Omituisin repla, jolla sinua on yritetty iskeä?

napinapitykkäätkuite

Mikä se oli ja toimiko?

32

152

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "sää muistutat yhtä julkkista, mää en nyt muista kuka se oli mut se oli siinä yhesä ohjelmasa.."

      ei toiminu,

      "säähän oot säpäkän näkönen pirkko,"

      aika hauska, mut ei

      "tosi nätti.. toi kirjoituspöytä.."

      toimi,

    • ☆☆☆☆¿¿¿¿

      "Kylsää miähist tykkäät, ku mää opetan"

      kuivin perssein puppeli jäi

      puppelit uskovat tosissansa kaikkien homouteen

    • En tiedä iskemisestä mut..Tänä vuonna pikkujoulujen jatkoilla, lähibaarissa tuli yks n. ikäiseni tai vähän nuorempi tuntematon häiskä avautumaan ulkoisesta olemuksestani: "en ole koskaan nähnyt noin seksiä tihkuvaa ihmistä, seksiä päästä varpaisiin, sitä valuu susta. Kun sua katsoo, ajattelee vain "seksiseksiseksiseksi" ym.

      Koomisinta oli, että mulla ei ollut tänä vuonna minkäänlaista pikkujoulufiilistä, eikä pikkujoulu-vaatepartta, vaan ihan tavis vaatteet, korkeakauluksisesta paidasta housuihin ja talvinilkkureihin. Eikä seksi tms. ollut muutenkaan tod. mielessä: olin just tippa linssissä keskustelemassa parin naisen kanssa ns. elämän kipupisteistä.

      Ei tainnu toimia, jos yritti iskeä. Siirryttiin pari pöytää kauemmas. Kun tyyppi seurasi, siirryttiin toiseen huoneeseen. Viimeinen niitti oli yritys kourasta perseestä, kun kävelin ohi vessaan. Sit kilahdin kunnolla ..Onneksi tyyppi sai sitten jostain hänestä innostunutta, yltiöhumalaista naisseuraa, muuten en tiedä, miten olis pojan käyny.

      • Lumperi

        Yberi liioittelee Wanhan apteekin tapahtumia


      • Kyseinen Häiskä

        Olen koukussa kanankakan hajuun


      • Lumperi
        Kyseinen Häiskä kirjoitti:

        Olen koukussa kanankakan hajuun

        Kyllä yybeeltä lohkeaa
        jelppaa Häiskää noin tohkeaa


      • yb vilkuttaa
        Lumperi kirjoitti:

        Yberi liioittelee Wanhan apteekin tapahtumia

        Lamperi


      • yb sanoo yöt:)
        Kyseinen Häiskä kirjoitti:

        Olen koukussa kanankakan hajuun

        Mua huvitti pojan yritteliäs supliikki, en väittänyt että se olis hetkeekään läpi mennyt.


      • Lumperi
        yb sanoo yöt:) kirjoitti:

        Mua huvitti pojan yritteliäs supliikki, en väittänyt että se olis hetkeekään läpi mennyt.

        Kyl sul vähä miäles oli piän seikkailu apoteeki klosetis

        Taisitte hättäsest kävästäkkii ähää ähäää


      • ,,Rolle
        Lumperi kirjoitti:

        Kyl sul vähä miäles oli piän seikkailu apoteeki klosetis

        Taisitte hättäsest kävästäkkii ähää ähäää

        Kävi ne klosetis ja posket hehkuen pöytään takas


    • osui ja upposi

      Pehmeet touhuu. Olin myyty.

      • yybee sanoi

        Det bottnar nu


    • Sonne

      Toimi

      Mirri kysy, onks toi oikee?

      (Naurua)


      Sittemmin ja paljon ennen sitä tapahtunutta en tässä jaksa spekuloida, sillä heti kun en tasan tarkkaan muista jotain tilannetta, niin kuvittelen loput. Tämän vuoksi keskustelu kanssani on järjetöntä.

      (Reps)

      • Sonne

        Niin.

        Mihin tämä n. kolmekymppinen nainen minussa katsoi? Tossa on jo avuja vaikka vähän hitaammallekin.

