No, onko hän onnistunut? Teillä on ihan vastakkaiset tavoitteet, siltä se vaan näyttää.

      Rakenna oma elämäsi ja anna miehesi mennä. Jos et halua sellaista "meillä on ihan omat elämät" -liittoa, niin tee sitten jotakin muuta. Mä odottelin ensimmäiset 5 vuotta, että mies olisi mun kanssa (sillai kun nyt suomalaiset tykkää olla), ja loput 15 vuotta sitten elin omaa mukavaa elämääni. Mies kyllästyi kahvilla istumiseen ja jäi kotisohvalle, ja yhteiset jakamiset olivat kyllä kovin pieniä. Enää ei olla yhdessä. Nyt olen yksin, mutta en yksinäinen.

    • näin meillä

      Minulla on muslimimies ja olen muslimipariskuntien ympäröimä vaikka itse kristitty olenkin. Olen huomannut että jos muslimi on jostakin muusta kuin suomalaisesta kulttuurista niin käsitys hyvästä parisuhteesta saattaa olla aivan erilainen.

      Mieheni suvun miehet käyvät korkeintaan kotona syömässä ja päikkäreillä. Ikinä eivät ilmoita minne menevät tai missä ovat mutta yleensä ovat ostareilla kahvilla ja suuren suvun takia eivät koskaan pettäisi vaimoaan. Illalla tulevat kotiin ja saattavat katsoa vaimon kanssa yhdessä telkkaa ja tehdä muita parisuhdeasioita.Olen joskus ihmetellyt miksi suvun nuoretkin miehet käyttäytyvät näin. Vastaus on että koska naisen tehtävä on palvella miestä niin miehet pysyy poisss kotoa jotta naisella on helpompaa!!!

      Ajatus siitä että miehen kuuluu olla pois kotoa nasten jaloista pyörimästä voi olla tosi tiukassa!

      Aluksi oma mieheni juoksi jatkuvadti sukulaisissa, kavereilla, salilla yms. Vaadin perheaikaa kun on lapsikin ja sain sitälopulta. Ollaan aika tavallinen suomalainen perhe nyt.

      Mieheni kulttuuri on tietynlainen. Miehen saa pidettyä tässä kulttuurissa kotona jos 1. Toivota mies aina isosti tervetulleeksi kotiin 2. Tee parempaa ruokaa kuin anoppi 3. Kutsu jatkuvasti sukulaisia kylään ja tule heidän kanssaan toimeen vaikka väkisin 4. Älä ikinä pihtaa. 5. Pidä koti siistinä ja viihtyisänä 6. Palvele miestäsi ilolla
      Toivottavasti miehesi näillä keinoin muttuu kotimieheksi :)

      Osa lukijoista nyt säälittelee että olen alistettu tai jotain vastaavaa... Mutta kotonani nuo 6 kohtaa täyttää myös mies. Kyllä, hän myös palvelee minua ilolla.

      • baheera

        Minulla muslimi mies ja vaikka perheessään äiti ja sisko tekevät kaiken miehien makoillessa tai tekemässä mitä nyt tekevötkään, mieheni on ensi treffeistä asti osallistunut ruoan laittoon ja kotitöihin, ihan oma aloitteisesti. Ensimmäisen seurustelu vuoden aikana tapasi kavereitaan ärsyttävän vähän, kun halusin omaa aikaa piti mies käskeä kavereilleen :D nykyään vierailee 1-2kertaa viikossa kavereiden tykönä. En tiedä voisiko tähän vaikuttaa se, että ehti suomessa asua yksin 4v ennen kun tavattiin ja siksi siis oppinut ns. Huolehtimaan myös kodista ja ruoasta...en tiedä...


      • China Dragon

        Aika rankat säännöt, palvelijoiden palvelija tulee olla.

        Älä ikinä pihtaa jne.

        Kyllä naisten kuuluu pihdata jos ei huvita. Jokaisella on kausia jolloin ei seksi ole päällimmäisenä mielessä.

        Jos ei tykkää joistain ihmisistä niin palvella vielä pitäisi?

        No, aivan varmasti toinen osapuoli on tyytyväinen ja toisen tulee unohtaa todelliset tarpeensa ja tunteensa.

        Kyllä se siitä.


      • no niinpä...

        Minäkin avioliitossa ja huomannut, että ohjeillasi todellakin mies varmasti olisi ihan kelpo mies. Mutta silti...me olemme Suomessa ja minä olen suomalainen. Minä en voi yhtäkkiä muuttua naiseksi hänen kulttuuristaan enkä voi muuttaa kotia vierasmaalaiseksi kun täällä meillä kuitenkin asustelee enemmistö ihan suomalaisia. Elikkä meidän avioliitossa ei onnistu yksikään neuvomasi kohta seuraavista syistä: 1. Olen luonteeltani vetäytyvä ja sivustaseuraaja. En osaa tehdä numeroa siitä, että mies astuu ovesta sisään. 2. Osaan tehdä vain 1-2 ruokalajia joista hän pitää (ja joita lapset inhoavat). Ja halal-liha ei teurastustapansa takia oikein miellytä minua. Enkä edes pitä ruoanlaitosta. Olen enempi tiedeihminen, en kokki. 3. En kutsu ketään kylään. Mieheni ei halua olla tekemisissä ystävieni tai sukuni kanssa. Enkä minäkään jaksa kovin usein vieraita koska töissä ja lasten arjen hoitamisessa on jo riittämiin. Yksikin vieras sotkee päivän rutiinit ja tarjoilut yms vaan lisäävät työmäärääni. 4. En taida kiinnstaa miestä riittävästi. 5. Kivaa. Kaikki on minun harteilla. Mies ei yhtä roskaa vaivaudu lattialta nostamaan. Minä en muuta teekään kun siivoan ja touhuan keittiössä ja palvelen. 6. Kyllä sitä ilolla palvelee, kun joka käänteessä saa kuulla kuinka ne muut naiset sitten osaavat ja taitavat ja kuinka eihän minun kanssa voi koko elämää elääkään...Niinpä...voi minun mies rukkaani...yksikään hänen kavereistaan ei ole valinnut näin kurjaa vaimoa...heidän suomalaiset vaimonsa kyllä aina sitä ja tätä ja ovat niin oivia vaimoja...


      • Oma elämä, paras elämä
        no niinpä... kirjoitti:

        Minäkin avioliitossa ja huomannut, että ohjeillasi todellakin mies varmasti olisi ihan kelpo mies. Mutta silti...me olemme Suomessa ja minä olen suomalainen. Minä en voi yhtäkkiä muuttua naiseksi hänen kulttuuristaan enkä voi muuttaa kotia vierasmaalaiseksi kun täällä meillä kuitenkin asustelee enemmistö ihan suomalaisia. Elikkä meidän avioliitossa ei onnistu yksikään neuvomasi kohta seuraavista syistä: 1. Olen luonteeltani vetäytyvä ja sivustaseuraaja. En osaa tehdä numeroa siitä, että mies astuu ovesta sisään. 2. Osaan tehdä vain 1-2 ruokalajia joista hän pitää (ja joita lapset inhoavat). Ja halal-liha ei teurastustapansa takia oikein miellytä minua. Enkä edes pitä ruoanlaitosta. Olen enempi tiedeihminen, en kokki. 3. En kutsu ketään kylään. Mieheni ei halua olla tekemisissä ystävieni tai sukuni kanssa. Enkä minäkään jaksa kovin usein vieraita koska töissä ja lasten arjen hoitamisessa on jo riittämiin. Yksikin vieras sotkee päivän rutiinit ja tarjoilut yms vaan lisäävät työmäärääni. 4. En taida kiinnstaa miestä riittävästi. 5. Kivaa. Kaikki on minun harteilla. Mies ei yhtä roskaa vaivaudu lattialta nostamaan. Minä en muuta teekään kun siivoan ja touhuan keittiössä ja palvelen. 6. Kyllä sitä ilolla palvelee, kun joka käänteessä saa kuulla kuinka ne muut naiset sitten osaavat ja taitavat ja kuinka eihän minun kanssa voi koko elämää elääkään...Niinpä...voi minun mies rukkaani...yksikään hänen kavereistaan ei ole valinnut näin kurjaa vaimoa...heidän suomalaiset vaimonsa kyllä aina sitä ja tätä ja ovat niin oivia vaimoja...

        Meillä mies kyllä osallistuu kotitöihin, mutta viettääkin sitten joka päivä aikansa muutan moskeijassa. Yhdessä emme tee oikeastaan mitään. Kun minulla on lauantaina vapaata, lähtee hän kuitenkin kavereidensa kanssa kaupungille hengailemaan. Suhteen alussa oli enemmän yhteistä aikaa, nyt se ei kuulemma enää ole niin tärkeää, sillä mehän asumme yhdessä ja tapaamme joka tapauksessa. Tuo asenne, että minä olen itsestäänselvyys, rassaa minua niin, että nykyään en itsekään anna hänelle huomiota. Jospa tässä tunteet lieventyisivät niin, että osaisi ottaa täysin rennosti ja mennä itsekin vapaasti mihin lystää. Ajattelin varata itselleni matkan vaikka edes Tallinnaan - loppuisi tämä kotona nyhjöttäminen. Lounaita olen jo sopinut kavereiden kanssa ja töitä otin vielä vähän lisää. Paras on vain huolehtia, että itsellä on elämä. Ja iltaisin kuuntelen vaikka Eppu Normaalia ja katson Tauno Paloa - ei ainaista afromusaa ja vieraskielisiä elokuvia ilman tekstitystä.


      • Huh huh huh
        Oma elämä, paras elämä kirjoitti:

        Meillä mies kyllä osallistuu kotitöihin, mutta viettääkin sitten joka päivä aikansa muutan moskeijassa. Yhdessä emme tee oikeastaan mitään. Kun minulla on lauantaina vapaata, lähtee hän kuitenkin kavereidensa kanssa kaupungille hengailemaan. Suhteen alussa oli enemmän yhteistä aikaa, nyt se ei kuulemma enää ole niin tärkeää, sillä mehän asumme yhdessä ja tapaamme joka tapauksessa. Tuo asenne, että minä olen itsestäänselvyys, rassaa minua niin, että nykyään en itsekään anna hänelle huomiota. Jospa tässä tunteet lieventyisivät niin, että osaisi ottaa täysin rennosti ja mennä itsekin vapaasti mihin lystää. Ajattelin varata itselleni matkan vaikka edes Tallinnaan - loppuisi tämä kotona nyhjöttäminen. Lounaita olen jo sopinut kavereiden kanssa ja töitä otin vielä vähän lisää. Paras on vain huolehtia, että itsellä on elämä. Ja iltaisin kuuntelen vaikka Eppu Normaalia ja katson Tauno Paloa - ei ainaista afromusaa ja vieraskielisiä elokuvia ilman tekstitystä.

        No onpas teillä kurjat elämät!!! Huh huh.. Ihmettelen vaan kuin luin tätä ketjua eetä miksi?


      • ei helvata
        Huh huh huh kirjoitti:

        No onpas teillä kurjat elämät!!! Huh huh.. Ihmettelen vaan kuin luin tätä ketjua eetä miksi?

        Miksi ihmiset suostuvat elämään tuollaisissa suhteissa, eihän tuo ole mistään kotoisin. Mutta kai se, että on ulkkiksen saanut ukokseen, korvaa yhteisen ajankin.


      • ihmeellistätosiaan
        ei helvata kirjoitti:

        Miksi ihmiset suostuvat elämään tuollaisissa suhteissa, eihän tuo ole mistään kotoisin. Mutta kai se, että on ulkkiksen saanut ukokseen, korvaa yhteisen ajankin.

        Itse olen ulkomaalaisen kanssa suhteessa ja vaikka olisin suomalaisenkin kanssa suhteessa, niin kyllä silloin pitää kunnioittaa toista, eihän se ole mikään parisuhde, jos toinen on toiselle kuin ilmaa ja sellainen että mä nyt elän omaa elämäöni ja mies omaa... kyllä pitää jakaa se elämä. Hetkeäkään en katselis miestä jos hänelle olisin vain nainen joka tyydyttää tarpeey...eihän sellainen voi olla onnellinen patisuhde!


      • LouisianaCrematory
        no niinpä... kirjoitti:

        Minäkin avioliitossa ja huomannut, että ohjeillasi todellakin mies varmasti olisi ihan kelpo mies. Mutta silti...me olemme Suomessa ja minä olen suomalainen. Minä en voi yhtäkkiä muuttua naiseksi hänen kulttuuristaan enkä voi muuttaa kotia vierasmaalaiseksi kun täällä meillä kuitenkin asustelee enemmistö ihan suomalaisia. Elikkä meidän avioliitossa ei onnistu yksikään neuvomasi kohta seuraavista syistä: 1. Olen luonteeltani vetäytyvä ja sivustaseuraaja. En osaa tehdä numeroa siitä, että mies astuu ovesta sisään. 2. Osaan tehdä vain 1-2 ruokalajia joista hän pitää (ja joita lapset inhoavat). Ja halal-liha ei teurastustapansa takia oikein miellytä minua. Enkä edes pitä ruoanlaitosta. Olen enempi tiedeihminen, en kokki. 3. En kutsu ketään kylään. Mieheni ei halua olla tekemisissä ystävieni tai sukuni kanssa. Enkä minäkään jaksa kovin usein vieraita koska töissä ja lasten arjen hoitamisessa on jo riittämiin. Yksikin vieras sotkee päivän rutiinit ja tarjoilut yms vaan lisäävät työmäärääni. 4. En taida kiinnstaa miestä riittävästi. 5. Kivaa. Kaikki on minun harteilla. Mies ei yhtä roskaa vaivaudu lattialta nostamaan. Minä en muuta teekään kun siivoan ja touhuan keittiössä ja palvelen. 6. Kyllä sitä ilolla palvelee, kun joka käänteessä saa kuulla kuinka ne muut naiset sitten osaavat ja taitavat ja kuinka eihän minun kanssa voi koko elämää elääkään...Niinpä...voi minun mies rukkaani...yksikään hänen kavereistaan ei ole valinnut näin kurjaa vaimoa...heidän suomalaiset vaimonsa kyllä aina sitä ja tätä ja ovat niin oivia vaimoja...

        Jos tilanteesi todella on tällainen, harkitse eroa. Ei voi olla nykyisen suhteesi arvoista olla suuttunut, kaunainen ja surullinen koko ajan.

        Ansaitset miehen joka tekee sinut iloiseksi.


      • no niinpä...
        LouisianaCrematory kirjoitti:

        Jos tilanteesi todella on tällainen, harkitse eroa. Ei voi olla nykyisen suhteesi arvoista olla suuttunut, kaunainen ja surullinen koko ajan.

