Oon kohta 15 v poika.Koht 2 vuotta salia tehnyt.Lihasmassa reeniä vetäny ja viimeset 4kk maksimivoimaa.oon huomannu että maksimivoima reenistä ollut pelkkää haittaa.Paikat ei kestä.Olisiko kellään sopivaa treeniohjelmaa ikäiselleni?Tarkoitus olisi päästä mens physiqueen 2017.
Help
2
51
Vastaukset
- bodari99
Moi oon ite 15v poika käyny vuoden salilla ja saanu sinä aikana painoo ylös 15 kg ilman et rasvaprosentti on muuttunu. En oo kasvanukkaa ku pari senttiä eli painon muutos ei johdu pituuskasvusta. Mä käytän tällä hetkellä 4-jakosta ohjelmaaja käyn salilla 4 kertaa viikossa. Jako on kädet, jalat, rinta ja olkapäät, selkä ja vatsat. Teen aina 30-40 sarjaa per treeni yleensä raskaita massaliikkeitä mahdollisimman paljon mutta mahtuu mukaan myös eristäviäkin tietysti. Lisäksi käyn 2 kertaa viikossa lenkillä talvisin vain ylläpitääkseni kuntoa ja keväällä ja kesällä intensiivisenä rasvanpolttotreeninä. Toivottavasti mun vinkeistä oli apua. Muista treenatessasi ennen kaikkea aina supistaa treenattavaa lihasta ja keskittyä että jokaisen sarjan jokainen toisto tuntuu siellä missä pitääkin. Jos ei tunnu kannattaa vähentää painoja ja keskittyä tekniikkaan. Muista myös riittävä lepo ja ruoka. Syö proteiinia vähintään 2 grammaa painokiloasi kohden ja muista muutenkin monipuolinen rupkavalio, riittävät kalorit ja että tarvitset HETI treenin jälkeen ravintoa mihin tarkoitukseen palautusjuoma olisi hyvä hankkia.
- tomppa33
juu!en oo mikää alottelija,et tiiän kumminki nää hommat.Mutta kiitoksii kumminki.ettisin tietoo että minkälaista reeniä kannattais vetää,painot sarjat ja toistot..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828