Aloitin viikko sitten stefaminelle merkkiset e-pillerit ja haluaisin kuulla kokemuksia näistä. Olen etsinyt netistä tietoa, muttei oikein löydy. :/
Mahtavatko auttaa finneihin, tuleeko pahoja sivuoireita jne. Kaikki tiedot otetaan vastaan :)
kokemuksia stefaminelle e-pillereistä
4
6605
Vastaukset
- ei auta ihoon
Olen käyttäny stefaminellea kohta 5 kuukautta ja iho mennyt yhtä huonoksi kun oli ennen cypretylin aloittamista. cypretyliä käytin noin vuoden ennen stefaminellea ja se oikeasti auttoi finneihin mutta tuli muita haittavaikutuksia niin ei voinut jatkaa sen käyttöä. Stefaminellesta ei ole tullut muita haittavaikutuksia kun jos unohtaa pillerin kesken kierron ni saat sitte kahet menkat kuukaudessa-.-
- Neiti20v
Alotin stefaminelle pillerit pari päivää sitten. Vaihoin siis pillereitä. Toisen pillerin otettuani alkoi rintaa painamaan ja se säteili selän puolelle. Kipu laski kun ei liikkunut, mutta kun käveli muutaman kerran portaat ylös niin kipu alkoi taas. Ei sopinut minulle. Muuten olen terve nuori nainen, eikä suvussa ole mitään sairauksia. Aikaisemmin ei ole pillereitten (yaz,gestinyl) kanssa käynyt näin. Lisäksi maha meni sekaisin.
- Anonyymi
Ainoat jotka sopii itselleni
- Anonyymi
Itselleni nuo pillerit eivät sopineet . Söin niitä vuoden ja iho meni kamalan näköseksi. Paino nousi aivan älyttömästi ja kuukautiset tuli miten sattui. Kerran noi menkat kesti yhteen putkeen 5 viikkoa ja piti hakea Terollut kuuri että ne hemmetin menkat loppu. Gyne kertoi ett ilmeisesti pillerien hormooni taso ei ollut tarpeeksi riittävä. Kuukautiskivut ja pms-oireet myös pahenivat tuon vuoden aikana.
Lopetin pillerit ja sain itselleni kierukan ja en ole katunut päivääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822128
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461816- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia621338Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen761166- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P29987- 15939