        Ansaitset miehen joka tekee sinut iloiseksi.

        Vastasitkohan minulle? En minä koko ajan ole suuttunut tai kaunainen tai surullinen. Minä olen yleensä ihan iloinen etenkin silloin kun mies ei ole valittamassa tai kiukuttelemassa minulle. Suuttunut en ole. Pettynyt kyllä. Pettynyt olen erityisesti siihen, että en ole miehelleni niinkään arvokas, että joskus saisin häneltä edes pienen lahjan. Hän kyllä mielellään vastaanottaa minulta muotivaatteita, kalliita kenkiä jne, koska Suomessa ulkonäkö on alkanut merkata hänelle paljon enemmän kuin silloin aikoinaan kun häneen tutustuin...itse asiassa yksi hänessä minua kovasti ihastuttanut piirre oli vaatimattomuus...ettei tarvinnut näyttää metroseksuaalilta ja naisten silmissä coolilta...mutta se piirre siis on kadonnut...nyt pitää olla kaikki pilkun päälle...Ja kun näen hänet niissä "cooleissa kuteissaan", niin joskus tuntuu lähes vastenmieliseltä. Avioiduin vaatimattoman miehen kanssa...olen naimisissa miehen kanssa joka taatusti kääntää naisten päät kaduilla liikkuessaan. Itse en ole cool lainkaan. En enää sovi miehelleni. Minulta löytyy lähes vain mustia vaatteita, nahkatakkia niiteillä, pääkallokorviksia (joita mieheni ei anna minun käyttää) ja sen semmoista.


      • LouisianaCrematory
        no niinpä... kirjoitti:

        Vastasitkohan minulle? En minä koko ajan ole suuttunut tai kaunainen tai surullinen. Minä olen yleensä ihan iloinen etenkin silloin kun mies ei ole valittamassa tai kiukuttelemassa minulle. Suuttunut en ole. Pettynyt kyllä. Pettynyt olen erityisesti siihen, että en ole miehelleni niinkään arvokas, että joskus saisin häneltä edes pienen lahjan. Hän kyllä mielellään vastaanottaa minulta muotivaatteita, kalliita kenkiä jne, koska Suomessa ulkonäkö on alkanut merkata hänelle paljon enemmän kuin silloin aikoinaan kun häneen tutustuin...itse asiassa yksi hänessä minua kovasti ihastuttanut piirre oli vaatimattomuus...ettei tarvinnut näyttää metroseksuaalilta ja naisten silmissä coolilta...mutta se piirre siis on kadonnut...nyt pitää olla kaikki pilkun päälle...Ja kun näen hänet niissä "cooleissa kuteissaan", niin joskus tuntuu lähes vastenmieliseltä. Avioiduin vaatimattoman miehen kanssa...olen naimisissa miehen kanssa joka taatusti kääntää naisten päät kaduilla liikkuessaan. Itse en ole cool lainkaan. En enää sovi miehelleni. Minulta löytyy lähes vain mustia vaatteita, nahkatakkia niiteillä, pääkallokorviksia (joita mieheni ei anna minun käyttää) ja sen semmoista.

        Jees, sinullehan minä vastasin.

        Tarkoitukseni ei ollut tokikaan arvostella mielentilojasi. Enhän tunne sinua tai tilannettasi yhtään sen enempää kuin mitä kirjoituksessasi ilmaisit.

        Tekstisi perusteella et vain kuulostanut kovin tyytyväiseltä mitä tulee suhteeseen miestäsi kohtaan.

        Aikaa myöten tuollainen tilanne varmaan aiheuttaa surua jossain määrin ja ehkä myös katkeruutta jos toinen ei pysty tai halua arvostaa sinua sellaisena kuin olet.

        Naisella voi toki olla hyvä elämä sen puolesta mitä hän itse tekee itsensä ja elämänsä sekä läheistensä hyväksi.

        Monet ovatkin tyytyväisiä elämäänsä jos he voivat elää hyvää elämää miehestään huolimatta.

        Kuitenkin ideaalitilanteessa mies tukee sinua ja sinun rooliasi naisena, äitinä ja vaimona muunmuassa tekemällä sinut iloiseksi.


      • näin meillä
        no niinpä... kirjoitti:

        Minäkin avioliitossa ja huomannut, että ohjeillasi todellakin mies varmasti olisi ihan kelpo mies. Mutta silti...me olemme Suomessa ja minä olen suomalainen. Minä en voi yhtäkkiä muuttua naiseksi hänen kulttuuristaan enkä voi muuttaa kotia vierasmaalaiseksi kun täällä meillä kuitenkin asustelee enemmistö ihan suomalaisia. Elikkä meidän avioliitossa ei onnistu yksikään neuvomasi kohta seuraavista syistä: 1. Olen luonteeltani vetäytyvä ja sivustaseuraaja. En osaa tehdä numeroa siitä, että mies astuu ovesta sisään. 2. Osaan tehdä vain 1-2 ruokalajia joista hän pitää (ja joita lapset inhoavat). Ja halal-liha ei teurastustapansa takia oikein miellytä minua. Enkä edes pitä ruoanlaitosta. Olen enempi tiedeihminen, en kokki. 3. En kutsu ketään kylään. Mieheni ei halua olla tekemisissä ystävieni tai sukuni kanssa. Enkä minäkään jaksa kovin usein vieraita koska töissä ja lasten arjen hoitamisessa on jo riittämiin. Yksikin vieras sotkee päivän rutiinit ja tarjoilut yms vaan lisäävät työmäärääni. 4. En taida kiinnstaa miestä riittävästi. 5. Kivaa. Kaikki on minun harteilla. Mies ei yhtä roskaa vaivaudu lattialta nostamaan. Minä en muuta teekään kun siivoan ja touhuan keittiössä ja palvelen. 6. Kyllä sitä ilolla palvelee, kun joka käänteessä saa kuulla kuinka ne muut naiset sitten osaavat ja taitavat ja kuinka eihän minun kanssa voi koko elämää elääkään...Niinpä...voi minun mies rukkaani...yksikään hänen kavereistaan ei ole valinnut näin kurjaa vaimoa...heidän suomalaiset vaimonsa kyllä aina sitä ja tätä ja ovat niin oivia vaimoja...

        Ymmärrän hyvin että monelle suomalaiselle tuo listani voi olla vaikea toteuttaa, ja näin siis on sinunkin kohdalla. Kuitenkin uskoisin että jonkinlaista muutosta tarvitaan jotta mies sieltä moskeijasta kotiutuisi. Kenties voisit yrittää kuitenkin vaikka viikon ajan? Ja yrittää tehdä kompromisseja.

        Muista että toista ihmistä et voi muuttaa -muutoksen on lähdettävä sinusta!!!

        Tekemäni lista ei myöskään toimi jos se ei toimi molempiin suuntiin. Eli miehen tulisi ensinnäkin arvostaa ja kiittää sinua näkemästäsi vaivasta ja hänen tulisi puolestaan huomioida sinua (kunhan olet ensin saanut itse aikaan ensimmäisen muutoksen suhteessanne). Sellaista miestä ei liene järkevää ilahduttaa joka ei sitä arvosta...

        Kerroit itsestäsi hieman joten mietin tuota listaakin.
        1. anna pieni hali ja suukko ja Hymyile kun mies tulee kotiin
        2. osta miehelle hänen lempiherkkuja yllätykseksi (ei tarvitse kokata)
        3. kutsu vieraita hänen puoleltaan jaksamisesi mukaan (miehen kuuluisi toki auttaa tekemään ruoat ja siivoamaan ja katsomaan lapsia... Vähintäänkin pyydä apua!)
        4. hanki uusia vaatteita, parfyymiä, meikkejä ja mies voi nähdä sinut uusin silmin!
        5. kerro miehellesi että olet väsynyt ja tarvitset hänen apuaan. Profeetta Muhammedkin autteli vaimojaan kotitöissä! Ei kaikki voi olla harteillasi!
        6. kenties voisit palvella miestäsi viikon verran, jos ei tule vastavuoroisuutta niin turha sitä on sen enempää jatkaa...

        Toivottavasti suhteenne paranee :) Jaksamista sinulle!!!


      • Raaka Watson
        näin meillä kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin että monelle suomalaiselle tuo listani voi olla vaikea toteuttaa, ja näin siis on sinunkin kohdalla. Kuitenkin uskoisin että jonkinlaista muutosta tarvitaan jotta mies sieltä moskeijasta kotiutuisi. Kenties voisit yrittää kuitenkin vaikka viikon ajan? Ja yrittää tehdä kompromisseja.

        Muista että toista ihmistä et voi muuttaa -muutoksen on lähdettävä sinusta!!!

        Tekemäni lista ei myöskään toimi jos se ei toimi molempiin suuntiin. Eli miehen tulisi ensinnäkin arvostaa ja kiittää sinua näkemästäsi vaivasta ja hänen tulisi puolestaan huomioida sinua (kunhan olet ensin saanut itse aikaan ensimmäisen muutoksen suhteessanne). Sellaista miestä ei liene järkevää ilahduttaa joka ei sitä arvosta...

        Kerroit itsestäsi hieman joten mietin tuota listaakin.
        1. anna pieni hali ja suukko ja Hymyile kun mies tulee kotiin
        2. osta miehelle hänen lempiherkkuja yllätykseksi (ei tarvitse kokata)
        3. kutsu vieraita hänen puoleltaan jaksamisesi mukaan (miehen kuuluisi toki auttaa tekemään ruoat ja siivoamaan ja katsomaan lapsia... Vähintäänkin pyydä apua!)
        4. hanki uusia vaatteita, parfyymiä, meikkejä ja mies voi nähdä sinut uusin silmin!
        5. kerro miehellesi että olet väsynyt ja tarvitset hänen apuaan. Profeetta Muhammedkin autteli vaimojaan kotitöissä! Ei kaikki voi olla harteillasi!
        6. kenties voisit palvella miestäsi viikon verran, jos ei tule vastavuoroisuutta niin turha sitä on sen enempää jatkaa...

        Toivottavasti suhteenne paranee :) Jaksamista sinulle!!!

        Et voi olla tosissasi.


      • hyvä lista

        "1. Toivota mies aina isosti tervetulleeksi kotiin 2. Tee parempaa ruokaa kuin anoppi 3. Kutsu jatkuvasti sukulaisia kylään ja tule heidän kanssaan toimeen vaikka väkisin 4. Älä ikinä pihtaa. 5. Pidä koti siistinä ja viihtyisänä 6. Palvele miestäsi ilolla"

        Hyvä kun laitoit tämän listan. Jokaisen muslimin kanssa seurustelevan pitäisi käydä lista läpi ennen kuin sitoutuu mihinkään vakavampaan.


    • Raaka Watson

      Tuli mieleen että sillä on koti-ikävä. Siksi se asuu siellä moskassa. Katsos kun suomikodissa ei haise paska. Moskassa se voi punkea kuokkansa muslimikaverin tuuppariin ja odotella sitä iki-ihanaa tuhnua. Jos haluat että se pysyy tienoilla niin parasta olisi keittää kunnon hernerokka ja kun alkaa vaikuttaa niin painat sen ison hanurisi muslimisi kärsän eteen ja pieraiset niin että saa uuden hiustenvärin. Kun se sitten silmät kyynelissä kiittää kotoisista tuulista kerro että lisää on tiedossa. Tosin en osaa sanoa kauanko on terveellistä elellä hernerokka dieetillä. Niin ja jokaisen lautasellisen kanssa kunnon setti suomalaista tummaa leipää.

      • HyvääPerjantaita

        Kai sinä islam-asiantuntija tiedät että rukoillessa ei saa päästää ilmaa? Jos näin käy niin rukous pitää lopettaa ja käydä uudestaan tekemässä ennen rukousta tehtävä pesu.

        Viesteistäsi paistaa tietämättömyys ja se saa sinut näyttämään tyhmältä ja sivistymättömältä.


      • Raaka Watson
        HyvääPerjantaita kirjoitti:

        Kai sinä islam-asiantuntija tiedät että rukoillessa ei saa päästää ilmaa? Jos näin käy niin rukous pitää lopettaa ja käydä uudestaan tekemässä ennen rukousta tehtävä pesu.

        Viesteistäsi paistaa tietämättömyys ja se saa sinut näyttämään tyhmältä ja sivistymättömältä.

        Kyllä minä islam asiantuntija tuon tiedän. Tiedän myös että sitä tapahtuu ja paljon.

        Tiedän myös että islam ei ole uskonto.

        Tiedän myös että kun lauma muslimeja on käynyt rukousta edeltävällä pesulla työpaikan vessassa niin sinne ei ole enää normi ihmisellä mitään asiaa, on se niin kauheassa kunnossa.


      • HyvääPerjantaita
        Raaka Watson kirjoitti:

        Kyllä minä islam asiantuntija tuon tiedän. Tiedän myös että sitä tapahtuu ja paljon.

        Tiedän myös että islam ei ole uskonto.

        Tiedän myös että kun lauma muslimeja on käynyt rukousta edeltävällä pesulla työpaikan vessassa niin sinne ei ole enää normi ihmisellä mitään asiaa, on se niin kauheassa kunnossa.

        Voisitko ystävällisesti kertoa missä maassa olet asunut muslimien parissa. Jotenkin olisi järkevämpää kohdistaa vihasi tämän maan kansalaisia kohtaan. Minusta tuntuu että siitä on tässä enemmän kyse.

        Esimerkiksi mieheni kotimaassa on ihan normi porukkaa. Samat arvot kuin Suomessa. Oma kulttuuri, mutta vallan leppoisaa. Mutta monessa muslimimaassa ei ole.

        Sanonpa suoraan että esim Libyasta meillä on ihan karmeita kokemuksia. Väkivaltaa, rikollisuutta, seksuaalista ahdistelua (miehet minun kimpussa ja naiset mieheni), rasismia... Aseita jokapuolella. Kauhutarinoita kuinka mustia ulkomaalaisia tapetaan. Jne jne.

        Esim heidän uskovaisuudestaan kertoo kun mieheni oli rukoilemassa moskeijassa tuli jamppa, potkaisi kylkeen ja kysyi onko hän muslimi! Ei kukaan oikeasti mitään uskontoa harjoittava tee tuollaista... Ja mikä oli motivaatio hyökkäykselle, mieheni on musta. Silti ollaan niin uskovaista että...

        Koko pohjois afrikka on pois laskuista työkomennusten ja lomapaikkojen suhteen meidän taloudessa. En siltikään niputa kaikkia libyalaisia samaan kasaan. Suomessa olemme tavanneet ihan mukavaa porukkaa ja oli niitä heidän kotimaassaankin. Tosin hirveät kokemukset veivät suurimman huomion.