        (Naurua)


    • Kun ei ukkosi ole paikalla näkemässä, lähde mukaan. Nyt se on mahdollista. Ei toiminut.

    • Nainen käveli vierelleni baaritiskille, missä olin nauttimassa ansaittuja juomiani ja alkoi laulamaan hiljaa tätä http://bit.ly/1HRbJqG piisiä korvaani.....en voinut vastustaa, se toimi kuin Tapparan maalin takana sijaiseva merkkivalo.

    • Kerran yksi vahvassa humalassa horjuva hamppari nojasi baatitiskiin ja luuli olevansa kovinkin vetävä tyyppi. Lohkaisi mulle ikimuistettavan iskurepliikin: - "Shul on hyväth tisshit. Lähetkö meille?"

      Naururukohtaukselta en pystynyt sanomaan sille mitään nasevaa. Parasta oli poistua paikalta.

      • Minua alkoi kiinnostamaan se, että oliko tyyppi oikeesti tosi jurrissa, vai oikeassa arvioidessaan bodisi figuria?


      • baatitiskiin = baaritiski

        ..hitto taas!


      • modelli kirjoitti:

        Minua alkoi kiinnostamaan se, että oliko tyyppi oikeesti tosi jurrissa, vai oikeassa arvioidessaan bodisi figuria?

        EOS. Mahdotonta tietää umpihumalaisen hämärtynyttä todellisuuden tajua ja ajatuksen koukeroita. Ehkä se oli vaan epätoivoinen ja baari-ilta loppumaisillan?


      • tosi..typy kirjoitti:

        EOS. Mahdotonta tietää umpihumalaisen hämärtynyttä todellisuuden tajua ja ajatuksen koukeroita. Ehkä se oli vaan epätoivoinen ja baari-ilta loppumaisillan?

        Kuhan vaan kyselin, vaikka en ookkaan tänään jurrissa.


    • määmy

      Niit o nii mont, ettei minnaa parhaimpii. Päiväkirjois löytäis jos etsis. Miinust kuiteski oon antannu. Puolisoniki jäi tänne syyst tai toisest loisimaan. Tosi mä e ollu himas paljoo ja oli ihana tulla himaan, ku iltapala ol katettu pöytään ja saunapäivinä sauna valmiiks lämmin. Tietty arjen keskustelut laiffist. Omituisin lienee nuo teot, saaden mut sanomaan papin ees "Tahdon".

      Ny mä laitan iltapalaa ja ssaunan pääl. Oisha tää pitäny arvaa ;). Viitsi, vitsi. Hänel loppuu duunit femman jälkee

      • tanssin taikaa

        Sanoja ei tarvittu kun tanssilattialla tanssittiin yksi biisi, toine, kolmas...ja lopulta tahdon rakastella sinua biisi soi...sen jälkeen käsi kädessä miehen luo ja nyt avioliitossa neljättä vuotta... :-)

        Puhuminen turhia pilaa useat asiat... ;-)


    • kiltti mies

      Huoh, minua ei ole kukaan koskaan edes yrittänyt iskeä, naiset aina väistävät kaukaa meikäläisen.

      • Ikisinkku M

        Komppaan :(((((((


    • Haluaisin kiittää sinua saunassa hyvästä yhteistyöstä (firman pikkujouluissa pari vuotta sitten).

      Ei toiminut.

    • "saako sinun numeron finderistä?"

      Toimi. tuossa se vieressä on, mutta oltiin juteltu illan ja seuraavan kerran hyökkäsin kimppuun kun olin punaviineissä.

    • "modelli-taatto ja kumiankka alve
      Lääkelehtinen ja Ruuna.

      Onko rakkaus kaunista?"

      EI TOIMI!

      • Pisteet kuitenkin omaperäisestä yrityksestä :3


    • Lähetkö kaljalle?

      Ei toiminut

      • Mitä sen olis pitänyt sanoo? Lähetsä messukeskuksenparkkikselle tyhjentelee autojenrenkaita! Vai......


      • modelli kirjoitti:

        Mitä sen olis pitänyt sanoo? Lähetsä messukeskuksenparkkikselle tyhjentelee autojenrenkaita! Vai......

        "Lähdetkö nakkikioskijonoon?" olisi toiminut paremmin tai ehdotus piknikistä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe