Oon kohta 15 v poika.Koht 2 vuotta salia tehnyt.Lihasmassa reeniä vetäny ja viimeset 4kk maksimivoimaa.oon huomannu että maksimivoima reenistä ollut pelkkää haittaa.Paikat ei kestä.Olisiko kellään sopivaa treeniohjelmaa ikäiselleni?Tarkoitus olisi päästä mens physiqueen 2017.
Help
2
65
Vastaukset
- bodari99
Moi oon ite 15v poika käyny vuoden salilla ja saanu sinä aikana painoo ylös 15 kg ilman et rasvaprosentti on muuttunu. En oo kasvanukkaa ku pari senttiä eli painon muutos ei johdu pituuskasvusta. Mä käytän tällä hetkellä 4-jakosta ohjelmaaja käyn salilla 4 kertaa viikossa. Jako on kädet, jalat, rinta ja olkapäät, selkä ja vatsat. Teen aina 30-40 sarjaa per treeni yleensä raskaita massaliikkeitä mahdollisimman paljon mutta mahtuu mukaan myös eristäviäkin tietysti. Lisäksi käyn 2 kertaa viikossa lenkillä talvisin vain ylläpitääkseni kuntoa ja keväällä ja kesällä intensiivisenä rasvanpolttotreeninä. Toivottavasti mun vinkeistä oli apua. Muista treenatessasi ennen kaikkea aina supistaa treenattavaa lihasta ja keskittyä että jokaisen sarjan jokainen toisto tuntuu siellä missä pitääkin. Jos ei tunnu kannattaa vähentää painoja ja keskittyä tekniikkaan. Muista myös riittävä lepo ja ruoka. Syö proteiinia vähintään 2 grammaa painokiloasi kohden ja muista muutenkin monipuolinen rupkavalio, riittävät kalorit ja että tarvitset HETI treenin jälkeen ravintoa mihin tarkoitukseen palautusjuoma olisi hyvä hankkia.
- tomppa33
juu!en oo mikää alottelija,et tiiän kumminki nää hommat.Mutta kiitoksii kumminki.ettisin tietoo että minkälaista reeniä kannattais vetää,painot sarjat ja toistot..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726268- 1375674
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733519Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111922- 391311
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681108
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110942Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54910