      • Raaka Watson
        HyvääPerjantaita kirjoitti:

        Voisitko ystävällisesti kertoa missä maassa olet asunut muslimien parissa. Jotenkin olisi järkevämpää kohdistaa vihasi tämän maan kansalaisia kohtaan. Minusta tuntuu että siitä on tässä enemmän kyse.

        Esimerkiksi mieheni kotimaassa on ihan normi porukkaa. Samat arvot kuin Suomessa. Oma kulttuuri, mutta vallan leppoisaa. Mutta monessa muslimimaassa ei ole.

        Sanonpa suoraan että esim Libyasta meillä on ihan karmeita kokemuksia. Väkivaltaa, rikollisuutta, seksuaalista ahdistelua (miehet minun kimpussa ja naiset mieheni), rasismia... Aseita jokapuolella. Kauhutarinoita kuinka mustia ulkomaalaisia tapetaan. Jne jne.

        Esim heidän uskovaisuudestaan kertoo kun mieheni oli rukoilemassa moskeijassa tuli jamppa, potkaisi kylkeen ja kysyi onko hän muslimi! Ei kukaan oikeasti mitään uskontoa harjoittava tee tuollaista... Ja mikä oli motivaatio hyökkäykselle, mieheni on musta. Silti ollaan niin uskovaista että...

        Koko pohjois afrikka on pois laskuista työkomennusten ja lomapaikkojen suhteen meidän taloudessa. En siltikään niputa kaikkia libyalaisia samaan kasaan. Suomessa olemme tavanneet ihan mukavaa porukkaa ja oli niitä heidän kotimaassaankin. Tosin hirveät kokemukset veivät suurimman huomion.

        Muslimit eivät ole normaalia porukkaa.
        Kaikki sairaan murhakultin edustajia.
        Onhan tuota useammassakin muslimi maassa tullut asuttua, kaikki samanlaisia. En ala luettelemaan.


      • HyvääPerjantaita
        Raaka Watson kirjoitti:

        Muslimit eivät ole normaalia porukkaa.
        Kaikki sairaan murhakultin edustajia.
        Onhan tuota useammassakin muslimi maassa tullut asuttua, kaikki samanlaisia. En ala luettelemaan.

        Mikset ala? Minua kiinnostaa ja varmaan muitakin. Sano edes top 3 pahinta. :)


      • Raaka Watson
        HyvääPerjantaita kirjoitti:

        Mikset ala? Minua kiinnostaa ja varmaan muitakin. Sano edes top 3 pahinta. :)

        Ei niitä voi laittaa mihinkään järjestykseen. Kaikki yhtä pahoja. Kuten moneen kertaan olen todennut, muslimit eivät ole ihmisiä.


      • HyvääPerjantaita
        Raaka Watson kirjoitti:

        Ei niitä voi laittaa mihinkään järjestykseen. Kaikki yhtä pahoja. Kuten moneen kertaan olen todennut, muslimit eivät ole ihmisiä.

        Kyllä nyt tulee sellainen fiilis ettet ole asunut muslimimaissa. Epäilyttävää...


      • Raaka Watson
        HyvääPerjantaita kirjoitti:

        Kyllä nyt tulee sellainen fiilis ettet ole asunut muslimimaissa. Epäilyttävää...

        Heikko esitys.

        Olen asunut, tunnen ne elukat liiankin hyvin.


      • Kyllä watson tietää
        Raaka Watson kirjoitti:

        Heikko esitys.

        Olen asunut, tunnen ne elukat liiankin hyvin.

        Kyllä! Sinä tunnet ne elukat.. Aasit, kamelit ja lampaat..


      • Kiinnostavaa
        HyvääPerjantaita kirjoitti:

        Voisitko ystävällisesti kertoa missä maassa olet asunut muslimien parissa. Jotenkin olisi järkevämpää kohdistaa vihasi tämän maan kansalaisia kohtaan. Minusta tuntuu että siitä on tässä enemmän kyse.

        Esimerkiksi mieheni kotimaassa on ihan normi porukkaa. Samat arvot kuin Suomessa. Oma kulttuuri, mutta vallan leppoisaa. Mutta monessa muslimimaassa ei ole.

        Sanonpa suoraan että esim Libyasta meillä on ihan karmeita kokemuksia. Väkivaltaa, rikollisuutta, seksuaalista ahdistelua (miehet minun kimpussa ja naiset mieheni), rasismia... Aseita jokapuolella. Kauhutarinoita kuinka mustia ulkomaalaisia tapetaan. Jne jne.

        Esim heidän uskovaisuudestaan kertoo kun mieheni oli rukoilemassa moskeijassa tuli jamppa, potkaisi kylkeen ja kysyi onko hän muslimi! Ei kukaan oikeasti mitään uskontoa harjoittava tee tuollaista... Ja mikä oli motivaatio hyökkäykselle, mieheni on musta. Silti ollaan niin uskovaista että...

        Koko pohjois afrikka on pois laskuista työkomennusten ja lomapaikkojen suhteen meidän taloudessa. En siltikään niputa kaikkia libyalaisia samaan kasaan. Suomessa olemme tavanneet ihan mukavaa porukkaa ja oli niitä heidän kotimaassaankin. Tosin hirveät kokemukset veivät suurimman huomion.

        "Kauhutarinoita kuinka mustia ulkomaalaisia tapetaan."

        - Kerro lisää.


    • Chom chom

      Ongelma palautuu pitkälti siihen, miten parisuhde ja perhe nähdään. Kaikki eivät näe rakkautta edellytyksenä toimivalle liitolle. Suomessa rakastutaan ja perustetaan perhe; joissakin kulttuureissa etsitään puoliso, kun katsotaan, että on aika perustaa perhe. Monissa kulttuureissa miesten ja naisten maailmat ovat erillisempiä kuin Suomessa. Sitä on suomalaisen naisen joskus vaikea hyväksyä, eikä sitä tarvitse hyväksyä, jos ei halua. Jos yhdessä ollaan, molempien pitää kuunnella toisen näkemyksiä.

      Miellyttämisestä sitten...mielestäni se kuuluu parisuhteeseen, molemmin puolin, kunhan se tapahtuu omasta halusta, omilla ehdoilla. Tarkoituksena ei ole mukautua toisen vaatimuksiin vaan tuottaa iloa ja tehdä toisen elämä helpommaksi. Kun mieheni tulee kotiin, keskeytän työni, käyn halaamassa ja keskityn vähäksi aikaa häneen. Sama toisinpäin, ja myös lapsia kohtaan. Se on sellaista arkista huomiointia: ei pidä toista itsestäänselvyytenä vaan näyttää, että on kiva olla yhdessä. Kotiin pitäisi olla mukava tulla.

      Pihtaamista en ymmärrä alkuunkaan. Ainaei haluta, mutta se on eri asia kuin pihtaaminen. Pihtaaminen on mielestäni vallankäyttöä ja seksillä kiristämistä. Hassu ajatus, että kieltäisin miestä tekemästä minulle hyvää. No, riippuu toki seksin laadusta.

      Jos itse kokee vain antavansa eikä ikinä saavansa mitään takaisin, eihän se reilua ole. Asioista pitää puhua, mutta on turha odottaa voivansa muuttaa puolisoa tai asettaa vaatimuksia. Pointti on siinä, mitä itse hyväksyy ja mitä ei. Elämäänsä ja onnellisuuttaan/tyytyväisyyttään ei parane laskea puolison varaan.

      Itse en kestäisi vertailuja muihin. Mies on valintansa tehnyt ja tiennyt, mitä saa: eläköön päätöksensä kanssa tai lähteköön. Parisuhteessa ei ole tarkoitus muuttaa toista oman mielensä mukaiseksi. Kummankaan. Joskus päämäärät ja näkemykset ovat niin erilaiset, ettei suhdetta kannata väkisin viedä eteenpäin. Eikä sitä tarvitse pitää epäonnistumisena.

      • China Dragon

        Mikä helvetin pihtaaminen?
        Outo käsite.

        Jos mies on haluttava ja naisella sellainen olo että haluaa seksiä niin ei nainen pihtaa.

        Pihtaaminen heijastaa siis joko parisuhteen ongelmallisuutta tai sellaista aikaa naisen elämässä jolloin seksi ei vain huvita tai kiinnosta pätkän vertaa.

        Yksikään nainen ei pihtaa jos haluaa seksiä. Se on varma juttu.
        Pihtaaminen ei siis ole naisen oma valinta, se tulee naisen hormonaalisten toimintojen saattelemana johon kuuluu kaikki asiat mitä elämä on tuonut tullessaan.

        Jos ajatellaan naisen käyttävän pihtaamista vallan välikappaleena niin eihän se nainen oikeasti halua seksiä, ainakaan siltä tampiolta kenen kanssa on suhteessa.

        Yksinkertaista.


      • Chom chom
        China Dragon kirjoitti:

        Mikä helvetin pihtaaminen?
        Outo käsite.

        Jos mies on haluttava ja naisella sellainen olo että haluaa seksiä niin ei nainen pihtaa.

        Pihtaaminen heijastaa siis joko parisuhteen ongelmallisuutta tai sellaista aikaa naisen elämässä jolloin seksi ei vain huvita tai kiinnosta pätkän vertaa.

        Yksikään nainen ei pihtaa jos haluaa seksiä. Se on varma juttu.
        Pihtaaminen ei siis ole naisen oma valinta, se tulee naisen hormonaalisten toimintojen saattelemana johon kuuluu kaikki asiat mitä elämä on tuonut tullessaan.

        Jos ajatellaan naisen käyttävän pihtaamista vallan välikappaleena niin eihän se nainen oikeasti halua seksiä, ainakaan siltä tampiolta kenen kanssa on suhteessa.

        Yksinkertaista.

        Pihtaava nainen ei halua seksiä siltä tampiolta, mutta antaa ymmärtää, että tampio saa seksiä, jos muuttaa itseään tai käyttäytymistään. On olemassa naisia, jotka pihtaavat, vaikka haluavat (tai voisivat säälistä antaa) seksiä. Seksiin ei aina tarvita (omaa) miestä.

        Pihtaaminen on mielestäni sanana huono. Ei seksin saaminen ole automaattinen oikeus avioliitossakaan. Harva ihminen oikeasti haluaa olla haluton, ainakaan pidempään, aseksuaaleja lukuun ottamatta. Kyllä se monelle on kärsimystä.


      • Paavolan Pena
        Chom chom kirjoitti:

        Pihtaava nainen ei halua seksiä siltä tampiolta, mutta antaa ymmärtää, että tampio saa seksiä, jos muuttaa itseään tai käyttäytymistään. On olemassa naisia, jotka pihtaavat, vaikka haluavat (tai voisivat säälistä antaa) seksiä. Seksiin ei aina tarvita (omaa) miestä.

        Pihtaaminen on mielestäni sanana huono. Ei seksin saaminen ole automaattinen oikeus avioliitossakaan. Harva ihminen oikeasti haluaa olla haluton, ainakaan pidempään, aseksuaaleja lukuun ottamatta. Kyllä se monelle on kärsimystä.

        "Mikä helvetin pihtaaminen?
        Outo käsite."

        Sulla on käynyt hyvä tuuri, jos et ole sellaista kokenut. Kyllä monet naiset kieltäytyy seksistä, jos välit ei ole kunnossa. Mun entinen muija ( suomalainen)ei antanut mulle pesää viiteen vuoteen. Kyllä vitutti ja nuo viisi vuotta olivat yhtä helvettiä muustakin syystä, kuin seksin puutteen takia. No, hän ei sitä tuntunut kaipaavankaan. Erosimme kuitenkin vasta sitten, kun lapset olivat vähän isompia. Sen jälkeen olen tavannut ainoastaan seksuaalisesti halukkaista naisia.


      • China Dragon
        Paavolan Pena kirjoitti:

        "Mikä helvetin pihtaaminen?
        Outo käsite."

        Sulla on käynyt hyvä tuuri, jos et ole sellaista kokenut. Kyllä monet naiset kieltäytyy seksistä, jos välit ei ole kunnossa. Mun entinen muija ( suomalainen)ei antanut mulle pesää viiteen vuoteen. Kyllä vitutti ja nuo viisi vuotta olivat yhtä helvettiä muustakin syystä, kuin seksin puutteen takia. No, hän ei sitä tuntunut kaipaavankaan. Erosimme kuitenkin vasta sitten, kun lapset olivat vähän isompia. Sen jälkeen olen tavannut ainoastaan seksuaalisesti halukkaista naisia.

        No en itseasiassa ole kokenut.

        Naisilla on kausia jolloin seksuaalisuus ei ole aina ensimmäisenä pinnassa mutta se kestää lyhyen aikaa. Elämässä on tilanteita jolloin muut asiat ovat niin voimakkaana mielessä ettei ole tarvetta seksiin. Muu elämä tappaa siis osittain seksuaalista elämää.

        Parisuhteessa seksittömyys tarkoittaa sitä ettei parisuhde toimi. Joskus tuollaista ongelmaa ei voi korjata. Ero on ainut vaihtoehto.

        Normaalisti nainen haluaa seksiä mieheltä joka elää omaa elämäänsä, ei siis tarvitse naista. Heti jos nainen huomaa riippuvuus suhteen seksi huononee. Joten miehet, eläkää omaa elämäänne ja siinä sivussa seksiä saa jos sitä haluaa.


      • Läheisriippuvainen
        China Dragon kirjoitti:

        No en itseasiassa ole kokenut.

        Naisilla on kausia jolloin seksuaalisuus ei ole aina ensimmäisenä pinnassa mutta se kestää lyhyen aikaa. Elämässä on tilanteita jolloin muut asiat ovat niin voimakkaana mielessä ettei ole tarvetta seksiin. Muu elämä tappaa siis osittain seksuaalista elämää.

        Parisuhteessa seksittömyys tarkoittaa sitä ettei parisuhde toimi. Joskus tuollaista ongelmaa ei voi korjata. Ero on ainut vaihtoehto.

        Normaalisti nainen haluaa seksiä mieheltä joka elää omaa elämäänsä, ei siis tarvitse naista. Heti jos nainen huomaa riippuvuus suhteen seksi huononee. Joten miehet, eläkää omaa elämäänne ja siinä sivussa seksiä saa jos sitä haluaa.

        Itse en lähtisi tuolla tavalla yleistämään. Parisuhde ja sen ongelmat on aina uniikkeja ja riippuvat ihmisistä. Minun suomalainen avopuoliso eli omaa elämäänsä. Seitsemän vuoden jälkeen huomattiin ettei meillä ole enää mitään yhteistä. Seksikin maistui puulta kun yhteyttä ei ollut.

        Nyt olen naimisissa miehen kanssa jonka kanssa jaamme kaiken. Olemme toistemme ykkösvaihtoehto jos haluamme seuraa tai tehdä jotain. Voin vannoa että joku voisi sanoa että olemme riippuvaisia toisistamme. Mutta homma sopii meille.


    • -13c

      Muslimisi ottaa uskonveljen kyytä pyllyyn ja antaa myös sitä, Naiset ovat jälkeläisten tekoa varten, seksuaalisen nautinnon miehesi hakee muualta.

    • litsis lätsis

      No voi että, kun se sun mulsumiehesi menikin asumaan moskeijaan, Ei ole ihme että ei ole kivvaa ennää.
      Mitähän jos auttaisit sen kotona viihtymistä tuomalla esim. vuohen parvekkeelle.
      Tiedän, että kameli olisi parempi, mutta saattaisi olla hankaluuksia sopimaan kerrostalon vuokrakaksioon.

    • Pro-Vapaus

      Jostain kumman syystä Suomi-Miehillä ei ole muslimi-vaimoja.. Suomi-naiset kyllä häpäisevät itsensä juoksemalla ruskean kikkelin perässä ! Suomi-naiset eivät selvästikkään välitä tai tiedä muslimi-naisten asemasta ja ihmis-oikeus tilanteesta eivätkä islamin salajuonesta valloittaa maailma uittamalla ruskeita pikku pippeleitä kaikissa mahdollisissa reiissä.. Nyt on korkea aika luokitella islamin "uskon" harjoittaminen rikolliseksi toiminnaksi ja heittää ählämit ulos sekä Suomesta että Euroopasta !

      • Trolololoolooo

        Tiedän yhden virolaisen miehen jolla muslimi vaimo... Ehkä muslimit ei huoli suomalaisia miehiä? :D


      • Hahahahahaaaa

        Mitä ihmeen narnian rarinoita olet taas lukenut!! Hahahahaaa ei helvata mitä sakkia nämä suomi ukot on!


      • -13c
        Trolololoolooo kirjoitti:

        Tiedän yhden virolaisen miehen jolla muslimi vaimo... Ehkä muslimit ei huoli suomalaisia miehiä? :D

        Paskan marjat!On jollain sakemanneilla ja briteilläkin muslimivaimot mutta he ovat rahakkaita urheilijoita tai filmitähtiä. Raha tukkii suvun suun.


      • Raaka Watson
        Hahahahahaaaa kirjoitti:

        Mitä ihmeen narnian rarinoita olet taas lukenut!! Hahahahaaa ei helvata mitä sakkia nämä suomi ukot on!

        Noh, vähän alatyylinen tuo kommentti on mutta sinällään täyttä asiaa.

        Islamia pyritään levittämään niin väkivalloin kuin pyrkimällä tekemään lapsia.

        Niin ja islamin mukaan musliminainenhan ei saa vääräuskoisen kanssa tehdä yhtään mitään. Rangaistus on kuolema.


      • Naisenvapaus
        Trolololoolooo kirjoitti:

        Tiedän yhden virolaisen miehen jolla muslimi vaimo... Ehkä muslimit ei huoli suomalaisia miehiä? :D

        Musliminaiset haluaa oikeita miehiä eikä mitään tyttöilijöitä, machoilijoita tai juoppoja mitä suomalaiset miehet on. Musliminaisethan nauraa teille suomalaisille miehille koska ootte niin epämiehekkäitä. Arabinainen vaatii että mies elättää perheen vaikka nainenkin kävisi töissä. Aivan sama onko naisella enemmän rahaa vai ei. Nainen käyttää rahansa mihin haluaa, mies elättää perheen. Arabinainen haluaa tuntea olonsa turvatuksi ja prinsessaksi miehensä seuraksi. Suomiukon seurassa hän ei ikinä kokisi sellaista. He ovat sentään fiksuja miesvalinnan suhteen toisin kuin suomalaiset. Suomalaiset olettaa varsinkin miehet että naisen pitäisi itse kyetä puolustamaan itseään jos hänen kimppuun käydään. Minä kyllä oletan että mies vahvimpana sukupuolena puolustaa mua jos joku yrittää käydä mun kimppuun. Musliminainen järkyttyisi jos mies laittaisi hänet kantamaan raskaat kauppakassit ja hakkaamaan puita. Musliminaista järkyttäisi jos mies hoitaisi kodin ja lapset, se on naisen hommaa ei miesten. Eihän sukupuolilla olisi muuten mitään virkaa jos parisuhteessa ei roolit toteuisi. Tasa-arvo toteutuu parhaiten perinteisessä avioliitossa.


      • Naisenvapaus
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Musliminaiset haluaa oikeita miehiä eikä mitään tyttöilijöitä, machoilijoita tai juoppoja mitä suomalaiset miehet on. Musliminaisethan nauraa teille suomalaisille miehille koska ootte niin epämiehekkäitä. Arabinainen vaatii että mies elättää perheen vaikka nainenkin kävisi töissä. Aivan sama onko naisella enemmän rahaa vai ei. Nainen käyttää rahansa mihin haluaa, mies elättää perheen. Arabinainen haluaa tuntea olonsa turvatuksi ja prinsessaksi miehensä seuraksi. Suomiukon seurassa hän ei ikinä kokisi sellaista. He ovat sentään fiksuja miesvalinnan suhteen toisin kuin suomalaiset. Suomalaiset olettaa varsinkin miehet että naisen pitäisi itse kyetä puolustamaan itseään jos hänen kimppuun käydään. Minä kyllä oletan että mies vahvimpana sukupuolena puolustaa mua jos joku yrittää käydä mun kimppuun. Musliminainen järkyttyisi jos mies laittaisi hänet kantamaan raskaat kauppakassit ja hakkaamaan puita. Musliminaista järkyttäisi jos mies hoitaisi kodin ja lapset, se on naisen hommaa ei miesten. Eihän sukupuolilla olisi muuten mitään virkaa jos parisuhteessa ei roolit toteuisi. Tasa-arvo toteutuu parhaiten perinteisessä avioliitossa.

        Hihii hahaa suojelee muslimit pissa kakka muslimit suojelee prinsessa ja kuningatar hihii hahaa suojelee muslimit pissa kakka muslimit suojelee muslimit pissa kakka muslimit suojelee prinsessa ja kuningatar


    • Pro_Vapaus

      Tyypillistä käytöstä ählämeiltä.. Nussivat myös pikkulapsia.. Mitähän ne nussivat Suomessa kun pääsevät tänne.. SuomiNaisten mielestä nuo ovat varmasti yhtä kiihottavia kuin Turkkilaisetkin miehet..

    • elämää nähnyt

      Ihan käsittämättömän masentavaa oli lukea tätä ketjua. Muistinkin miksi en ole vuosiin täällä suomo24:llä käynyt. Miten kaikki sairaat ja ilkeät ihmiset eksyy tänne. Niin täynnä vihaa ja tietämättömyyttä olevat ihmiset kirjoittavat törkeyksiä. Teidän kulli perseeseen jutut ja lastenraiskaajat ja kaikki muu on jo moneen kertaan kuultu. Ihmisiä me olemme kaikki. Joka kulttuurista ja uskonnosta löytyy pahan tekijöitä. Hakekaa hoitoa tuohon järjettömään kaikkia koskevaan vihaanne. Yök, mitä paskaa...häpeän puolestanne. Teistä on inhimmillisyys kaukana. Ei kaikkia ihmisiä voi tuomita vain joittenkin pahojen tekojen vuoksi. Maailmassa on yli miljardi muslimia. Kristitytkin tappaa, raiskaa, käyttää lapsia seksuaalisesti hyväkseen, valehtelee, pettää, pahoinpitelee, alistaa ja vaikka mitä. Eipä tarvitse tulla tänne enää lukemaan mitään...ahdasmielistä ja sairasta porukkaa.

      • Raaka Watson

        Aika vähän olet elämää nähnyt kun et edes tiedä sitä pientä eroa että normaali ihmisten uskonto ja moraali kieltää esimerkiksi pedofilian kun taas islam suorastaan ihannoi pedofiliaa koska muhammed on ihanne ja se sekaantui lapsiin. Itseasiassa muhammed oli sairas despootti. Mieti hieman kaikkea mitä se teki elinaikanaan. Millaisia ihmisiä ovat ne jotka pitävät moista despoottia ihanteenaan? Eivät yksinkertaisesti voi olla mitenkään hyviä ihmisiä. Sitäpaitsi jos olet nainen niin ihmettelen kuinka voit puolustaa aatetta joka pitää sinua samanlaisena omaisuutena kuten kotieläimet? Eikö sinulla ole minkäänlaista itsetuntoa jäljellä?


      • Eläimiä myöden
        Raaka Watson kirjoitti:

        Aika vähän olet elämää nähnyt kun et edes tiedä sitä pientä eroa että normaali ihmisten uskonto ja moraali kieltää esimerkiksi pedofilian kun taas islam suorastaan ihannoi pedofiliaa koska muhammed on ihanne ja se sekaantui lapsiin. Itseasiassa muhammed oli sairas despootti. Mieti hieman kaikkea mitä se teki elinaikanaan. Millaisia ihmisiä ovat ne jotka pitävät moista despoottia ihanteenaan? Eivät yksinkertaisesti voi olla mitenkään hyviä ihmisiä. Sitäpaitsi jos olet nainen niin ihmettelen kuinka voit puolustaa aatetta joka pitää sinua samanlaisena omaisuutena kuten kotieläimet? Eikö sinulla ole minkäänlaista itsetuntoa jäljellä?

        Sanoo itse "lampaiden nusssija" raaka watson!


      • Vanha viidakon sanon

        Oletko kuullut sanontaa, että sata mätäomenaa pilaa koko sadan omenan sadon.


    • Oppia ika kaikki

      Ettei vain mies kavisi myos moskeijan rajaytystyo -iltakurssilla.

      • Anonyymi

        😂😂😂👌


    • Pro-Vapaus

      Naiset yleensä hiljenevät kun puhutaan naisten ihmisoikeus tilanteesta ählämi maissa..

      • safiiri rubiini timantti

        Raaka watsonilta on varmaan tumma komea ulkomaalainen iskenyt vaimon.Niin on katkeraa että.Minulla on muslimimies.Kyllä ei mikään paikka oo siivoton.eikä p ieruja päästele.Kyllä oli sellanen sohvaperuna.kaljankittaaja.pierupena suomiukkoni ettei oo ollut ikävä.Mielellään palvelen ulkomaalaistani joka on komea kuin veistos ja pitää kuin kuningatarta.


      • Raaka Watson
        safiiri rubiini timantti kirjoitti:

        Raaka watsonilta on varmaan tumma komea ulkomaalainen iskenyt vaimon.Niin on katkeraa että.Minulla on muslimimies.Kyllä ei mikään paikka oo siivoton.eikä p ieruja päästele.Kyllä oli sellanen sohvaperuna.kaljankittaaja.pierupena suomiukkoni ettei oo ollut ikävä.Mielellään palvelen ulkomaalaistani joka on komea kuin veistos ja pitää kuin kuningatarta.

        Köyhät on jutut.
        Miksi ihmeessä olisin katkera? Ei viestini katkeruutta julki tuo. Jos viestini ovat mielestäsi katkeria niin se johtuu vain siitä että totuus on katkera. Vaikka oletkin muslimimpatja ei se sinusta islam asiantuntijaa tee, itseasiassa päinvastoin.


      • beebeeb
        safiiri rubiini timantti kirjoitti:

        Raaka watsonilta on varmaan tumma komea ulkomaalainen iskenyt vaimon.Niin on katkeraa että.Minulla on muslimimies.Kyllä ei mikään paikka oo siivoton.eikä p ieruja päästele.Kyllä oli sellanen sohvaperuna.kaljankittaaja.pierupena suomiukkoni ettei oo ollut ikävä.Mielellään palvelen ulkomaalaistani joka on komea kuin veistos ja pitää kuin kuningatarta.

        Jaa, että silleen, " eikä pieruja päästele ", no on se aikamoinen, kun ei edes pieruja laske, vaan pitää ne sisällään. Kohta voi ruveta sen henki haisemaan ulosteelle, kun pukkaa ylös ne pierut.


    • mokkamunalle
    • Jjjjjjjjjjjj

      Muslimipatjat...islamisaation avain.

    • rtyyuiiyiyt

      aivan uskomatonta paskapuhetta että arabinainen vaatii että mies elättää perheen miksi tulvat tänne ja hakevat rahaa kelasta miksei nyt se elatussääntö toimi enää?
      vastaa joku arabi akka kiitos, mielellään sellanen jolla on vielä klitoris ja ei mustelmia kasvoissa

    • kkkss888

      Noin he käyttäytyvät kun on saanut toisen naisen kainaloonsa ja olet suuressa vaarassa.

    • eivahtia

      Että tällaista keskustelua tämän päivän Suomessa eipä uskoisi.Milloin miehet oikein työssä käyvät kun akkaa pitää vahtia

      • Käytöstavat

        Suomiukkojen keskuudessa tuohon törmää että naista pitäisi holhota. MUslimimiehelle nainen on kuin prinsessa; naiselle avataan ovi, kannetaan kauppakassit, ojennetaan käsi kun nainen nousee esim. veneestä tai bussin penkiltä ja ollaan muutenkin herrasmiesmäisiä naista kohtaan. Tunnen olevani todella arvostettu kun saan tällaisen kohtelun. Suomalaisukolta en ole ikinä tuollaista kohtelua saanut ja kun huomautin miksi hän kulkee tyhjin käsin eikä avaa ovea naiselle niin johan sellainen käytös oli hinttarimaista. Nykymiehistä (varsinkin suomalaisista) näköjään on paljon hienompaa juopotella ja machoilla kuin auttaa naista kuten heikointa astiaa kuuluukin.


      • SIKA_PIIKILLE
        Käytöstavat kirjoitti:

        Suomiukkojen keskuudessa tuohon törmää että naista pitäisi holhota. MUslimimiehelle nainen on kuin prinsessa; naiselle avataan ovi, kannetaan kauppakassit, ojennetaan käsi kun nainen nousee esim. veneestä tai bussin penkiltä ja ollaan muutenkin herrasmiesmäisiä naista kohtaan. Tunnen olevani todella arvostettu kun saan tällaisen kohtelun. Suomalaisukolta en ole ikinä tuollaista kohtelua saanut ja kun huomautin miksi hän kulkee tyhjin käsin eikä avaa ovea naiselle niin johan sellainen käytös oli hinttarimaista. Nykymiehistä (varsinkin suomalaisista) näköjään on paljon hienompaa juopotella ja machoilla kuin auttaa naista kuten heikointa astiaa kuuluukin.

        Häpeäisit wanha ämmä, kunnon valhesäkki.


    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe